De juiste smiley isquote:
quote:
Gewoon even instellen dat je een knopje moet indrukken als je iets wilt zeggenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser HD495
+
[afbeelding]
Trust Microphone MC-1300
headset is kut want dan zit je constant te blazen in die mic, of je moet em onder je kin hangen
daar weet ''blaas'' mans alles vanquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]
Sennheiser HD495
+
[afbeelding]
Trust Microphone MC-1300
headset is kut want dan zit je constant te blazen in die mic, of je moet em onder je kin hangen
nee da's kut want dat betekent 1 vinger minder terwijl je in gevecht bentquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Gewoon even instellen dat je een knopje moet indrukken als je iets wilt zeggenHet scrollknopje indrukken is daar ideaal voor die gebruik je toch nooit en is zo ingedrukt.
dat krijg je als je met de muis soms zit te kloppen op het bureau, geluid wordt makkelijk door hout gedragen en de mic pikt dat dan op via de voet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef Sickert het volgende:
[..]
daar weet ''blaas'' mans alles van
en die micro van jou is ook kut
jou hoor je altijd rammen op je toetsenbord
Dan praat je maar even na dat gevecht!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
[..]
nee da's kut want dat betekent 1 vinger minder terwijl je in gevecht bent
ik hoor dat wel vaker de laatste tijd ..quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat krijg je als je met de muis soms zit te kloppen op het bureau, geluid wordt makkelijk door hout gedragen en de mic pikt dat dan op via de voet.
jouw mic kraakt erg btw
ik ben etenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:17 schreef UnleashMitch het volgende:
We hebben even een half uurtje iedereens hulp nodig om de server te vullen, kom op mensen
ik vecht van de eerste seconde tot de laatste, rusten doe ik wel tijdens een mapchangequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dan praat je maar even na dat gevecht!!![]()
En komen jullie de server is vullen ofzo
Ik blijf in Dordrecht, beetje terrasjes pakken en 's-avonds BBQ'en en bier drinken bij een vriend van mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Razorback het volgende:
Welke stad gaan jullie "proberen" onveilig maken met Koninginnendag/nacht?
Ikzelf ga naar A'dam met een paar vrienden
Same here... Zoals elk jaar...quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Razorback het volgende:
Welke stad gaan jullie "proberen" onveilig maken met Koninginnendag/nacht?
Ikzelf ga naar A'dam met een paar vrienden
Wat zijn trouwens de plekken in A'dam waar we echt langs moeten zonder de hoeren mee te tellen of loop jij ook maar wat rond?quote:
da's afhankelijk van de muziek die jij wiltquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:15 schreef Razorback het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens de plekken in A'dam waar we echt langs moeten zonder de hoeren mee te tellen of loop jij ook maar wat rond?
Alles behalve Trance, Hardcore en alle variatie's daarop en het liefts Rock/Metal en alle variatie's daarop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
da's afhankelijk van de muziek die jij wilt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:48 schreef Razorback het volgende:
[..]
Alles behalve Trance, Hardcore en alle variatie's daarop en het liefts Rock/Metal en alle variatie's daarop.
Zekers, de gans vliegt vrolijk door en heeft weer aardig huis gehouden samen met de andere BoF-ers natuurlijk. Ik zit nog steeds redelijk constant met de score/hour dus met 117 uur en dan ben ik jpjedi voorbijquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:26 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ga es gamen homo, nog effe in je staat onderaan de lijst
Dat is Trance of een variatie daaropquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Goede smaak heb je
Ik weet alleen dat Tiesto ergens in A'dam draait...
Ik wilde ook niet zeggen dat je erheen moest gaan ofzo, verre van zelfs...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dat is Trance of een variatie daarop
WAKE UP!quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer op TMFSystem of a Down dus...
System of a Downquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geniaal nummer op TMFSystem of a Down dus...
[..]
Ik wilde ook niet zeggen dat je erheen moest gaan ofzo, verre van zelfs...
Squad Leader Spawn, wat gaat er nou precies veranderen??quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:49 schreef Sickert het volgende:
dat van dii squad leader spawn als je dood bent zuigt monkey balls
die SF BF2 patch is wel aardig.. als je SF speelten dat doet niemand
Ahaa je kan dus niet meer van squad wisselen wanneer je dood bent. Althans, misschien nog wel wisselen maar niet meer direct spawnen. Minder..quote:Op woensdag 26 april 2006 00:30 schreef UnleashMitch het volgende:
Normaal gesproken kan je dood gaan en dan spawnen op een squad leader uit een andere squad. Op die manier kan je dus over TS roepen 'he jongens, join mijn squad want ik zit in TV tower' om zo TV tower over te nemen. Dat gaat nu dus niet meer, of iig lastiger.
Inderdaad klote.... tevens tvp ...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ahaa je kan dus niet meer van squad wisselen wanneer je dood bent. Althans, misschien nog wel wisselen maar niet meer direct spawnen. Minder..![]()
EA kennende zullen ze aan zo'n slimme oplossing niet gedacht hebbenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:
Dat van de coop kan handig zijn! vul de server met bots en telkens als er een echte plyaer bijkomt verdwijnt er een bot net zo lang totdat je bijvoorbeeld 12 spelers heb en je zonder ze kan
Shitquote:Op woensdag 26 april 2006 08:37 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
EA kennende zullen ze aan zo'n slimme oplossing niet gedacht hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |