het is invisionquote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik t niet leuk vind maar de kans dat ik er de tijd voor ga vinden is niet erg groot. Ik duik volgende week in m'n laatste master vak, ik moet nog wat dagen werken en ik moet nog een stageplaats zoeken en daar komt dan nog het 'normale' BoF-werk bijKortom, ik ben al druk zat
Maar goed, als jullie dat op willen pakken dan heb je zeker mijn zegenZou wel fijn zijn als dat Invasion Power Board er in verwerkt kan worden. Ten eerste kan je dan al je huidige posts meenemen, ten tweede ben ik zelf nog niet echt onder de indruk van de Joomla! forum mogelijkheden, zeker niet als je het vergelijkt met Invasion en daar komt bij dat we wel gewoon een licentie hebben gekocht voor Invasion
Nou mag dat nooit een reden zijn om niet over te stappen op een beter alternatief maar toch
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:29 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Zo'n site moeten we dus hebben... Ziet er fraai uit...
quote:
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
weet ik, maar er moeten plannen zijn... ik wil de vormgeving wel doen![]()
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:45 schreef Incolumis het volgende:
wil ik ook wel doen, samen met Fer met joomla klooien
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dus we hebben techniek, vormgeving... maar wie gaat hem up-to-date houden en interressant...
ik ben thuis in flash, illustrator, max, photoshop etc. etc.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:52 schreef Incolumis het volgende:
ik ben thuis in photoshop, joomla
uptodate houden is niet moeilijk met joomla
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wil er best aan meewerken (aan de site) maar dan in de vorm van up-to-date houden, nieuwtjes melden etc. Dus niets wat betreft het uiterlijk en techniek van de site. Eventueel een introotje zou ik ooit weleens willen maken met flash. Dat heb ik weleens vaker gedaan.
Ik zou zeggen: Maak er werk van, bij een echte server hoor ook een echte site en niet alleen een forumKunnen we daar ook gelijk polls houden voor de bezoekers van de server wat ze eventueel anders zien qua mappen/regels ofzo.
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:56 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niet dat ik t niet leuk vind maar de kans dat ik er de tijd voor ga vinden is niet erg groot. Ik duik volgende week in m'n laatste master vak, ik moet nog wat dagen werken en ik moet nog een stageplaats zoeken en daar komt dan nog het 'normale' BoF-werk bijKortom, ik ben al druk zat
Maar goed, als jullie dat op willen pakken dan heb je zeker mijn zegenZou wel fijn zijn als dat Invasion Power Board er in verwerkt kan worden. Ten eerste kan je dan al je huidige posts meenemen, ten tweede ben ik zelf nog niet echt onder de indruk van de Joomla! forum mogelijkheden, zeker niet als je het vergelijkt met Invasion en daar komt bij dat we wel gewoon een licentie hebben gekocht voor Invasion
Nou mag dat nooit een reden zijn om niet over te stappen op een beter alternatief maar toch
Mij pijpen in het water als ik op me rug zwem net als gisterquote:Op maandag 27 maart 2006 19:48 schreef Sickert het volgende:
tvp..
ik weet niks van site bouwen
wat kan ik doen
lekkere geile neger van me!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:53 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Mij pijpen in het water als ik op me rug zwem net als gister![]()
Ik kom ik kom!!!quote:Op maandag 27 maart 2006 20:15 schreef VeerMans het volgende:
gaat dr nog iemand spelen vanavond? tis verdomt rustig alleen met rudy
Ik kan HTML, een beetje javascript en een beetje css! Ook kan ik photoshop, Homesite en Flash .. dus .. als ik kan helpen ..quote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb nog wel een (HTML) script voor een eventueel MENU die ik ook kan bewerken. Vind hem zelf alleen niet zo mooi. Het is zeg maar een soort java-uitklapmenu. Klik je (bijvoorbeeld) op L krijg je alle BoF-leden te zien met een L en op een van die namen kun je weer klikken om doorgelinkt te worden.
Jawelquote:Op maandag 27 maart 2006 20:45 schreef kievit19 het volgende:
ik kan bier en whisky drinken ,
dus als ik nodig ben hoor ik het wel
beter regel je een menu wat je uit de database vult en managed vanuit je cms... wel zo makkelijkquote:Op maandag 27 maart 2006 19:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik heb nog wel een (HTML) script voor een eventueel MENU die ik ook kan bewerken. Vind hem zelf alleen niet zo mooi. Het is zeg maar een soort java-uitklapmenu. Klik je (bijvoorbeeld) op L krijg je alle BoF-leden te zien met een L en op een van die namen kun je weer klikken om doorgelinkt te worden.
hoop voor je dat het je vid kaart is....quote:Op maandag 27 maart 2006 22:29 schreef JumperJack het volgende:
nu loopt ie niet alleen meer vast als de map geladen is, maar ook gewoon midden in een match (had bijna mijn veteran engineer
) dan loopt ie vast en kan ik niet meer doen, ook mn muis niet, maar kan nog wel praten over TS. dan schakelt het beeldscherm zich vanzelf uit, terwijl de pc aanblijft. nog ff opgezocht op internet, maar het lijkt me wel duidelijk dat mijn videokaart zijn beste tijd heeft gehad!!! want volgens mij wordt hij gewoon VEEL te warm.
nog ff vennetje schoonmaken, en over een paar dagen in de andere pc zetten die een wat grotere kast heeft, wat dus zou helpen voor de koeling... dan maar een paar dagen geen BF2 spelen tot mijn GeForce 7800GS er is...![]()
![]()
![]()
is er eindelijk eens een keer iets niet mis met BF2, is het wel met mijn pc...![]()
![]()
![]()
afschieten die nigerianen, die krijgen van mij dus ook niks meer als er zo'n collectebus weer langskomtquote:Dear Greetings in the name of the Lord,
I am Mrs Caroline John Norman from Holland.I am married to Dr.John Norman of united state who worked with Chevron Texaco as oil consultant/contractor in Africa for twenty years before he died in the year 2000.We were married for twenty-seven years without a child.
He died during one of the riot in the Niger delta region .He was held hostage and slain to death by protesting youths of the region .Since his death I decided not to re-marry . When my late husband was alive he made a numbered time (Fixed) deposited for twelve calendar months, valued at $8m.usd (Eight Million U.S.Dollars) with account and pin/code number 0130648335800. with a security financial firm in Europe. Meanwhile, this money is still with the financial company and the management just wrote me as the beneficiary to come forward to receive the money or rather issue a letter of authorisation to somebody to receive it on my behalf .
Presently,I am with my laptop in a hospital where I have been undergoing treatment for cancer of the lungs. I have since lost my ability to talk and my doctors have told me that I have only a few months to live. It is my last wish to see that this money is invested the proceed at the end of every year distributed among charity organisations. I want you being God's fearing person
that will use this money to fund churchs, muslim centers, orphanages and widows propagating the word of God and to ensure that the house of God is maintained. But if I survive from this illness we will use the rest of the money for a joint business in your country.
The Bible made us to understand that Blessed is the hand that giveth.I took this decision because i know that there are a lot of poor people suffering from different kind of disease and nobody to come to their aid. With God all things are possible. As soon as I receive your reply I shall give you the contact of the financial security company in eruope. I will also issue you a letter of authority that will prove you as my beneficiary of this fund.You are to help me invest this funds into real estate and stocks.
You will be entitled to 40% of every profit you make in a year.Please assure me that you will actaccordingly as I stated here in. Hoping tohearing from you soon. Please reply to this *******************@yahoo.com
Yours in Christ,
Mrs Caroline John Norman
waar down ik het? ik heb dingen snel doorquote:Op maandag 27 maart 2006 22:38 schreef Incolumis het volgende:
ik zal morgenochtend wel effe joomla installeren, en dan de desbetreffende mensen een inlog geven
t kan bijna niet anders. hij heeft 11 uur achter elkaar aangestaan en er is op gewerkt zonder enkel probleem. opnieuw opgestart en ga BF2 spelen en hij loopt vast en het beeldscherm schakelt zich vanzelf uit. het kan bijna niets anders zijn...quote:Op maandag 27 maart 2006 22:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
hoop voor je dat het je vid kaart is....
Lalala geld!quote:
penis!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lalala geld!
Bellen gaat altijd sneller dan je denkt (de kosten dan) In de afgelopen maand een rekening van 180 euroMorgen ga ik denk deze even bouwen in me pc:
[afbeelding]
Het heeft een functie van 0,0 maar het is gewoon een hebbedingetjeMe pc zit er vol van dus tjahh
Waarom?? Ik heb een goeie videokaart hoor die nog geen half jaar oud is van 230 euro. En de rest is ook prima daarom ben ik ook 5 sec na jou al op het slagveld na het laden van een mapquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:55 schreef Sickert het volgende:
[..]
penis!
ipv die zooi
koop eens een degelijke vid kaart!!
verdomme!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:12 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Waarom?? Ik heb een goeie videokaart hoor die nog geen half jaar oud is van 230 euro. En de rest is ook prima daarom ben ik ook 5 sec na jou al op het slagveld na het laden van een mapVolgens mij ben je in de war met Jack
![]()
Dus daarom ga ik het maar bij andere dingen zoeken![]()
je kan inloggen, heb het ff veranderdquote:Op maandag 27 maart 2006 20:23 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Sorry, you cannot perform this action until the board administrator has approved your account
Johan_uit dus.....
Of als ik niet welkom ben is dat ook goed uiteraard
Pff een hele lap tekst terwijl je er misschien 5 seconde sneller inzit??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:49 schreef escape_nl het volgende:
Heb alles gedaan en gisteren gewoon bf2 gespeeld, wanneer er een patch komt gewoon weer terugzetten
Gadverdamme wat lelijk...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gisteren zat ik een beetje te surfen kwam ik Jedi zijn pc tegen
[afbeelding]
[afbeelding]
Een tank voor deze tankwhore en een jet op zijn kast![]()
jep gaat wel weer vlotjes nuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:36 schreef staticdata het volgende:
dat is ook nog een idee ja, die movies op laten zouten, scheelt weer 30 seconden
het valt mij op dat het inloggen op de accountserver de laatste weken sneller gaat. iemand anders dit ook opgemerkt?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:55 schreef staticdata het volgende:
pffffffff dan moet ie ook in een hoekie alle patchnummers zetten die zijn uitgekomen
idd. is mij ook opgevallen.quote:
ik denk dat ik punt één en punt drie ga uitvoeren...quote:
prachtig!!! goede namechange!!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:31 schreef diamondvoodoo het volgende:
Jaja de servernaam veranderen helpt![]()
[afbeelding]
1.25 uur op een doordeweekse dag en nog steeds 25 mensen op de server![]()
past er niet opquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:55 schreef staticdata het volgende:
pffffffff dan moet ie ook in een hoekie alle patchnummers zetten die zijn uitgekomen
tijdens het spelen zie je de kast toch niet, en als je m wel ziet, let je er niet op...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm ik krijg opeens zin om de kast van binnen te 'ordenen' Al die kabels zien er veel te rommelig uit en dat kan mooier gemaakt worden. Weet alleen niet of het wel een goed idee is als je ziet hoeveel kabels ik hebFancontroller met 4 aansluitingen temperatuurmetertjes, 10 neonlichten en LED fans in de kast (uiteraard kan ik die handmatig aan en uitzetten anders is het een ECHTE kermis! Ik denk dat ik me kabels ga sleeven zodat het er wat minder rommelig uitziet. Weet alleen niet waar ik moet beginnen
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Hmmm ik krijg opeens zin om de kast van binnen te 'ordenen' Al die kabels zien er veel te rommelig uit en dat kan mooier gemaakt worden. Weet alleen niet of het wel een goed idee is als je ziet hoeveel kabels ik hebFancontroller met 4 aansluitingen en temperatuurmetertjes, 10 neonlichten en LED fans in de kast (uiteraard kan ik die handmatig aan en uitzetten anders is het een ECHTE kermis! En dan komt ook nog eens de rest erbij kijken .. IDE kabels, kabels van de voeding etc etc. Ik denk dat ik me kabels maar ga sleeven zodat het er wat minder rommelig uitziet. Weet alleen niet waar ik moet beginnen
![]()
Misschien dat sgr. Opie, (he het is een fokker) de weg weer terug vindt...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:31 schreef staticdata het volgende:
das goed nieuws JJ!
Hopelijk gaat het binnenkort zo goed met de server dat niet alleen boffers hem moeten vullen maar dat andere mensen dat gaan doen.
Wat is er gebeurt dan? Ofwel: Watskeburt?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
En weer terug uit Frankrijk...
1 van de ergste weekenden uit m'n leven. En het duurt nog voort
Ja das zeer klote ja... Ik had (even afkloppen) ook vaak last van een koortslip, begon op me 15e... Waarschijnlijk ergens opgelopenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou we gingen vrijdagavond om 18:30 weg met de bus....14 uur! Slapen lukt dus echt totaal niet in zo
'n rotbus. Maar goed, we waren daar in de bergen om 08:00 uur....moesten we onze skikleding aandoen in een parkeergarage en godverdomme ook nog ¤5,- betalen om onze bagage daar tijdelijk te stallen omdat we pas om 17:00 uur in ons appartement konden
Het weer was wel super, echt heel erg warm en een fel brandende zon! Ik me skikleding aangedaan en beetje ingesmeerd tegen de zon. Ik heb nogal een gevoelige huid en vooral hele gevoelige lippen en heb maar 1x gesmeerd die dag wat me uiteindelijk de problemen op dit moment oplevert (later meer)
Wij daarna Skien, was leuk, ging lekker en het weer was super! Tot een bepaald moment ik op me bek ga en waarschijnlijk daar m'n 1 maand oude telefoon (Samsung E730) verlies. Nog gezocht, gevraagd, niks nergens nada noppes gevonden. Thank god zat me oude simkaart er nog in die 3 April verloopt. Maar goed nu heb ik dus alleen een KPN Simkaart die 3 April start maar geen telefoon
Toen ik na de 1ste dag in het appartement kwam keek ik in de spiegel en was het rond me mond en op me lippen helemaal rood. Tevens koortslipHad dus niet goed gesmeerd. Ook gaat het in de bergen veel sneller door de hoogte (2600 m en de droge lucht). Zondag en maandag niet meer geskied. Ik mocht niet meer in de zon komen van de dokter aldaar voor m'n mond
Uiteindelijk gisteravond om 18:00 uur weer vertrokken en was vanochtend om 09:00 uur weer thuis! Om 11:45 naar de huidarts geweest in het ziekenhuis en kan om 15:00 uur eindelijk m'n zalf ophalen bij de apotheek. M'n mond ziet er nu echt verschrikkelijk uit, durf bijna de straat niet op
WAT EEN TYFUSZOOI!
Haha jawel de kast zie ik wel. Misschien tijdens het spelen niet maar ik vind het gewoon leuk om te doen en bovendien vind ik het mooi(er).quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:23 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tijdens het spelen zie je de kast toch niet, en als je m wel ziet, let je er niet op...![]()
![]()
dat toetsenbord heb ik en meerdere mensen hier ook hoor...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:44 schreef staticdata het volgende:
ben benieuwd op welke plek die gast in de wereld staat. volgens mij heeft ie ook een special bf2 toetsenbord
He bah! Wat vervelend zeg! Ik heb zelf ervaring met huidproblemen en je kan je er flink machteloos bij voelen .. sterkte! En hopelijk helpt het zalfje je wel!!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ja idd het doet heel erg pijn maar ik mag van de dermatoloog niks anders erop smeren dan die zalf die ik om 15:00 uur ga ophalen.
Tis echt superdroog nuOok nog eens doodmoe omdat ik ook op de terugreis niet geslapen heb.
ja en de toetsen zijn benoemd naar de funtie: jump, commo rose etc...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef staticdata het volgende:
wat vind je het grootste voordeel van dat toetsenbord dan? meer onder 1 bereik?
Ik heb em ook, ik ben links (handig dan) en met een gewoon toetsenbord heb ik altijd ruzie!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:45 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
dat toetsenbord heb ik en meerdere mensen hier ook hoor...
Thnx.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:00 schreef BattleLies het volgende:
[..]
He bah! Wat vervelend zeg! Ik heb zelf ervaring met huidproblemen en je kan je er flink machteloos bij voelen .. sterkte! En hopelijk helpt het zalfje je wel!!
Denk dus dat het tijd wordt voor een nieuwe computerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:29 schreef Sickert het volgende:
[..]
verdomme!
ik had net die van Razor gelezen
tis ook al veelste laat!![]()
truste![]()
nou de parachute werkte bij mij dus niet onder de spacebar, dus die heb ik ouderwets op 9, maar moet nnog een makkelijke keybinding vindenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
waar staat commo rose voor dan? die Roos met in het midden spotted?
op zich een leuk ding, maar alles hoe het daar sta heb ik op de een of andere manier al bij die toetsen zitten, dus weet niet of het voor mij beter zou gaan werken. op een moment weet je alles automatisch te vinden.
Wat wel een goeie was om de parachute te koppelen aan de spatiebalk. die had ik nu op de F. dan kan ik de F als sneltoets voor Pistol gebruiken!
Ja Daqing Oilfields zou er best bij kunnen, en dan de servermessage veranderen naar TOP5 Maps of zoietsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:07 schreef staticdata het volgende:
dan zitten we toch goed met onze map instelling. dragon valley zou er nog bij kunnen en dan hebben we de top 5 mappen in de roulatie zitten.
Dit hadden wij ook, alleen konden wij gratis de spullen achterin de receptie kwijt en konden wij omkleden in de wc. We "moesten" nog wel een extra 6 euro betalen voor de verzekering van de skispullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou we gingen vrijdagavond om 18:30 weg met de bus....14 uur! Slapen lukt dus echt totaal niet in zo
'n rotbus. Maar goed, we waren daar in de bergen om 08:00 uur....moesten we onze skikleding aandoen in een parkeergarage en godverdomme ook nog ¤5,- betalen om onze bagage daar tijdelijk te stallen omdat we pas om 17:00 uur in ons appartement konden
Eerste dag vond ik het skieen helemaal niet leuk, aangezien ik veel te veel last had van mijn tenen in mijn te kleine schoenen, daardoor ging ik anders bewegen en dat kwam niet ten goede van mijn overige spierenquote:Het weer was wel super, echt heel erg warm en een fel brandende zon! Ik me skikleding aangedaan en beetje ingesmeerd tegen de zon. Ik heb nogal een gevoelige huid en vooral hele gevoelige lippen en heb maar 1x gesmeerd die dag wat me uiteindelijk de problemen op dit moment oplevert (later meer)
Wij daarna Skien, was leuk, ging lekker en het weer was super! Tot een bepaald moment ik op me bek ga en waarschijnlijk daar m'n 1 maand oude telefoon (Samsung E730) verlies. Nog gezocht, gevraagd, niks nergens nada noppes gevonden. Thank god zat me oude simkaart er nog in die 3 April verloopt. Maar goed nu heb ik dus alleen een KPN Simkaart die 3 April start maar geen telefoon
Ik had na de eerste dag echt het idee dat mijn weekend naar de klote was en wilde echt niet meer, maar toen ik eenmaal mijn nieuwe schoenen aan deed, toen had ik nergens meer last van en had ik toch nog een top weekend.quote:Toen ik na de 1ste dag in het appartement kwam keek ik in de spiegel en was het rond me mond en op me lippen helemaal rood. Tevens koortslipHad dus niet goed gesmeerd. Ook gaat het in de bergen veel sneller door de hoogte (2600 m en de droge lucht). Zondag en maandag niet meer geskied. Ik mocht niet meer in de zon komen van de dokter aldaar voor m'n mond
Uiteindelijk gisteravond om 18:00 uur weer vertrokken en was vanochtend om 09:00 uur weer thuis! Om 11:45 naar de huidarts geweest in het ziekenhuis en kan om 15:00 uur eindelijk m'n zalf ophalen bij de apotheek. M'n mond ziet er nu echt verschrikkelijk uit, durf bijna de straat niet op
WAT EEN TYFUSZOOI!
Ok de top 5 verandert best vakkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:38 schreef JumperJack het volgende:
idd. oman kan er wel bij...
oman vind ik vooral leuk omdat je er zo lekker kunt vliegenquote:
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind mashtuur 3x ruk
Geef mij Sharqi maar
Sharqi is ookquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
sharqui, karkand en wake rocks!!!
![]()
en ik vond die op de 7800GS al grootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn 2 fannetjes die ik ga bestellen voor in me zijpaneel![]()
[afbeelding]
Op deze foto lijkt hij groot maar dat valt best mee, bovendien kan ik hem zachters zetten qua RPM dus lawaai maken doet hij nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en ik vond die op de 7800GS al groot![]()
Idd zeer mooi, vraag me alleen af of het niet te fel is... Heb jij hem??quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:09 schreef Sickert het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
zo'n mooi dinge he
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef escape_nl het volgende:
- Improved Server Stability
Een AA locked niet op een jet maar op een warmtebron as far as I know. Een brandende olie toren is een warmtebron en dus een lockquote:- Fixed Lock on error on certain Oil towers
Laat ons daar maar over oordelenquote:We would also like to take the opportunity to thank the Combat Studios beta testers who did a great job in testing Battlefield 2: Euro Force and this patch, thank you guys!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Idd zeer mooi, vraag me alleen af of het niet te fel is... Heb jij hem??
vandaar dat ik PE niet op kwamquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:24 schreef escape_nl het volgende:
NIEUWE PATCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patch 1.22 has been released and is available on EA Downloader. The release of this patch is in line with our ongoing effort to make the game as enjoyable as possible, releasing quicker fixes addressing some of the things that you want to see changed.
We're still hard at work on version 1.3, which will see the addition of some additional, sought-after changes. When we have more information to share with you on 1.3 we will, in the meantime, please find below the list of fixes in 1.22:
- Improved Server Stability
- Adjusted handling of the Tiger attack chopper
- Increased delay for aiming reticule when going from movement to prone on all support weapons
- Adjusted deviation on MG36 and PKM to be in line with other support weapons
- Increased rpm from 600 to 900 on the P90
- Fixed Lock on error on certain Oil towers
- Fixed a Great Wall Exploit
- Fixed exploits on Dragon Valley and Karkand
We would also like to take the opportunity to thank the Combat Studios beta testers who did a great job in testing Battlefield 2: Euro Force and this patch, thank you guys!
/The team at Dice and EA
PE welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:56 schreef escape_nl het volgende:
tot nu toe alleen via EA downloader,
Heb ik hem erop staan maar bijna geen servers, pfff
Idd... zo niet dan dwl ik hem nog niet ookal weet ik nog niet zeker of ik er vanavond ben. (CL)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:11 schreef Ghostbuster het volgende:
En gaat de BOF server ook over al vanavond,dan download ik hem wel
ea downloader werkt toch 10 x makkelijker...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:10 schreef Incolumis het volgende:
als ik em heb zal ik em wel effe online zetten
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben trouwens een rang omhoog! Vanmmidag ff bf2 opgestart, 1 mannetje doorgeknald en ja hoor .. gepromoveerd
Mijn neefje van 10 wil Friend of BoF worden! Dat kan he?! Wat zijn daarvoor de 'eisen' ??
Hij is: http://bf2s.com/player/48703982/
Sja .. voor een tienjarige speelt hij goedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs een hogere k/d ratio dan mij... nou is dat niet zo moeilijk maar toch...
fixedquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:27 schreef drbravo het volgende:
he is er een admin de server heeft problemen je geweer richt geen scade aan je kan nie liggen en er blijft nix liggen zoals claymores??? heel vaaag
Mooi dan heb ik de beste pingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:36 schreef Incolumis het volgende:
geen idee, ze kunnen in principe die patch in 2 minuten installeren, maar ik verwacht dat het rond middernacht gaat gebeuren
nee eerst nog een patch om de bugs uit de vorige patch te fixen waarna er een patch komt die bugs fixed uit de vorige patch waarna er weer een patch komt om de bugs te fixen die in de allereerste patch zaten waarna men een patch uitbrengt om de bugs te fixen die deze patch weer bracht. Daarna komt patch 1.3 uit waar men tig bugs fixed om weer 20 nieuwe bugs te introduceren waarna deze in patch 1.31 weer gefixed worden maar weer nieuwe bugs introduceren.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:44 schreef Incolumis het volgende:
1.3
kut ik heb de patch ook al geinstalled, zijn er überhaupt wel servers met de nieuwe patchquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:17 schreef Sickert het volgende:
klote publicservers.. server nogsteeds niet geupped...
412 om precies te zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:20 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
kut ik heb de patch ook al geinstalled, zijn er überhaupt wel servers met de nieuwe patch
same here...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
Ik heb EuroForce nog steeds niet betaald.. Ik heb ook helemaal geen betalingsinstructies gekregen :S
bij mij is hij wel betaaldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
Ik heb EuroForce nog steeds niet betaald.. Ik heb ook helemaal geen betalingsinstructies gekregen :S
ik heb vandaag nog een bericht gehad dat deze week het geld van de rekening wordt afgeschrevenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:21 schreef BMH het volgende:
betalingsinstructies?quote:
Dat slaat echt nergens op Sickert, i3d installeerde de patches ook altijd pas in de eerste nacht nadat de patch gereleased was. Als de patch dus vandaag uit is gekomen dan zal de server vannacht wel geupdate worden. Ik zal het wel even aan Rick vragenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:17 schreef Sickert het volgende:
klote publicservers.. server nogsteeds niet geupped...
Als er iemand interesse heeft? Ik heb die derde nog liggen en mag weg voor een prikkie...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:42 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt hij groot maar dat valt best mee, bovendien kan ik hem zachters zetten qua RPM dus lawaai maken doet hij niet![]()
Dit zijn pas grote (CPU) koelers:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee hoor. de eerstvolgende patch wordt 1.3quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
nee eerst nog een patch om de bugs uit de vorige patch te fixen waarna er een patch komt die bugs fixed uit de vorige patch waarna er weer een patch komt om de bugs te fixen die in de allereerste patch zaten waarna men een patch uitbrengt om de bugs te fixen die deze patch weer bracht. Daarna komt patch 1.3 uit waar men tig bugs fixed om weer 20 nieuwe bugs te introduceren waarna deze in patch 1.31 weer gefixed worden maar weer nieuwe bugs introduceren.
oftewel bij dice zorgen ze er wel voor dat ze nooit zonder werk komen te zitten![]()
Ja ik heb een ati wat is een Nforce dan weerquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:11 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik heb een NForce liggen voor een 6800GT. Waarom moet die weg ? Blijkbaar pastie niet op alle 6800GTs, m'n Asus 6800GT 256mb versie heeft een ander molex stekkertje
Daar dacht ik vanavond ook aan, koeler maakt best een herrie maar had dan ook de kast open. Als de kast dicht is hoor je hem bijna niet.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet een nieuwe videokaart koeler
Sorry het moest een NV silencer zijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik heb een ati wat is een Nforce dan weer
heet ik nu opeens sickertquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op Sickert, i3d installeerde de patches ook altijd pas in de eerste nacht nadat de patch gereleased was.
Ja ik ga z`on megazalman ding proberenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanavond ook aan, koeler maakt best een herrie maar had dan ook de kast open. Als de kast dicht is hoor je hem bijna niet.
die dingen zijn stilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga z`on megazalman ding proberen![]()
Ik heb op mijn videokaart een Zalman VF700-Cuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga z`on megazalman ding proberen![]()
Ja die ga ik ook nemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb op mijn videokaart een Zalman VF700-Cu
Werkt
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
ik heb me even uitgeleeft op een dynamisch leaderboard voor de OP
http://vantveer.dnsalias.net/bf2/overview.php
EA stuurt toch altijd de patch vooruit naar zijn ranked server partnersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op Sickert, i3d installeerde de patches ook altijd pas in de eerste nacht nadat de patch gereleased was. Als de patch dus vandaag uit is gekomen dan zal de server vannacht wel geupdate worden. Ik zal het wel even aan Rick vragen
Zo zijn er nog mensen met ideeen voor de nieuwe website ?
-edit-
Meteen antwoord gehad uiteraard
"We hopen vanavond alles te gaan doen, zoals gewoonlijk. Echter kunnen wij deze patch nog niet downloaden. Hoop dat ik er spoedig bij kan."
Ik heb hem even meteen even op de Downloader gewezen, achterlijk systeem van EA![]()
Grijp je kans zou ik zeggen..bij mij is het tempi er echt uit met bf2...heb er simpelweg geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nog maar paar punten en jedi ingehaald
Ik twijfel altijd of ik iemands echte naam moet gebruiken of nietquote:
Tja, die maken andere keuzesquote:magoed.. waarom is PE altijd wel meteen geupdate?
quote:Door een fout is patch 1.22 een dag te vroeg vrijgegeven.
Patch 1.22 is een verassingspatch met slechts enkele verbeteringen:
gast als ze eens een foutloos product afleveren wordt t 1.3 ja.. maar we kennen het klappen van de zweep onderhand welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:13 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee hoor. de eerstvolgende patch wordt 1.3die hebben ze namelijk gelijk met 1.22 aangekondigd
![]()
Tnxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nog maar paar punten en jedi ingehaald
Ziet er goed uit toch... als we maar een degelijke site hebben, hoeft niet eens perfect te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
@ Veermans. Kan je voor ons eens kijken of je zo'n dynamic leaderboard kan implementeren op onze nieuwe site ?
Nu we het toch over de nieuwe site hebben. Ik heb al een kleine opzet gemaakt maar ik wil nog meer ideeen over de content die er op moet komen. Kom maar op dus ! De huidige website is hier te vinden maar is nog geheel content-loos.
als je er nou gelijk effe een joomla component van maakt, kunnen we em er zo in plantenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
Aha zo..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik iemands echte naam moet gebruiken of nietDus vandaar
[..]
Tja, die maken andere keuzesDaarnaast is de nieuwe server patch blijkbaar nog niet gearriveerd in Nederland ofzo ?
Je hamster doet het trouwens goedDe oogjes gaan nu zo ongeveer open, ze eten zelfstandig en ze rennen alle kanten op. Vroeger werden ze wakker onder Adje, nu worden ze allemaal wakker op Adje
was ook raar: één schot met een ground defense ding was genoeg om mijn tank tot in de vlammen te schieten... ik weet dat de plek waar je schiet er ook toe doet, maar met één schotquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik kreeg gisteren wel het idee dat ze de tanks ook iets hebben aangepast. ik reed op wake island en normaal gaat er daar iets van 2 streepjes van de tankhealth af vanwege alle bobbels. dit keer ging de tank er vloeiend overheen.
ja, opusshop heeft die voor 168 en die is al vrij goedkoop.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef escape_nl het volgende:
Arita BigPack - DVD+R 8x 500-pack voor 147 euro.
is dat een beetje goedkoop?
heeft vorige week al op diverse fora gestaan en deze patch is uitgelekt via EAquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
Dat is ook wel apart ja.
vind het ook vaag dat ze het als verrasingspatch uitbrengen. je kan beter de menige op de hoogte stellen zodat je je erop kan voorbereiden.
Als ik een vriendje van BoF mag zijn dan mag hij het neem ik aan ook welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben trouwens een rang omhoog! Vanmmidag ff bf2 opgestart, 1 mannetje doorgeknald en ja hoor .. gepromoveerd
Mijn neefje van 10 wil Friend of BoF worden! Dat kan he?! Wat zijn daarvoor de 'eisen' ??
Hij is: http://bf2s.com/player/48703982/
Volgens mij hadden ze dat ik de vorige patch al aangepast. Ik kan me zoiets herinneren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik kreeg gisteren wel het idee dat ze de tanks ook iets hebben aangepast. ik reed op wake island en normaal gaat er daar iets van 2 streepjes van de tankhealth af vanwege alle bobbels. dit keer ging de tank er vloeiend overheen.
Dat kon al in 1.0, gewoon op de rupsband mikken en weg tank.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
was ook raar: één schot met een ground defense ding was genoeg om mijn tank tot in de vlammen te schieten... ik weet dat de plek waar je schiet er ook toe doet, maar met één schot![]()
Lijkt me goedkoop, maar je weet wat ze zeggen: "Goedkoop is duurkoop"quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef escape_nl het volgende:
Arita BigPack - DVD+R 8x 500-pack voor 147 euro.
is dat een beetje goedkoop?
dan is dat de eerste keer dat iemand mij op de rupsbanden heeft geschotenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik een vriendje van BoF mag zijn dan mag hij het neem ik aan ook wel![]()
[..]
Volgens mij hadden ze dat ik de vorige patch al aangepast. Ik kan me zoiets herinneren.
[..]
Dat kon al in 1.0, gewoon op de rupsband mikken en weg tank.
[..]
Lijkt me goedkoop, maar je weet wat ze zeggen: "Goedkoop is duurkoop"
Als het flut dingen zijn, kun je straks je hobby kamer behangen met die dingen.
en als je met een tank op een apc afrijdt??? op de banden mikken???quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
als je in een apc zit, en je komt een tank tegen, richt dan ook op de rupsbanden van de tank. 25 kogels verder en de tank is kaduuk. als je richt op de rest van de tank duurt het zo'n 80 kogels
En hoe doe ik datquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je er nou gelijk effe een joomla component van maakt, kunnen we em er zo in planten
tnx. die tank vs tank one shot kill ga ik eens proberenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef staticdata het volgende:
http://www.secretsofbattlefield.com/lavhit1.jpg voor de apc
http://www.secretsofbattlefield.com/tankshits.html voor de tank
http://www.secretsofbattlefield.com/tankvstank.html Tank VS Tank
die is erg lastig, probeer het telkens maar nog nooit gelukt. je moet echt 1 pixel raken volgens mij wil dat lukken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tnx. die tank vs tank one shot kill ga ik eens proberen![]()
ligt eraan hoe hoog je beeldresolutie is...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
die is erg lastig, probeer het telkens maar nog nooit gelukt. je moet echt 1 pixel raken volgens mij wil dat lukken.
waarom heb ik het vreemde idee dat mijn computer dat niet gaat trekken ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hoog je beeldresolutie is...![]()
OMFG Look at this!![]()
mijne ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:08 schreef kievit19 het volgende:
[..]
waarom heb ik het vreemde idee dat mijn computer dat niet gaat trekken ?
Mooi gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
jammer van regroup maar je bent er iig bij dat is zowieso al leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat ik op 6 mei P/D wedstrijden heb. Ik ben dan dus van 14:00-? niet aanwezig op regroup.
Da's wel minder, maar ja ik wil wel heel graag promoveren, aangezien we het dit seizoen wel erg makkelijk hadden![]()
Hoe zit het trouwens met 8 april? Gaan we nog stappen?
Dat heb ik nu altijd met de kerst....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb net een telefoontje gekregen van mijn projectleider: Alle verlofdagen worden ingetrokken en doorgeschoven naar mei. Ik mag geen verlof meer opnemen in april![]()
Ik heb al aangegeven dat dat niet kan aangezien ik 2 dagen vrij ben ivm een reisje![]()
Dan moet je overwerken in de avonden en weekenden![]()
Ik heb al mijn weekenden volgeboekt, dus in de weekenden gaat niet lukken en de avonden is ook lastig, aangezien ik elke maandag, woensdag en vrijdag ook al vol zit.![]()
Ik voel een relletje aankomen op mijn werk![]()
Ik heb een hekel aan managementplanningen![]()
<razorback><nl> toch? of heb ik het verkeerd gespelt? want jouw naam gaf een error bij het ophalen van statsquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
Mooi gemaaktalleen mis ik mijn naam
<Razorback><NL> idd, maar mijn naam geeft altijd problemenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
<razorback><nl> toch? of heb ik het verkeerd gespelt? want jouw naam gaf een error bij het ophalen van stats
Kan die lelijke reclamebanner en de logo's van Dice & EA niet weg?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Kies dan ook een normale naam man
Mensen, vergeten we allemaal niet even te kijken op de nieuwe website in aanbouw:
http://www.clan1234.com/Incolumis/BoF/index.php
Graag horen we nieuwe ideeen van jullie, wat wil je er nog bij hebben en wat is overbodig. Zoals eerder al aangeven is er eigenlijk nog geen content maar daar wordt aan gewerkt
Ik voel dat dit idd helemaal goed gaat komen... Qua vormgeving moeten we er ook wel uit komen denk ik... Moeten wel afspreken maken wie wat gaat doen... Maakt mij opzich niet veel uit...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Mensen, vergeten we allemaal niet even te kijken op de nieuwe website in aanbouw:
Graag horen we nieuwe ideeen van jullie, wat wil je er nog bij hebben en wat is overbodig. Zoals eerder al aangeven is er eigenlijk nog geen content maar daar wordt aan gewerkt
Het grote-ik-heb-een-tip-voor-de-nieuwe-website-topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan die lelijke reclamebanner en de logo's van Dice & EA niet weg?
EA logo's aub weg.. en een BOF logo erboven? als ik die site open zie ik niet dat ik op de bof site ben aanbelandquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
En daar kom je dan nu mee dat ik een normale naam moet kiezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Zelfde als Domonietlanglekker zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:59 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
EA logo's aub weg.. en een BOF logo erboven? als ik die site open zie ik niet dat ik op de bof site ben aanbeland
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Razorback het volgende:
En daar kom je dan nu mee dat ik een normale naam moet kiezen
Het is nooit te laat om je naam te veranderenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.
Bij deze presenteerde ik je dus de eindconclusie: Je had een andere naam moeten kiezen![]()
Okey daar heb ik dus veel aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.
Bij deze presenteerde ik je dus de eindconclusie: Je had een andere naam moeten kiezen![]()
Maar ik heb net zoveel puntjes (voor mij dan)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je naam te veranderen
Das nog verdomt kut zo'n joomla module maken... moek me weer helemaal gaan inlezenquote:
dat komt nog allemaalquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zoals ik ook op het fok forum postte:
Kunnen we de serverlogo niet op de site plaatsen zodat mensen direct zien dat de site bij onze server hoort. Verder ergens een plekje maken voor een poll?? Zo kunnen de niet BoF-leden die hier niet posten stemmen welke mappen zij leuk vinden en wat er eventueel anders kan.
Misschien een leuk idee om van elke BoF member een soort profiel te maken? Dus zijn/haar rang + tracksig zoals in de OP. Met welke muis, pc, verbinding hij gamed etc.
Noem maar iets
Het staat iig bij de tips zodat we het niet vergeten om te implementerenquote:
nee hoor, ze liggen allemaal achteruin de apcquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:21 schreef staticdata het volgende:
pffffffffff jajajaja patser met z'n 627 sterrenje moet ondertussen een kromme rug hebben van het vooroverhangen door al die medailles die op je borst hangen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee hoor, ze liggen allemaal achteruin de apc
droogquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Beetje maarquote:
nou nog effe en we moeten aanhangwagens achter onze voertuigen hangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Jij bent wel een hele serieuze student zeg. Ik vind het student onwaardig gedragquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
nieuwe videokaart kopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef JumperJack het volgende:
ik heb gisteren de nieuwe videokaart XFX GeForce 7800GS geinstalleerd en toen gelijk BF2 op een hele omslachtige weg geuninstalled omdat ie het niet meer deeddus heb het net voor het eerst met de nieuwe videokaart gespeeld:
- alle settings staan op medium/high textures en 2x AA (6x kan ik niet meer kiezen)
- het laden gaat zo ongelofelijk fokking snel![]()
- het is super mooi
- hij loopt niet meer vast (net wel, maar dat was omdat ik teveel tegelijk deed tijdens het laden)
lijkt allemaal wel heel mooi, maar er is nog wel een probleem, namelijk:
- mijn framerate is rond de 80, maar er hoeft maar een mannetje in beeld te komen en hij schiet terug naar 30, en notabene wanneer het nog moeilijker wordt heb ik soms zelfs een framerate van 10!!!!!!!!!!!! hoe kan dit??? en hoe kan ik het oplossen...
herinstalleer je hele systeem eens voor de veranderingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef JumperJack het volgende:
kom er net achter dat ik het nummer van de EA customer support al uit mijn hoofd ken![]()
en was er ook achter gekomen dat ik de serial van battlefield2 ook al uit mijn hoofd ken![]()
dat kost teveel tijd. en alle progjes en hardware opnieuw.. begin ik niet aanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
herinstalleer je hele systeem eens voor de verandering
DOE DAT NOU MAAR EENS, GEWOON CLEAN INSTALL. MIJ KOST HET NORMAAL GESPROKEN EEN HALF UURTJE (toen ik deze zin af had merkte ik pas dat caps aan stond, ga ik niet weer opnieuw typenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat kost teveel tijd. en alle progjes en hardware opnieuw.. begin ik niet aan![]()
net customer support gebeld, niet kunnen helpen. zeiden dat als iemand een nieuwe videokaart heeft het meestal helemaal perfect loopt... nou ikke de AA maar weer omlaagschroeven...![]()
die drivers had ik dus allemaal al gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kale install is misschien een half uurtje, maar als je al je troep er weer op wilt zetten ben je meer tijd kwijt.
Misschien dat het helpt om eens de laatste drivers te installen van al je hardware, maar dan wel eerst netjes je hardware uninstallen, dus alle je drivers eraf gooien en je hardware uninstallen en dan opnieuw installeren, wie weet helpt dat wel.
Blijft allemaal erg vaag.
(TOEN IK DEZE ZIN TYPTE HAD IK NET CAPS LOCK AANGEZET)
idd, gister wat ribbons gehaald, niet verwerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:34 schreef staticdata het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg het idee dat medailles de laatste tijd neit goed verwerkt worden. Gisteravond op de server heb ik goud gehaald, daarna me basic engineer, toen weer een gouden medaille en later een zilveren.
Echter die badge komt naar voren en 1 gouden medaille. Vind het echt vaag, heb het idee dat dit vaker is gebeurd.
iemand anders het idee dat dit niet goed gaat?
Krijg je ook gekleurde strepen in beeld overal?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
inmiddels correctie: hij loopt nog steeds vast...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oplossing: EA helpdesk...![]()
AA tilt ongeveer het zwaarste in een spel...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef JumperJack het volgende:
ik zet nu ook alles wel op hoog, kijken wat er dan gebeurden merk je het verschil tussen AA uit en AA 2x???
![]()
maar zie je het verschil tussen AA aan en AA uit???quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
AA tilt ongeveer het zwaarste in een spel...
AA uitzetten en er 1 gb bij prikken, kost geen drol meer tegenwoordigquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar zie je het verschil tussen AA aan en AA uit???
en zou het kunnen zijn dat 1 gig ram niet genoeg is![]()
Ik wou 2 gig erbij doen..tot dat ik de prijs zag. Aangezien ik corsair Low Latency heb. ( 2 x 512 )quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
AA uitzetten en er 1 gb bij prikken, kost geen drol meer tegenwoordig
Juist wel! Maakt het even wat smoother allemaal... AA rulez! Alleen jammer dat het bij mij uit moet staan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Incolumis het volgende:
AA zorgt voor de kartelrandjes, niet echt iets dat aan het spel opzich toevoegt
lol op medium lagte ie heviger dan op hardquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef jpjedi het volgende:
Sorry boyzzzzzzzzzzzz beetje erg druk. Ben ik weer eens ff![]()
AA is zwaarste voor vid kaart idd. zet die eerst eens uit en kijk dan verder. Ook ff alles op medium en danlangzaam zaak opschroeven. Textures is ook heavy.
dat bedoel ik niet, het maakt de randjes alleen wat smoother, qua gameplay voegt het niks toe, dus het kan net zo goed uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juist wel! Maakt het even wat smoother allemaal... AA rulez! Alleen jammer dat het bij mij uit moet staan...
staat uit, maar ga m nu ook maar op medium zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, het maakt de randjes alleen wat smoother, qua gameplay voegt het niks toe, dus het kan net zo goed uit
Ik heb geen vastlopers hoor... draait bij mij prima.. al heb ik de settings wat lager gezet om een hogere framerate te krijgen en dat ik al meteen door een schaduw kan zien waar iemand zit/staat/ligt zonder dat ik 'm eigenlijk hoor kunnen te zienquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
ik ben blij dat mijn battlefield goed loopt!. afgezien van vastlopers die iedereen wel eens heeft.
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een vraag voor iemand met een ATI kaart
Catalyst is toch de driver voor een ati?,ik heb versie 5.8 nu en 6.3 is volgens mij de nieuwste
Heeft het zin om de driver nu te updaten naar 6.3?
Nee dat heb ik ook dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef JK het volgende:
Nee!!! Ik heb nog steeds 5.8, met 5.10 liep BF2 vast bij het switchen in de helikopter van tvguided naar gun.... misschien aangepast in 6.3 maar ik durf het niet aan
Ik kan hem wel meenemen, hebben we tenminste weer een battlerecorderquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef jpjedi het volgende:
Neemt er iemand een server mee voor Regroup? Ik stel de vraag eigenlijk speciaal aan Postman maar is ook voor de rest natuurlijk..![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan hem wel meenemen, hebben we tenminste weer een battlerecorder
ff klikken op de link ARIEquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
geweldigmaar moet je dat wel aangeven?/meer betalen?
check het ff op de site..
ik wil wel de kosten meebetalen als er nog meer dat doen scheelt dat
@bf2
ging niet echt supper
wel over de 20000 heen eindelijk
1 rondje met Inco in de chopper ging wel aardig
ik miste DIamond
quote:Het is mogelijk om een eigen server mee te nemen naar Regroup. Er zijn echter wel een aantal vereisten waar je server aan moet voldoen:
* Het moet om publieke servers gaan met toegevoegde waarde voor het evenement. Servers waar iedereen wat aan heeft dus, en niet een prive ftp/gameserver of iets dergelijks.
* De server komt in het speciaal daarvoor bestemde serverruimte te staan, en mag niet bij de eigen zitplaats neergezet worden. Deze serverruimte is afgeschermd voor deelnemers en is alleen toegankelijk voor onze crew.
* Het enige wat je bij de serverruimte afgeeft is je kast. UTP en powercable verzorgen wij.
* De server moet van afstand te beheren zijn.
Voldoet je server aan deze eisen ? Vul dan het onderstaande formulier in.
Let op, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan het zijn dat er door de organisatie een selectie zal worden gemaakt i.v.m. het aantal beschikbare poorten. Deze selectie is op basis van de toegevoegde waarde van de server voor ons evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |