Zit hier ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Precies.
Of V&D, Bijenkorf...zoveel keus..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
kijk je uit voor de boze buitenwereld ;-)
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verdwaal je niet?
Die andere wezens die er rondlopen, zijn mensen. Dat je het ff weet...
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:12 schreef Suikermais het volgende:
verdomme..dat vorige topic is vanmorgen ook in een paar uur volgespamd.
Hebben jullie alemaal geen werk of zo ?
Wat betreft headsets: ik heb een el cheapo van Logitech. Nu al een paar jaar en dat ding doet 't verdomme nog steeds
hij was leeg hé !!??quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Bedankt voor je pakje trouwens
yep hier ook, gisteren wel lekker vrij, morgen ook weer vrij, pfff wat heb ik een goed levenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef VeerMans het volgende:
ik zit op mn werk, vandaar dat ik tijd heb om te posten
ik ben 2 weken vrijquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:21 schreef escape_nl het volgende:
[..]
yep hier ook, gisteren wel lekker vrij, morgen ook weer vrij, pfff wat heb ik een goed leven
Neem een andere baan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef VeerMans het volgende:
dat is nou net iets wat niet kan onder werktijd... BF spelen
quote:
Al gedaan maar als je vraagt of je mag battlefielden tijdens werktijd kijken ze altijd zo raarquote:
Videokaart hier... Intel 82865G Graphics Controller... Kan het daarmee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:06 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Bij ons is de videokaart niet goed genoeg.
Hij is echter wel goed genoeg voor RA2![]()
Ik ook want ik heb geen kapotte headset meerquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vond de andere OP beter, maar goed, who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |