<razorback><nl> toch? of heb ik het verkeerd gespelt? want jouw naam gaf een error bij het ophalen van statsquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:19 schreef Razorback het volgende:
[..]
Mooi gemaaktalleen mis ik mijn naam
<Razorback><NL> idd, maar mijn naam geeft altijd problemenquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:15 schreef VeerMans het volgende:
[..]
<razorback><nl> toch? of heb ik het verkeerd gespelt? want jouw naam gaf een error bij het ophalen van stats
Kan die lelijke reclamebanner en de logo's van Dice & EA niet weg?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Kies dan ook een normale naam man
Mensen, vergeten we allemaal niet even te kijken op de nieuwe website in aanbouw:
http://www.clan1234.com/Incolumis/BoF/index.php
Graag horen we nieuwe ideeen van jullie, wat wil je er nog bij hebben en wat is overbodig. Zoals eerder al aangeven is er eigenlijk nog geen content maar daar wordt aan gewerkt
Ik voel dat dit idd helemaal goed gaat komen... Qua vormgeving moeten we er ook wel uit komen denk ik... Moeten wel afspreken maken wie wat gaat doen... Maakt mij opzich niet veel uit...quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Mensen, vergeten we allemaal niet even te kijken op de nieuwe website in aanbouw:
Graag horen we nieuwe ideeen van jullie, wat wil je er nog bij hebben en wat is overbodig. Zoals eerder al aangeven is er eigenlijk nog geen content maar daar wordt aan gewerkt
Het grote-ik-heb-een-tip-voor-de-nieuwe-website-topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kan die lelijke reclamebanner en de logo's van Dice & EA niet weg?
EA logo's aub weg.. en een BOF logo erboven? als ik die site open zie ik niet dat ik op de bof site ben aanbelandquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
En daar kom je dan nu mee dat ik een normale naam moet kiezenquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:28 schreef UnleashMitch het volgende:
Zelfde als Domonietlanglekker zegt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:59 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
EA logo's aub weg.. en een BOF logo erboven? als ik die site open zie ik niet dat ik op de bof site ben aanbeland
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:19 schreef Razorback het volgende:
En daar kom je dan nu mee dat ik een normale naam moet kiezen
Het is nooit te laat om je naam te veranderenquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.
Bij deze presenteerde ik je dus de eindconclusie: Je had een andere naam moeten kiezen![]()
Okey daar heb ik dus veel aanquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.
Bij deze presenteerde ik je dus de eindconclusie: Je had een andere naam moeten kiezen![]()
Maar ik heb net zoveel puntjes (voor mij dan)quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:25 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om je naam te veranderen
Das nog verdomt kut zo'n joomla module maken... moek me weer helemaal gaan inlezenquote:
dat komt nog allemaalquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zoals ik ook op het fok forum postte:
Kunnen we de serverlogo niet op de site plaatsen zodat mensen direct zien dat de site bij onze server hoort. Verder ergens een plekje maken voor een poll?? Zo kunnen de niet BoF-leden die hier niet posten stemmen welke mappen zij leuk vinden en wat er eventueel anders kan.
Misschien een leuk idee om van elke BoF member een soort profiel te maken? Dus zijn/haar rang + tracksig zoals in de OP. Met welke muis, pc, verbinding hij gamed etc.
Noem maar iets
Het staat iig bij de tips zodat we het niet vergeten om te implementerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |