ik niet dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:03 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Daar hebben we het wel eens over gehadInco zit in het FTP wereldje. Wij niet, wij zijn slechts de grote boze leechers
![]()
Ik sta hier achter een Universiteits-PC met nog minder rechten dan ik m'n 5 jarige nichtje op m'n eigen PC zou gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Ik heb het nog niet geprobeerd. Ga em direct installeren als ik thuiskom. Rond 17:00 uur pas...quote:Op donderdag 27 april 2006 12:12 schreef Incolumis het volgende:
lukt de install bij jou wel dan?
Thx zal ff kijken straks, kan met mijn 2 payservers redelijk lang terug zoekenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:20 schreef Incolumis het volgende:
is zo'n Vista-achtige skin, kon je laatst via usenet vinden
Bricopacks Vista Inspirat
waarschijnlijk nog niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
phil collinsquote:
Mijn point of interest is de co-op. Die is er niet in BF2 en een echte co-op zal er ook niet komen. Daarnaast is het meer op sluipen gericht en nadenken over wat je doet ipv van rushen en hopen dat je er veel neermaaitquote:Op donderdag 27 april 2006 13:34 schreef staticdata het volgende:
kan iemand mij uitleggen wat er leuk is aan het spel?
Om hier nog even op terug te komen. Omdat we regels ook van afstand waar moeten kunnen nemen gaan we uit van het volgende:quote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kill een AA altijd met kogels, nooit met bommen.. vandaar...
hij bedoelt de FTD nummertjesquote:Op donderdag 27 april 2006 16:09 schreef UnleashMitch het volgende:
Leuke getalletjes ?
Owquote:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachiquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ow![]()
http://binaries4all.nl/ Ga maar inlezen
Veel spellen werken idd niet meer online. DTM3 is een zeldzame uitzondering. Vanavond Hamachi dan maar doen ?
Ik las berichten dat hij grafisch niet in de buurt komt van de 360? Lijkt me sterk toch...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
[..]
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Hamachi is een programmatje dat een netwerk faked over het internet. Dus je maakt een netwerk met elkaar terwijl je niet op dezelfde fysieke locatie zit. Minder legale spellen werken over het netwerk vaak wel, tel uit je winstquote:Op donderdag 27 april 2006 16:21 schreef Razorback het volgende:
Nog een raar woord (voor mij) Hamachi
En anders kijk ik wel of het spel me bevalt en dan koop ik het origineel in de winkel
Jaaaaaaquote:Op donderdag 27 april 2006 16:19 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Vanavond Hamachi dan maar doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
Hij komt hier net weer door... maar ik moet nog een uurtje of zo...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hehe geniet er maar van hoor
Ik ga zo naar huisDe zon is hier al tijdje weg
En al doet hij dat wel, mijn videokaart trekt dat toch nietquote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ik las berichten dat hij grafisch niet in de buurt komt van de 360? Lijkt me sterk toch...
Betekent dat ook dat ik met iedereen over de hele wereld kan spelen of alleen met mensen die ook dat programma gebruiken.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:24 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hamachi is een programmatje dat een netwerk faked over het internet. Dus je maakt een netwerk met elkaar terwijl je niet op dezelfde fysieke locatie zit. Minder legale spellen werken over het netwerk vaak wel, tel uit je winst
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:36 schreef UnleashMitch het volgende:
Het is niet dat ik jullie graag de ogen uitsteek ofzo maar goed het is gewoon niet anders. Ik kan op dit moment echt niets anders.In de baas zijn tijd is dat leuk om te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren op het dak bezig en toen we klaar waren was het nog maar een +/- half uur voordat we konden opruimen en naar huis gaan en we hadden geen zin om iets nieuws te beginnen.
We hebben lang-uit op het dak gelegen en ben redelijk verbrand(ook door een stukje rondvliegend soldeer
)
Ik dacht alleen mensen die het progje ook hebben maar pas waren we CoD2 aan t spelen en toen er op eens iemand bij die het spel normaal speeldequote:Op donderdag 27 april 2006 17:07 schreef Razorback het volgende:
Betekent dat ook dat ik met iedereen over de hele wereld kan spelen of alleen met mensen die ook dat programma gebruiken.
Ik weet het, ik ben niet al te slim ik ben maar een "bouwvakker"
Okey, het programma is geinstalleerd, maar hebben we een standaard server of is het elke keer verschillend?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik dacht alleen mensen die het progje ook hebben maar pas waren we CoD2 aan t spelen en toen er op eens iemand bij die het spel normaal speelde
Uhm dat moet ik vanavond ook even bekijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef Razorback het volgende:
Okey, het programma is geinstalleerd, maar hebben we een standaard server of is het elke keer verschillend?
Kan ik die namelijk meteen toevoegen.
laat je settings als het werkt ff aan mij zien, zit namelijk met hetzelfde systeem zo'n beetje 9600Pro..quote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef Razorback het volgende:
Hij is bezig met uitpakken, daarna installeren en het feest kan beginnen(als het spel tenminste werkt)
Zal ik doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
laat je settings als het werkt ff aan mij zien, zit namelijk met hetzelfde systeem zo'n beetje 9600Pro..
Anti Blax??quote:Op donderdag 27 april 2006 16:28 schreef Incolumis het volgende:
ik heb DTM3 ook nooit aan de praat gekregen, alle anti-securom proggies geprobeerd... :/
netjes...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik heb mijn pc'tje voor de zomer al beetje samen gesteld maar mijn vraag is of alles klopt.
Mobo: DFI LANparty DR nF4-SLI
CPU: AMD Athlon™ 64 X2 4200+
VGA: XFX 7900GTX
MB-Ram: Kingston ValueRAM DIMM 2 GB (totaal van 3GB, haal 1 1GB reepje uit huidige computer)
Geluidskaart: Creative X-Fi Extreme Music
HDD1 (Windows + Software): Western Digital Raptor 80GB
HDD2 (Downloads): Western Digital Caviar SE 320GB
Als kast zat ik te denken aan: Thermaltake Shark
maar mijn vraag is of die klep (voorkant) wel van stevig materiaal is en niet van plastic dus
Verder zoek ik nog een voeding, iemand tips?
En zijn er dingen die ik beter kan veranderen in iets anders?
Weet ik namelijk alvast de richtlijn van hoeveel het gaat kosten dus dat ik niet teveel ga uitgeven.
Waarom 3 Gb, is alleen maar overkill en het kost extra geld, 2 Gb is de max op het moment.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Ik heb mijn pc'tje voor de zomer al beetje samen gesteld maar mijn vraag is of alles klopt.
MB-Ram: Kingston ValueRAM DIMM 2 GB (totaal van 3GB, haal 1 1GB reepje uit huidige computer)
maar mijn vraag is of die klep (voorkant) wel van stevig materiaal is en niet van plastic dus
Weet ik namelijk alvast de richtlijn van hoeveel het gaat kosten dus dat ik niet teveel ga uitgeven.
Vaagquote:Op donderdag 27 april 2006 18:02 schreef UnleashMitch het volgende:
Of het nu door de minder legale versie komt of doordat het spel gewoon slecht is geprogrammeerd:
M'n 3500+ stond continue op 95%/99% te blazen en het spel pakt 600mb geheugen, verontrustender is echter dat het spel extra geheugen blijft pakken![]()
(Dat Ghost Recon dus)
1Gb haal ik uit mijn huidige PCquote:Op donderdag 27 april 2006 17:58 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Waarom 3 Gb, is alleen maar overkill en het kost extra geld, 2 Gb is de max op het moment.
Neem wel SATA1 of SATA2 HD's of als je toch extra geld wilt uitgeven een raptor 150Gb nieuwste versie van 16mb cache.
waarom dan niet je andere als server/opslag pc?...quote:Op donderdag 27 april 2006 18:17 schreef Razorback het volgende:
[..]
1Gb haal ik uit mijn huidige PC
En ik neem SATA Hdd's
150 Gb weet ik niet, ik gebruik die 80 Gb hdd alleen maar om Windows XP en Software op te installeren. Die 320 is zeg maar een Backup waar ik alles op kan bewaren.
Uit mijn huidige pc haal ik wat bruikbare dingen (die 1 GB TV-Kaart en weet ik wat er nog meer uitkan) en die gaat daarna stof vangen onder mijn bed en wachten op een nieuwe gebruiker.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom dan niet je andere als server/opslag pc?...
en dan die andere alleen maar voor gamen houden dan heb je nooit gezeik met fucked up gezeik
windows er opnieuw op games er bij en weer gamen
Lijkt op die van mij die ik ga bestellen! Ik zou voor de AMD 4400 gaan, die heeft 1MB cache (hoorde ik van Jedi). En ik ben voor ATI X1900XTX gegaan, maar das maar net wat je wil...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:45 schreef Razorback het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Wat is dan de "beste" videokaart van ATI?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:02 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Lijkt op die van mij die ik ga bestellen! Ik zou voor de AMD 4400 gaan, die heeft 1MB cache (hoorde ik van Jedi). En ik ben voor ATI gegaan, maar das maar net wat je wil
We gaan GRAW spelen Homooooquote:Op donderdag 27 april 2006 18:56 schreef Sickert het volgende:
homo's
need server vulling !!
ik ga ff douchen en dan een avondje knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |