Ja ik ga z`on megazalman ding proberenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Daar dacht ik vanavond ook aan, koeler maakt best een herrie maar had dan ook de kast open. Als de kast dicht is hoor je hem bijna niet.
die dingen zijn stilquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga z`on megazalman ding proberen![]()
Ik heb op mijn videokaart een Zalman VF700-Cuquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik ga z`on megazalman ding proberen![]()
Ja die ga ik ook nemenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:56 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ik heb op mijn videokaart een Zalman VF700-Cu
Werkt
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
ik heb me even uitgeleeft op een dynamisch leaderboard voor de OP
http://vantveer.dnsalias.net/bf2/overview.php
EA stuurt toch altijd de patch vooruit naar zijn ranked server partnersquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:17 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op Sickert, i3d installeerde de patches ook altijd pas in de eerste nacht nadat de patch gereleased was. Als de patch dus vandaag uit is gekomen dan zal de server vannacht wel geupdate worden. Ik zal het wel even aan Rick vragen
Zo zijn er nog mensen met ideeen voor de nieuwe website ?
-edit-
Meteen antwoord gehad uiteraard
"We hopen vanavond alles te gaan doen, zoals gewoonlijk. Echter kunnen wij deze patch nog niet downloaden. Hoop dat ik er spoedig bij kan."
Ik heb hem even meteen even op de Downloader gewezen, achterlijk systeem van EA![]()
Grijp je kans zou ik zeggen..bij mij is het tempi er echt uit met bf2...heb er simpelweg geen tijd meer voor.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nog maar paar punten en jedi ingehaald
Ik twijfel altijd of ik iemands echte naam moet gebruiken of nietquote:
Tja, die maken andere keuzesquote:magoed.. waarom is PE altijd wel meteen geupdate?
quote:Door een fout is patch 1.22 een dag te vroeg vrijgegeven.
Patch 1.22 is een verassingspatch met slechts enkele verbeteringen:
gast als ze eens een foutloos product afleveren wordt t 1.3 ja.. maar we kennen het klappen van de zweep onderhand welquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:13 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nee hoor. de eerstvolgende patch wordt 1.3die hebben ze namelijk gelijk met 1.22 aangekondigd
![]()
Tnxquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:15 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Nog maar paar punten en jedi ingehaald
Ziet er goed uit toch... als we maar een degelijke site hebben, hoeft niet eens perfect te zijn.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
@ Veermans. Kan je voor ons eens kijken of je zo'n dynamic leaderboard kan implementeren op onze nieuwe site ?
Nu we het toch over de nieuwe site hebben. Ik heb al een kleine opzet gemaakt maar ik wil nog meer ideeen over de content die er op moet komen. Kom maar op dus ! De huidige website is hier te vinden maar is nog geheel content-loos.
als je er nou gelijk effe een joomla component van maakt, kunnen we em er zo in plantenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:10 schreef VeerMans het volgende:
ik heb me even uitgeleeft op een dynamisch leaderboard voor de OP
http://vantveer.dnsalias.net/bf2/overview.php
Aha zo..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:21 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd of ik iemands echte naam moet gebruiken of nietDus vandaar
[..]
Tja, die maken andere keuzesDaarnaast is de nieuwe server patch blijkbaar nog niet gearriveerd in Nederland ofzo ?
Je hamster doet het trouwens goedDe oogjes gaan nu zo ongeveer open, ze eten zelfstandig en ze rennen alle kanten op. Vroeger werden ze wakker onder Adje, nu worden ze allemaal wakker op Adje
was ook raar: één schot met een ground defense ding was genoeg om mijn tank tot in de vlammen te schieten... ik weet dat de plek waar je schiet er ook toe doet, maar met één schotquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:57 schreef staticdata het volgende:
ik kreeg gisteren wel het idee dat ze de tanks ook iets hebben aangepast. ik reed op wake island en normaal gaat er daar iets van 2 streepjes van de tankhealth af vanwege alle bobbels. dit keer ging de tank er vloeiend overheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |