ja, opusshop heeft die voor 168 en die is al vrij goedkoop.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef escape_nl het volgende:
Arita BigPack - DVD+R 8x 500-pack voor 147 euro.
is dat een beetje goedkoop?
heeft vorige week al op diverse fora gestaan en deze patch is uitgelekt via EAquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
Dat is ook wel apart ja.
vind het ook vaag dat ze het als verrasingspatch uitbrengen. je kan beter de menige op de hoogte stellen zodat je je erop kan voorbereiden.
Als ik een vriendje van BoF mag zijn dan mag hij het neem ik aan ook welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 19:12 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben trouwens een rang omhoog! Vanmmidag ff bf2 opgestart, 1 mannetje doorgeknald en ja hoor .. gepromoveerd
Mijn neefje van 10 wil Friend of BoF worden! Dat kan he?! Wat zijn daarvoor de 'eisen' ??
Hij is: http://bf2s.com/player/48703982/
Volgens mij hadden ze dat ik de vorige patch al aangepast. Ik kan me zoiets herinneren.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik kreeg gisteren wel het idee dat ze de tanks ook iets hebben aangepast. ik reed op wake island en normaal gaat er daar iets van 2 streepjes van de tankhealth af vanwege alle bobbels. dit keer ging de tank er vloeiend overheen.
Dat kon al in 1.0, gewoon op de rupsband mikken en weg tank.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:06 schreef JumperJack het volgende:
[..]
was ook raar: één schot met een ground defense ding was genoeg om mijn tank tot in de vlammen te schieten... ik weet dat de plek waar je schiet er ook toe doet, maar met één schot![]()
Lijkt me goedkoop, maar je weet wat ze zeggen: "Goedkoop is duurkoop"quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:17 schreef escape_nl het volgende:
Arita BigPack - DVD+R 8x 500-pack voor 147 euro.
is dat een beetje goedkoop?
dan is dat de eerste keer dat iemand mij op de rupsbanden heeft geschotenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Als ik een vriendje van BoF mag zijn dan mag hij het neem ik aan ook wel![]()
[..]
Volgens mij hadden ze dat ik de vorige patch al aangepast. Ik kan me zoiets herinneren.
[..]
Dat kon al in 1.0, gewoon op de rupsband mikken en weg tank.
[..]
Lijkt me goedkoop, maar je weet wat ze zeggen: "Goedkoop is duurkoop"
Als het flut dingen zijn, kun je straks je hobby kamer behangen met die dingen.
en als je met een tank op een apc afrijdt??? op de banden mikken???quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
als je in een apc zit, en je komt een tank tegen, richt dan ook op de rupsbanden van de tank. 25 kogels verder en de tank is kaduuk. als je richt op de rest van de tank duurt het zo'n 80 kogels
En hoe doe ik datquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
als je er nou gelijk effe een joomla component van maakt, kunnen we em er zo in planten
tnx. die tank vs tank one shot kill ga ik eens proberenquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:52 schreef staticdata het volgende:
http://www.secretsofbattlefield.com/lavhit1.jpg voor de apc
http://www.secretsofbattlefield.com/tankshits.html voor de tank
http://www.secretsofbattlefield.com/tankvstank.html Tank VS Tank
die is erg lastig, probeer het telkens maar nog nooit gelukt. je moet echt 1 pixel raken volgens mij wil dat lukken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:54 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tnx. die tank vs tank one shot kill ga ik eens proberen![]()
ligt eraan hoe hoog je beeldresolutie is...quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef staticdata het volgende:
[..]
die is erg lastig, probeer het telkens maar nog nooit gelukt. je moet echt 1 pixel raken volgens mij wil dat lukken.
waarom heb ik het vreemde idee dat mijn computer dat niet gaat trekken ?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:40 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hoog je beeldresolutie is...![]()
OMFG Look at this!![]()
mijne ook nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:08 schreef kievit19 het volgende:
[..]
waarom heb ik het vreemde idee dat mijn computer dat niet gaat trekken ?
Mooi gemaaktquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
ik heb me even uitgeleeft op een dynamisch leaderboard voor de OP
http://vantveer.dnsalias.net/bf2/overview.php
jammer van regroup maar je bent er iig bij dat is zowieso al leukquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat ik op 6 mei P/D wedstrijden heb. Ik ben dan dus van 14:00-? niet aanwezig op regroup.
Da's wel minder, maar ja ik wil wel heel graag promoveren, aangezien we het dit seizoen wel erg makkelijk hadden![]()
Hoe zit het trouwens met 8 april? Gaan we nog stappen?
Dat heb ik nu altijd met de kerst....quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik heb net een telefoontje gekregen van mijn projectleider: Alle verlofdagen worden ingetrokken en doorgeschoven naar mei. Ik mag geen verlof meer opnemen in april![]()
Ik heb al aangegeven dat dat niet kan aangezien ik 2 dagen vrij ben ivm een reisje![]()
Dan moet je overwerken in de avonden en weekenden![]()
Ik heb al mijn weekenden volgeboekt, dus in de weekenden gaat niet lukken en de avonden is ook lastig, aangezien ik elke maandag, woensdag en vrijdag ook al vol zit.![]()
Ik voel een relletje aankomen op mijn werk![]()
Ik heb een hekel aan managementplanningen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |