ik niet dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel eens over gehadInco zit in het FTP wereldje. Wij niet, wij zijn slechts de grote boze leechers
![]()
Ik sta hier achter een Universiteits-PC met nog minder rechten dan ik m'n 5 jarige nichtje op m'n eigen PC zou gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Ik heb het nog niet geprobeerd. Ga em direct installeren als ik thuiskom. Rond 17:00 uur pas...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Thx zal ff kijken straks, kan met mijn 2 payservers redelijk lang terug zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Incolumis het volgende:
is zo'n Vista-achtige skin, kon je laatst via usenet vinden
Bricopacks Vista Inspirat
waarschijnlijk nog niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
phil collinsquote:
Mijn point of interest is de co-op. Die is er niet in BF2 en een echte co-op zal er ook niet komen. Daarnaast is het meer op sluipen gericht en nadenken over wat je doet ipv van rushen en hopen dat je er veel neermaaitquote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
Om hier nog even op terug te komen. Omdat we regels ook van afstand waar moeten kunnen nemen gaan we uit van het volgende:quote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kill een AA altijd met kogels, nooit met bommen.. vandaar...
hij bedoelt de FTD nummertjesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuke getalletjes ?
Owquote:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachiquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow![]()
http://binaries4all.nl/ Ga maar inlezen
Veel spellen werken idd niet meer online. DTM3 is een zeldzame uitzondering. Vanavond Hamachi dan maar doen ?
Ik las berichten dat hij grafisch niet in de buurt komt van de 360? Lijkt me sterk toch...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Hamachi is een programmatje dat een netwerk faked over het internet. Dus je maakt een netwerk met elkaar terwijl je niet op dezelfde fysieke locatie zit. Minder legale spellen werken over het netwerk vaak wel, tel uit je winstquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanavond Hamachi dan maar doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |