SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik dus niet. Met name films die voor interpretatie vatbaar zijn vind ik de moeite waard. Als ik ooit nog regisseur zou worden (niet van plan) zou ik het liefste een film maken die jaren later de gemoederen nóg bezighoudt (Mulholland Drive, 2001: A Space Odyssey, Donnie Darko enz. enz.). Maar goed, ieder z'n mening natuurlijk.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Films waarvan je de betekenis moet gaan opzoeken, missen enigszins hun doel. Naar mijn mening.
die is echt te flauw voor woordenquote:
sorry, had verkeerd gelezenquote:Op woensdag 5 april 2006 10:04 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Neehoor, het was toch echt Chelsea
http://www.moviemeter.nl/film/22875
Hoe kom je erbij iets te verwachten van Pretty Womanquote:Op woensdag 5 april 2006 18:33 schreef Sai het volgende:
Pretty Woman viel me heel erg tegen. 6,5.
quote:Op woensdag 5 april 2006 19:50 schreef California het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij iets te verwachten van Pretty Woman.
Maar het was een romantische komedie. Die bekend is. Met slechte eighties-muziek.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:33 schreef Sai het volgende:
De meeste mensen zullen de volgende zin niet als kloppend beschouwen in combinatie met het cijfer.
Met Julia Roberts!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:19 schreef Sai het volgende:
Maar het was een romantische komedie.
En Richard Gere!quote:Die bekend is.
En Julia Roberts!quote:Met slechte eighties-muziek.
quote:Dus dat móest wel geweldig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Haha, ik ben blij dat je de film nu hebt gekeken. Dat scheelt me weer een aankoop.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:24 schreef kinky_queen het volgende:
Wat moet ik in hemelsnaam doen met die gesigneerde unrated director's cut die ik morgen ontvang...
IMDB cijfer: 8.5/10quote:A brilliant pianist, a Polish Jew, witnesses the restrictions Nazis place on Jews in the Polish capital, from restricted access to the building of the Warsaw ghetto. As his family is rounded up to be shipped off to the Nazi labor camps, he escapes deportation and eludes capture by living in the ruins of Warsaw.
The true story of Wladyslaw Szpilman who, in the 1930s, was known as the most accomplished piano player in all of Poland, if not Europe. At the outbreak of the Second World War, however, Szpilman becomes subject to the anti-Jewish laws imposed by the conquering Germans. By the start of the 1940s, Szpilman has seen his world go from piano concert halls to the Jewish Ghetto of Warsaw and then must suffer the tragedy of his family deported to a death camp, while Szpilman is conscripted into a forced German Labor Compound. At last deciding to escape, Szpilman goes into hiding as a Jewish refugee where he is witness to the Warsaw Ghetto Uprising in 1943 and the Warsaw City Revolt in August/October 1944.
IMDB cijfer: 7.1/10quote:A case of mistaken identity lands Slevin (Josh Hartnett) into the middle of a war being plotted by two of the city's most rival crime bosses: The Rabbi (Ben Kingsley) and The Boss (Morgan Freeman). Slevin is under constant surveillance by relentless Detective Brikowski (Stanley Tucci) as well as the infamous assassin Goodkat (Bruce Willis) and finds himself having to hatch his own ingenious plot to get them before they get him.
Ik heb Twenty-Four Eyes hier nog liggen. Die wou ik vandaag bekijken, maar mijzelf kennende komt dat er niet van. Toch heb ik erg veel zin hier iets te typen.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:51 schreef Sokolsky het volgende:
27... damn. Wel een interessant verhaal, hoe zo iemand in de vergetelheid kan raken.
Hear, hear.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Films waarvan je de betekenis moet gaan opzoeken, missen enigszins hun doel. Naar mijn mening.
cijfer: 9quote:the title " The Human Condition" is perhaps misleading. The Japanese word "joken" corresponding to "condition" is not normally used in a descriptive sense, but rather, as a condition to be fulfilled or satisfied. Thus the title might be better rendered "The Condition for Being Human"
Space Oddyssey was je meteen in zijn geheel duidelijk?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Hear, hear.
Mulholland Dr. sucks.
PS: Ik weet dat dat niet per se over de betekenis gaat, maar meer over of je de film snapt. Maar toch.
Bij die film had ik in elk geval de illusie dat ik het snapte. Of er nou nog een diepere betekenis achter zat die ik niet snapte, maakt me niet uit.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:11 schreef Kolkus het volgende:
[..]
Space Oddyssey was je meteen in zijn geheel duidelijk?
Vind het een rukfilm met een nu al te veel uitgeholde formule, een te gekunsteld einde en matig acteerwerk.quote:Op maandag 10 april 2006 16:45 schreef Alieda1984 het volgende:
Saw 2 is super, heb hem nu 3 keer gezien maar blijf het een geweldige film vinden, veel beter dan deel 1.
Vanavond ook gezien en ik ben het met je eens.quote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef kinky_queen het volgende:
FINAL DESTINATION 3
Niet zo leuk als z'n voorganger maar een aantal uitelkaar spattende lichamen doen het natuurlijk altijd goed. Lekker gory ook.
En tieten.
[afbeelding]
ik weet niet welke versie je hebt gezien, de director's cut is ook zeker de moeite waard ik meen dat die ongeveer 22 minuten langer is en het verhaal 'klopt' dan wel (anders zitten er een paar rare foutjes in)quote:Op woensdag 12 april 2006 15:57 schreef sitting_elfling het volgende:
De film Leon gezien. Toppertje van bovenste plank, eindelijk een film die mij in al die jaren weer eens ontroerde. En zelfs sinds jaren weer eindelijk dat gevoel dat je wou meejanken.![]()
![]()
![]()
8.5 op imdb
Ik niet. Ik vond het een leuk nummer, dat goed bij de sfeer van Faye paste.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:00 schreef Sokolsky het volgende:
Een recensie over Chungking Express zonder "California Dreamin'" te noemen
Wat heb ik me groen en geel geërgerd aan dat nummer...
letterlijk en figuurlijk kutquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:45 schreef Doff het volgende:
Laatst Baise-Moi gekeken, wat een K.U.T.film. Werkelijk geen donder aan. Abnormaal slecht acteerwerk, een voorspelbaar, simpel, onlogisch en over-the-top verhaal en onnodig gedetaileerde seksscenes. Wat een baggerfilm. Enige film op imdb die van mij een 1 krijgt.
Niet kijken dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |