Krijg je ook gekleurde strepen in beeld overal?quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:12 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
inmiddels correctie: hij loopt nog steeds vast...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oplossing: EA helpdesk...![]()
AA tilt ongeveer het zwaarste in een spel...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef JumperJack het volgende:
ik zet nu ook alles wel op hoog, kijken wat er dan gebeurden merk je het verschil tussen AA uit en AA 2x???
![]()
maar zie je het verschil tussen AA aan en AA uit???quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
AA tilt ongeveer het zwaarste in een spel...
AA uitzetten en er 1 gb bij prikken, kost geen drol meer tegenwoordigquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar zie je het verschil tussen AA aan en AA uit???
en zou het kunnen zijn dat 1 gig ram niet genoeg is![]()
Ik wou 2 gig erbij doen..tot dat ik de prijs zag. Aangezien ik corsair Low Latency heb. ( 2 x 512 )quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
AA uitzetten en er 1 gb bij prikken, kost geen drol meer tegenwoordig
Juist wel! Maakt het even wat smoother allemaal... AA rulez! Alleen jammer dat het bij mij uit moet staan...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:11 schreef Incolumis het volgende:
AA zorgt voor de kartelrandjes, niet echt iets dat aan het spel opzich toevoegt
lol op medium lagte ie heviger dan op hardquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef jpjedi het volgende:
Sorry boyzzzzzzzzzzzz beetje erg druk. Ben ik weer eens ff![]()
AA is zwaarste voor vid kaart idd. zet die eerst eens uit en kijk dan verder. Ook ff alles op medium en danlangzaam zaak opschroeven. Textures is ook heavy.
dat bedoel ik niet, het maakt de randjes alleen wat smoother, qua gameplay voegt het niks toe, dus het kan net zo goed uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Juist wel! Maakt het even wat smoother allemaal... AA rulez! Alleen jammer dat het bij mij uit moet staan...
staat uit, maar ga m nu ook maar op medium zettenquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat bedoel ik niet, het maakt de randjes alleen wat smoother, qua gameplay voegt het niks toe, dus het kan net zo goed uit
Ik heb geen vastlopers hoor... draait bij mij prima.. al heb ik de settings wat lager gezet om een hogere framerate te krijgen en dat ik al meteen door een schaduw kan zien waar iemand zit/staat/ligt zonder dat ik 'm eigenlijk hoor kunnen te zienquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:10 schreef staticdata het volgende:
ik ben blij dat mijn battlefield goed loopt!. afgezien van vastlopers die iedereen wel eens heeft.
Jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Even een vraag voor iemand met een ATI kaart
Catalyst is toch de driver voor een ati?,ik heb versie 5.8 nu en 6.3 is volgens mij de nieuwste
Heeft het zin om de driver nu te updaten naar 6.3?
Nee dat heb ik ook dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:50 schreef JK het volgende:
Nee!!! Ik heb nog steeds 5.8, met 5.10 liep BF2 vast bij het switchen in de helikopter van tvguided naar gun.... misschien aangepast in 6.3 maar ik durf het niet aan
Ik kan hem wel meenemen, hebben we tenminste weer een battlerecorderquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef jpjedi het volgende:
Neemt er iemand een server mee voor Regroup? Ik stel de vraag eigenlijk speciaal aan Postman maar is ook voor de rest natuurlijk..![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan hem wel meenemen, hebben we tenminste weer een battlerecorder
ff klikken op de link ARIEquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:15 schreef Sickert het volgende:
[..]
geweldigmaar moet je dat wel aangeven?/meer betalen?
check het ff op de site..
ik wil wel de kosten meebetalen als er nog meer dat doen scheelt dat
@bf2
ging niet echt supper
wel over de 20000 heen eindelijk
1 rondje met Inco in de chopper ging wel aardig
ik miste DIamond
quote:Het is mogelijk om een eigen server mee te nemen naar Regroup. Er zijn echter wel een aantal vereisten waar je server aan moet voldoen:
* Het moet om publieke servers gaan met toegevoegde waarde voor het evenement. Servers waar iedereen wat aan heeft dus, en niet een prive ftp/gameserver of iets dergelijks.
* De server komt in het speciaal daarvoor bestemde serverruimte te staan, en mag niet bij de eigen zitplaats neergezet worden. Deze serverruimte is afgeschermd voor deelnemers en is alleen toegankelijk voor onze crew.
* Het enige wat je bij de serverruimte afgeeft is je kast. UTP en powercable verzorgen wij.
* De server moet van afstand te beheren zijn.
Voldoet je server aan deze eisen ? Vul dan het onderstaande formulier in.
Let op, afhankelijk van het aantal aanmeldingen kan het zijn dat er door de organisatie een selectie zal worden gemaakt i.v.m. het aantal beschikbare poorten. Deze selectie is op basis van de toegevoegde waarde van de server voor ons evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |