Dat spel is mooooooooooiquote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ghost Recon Advanced WarFighter Demo is uit!!
Download hier!
Vet spel!
Vandaar dat ie FF en punish uit wil hebben, anders staat ie in no-time weer op 0.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef domolanglekker het volgende:
Escape zie je niet maar die dendert er een paar seconden later overheen met ze apc
#90828 volledig spelquote:Op woensdag 26 april 2006 22:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ghost Recon Advanced WarFighter Demo is uit!!
Download hier!
Vet spel!
Nice, zie Lies al zitten alleen niet met claymores in haar handenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit?
[afbeelding]
Moet nog beter worden, nog ff een mannetje wegwerken, tekst, maar toch leuk...
Ik vind m wel stoer maar kan je een beetje van de mist van Karkand ook voer die poppetjes heen krijgen ? Dat maakt het net wat echter denk ik. en we willen Kevin natuurlijk op die kleine vlagquote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef RudyCarell het volgende:
Wat dacht je van dit?
[afbeelding]
Moet nog beter worden, nog ff een mannetje wegwerken, tekst, maar toch leuk...
Geeft niet hoor escape, ik ben niet boos ofzo, kon er ook gelijk weer in. Got the point ;-)quote:Ja sorry daarvoor maar White Ops en jij waren de hele tijd om de beurt de MEC base aan het bombarderen, opzich is dat niet zo heel erg, maar jullie hadden niet eens alle vlaggen.
Wij konden niet eens opstijgen of wegrijden van de basis zonder dat jullie ff langskwamen, 1 keer is leuk, 2 keer kan nog maar meerdere keren wordt toch echt wel irritant.
Als je geen spec ops bent om de commander assets te vernietigen heb je gewoon niets te zoeken op de vijandelijke mainbase
hij is ook al wer wat aangepast... later volgt meerquote:Op donderdag 27 april 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
hoi
gisteren zaten domo, raffie en ik echt bij een noob team. de commander was echt zo slecht dat we 2x op rij heel snel verloren.
Rudy als jou ontwerp wordt goedgekeurd komt ie ook in het loading scherm neem ik aan?
Nee, ten eerste ligt de AA op Oman ver genoeg om geen echte bedreiging te vormen voor een helictoper, met een vliegtuig vlieg je er overheen, je zet even de afterburner aan en je gooit een flare en je bent er vanaf. Ten tweede, en meteen ook het belangrijkste, hoe moeten wij eten wie voor de AA gaat en wie niet ? Je kan bv zeggen dat je aanvliegt voor de AA maar 'per ongeluk' net te laat je bommen los liet en daarmee hun chopper + een mannetje of 4 dood maakte. Kortom, dat kunnen we niet beoordelen aangezien we niet alles in de gaten kunnen houden.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:18 schreef ViPeRII het volgende:
Ik vind wel trouwens dat ik op gulf, iig de anit air mag vernietigen met mijn vliegtuig, want dat is een bedreiging voor mij. Ben je het daar wel mee eens?
(En ja, ik weet dat als ik dan kogels spread dat ik ook nog wel eens mensen kan raken.. maar dat is niet de intentie)
dat is dan toch jou probleemquote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef ViPeRII het volgende:
Ik kill een AA altijd met kogels, nooit met bommen.. vandaar...
krijg em niet geinstalleerdquote:Op donderdag 27 april 2006 09:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Vanavond Ghost War maar eens installeren. Via Hamachi kunnen we ook een online spelletje proberen
edit: foutjequote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
krijg em niet geinstalleerd![]()
krijg direct een error bij install
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!quote:Op donderdag 27 april 2006 10:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
krijg em niet geinstalleerd![]()
krijg direct een error bij install
Voor dat ik hem down... Wat zijn de minimumspecs?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!
quote:Minimum specs required to run:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:26 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Voor dat ik hem down... Wat zijn de minimumspecs?
Edit: Dat zal echt NET aan gaan:
[..]
quote:Minimum specs required to run:
2 GHz Pentium® IV or the equivalent
1Gb RAM
5 GB of hard drive space
NVIDIA® GeForce™ 6/7 or ATI® Radeon® 9600-9800/X
tuurlijk, ik zit in dat wereldje zelfsquote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb je wel de RLD versie? Clones zuigen big time!
quote:Op donderdag 27 april 2006 11:38 schreef Incolumis het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zit in dat wereldje zelfs
Daar hebben we het wel eens over gehadquote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:Ja ik ook want ik download ook die versie
jij via usenet, ik via de ftp, andere wereld dusquote:Op donderdag 27 april 2006 11:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Ja ik ook want ik download ook die versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |