nee hoor, ze liggen allemaal achteruin de apcquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:21 schreef staticdata het volgende:
pffffffffff jajajaja patser met z'n 627 sterrenje moet ondertussen een kromme rug hebben van het vooroverhangen door al die medailles die op je borst hangen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee hoor, ze liggen allemaal achteruin de apc
droogquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Beetje maarquote:
nou nog effe en we moeten aanhangwagens achter onze voertuigen hangenquote:Op donderdag 30 maart 2006 10:24 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Jij bent wel een hele serieuze student zeg. Ik vind het student onwaardig gedragquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben student. De reden waarom je naam niet goed doorkomt heb ik eerst grondig ge-analyseerd, daar heb ik theorieen bij gezocht die mijn vermoeden zouden kunnen bevestigen. Vervolgens heb ik vele andere namen die mogelijk met dezelfde problemen kampen gemaild om een vragenlijst in te vullen, dat heb ik vervolgens geanalyseerd met behulp van wat statistische methoden om vervolgens over het hele voorval een dik rapport te schrijven.
Bij deze presenteerde ik je dus de eindconclusie: Je had een andere naam moeten kiezen![]()
nieuwe videokaart kopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:04 schreef JumperJack het volgende:
ik heb gisteren de nieuwe videokaart XFX GeForce 7800GS geinstalleerd en toen gelijk BF2 op een hele omslachtige weg geuninstalled omdat ie het niet meer deeddus heb het net voor het eerst met de nieuwe videokaart gespeeld:
- alle settings staan op medium/high textures en 2x AA (6x kan ik niet meer kiezen)
- het laden gaat zo ongelofelijk fokking snel![]()
- het is super mooi
- hij loopt niet meer vast (net wel, maar dat was omdat ik teveel tegelijk deed tijdens het laden)
lijkt allemaal wel heel mooi, maar er is nog wel een probleem, namelijk:
- mijn framerate is rond de 80, maar er hoeft maar een mannetje in beeld te komen en hij schiet terug naar 30, en notabene wanneer het nog moeilijker wordt heb ik soms zelfs een framerate van 10!!!!!!!!!!!! hoe kan dit??? en hoe kan ik het oplossen...
herinstalleer je hele systeem eens voor de veranderingquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:15 schreef JumperJack het volgende:
kom er net achter dat ik het nummer van de EA customer support al uit mijn hoofd ken![]()
en was er ook achter gekomen dat ik de serial van battlefield2 ook al uit mijn hoofd ken![]()
dat kost teveel tijd. en alle progjes en hardware opnieuw.. begin ik niet aanquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
herinstalleer je hele systeem eens voor de verandering
DOE DAT NOU MAAR EENS, GEWOON CLEAN INSTALL. MIJ KOST HET NORMAAL GESPROKEN EEN HALF UURTJE (toen ik deze zin af had merkte ik pas dat caps aan stond, ga ik niet weer opnieuw typenquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:28 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dat kost teveel tijd. en alle progjes en hardware opnieuw.. begin ik niet aan![]()
net customer support gebeld, niet kunnen helpen. zeiden dat als iemand een nieuwe videokaart heeft het meestal helemaal perfect loopt... nou ikke de AA maar weer omlaagschroeven...![]()
die drivers had ik dus allemaal al gedaan.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kale install is misschien een half uurtje, maar als je al je troep er weer op wilt zetten ben je meer tijd kwijt.
Misschien dat het helpt om eens de laatste drivers te installen van al je hardware, maar dan wel eerst netjes je hardware uninstallen, dus alle je drivers eraf gooien en je hardware uninstallen en dan opnieuw installeren, wie weet helpt dat wel.
Blijft allemaal erg vaag.
(TOEN IK DEZE ZIN TYPTE HAD IK NET CAPS LOCK AANGEZET)
idd, gister wat ribbons gehaald, niet verwerktquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:34 schreef staticdata het volgende:
Goedemorgen.
Ik krijg het idee dat medailles de laatste tijd neit goed verwerkt worden. Gisteravond op de server heb ik goud gehaald, daarna me basic engineer, toen weer een gouden medaille en later een zilveren.
Echter die badge komt naar voren en 1 gouden medaille. Vind het echt vaag, heb het idee dat dit vaker is gebeurd.
iemand anders het idee dat dit niet goed gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |