R'kerk noemen ze hetquote:
Ridderkerk ? Daar zit gvd een Alternate manquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
R'kerk noemen ze het
Ja tegen barendrecht aan, dat is vanaf mijn huis gvd 25 minuten fietsen + viaduct. En ik heb geen auto dus NO WAYquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ridderkerk ? Daar zit gvd een Alternate man![]()
kan je best een keertie brengen hoor. ridderkerk is lekker dichtbij voor mequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja tegen barendrecht aan, dat is vanaf mijn huis gvd 25 minuten fietsen + viaduct. En ik heb geen auto dus NO WAY![]()
Wat dacht je van Alternate....quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke hier verder dan maar, andere kan weg..Misschien ga ik dalijk dan maar een nieuwe halen
![]()
[..]
R'kerk noemen ze het
1.21 de nieuwste?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:38 schreef Incolumis het volgende:
De laatste en nieuwste patch van BF2 is die van 1.2 naar 1.21 Deze kan hier gedownload worden Patch van 1.2 naar 1.21
De openingspost kan hier gevonden worden!
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V02"e:Op dinsdag 25 april 2006 14:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja tegen barendrecht aan, dat is vanaf mijn huis gvd 25 minuten fietsen + viaduct. En ik heb geen auto dus NO WAY![]()
Dat ook! En 9 van de 10x koop ik ook alles bij Alternate maar voor alleen een headsetje.... neuhh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Diamond....TWEAKERS PRICEWATCH!
It's & Dixons zijn ontiegelijk duur man...
Ik heb zo'n dure gehad van Logitech die nu kapot is en dat doe ik niet meer. Me geluid heb ik toch via mijn speakers. Het gaat alleen om jullie te horen en terug te pratenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?artno=KH%23V02&
Kan niet beter
Zoiets?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dure gehad van Logitech die nu kapot is en dat doe ik niet meer. Me geluid heb ik toch via mijn speakers. Het gaat alleen om jullie te horen en terug te praten![]()
Hmm misschien overweeg ik dan toch maar... eentje van 15 dan ofzo. Kijken hoelang hij het overleeft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:56 schreef VeerMans het volgende:
die van mij komt van dixons en doet t al een hele tijd
Jawel, maar winkelen doe ik echt nooit!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef staticdata het volgende:
kom jij wel eens in de buitenwereld
Vragen over afstandbedieningen, headsets, wekkers whehehe.
maar wekkers kan je ook bij blokker halen, of kijkshop net hoe duur je 't wil maken.
heb een headsetje van 20 euro doet 't prima
Zit hier ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Precies.
Of V&D, Bijenkorf...zoveel keus..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
kijk je uit voor de boze buitenwereld ;-)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdwaal je niet?
Die andere wezens die er rondlopen, zijn mensen. Dat je het ff weet...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:12 schreef Suikermais het volgende:
verdomme..dat vorige topic is vanmorgen ook in een paar uur volgespamd.
Hebben jullie alemaal geen werk of zo ?
Wat betreft headsets: ik heb een el cheapo van Logitech. Nu al een paar jaar en dat ding doet 't verdomme nog steeds
hij was leeg hé !!??quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedankt voor je pakje trouwens
yep hier ook, gisteren wel lekker vrij, morgen ook weer vrij, pfff wat heb ik een goed levenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef VeerMans het volgende:
ik zit op mn werk, vandaar dat ik tijd heb om te posten
ik ben 2 weken vrijquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
yep hier ook, gisteren wel lekker vrij, morgen ook weer vrij, pfff wat heb ik een goed leven
Neem een andere baan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef VeerMans het volgende:
dat is nou net iets wat niet kan onder werktijd... BF spelen
quote:
Al gedaan maar als je vraagt of je mag battlefielden tijdens werktijd kijken ze altijd zo raarquote:
Videokaart hier... Intel 82865G Graphics Controller... Kan het daarmee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij ons is de videokaart niet goed genoeg.
Hij is echter wel goed genoeg voor RA2![]()
Ik ook want ik heb geen kapotte headset meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vond de andere OP beter, maar goed, who cares
De juiste smiley isquote:
quote:
Gewoon even instellen dat je een knopje moet indrukken als je iets wilt zeggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser HD495
+
[afbeelding]
Trust Microphone MC-1300
headset is kut want dan zit je constant te blazen in die mic, of je moet em onder je kin hangen
daar weet ''blaas'' mans alles vanquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser HD495
+
[afbeelding]
Trust Microphone MC-1300
headset is kut want dan zit je constant te blazen in die mic, of je moet em onder je kin hangen
nee da's kut want dat betekent 1 vinger minder terwijl je in gevecht bentquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon even instellen dat je een knopje moet indrukken als je iets wilt zeggenHet scrollknopje indrukken is daar ideaal voor die gebruik je toch nooit en is zo ingedrukt.
dat krijg je als je met de muis soms zit te kloppen op het bureau, geluid wordt makkelijk door hout gedragen en de mic pikt dat dan op via de voet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar weet ''blaas'' mans alles van
en die micro van jou is ook kut
jou hoor je altijd rammen op je toetsenbord
Dan praat je maar even na dat gevecht!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee da's kut want dat betekent 1 vinger minder terwijl je in gevecht bent
ik hoor dat wel vaker de laatste tijd ..quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat krijg je als je met de muis soms zit te kloppen op het bureau, geluid wordt makkelijk door hout gedragen en de mic pikt dat dan op via de voet.
jouw mic kraakt erg btw
ik ben etenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:17 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben even een half uurtje iedereens hulp nodig om de server te vullen, kom op mensen
ik vecht van de eerste seconde tot de laatste, rusten doe ik wel tijdens een mapchangequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan praat je maar even na dat gevecht!!![]()
En komen jullie de server is vullen ofzo
Ik blijf in Dordrecht, beetje terrasjes pakken en 's-avonds BBQ'en en bier drinken bij een vriend van mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Razorback het volgende:
Welke stad gaan jullie "proberen" onveilig maken met Koninginnendag/nacht?
Ikzelf ga naar A'dam met een paar vrienden
Same here... Zoals elk jaar...quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Razorback het volgende:
Welke stad gaan jullie "proberen" onveilig maken met Koninginnendag/nacht?
Ikzelf ga naar A'dam met een paar vrienden
Wat zijn trouwens de plekken in A'dam waar we echt langs moeten zonder de hoeren mee te tellen of loop jij ook maar wat rond?quote:
da's afhankelijk van de muziek die jij wiltquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens de plekken in A'dam waar we echt langs moeten zonder de hoeren mee te tellen of loop jij ook maar wat rond?
Alles behalve Trance, Hardcore en alle variatie's daarop en het liefts Rock/Metal en alle variatie's daarop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's afhankelijk van de muziek die jij wilt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Alles behalve Trance, Hardcore en alle variatie's daarop en het liefts Rock/Metal en alle variatie's daarop.
Zekers, de gans vliegt vrolijk door en heeft weer aardig huis gehouden samen met de andere BoF-ers natuurlijk. Ik zit nog steeds redelijk constant met de score/hour dus met 117 uur en dan ben ik jpjedi voorbijquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ga es gamen homo, nog effe in je staat onderaan de lijst
Dat is Trance of een variatie daaropquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede smaak heb je
Ik weet alleen dat Tiesto ergens in A'dam draait...
Ik wilde ook niet zeggen dat je erheen moest gaan ofzo, verre van zelfs...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat is Trance of een variatie daarop
WAKE UP!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer op TMFSystem of a Down dus...
System of a Downquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer op TMFSystem of a Down dus...
[..]
Ik wilde ook niet zeggen dat je erheen moest gaan ofzo, verre van zelfs...
Squad Leader Spawn, wat gaat er nou precies veranderen??quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef Sickert het volgende:
dat van dii squad leader spawn als je dood bent zuigt monkey balls
die SF BF2 patch is wel aardig.. als je SF speelten dat doet niemand
Ahaa je kan dus niet meer van squad wisselen wanneer je dood bent. Althans, misschien nog wel wisselen maar niet meer direct spawnen. Minder..quote:Op woensdag 26 april 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Normaal gesproken kan je dood gaan en dan spawnen op een squad leader uit een andere squad. Op die manier kan je dus over TS roepen 'he jongens, join mijn squad want ik zit in TV tower' om zo TV tower over te nemen. Dat gaat nu dus niet meer, of iig lastiger.
Inderdaad klote.... tevens tvp ...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahaa je kan dus niet meer van squad wisselen wanneer je dood bent. Althans, misschien nog wel wisselen maar niet meer direct spawnen. Minder..![]()
EA kennende zullen ze aan zo'n slimme oplossing niet gedacht hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:
Dat van de coop kan handig zijn! vul de server met bots en telkens als er een echte plyaer bijkomt verdwijnt er een bot net zo lang totdat je bijvoorbeeld 12 spelers heb en je zonder ze kan
Shitquote:Op woensdag 26 april 2006 08:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EA kennende zullen ze aan zo'n slimme oplossing niet gedacht hebben
dit is pas de 6e ofzo, we zitten nogeens op de helft denk ikquote:Op woensdag 26 april 2006 08:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn god...hoeveel patches hebben ze nodig zeg
-edit- found itquote:Op woensdag 26 april 2006 10:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee de indeling is idd erg vreemd. Ik ben er ook nog niet helemaal aan gewend.
Links toevoegen doe je in: Menu -> Klik gewenste menu -> New
PATCH 1.30 Official change listquote:Op woensdag 26 april 2006 10:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kan het plaatje van Escape hier niet zien, maar het klinkt als een klote patch om nog een beetje van de teamplay terug te dringen.
Overigens zal coop wel niet ranked kunnen, anders is het wel heel makkelijk om punten te scoren.
EF... ik heb geloof ik een uurtje Great Wall online gespeeld, die andere mappen niet eens!!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:43 schreef ViPeRII het volgende:
Nou wat een lol... Als dat bij mij thuis vroeger gebeurd was, was ik al lang dood geweest
Ben ook benieuwd naar de nieuwe criterea..
Misschien wat medailles e.d. er bij voor EF ?
Ja tis echt zonde van je geld ... ook de wapens vind ik niet echt boeiend ..quote:Op woensdag 26 april 2006 11:46 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
EF... ik heb geloof ik een uurtje Great Wall online gespeeld, die andere mappen niet eens!!
Hmm laat ik duidelijk zijn in 1 ding.. ik hou niet zo van mensen die uncappables bombarderen dus doe ik dat in zijn algemeen liever niet. Maar zodra er maar eentje van de MEC kant de carrier bombed betaal ik terug met gelijke munt.... Dan komen ze een tijdje niet van de grond.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:01 schreef ViPeRII het volgende:
Zijn trouwens de server - regels aangepast?
Mag je nu met vliegtuig niet meer over een uncap base heen?
Trouwens, ik moet toch nog even mijn Ei kwijt over gisteren
Toen ik de eerste keer kwam spelen gisteren avond, werd de hele base weggebombardeerd door iedereen van USA op de MOC base op Gulf of Oman.
Later op de avond kom ik weer meespelen,
Doe ik dat ook... Krijg ik ineens commentaar.
Waarom werden die gasten eerder dan ook niet gekicked?
Ok, ik kon er meteen weer in, en ik zal het ook niet meer zo doen, maar vond het wel een beetje flauw eigenlijk
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:18 schreef Morpheus2002 het volgende:![]()
![]()
Nu graag nog dat het toonbaar is op de site
Like this: http://www.weescreatief.nl/bandoffokkers/index.php?option=com_contact&Itemid=3 , maar dan met dat logo...
Wazig, maar misschien wel leuk, benieuwd naar de implementatie. (ik verwacht extra bugs)quote:Op woensdag 26 april 2006 11:16 schreef escape_nl het volgende:
- Air dropped vehicles:
Squad members can now send a request up the chain of command for a vehicle to be dropped at their location.
Eindelijk!quote:- Default Kit Selection:
The kit that you used last is remembered at the beginning of the round and between maps.
Jammer, maar wel enigszins begrijpelijk.quote:- If the player joins a squad while dead, the player will not be able to use the squad leader as a spawn point until they have respawned once.
Goeie fixen, dit zijn echt goeie verbeteringen. Werd natuurlijk wel tijd.quote:- Flag Capture bar now reacts accurately to players entering the capture radius.
- Fixed bug where friendly vehicles showed as valid targets
- Friendly Vehicle Lock: Lock-on weapons do not lock on to friendly vehicles.
The box with an X trough it will still appear, but a lock tone will not sound and then if fired, the missile will not track the friendly target.
- Fixed repairing HUD for the engineer when in a vehicle
Doodzonde, dat ze dit doen. Ze zijn gewoon bang dat veel spelers straks MOD gaan spelen, we zullen zien hoe goed dit afweer systeem zal zijn.quote:- Added deterrent system against alternative ranking
Mijn feedback:quote:Op woensdag 26 april 2006 11:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo!
Links sectie op de site is geupdate. Als er nog links missen meld dat dan hier even aub
http://www.weescreatief.nl/bandoffokkers/
Volgens mij wel er staat toch arty & planes?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
Oke, je nou WEL of NIET uncapabbles bombarderen???
Eerst wel, nu niet meer... Only Artyquote:Op woensdag 26 april 2006 13:02 schreef staticdata het volgende:
[..]
Volgens mij wel er staat toch arty & planes?
Ja, op zich ben ik wel voorstander om een tegenpartij toch een kans te geven. als je ze toch al owned kan je deze tickets ook wel aan, plus je krijgt hogere scores.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:45 schreef ViPeRII het volgende:
@static, maar dat geldt dan ook voor vliegtuigen... als er geen andere basis meer is..
wat wil jij dan?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:09 schreef ViPeRII het volgende:
Maar dat maakt verder niet uit.
Als ze een punt gaan caputeren moeten ze van goede huize komen, want als een punt wit wordt, vlieg je er alsnog overheen en bomberdeer je dat helemaal weg. Dat is de andere kant op namelijk ook zo. Als moc alle punten heeft, kom je ook niet meer weg.
nog maar een keer tot hij beantwoord wordt: Is deze patch voor de gewone BF2 of voor de add-on.quote:
Gewonequote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef editor2 het volgende:
[..]
nog maar een keer tot hij beantwoord wordt: Is deze patch voor de gewone BF2 of voor de add-on.![]()
Heeft escape volgens mij afgelopen weekend veranderd na een akkefietje tussen hem en Sickert ...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Eerst wel, nu niet meer... Only Arty
Beidequote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef editor2 het volgende:
[..]
nog maar een keer tot hij beantwoord wordt: Is deze patch voor de gewone BF2 of voor de add-on.![]()
beide dusquote:Op woensdag 26 april 2006 14:48 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ja sorry daarvoor maar White Ops en jij waren de hele tijd om de beurt de MEC base aan het bombarderen, opzich is dat niet zo heel erg, maar jullie hadden niet eens alle vlaggen.quote:Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef ViPeRII het volgende:Precies JM...
Escape kickte mij gisteren omdat ik aan het baserapen was (Op Gulf)
(Nadat hij een aantal keren was neergeschoten in de basis..)
ff iets anders: Heb jij nog wel lol in het BF2 spelen?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:38 schreef escape_nl het volgende:
Ja sorry daarvoor maar White Ops en jij waren de hele tijd om de beurt de MEC base aan het bombarderen, opzich is dat niet zo heel erg, maar jullie hadden niet eens alle vlaggen.
Wij konden niet eens opstijgen of wegrijden van de basis zonder dat jullie ff langskwamen, 1 keer is leuk, 2 keer kan nog maar meerdere keren wordt toch echt wel irritant.
Als je geen spec ops bent om de commander assets te vernietigen heb je gewoon niets te zoeken op de vijandelijke mainbase
quote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef editor2 het volgende:
[..]
ff iets anders: Heb jij nog wel lol in het BF2 spelen?
Ik zie dat je al bijna alle hebt en zou je dus zeggen: lol is eraf zo langzamerhand.
Wat wil je uiteindelijk bereiken behalven de eerste plaasts ooit wereldwijd?
Ranking is leuk enzo, maar je zolang je gewoon leuk kan (samen)spelen kun je gewoon doorspelenquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef editor2 het volgende:
[..]
Ik zie dat je al bijna alle hebt en zou je dus zeggen: lol is eraf zo langzamerhand.
http://www.weescreatief.nl/bandoffokkers/index.php?option=com_serverstat&task=view&id=2quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef editor2 het volgende:
Zijn er nog gasten op de server. Wil zo ff langskomen om te spelen als er ruimte is.
Het zit bommetje vol!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:41 schreef editor2 het volgende:
Zijn er nog gasten op de server. Wil zo ff langskomen om te spelen als er ruimte is.
Die gozer is GEK! Total time played: 2573.03 hours (8.52 hrs. per day)quote:Op woensdag 26 april 2006 16:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Deze persoon heeft pas veel shit: http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=44925574
quote:Op woensdag 26 april 2006 16:46 schreef editor2 het volgende:
mjah...jammer. Ik dacht dat vanwege het CL voetbal velen dus lekker afwezig zouden
zijn maar tis dus niet zo.![]()
Deze is nog net iets gekker Total time played: 2704.29 hours (8.48 hrs. per day)quote:Op woensdag 26 april 2006 16:57 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Die gozer is GEK! Total time played: 2573.03 hours (8.52 hrs. per day)
Dan was er een plekje geweest op de server, zodat hij kan spelen.quote:[..]
En dat is dan jammer? En champions League is vanaond pas
![]()
Wat ik nog wil bereiken? ja pfffquote:Op woensdag 26 april 2006 15:43 schreef editor2 het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, hem zag ik laatst op een server!quote:Op woensdag 26 april 2006 16:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Deze persoon heeft pas veel shit: http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=44925574
Wat dacht je van dit?quote:Op woensdag 26 april 2006 17:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rudyyyyyyyy
Jij kan dat plaatje wat ik vanmiddag postte vast wel ff mooi resizen?Thanks!
Escape zie je niet maar die dendert er een paar seconden later overheen met ze apcquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef -chiel- het volgende:
Wie is wie?
lijkt net zon kaasprikkertjequote:Op woensdag 26 april 2006 19:57 schreef staticdata het volgende:
ik vind hem wel grappig rudy, misschien iets andere vlag nog maar zeker wel cool
de bf2 vlag dan wel te verstaan
hahaquote:Op woensdag 26 april 2006 22:35 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
lijkt net zon kaasprikkertje
Dat spel is mooooooooooiquote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ghost Recon Advanced WarFighter Demo is uit!!
Download hier!
Vet spel!
Vandaar dat ie FF en punish uit wil hebben, anders staat ie in no-time weer op 0.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef domolanglekker het volgende:
Escape zie je niet maar die dendert er een paar seconden later overheen met ze apc
#90828 volledig spelquote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ghost Recon Advanced WarFighter Demo is uit!!
Download hier!
Vet spel!
Nice, zie Lies al zitten alleen niet met claymores in haar handenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit?
[afbeelding]
Moet nog beter worden, nog ff een mannetje wegwerken, tekst, maar toch leuk...
Ik vind m wel stoer maar kan je een beetje van de mist van Karkand ook voer die poppetjes heen krijgen ? Dat maakt het net wat echter denk ik. en we willen Kevin natuurlijk op die kleine vlagquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef RudyCarell het volgende:
Wat dacht je van dit?
[afbeelding]
Moet nog beter worden, nog ff een mannetje wegwerken, tekst, maar toch leuk...
Geeft niet hoor escape, ik ben niet boos ofzo, kon er ook gelijk weer in. Got the point ;-)quote:Ja sorry daarvoor maar White Ops en jij waren de hele tijd om de beurt de MEC base aan het bombarderen, opzich is dat niet zo heel erg, maar jullie hadden niet eens alle vlaggen.
Wij konden niet eens opstijgen of wegrijden van de basis zonder dat jullie ff langskwamen, 1 keer is leuk, 2 keer kan nog maar meerdere keren wordt toch echt wel irritant.
Als je geen spec ops bent om de commander assets te vernietigen heb je gewoon niets te zoeken op de vijandelijke mainbase
hij is ook al wer wat aangepast... later volgt meerquote:Op donderdag 27 april 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
hoi
gisteren zaten domo, raffie en ik echt bij een noob team. de commander was echt zo slecht dat we 2x op rij heel snel verloren.
Rudy als jou ontwerp wordt goedgekeurd komt ie ook in het loading scherm neem ik aan?
Nee, ten eerste ligt de AA op Oman ver genoeg om geen echte bedreiging te vormen voor een helictoper, met een vliegtuig vlieg je er overheen, je zet even de afterburner aan en je gooit een flare en je bent er vanaf. Ten tweede, en meteen ook het belangrijkste, hoe moeten wij eten wie voor de AA gaat en wie niet ? Je kan bv zeggen dat je aanvliegt voor de AA maar 'per ongeluk' net te laat je bommen los liet en daarmee hun chopper + een mannetje of 4 dood maakte. Kortom, dat kunnen we niet beoordelen aangezien we niet alles in de gaten kunnen houden.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:18 schreef ViPeRII het volgende:
Ik vind wel trouwens dat ik op gulf, iig de anit air mag vernietigen met mijn vliegtuig, want dat is een bedreiging voor mij. Ben je het daar wel mee eens?
(En ja, ik weet dat als ik dan kogels spread dat ik ook nog wel eens mensen kan raken.. maar dat is niet de intentie)
dat is dan toch jou probleemquote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kill een AA altijd met kogels, nooit met bommen.. vandaar...
krijg em niet geinstalleerdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Ghost War maar eens installeren. Via Hamachi kunnen we ook een online spelletje proberen
edit: foutjequote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
krijg em niet geinstalleerd![]()
krijg direct een error bij install
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
krijg em niet geinstalleerd![]()
krijg direct een error bij install
Voor dat ik hem down... Wat zijn de minimumspecs?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!
quote:Minimum specs required to run:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Voor dat ik hem down... Wat zijn de minimumspecs?
Edit: Dat zal echt NET aan gaan:
[..]
quote:Minimum specs required to run:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
tuurlijk, ik zit in dat wereldje zelfsquote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zit in dat wereldje zelfs
Daar hebben we het wel eens over gehadquote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:Ja ik ook want ik download ook die versie
jij via usenet, ik via de ftp, andere wereld dusquote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ja ik ook want ik download ook die versie
ik niet dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel eens over gehadInco zit in het FTP wereldje. Wij niet, wij zijn slechts de grote boze leechers
![]()
Ik sta hier achter een Universiteits-PC met nog minder rechten dan ik m'n 5 jarige nichtje op m'n eigen PC zou gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Ik heb het nog niet geprobeerd. Ga em direct installeren als ik thuiskom. Rond 17:00 uur pas...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Thx zal ff kijken straks, kan met mijn 2 payservers redelijk lang terug zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Incolumis het volgende:
is zo'n Vista-achtige skin, kon je laatst via usenet vinden
Bricopacks Vista Inspirat
waarschijnlijk nog niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
phil collinsquote:
Mijn point of interest is de co-op. Die is er niet in BF2 en een echte co-op zal er ook niet komen. Daarnaast is het meer op sluipen gericht en nadenken over wat je doet ipv van rushen en hopen dat je er veel neermaaitquote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
Om hier nog even op terug te komen. Omdat we regels ook van afstand waar moeten kunnen nemen gaan we uit van het volgende:quote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kill een AA altijd met kogels, nooit met bommen.. vandaar...
hij bedoelt de FTD nummertjesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuke getalletjes ?
Owquote:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachiquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow![]()
http://binaries4all.nl/ Ga maar inlezen
Veel spellen werken idd niet meer online. DTM3 is een zeldzame uitzondering. Vanavond Hamachi dan maar doen ?
Ik las berichten dat hij grafisch niet in de buurt komt van de 360? Lijkt me sterk toch...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Hamachi is een programmatje dat een netwerk faked over het internet. Dus je maakt een netwerk met elkaar terwijl je niet op dezelfde fysieke locatie zit. Minder legale spellen werken over het netwerk vaak wel, tel uit je winstquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanavond Hamachi dan maar doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
Hij komt hier net weer door... maar ik moet nog een uurtje of zo...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe geniet er maar van hoor
Ik ga zo naar huisDe zon is hier al tijdje weg
En al doet hij dat wel, mijn videokaart trekt dat toch nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik las berichten dat hij grafisch niet in de buurt komt van de 360? Lijkt me sterk toch...
Betekent dat ook dat ik met iedereen over de hele wereld kan spelen of alleen met mensen die ook dat programma gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hamachi is een programmatje dat een netwerk faked over het internet. Dus je maakt een netwerk met elkaar terwijl je niet op dezelfde fysieke locatie zit. Minder legale spellen werken over het netwerk vaak wel, tel uit je winst
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Het is niet dat ik jullie graag de ogen uitsteek ofzo maar goed het is gewoon niet anders. Ik kan op dit moment echt niets anders.In de baas zijn tijd is dat leuk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren op het dak bezig en toen we klaar waren was het nog maar een +/- half uur voordat we konden opruimen en naar huis gaan en we hadden geen zin om iets nieuws te beginnen.
We hebben lang-uit op het dak gelegen en ben redelijk verbrand(ook door een stukje rondvliegend soldeer
)
Ik dacht alleen mensen die het progje ook hebben maar pas waren we CoD2 aan t spelen en toen er op eens iemand bij die het spel normaal speeldequote:Op donderdag 27 april 2006 17:07 schreef Razorback het volgende:
Betekent dat ook dat ik met iedereen over de hele wereld kan spelen of alleen met mensen die ook dat programma gebruiken.
Ik weet het, ik ben niet al te slim ik ben maar een "bouwvakker"
Okey, het programma is geinstalleerd, maar hebben we een standaard server of is het elke keer verschillend?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik dacht alleen mensen die het progje ook hebben maar pas waren we CoD2 aan t spelen en toen er op eens iemand bij die het spel normaal speelde
Uhm dat moet ik vanavond ook even bekijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef Razorback het volgende:
Okey, het programma is geinstalleerd, maar hebben we een standaard server of is het elke keer verschillend?
Kan ik die namelijk meteen toevoegen.
laat je settings als het werkt ff aan mij zien, zit namelijk met hetzelfde systeem zo'n beetje 9600Pro..quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
Hij is bezig met uitpakken, daarna installeren en het feest kan beginnen(als het spel tenminste werkt)
Zal ik doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
laat je settings als het werkt ff aan mij zien, zit namelijk met hetzelfde systeem zo'n beetje 9600Pro..
Anti Blax??quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Incolumis het volgende:
ik heb DTM3 ook nooit aan de praat gekregen, alle anti-securom proggies geprobeerd... :/
netjes...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik heb mijn pc'tje voor de zomer al beetje samen gesteld maar mijn vraag is of alles klopt.
Mobo: DFI LANparty DR nF4-SLI
CPU: AMD Athlon™ 64 X2 4200+
VGA: XFX 7900GTX
MB-Ram: Kingston ValueRAM DIMM 2 GB (totaal van 3GB, haal 1 1GB reepje uit huidige computer)
Geluidskaart: Creative X-Fi Extreme Music
HDD1 (Windows + Software): Western Digital Raptor 80GB
HDD2 (Downloads): Western Digital Caviar SE 320GB
Als kast zat ik te denken aan: Thermaltake Shark
maar mijn vraag is of die klep (voorkant) wel van stevig materiaal is en niet van plastic dus
Verder zoek ik nog een voeding, iemand tips?
En zijn er dingen die ik beter kan veranderen in iets anders?
Weet ik namelijk alvast de richtlijn van hoeveel het gaat kosten dus dat ik niet teveel ga uitgeven.
Waarom 3 Gb, is alleen maar overkill en het kost extra geld, 2 Gb is de max op het moment.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik heb mijn pc'tje voor de zomer al beetje samen gesteld maar mijn vraag is of alles klopt.
MB-Ram: Kingston ValueRAM DIMM 2 GB (totaal van 3GB, haal 1 1GB reepje uit huidige computer)
maar mijn vraag is of die klep (voorkant) wel van stevig materiaal is en niet van plastic dus
Weet ik namelijk alvast de richtlijn van hoeveel het gaat kosten dus dat ik niet teveel ga uitgeven.
Vaagquote:Op donderdag 27 april 2006 18:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Of het nu door de minder legale versie komt of doordat het spel gewoon slecht is geprogrammeerd:
M'n 3500+ stond continue op 95%/99% te blazen en het spel pakt 600mb geheugen, verontrustender is echter dat het spel extra geheugen blijft pakken![]()
(Dat Ghost Recon dus)
1Gb haal ik uit mijn huidige PCquote:Op donderdag 27 april 2006 17:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom 3 Gb, is alleen maar overkill en het kost extra geld, 2 Gb is de max op het moment.
Neem wel SATA1 of SATA2 HD's of als je toch extra geld wilt uitgeven een raptor 150Gb nieuwste versie van 16mb cache.
waarom dan niet je andere als server/opslag pc?...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
1Gb haal ik uit mijn huidige PC
En ik neem SATA Hdd's
150 Gb weet ik niet, ik gebruik die 80 Gb hdd alleen maar om Windows XP en Software op te installeren. Die 320 is zeg maar een Backup waar ik alles op kan bewaren.
Uit mijn huidige pc haal ik wat bruikbare dingen (die 1 GB TV-Kaart en weet ik wat er nog meer uitkan) en die gaat daarna stof vangen onder mijn bed en wachten op een nieuwe gebruiker.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom dan niet je andere als server/opslag pc?...
en dan die andere alleen maar voor gamen houden dan heb je nooit gezeik met fucked up gezeik
windows er opnieuw op games er bij en weer gamen
Lijkt op die van mij die ik ga bestellen! Ik zou voor de AMD 4400 gaan, die heeft 1MB cache (hoorde ik van Jedi). En ik ben voor ATI X1900XTX gegaan, maar das maar net wat je wil...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Wat is dan de "beste" videokaart van ATI?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lijkt op die van mij die ik ga bestellen! Ik zou voor de AMD 4400 gaan, die heeft 1MB cache (hoorde ik van Jedi). En ik ben voor ATI gegaan, maar das maar net wat je wil
We gaan GRAW spelen Homooooquote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef Sickert het volgende:
homo's
need server vulling !!
ik ga ff douchen en dan een avondje knallen
Deze!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:05 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat is dan de "beste" videokaart van ATI?
En ik zal even kijken voor AMD 4400
Zal zo ook even GRAW opstarten om te kijken voor de instellingen. net had ik volgens mij mijn videokaart te hoog ingeschat, ik ging met 8 fps
quote:The World’d Fastest Consumer GPU
* 48 pixel shader processors and incredibly fast memory clock speeds
* Efficient memory controller squeezes out every last drop of visual detail
* 90 nanometer technology = maximum performance
Slide Your Graphics Settings to ‘V.High’
* Gear up for the future with the world’s fastest shader performance
* Watch your characters sweat with Shader Model 3.0
* Experience combined HDR and antialiasing effects
Beyond Games
* Accelerate your games CrossFire™ multi-GPU solution
* HD images come to life with over 1 billion colors
* The same technologies present in high-end home theaters converge to deliver smooth video
* Universal connectivity drives high-end HD displays and projectors
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even wat screenshots gemaakt van GRAW:
Alles staat op hoogste instelling en de resolutie op 1280x1024x60
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-22-14-57.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-21-59-96.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-21-11-65.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-20-34-53.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-20-31-84.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-19-52-71.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-19-14-39.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-19-11-26.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://i44.photobucket.com/albums/f49/Morpheus2006/th_GRAW2006-04-2719-19-09-21.jpg]afbeelding][/URL]
Je kan volgens mij nog via de config file in je GRAW map de graphics verder opschroeven.
Bij mij werkt het nu ook eindelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 19:42 schreef UnleashMitch het volgende:
Bij mij werkt het net, op laagste resolutie en dan nog steeds niet altijd...AMD 3500+ op 2.57ghz
quote:Error: InstallShield error code -6001 during setup.
SUMMARY:
During installation, you may receive an InstallShield error that returns an error code '-6001'.
SOLUTION:
This InstallShield error indicates a corrupt version of InstallShield is installed on your computer. To correct this issue, simply delete the following folder from your computer and attempt to run the installer again:
C:Program FilesCommon FilesInstallShieldProfessionalRunTime701
If this fails to correct the problem, we recommend you RENAME (not delete) the entire C:Program FilesCommon FilesInstallShield folder and try again. You may rename the folder to anything you like, but we recommend something similar to 'InstallShield-old'
Denk het wel, alles gaat zooo traag als ik bv windows toets + d doe en daarna kan ik nog geneens terug in het spel meer komenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:08 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb je ook problemen met je CPU Load ? Die van mij is veels te hoog
Bij de installatie van het progje werd gemeld dat je het progje moest installeren ook als je de kaart niet in je bezit hebt.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:24 schreef Incolumis het volgende:
hmm geen wonder dat ie zo traag is bij de meesten, niemand heeft een Ageia PhysX kaart
Vindt het maar raar danquote:Op donderdag 27 april 2006 20:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Bij mij draait ie perfect op z'n hoogst zonder Ageia kaart!
Iemand co-oppen?
hmmm niet aan gedachtquote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
phil collins![]()
Maar even iets anders:
JP, heb jij mijn server nog aangemeld op regroup?
quote:Deelnemers:
-JEDI - BETAALD
-POSTMAN - slaapplaats
-Morpheus - slaapplaats - BETAALD
-FJD - slaapplaats
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats -BETAALD
-Di3ki3 - hotel - BETAALD
-Kievit - slaapplaats - BETAALD
-Whiteops -
-Razorback - slaapplaats - BETAALD
-Raffie - slaapplaats - BETAALD
-Viper
-Lies - slaapplaats - BETAALD
-Veermans - slaapplaats - BETAALD
-Timminater -
-Linux
-Punisher ?
-Jafarx
Zal zo eens proberen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Razorback doe dit eens:
Control Panel -> AGEIA Pshyx -> Demo -> 'dubbel clik icoontje'
Ik krijg dan een error dat door gezeik met mn drivers OpenGL uitgeschakeld staat. Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn
Ik denk niet dat dat de oplossing is, dit gaat nml over de hardware matige kant van het verhaal. Zorg dat je iig de nieuwste Forceware drivers download: de .37 of hoger.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Download voor GRAW ook even de NIEUWSTE AGEIA Drivers!!! Die bij GRAW zit is verouderd.
http://ageia.com/products/drivers.html
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Sorry JPGeld is zojuist overgemaakt
Harrie..Je kan niet meer teurg dus moet je je plaatsje dan maar verkopen,,, maar ik moet gewoon knaken hebben snappie? Ik heb weinig trek voor bank te spelen met zulke bedragen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:33 schreef drbravo het volgende:
moet ff kijke of ik nog mag
na zon rapport![]()
hopen dat ik nog wel mee naar regroup mag
later
dus jp denk dat ik niet de 13e mag zal nog wel proberen maar eerst regroup later
slim om t HIER te postenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor iedereen die mee wil doen met een co-op in Ghost Recon.
Download Hamachi
Connect naar het netwerk "" met als pass "".
Zolang je geen schijven gedeeld/geshared hebt is er volgens mij weinig aan 't handje..quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
en je gesharede schijven kunnen bezichtigen
Geprobeerd en daarna mag ik leuk met balletjes schietenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:45 schreef UnleashMitch het volgende:
Razorback doe dit eens:
Control Panel -> AGEIA Pshyx -> Demo -> 'dubbel clik icoontje'
Ik krijg dan een error dat door gezeik met mn drivers OpenGL uitgeschakeld staat. Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn
jaja begrijp hetquote:Op donderdag 27 april 2006 21:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Harrie..Je kan niet meer teurg dus moet je je plaatsje dan maar verkopen,,, maar ik moet gewoon knaken hebben snappie? Ik heb weinig trek voor bank te spelen met zulke bedragen.![]()
Ja echt stoerquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef UnleashMitch het volgende:
Heb net even met Frank een rondje co-op gespeeld. Dat is zo stoerHet normale spel vind ik zelf geen zak aan maar met bekenden co-op spelen ruled
i'm in!!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja echt stoer
Aanstaande zondag willen Ferdi en ik met nog 2 mensen de co-op's missies doorlopenDus wil je meedoen zorg dat je er zondagmiddag bent
niet miepen maar spelenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:02 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb een paar vragen.
ik heb hem geinstalled en ik heb zo'n 10 SP maps waarin ik het nog net red op normal.
OK, ik ben slecht maar oefening baart kunst.
nu vroeg ik mij af, hoe vlieg je normaal en wanneer kan ik de oostelijke kant kiezen? alleen amerika en china zijn nog aan bod gekomen.
Ook kan ik maar met 16 spelers spelen waardoor ik eigenlijk veld te weinig heb en bij maar een paar maps vliegtuigen en helicopters.
Kan ik dat veranderen of niet?
Ik heb het spel sinds vanmiddag en het is erg leuk aleen jammer dat het snipen gewoon gen zin heeft en medic of engineer spelen lost ook weinig op want die knuzen blijven waar ze zijn en roepen dan om hulp..........
niet effe mijn richting in komen, nee hoor.
OK, online gaan zou je dna zeggen maar volgens mij ben ik dan iedere seconden dood.
ik install t morgenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:19 schreef UnleashMitch het volgende:
Gewoon online komen, SP is geen zak aan.
@Sickert: Vind van GRAW wel jammer dat je niet bv met twee squads kan rond wandelenWel erg beperkt zo met vier man
Jaquote:
ja ik mis je, heb nu elke keer een doos doekjes naast de pc staan voor het geval datquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:42 schreef staticdata het volgende:
zou het nu willen doen om die frustratie weg te knallen maaruh, zondag gok ik.
vanavond kan ik niet, morgen onzeker dus zondag moet zeker kunnen
mis je me![]()
Lieg niet, die stonden er toch al voor als Frank de webcam van z'n ouders aanzettequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
ja ik mis je, heb nu elke keer een doos doekjes naast de pc staan voor het geval dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |