verdien je nou medelijden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
pathe unlimted pas, 6 films
[ date movie
absolute troep. Hij is écht, echt zo debiel. 1
Je vond dit een leuke grap? Of had je niet door dat je naar een parodie aan het kijken was?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:29 schreef steeg het volgende:
date movie
absolute troep. Als je mijn advies in de wind slaat en dit toch gaat kijken let dan op dat de stuntmottorrijdster die een wheelie maakt een andere huidskleur heeft dan Allison Hannigan. Dit ging mijn pet echt te boven. Hij is écht, echt zo debiel. 1
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:32 schreef RuneRose het volgende:
Hilary Puff and Her Halfblood Prince - Voor tienermeisjes die nog niet zo goed zelf kunnen denken waarschijnlijk beter bekend als RAISE YOUR VOICE. Ik was stiekem toch wel nieuwsgierig naar deze film, aangezien het al tijden één van onze best verkopende DVD's is. Nou. Ja. Mag je deze film wel helemaal serieus nemen? Volgens mij niet. Maar dat ga ik lekker wel doen. Omdat Hilary Duff in deze film nog een beetje spek op de botten heeft wil ik 'm nog wel een 1.5/10 geven.
Nee, dat kan ik niet.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
de k3-film is nog wel een topper in vergelijking tot ditquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:22 schreef SilverGun het volgende:
[..]
Waarom begin je überhaupt aan die zooi? Je kunt van tevoren toch wel bedenken dat het tijdverspilling is, ondanks goede verkoopcijfers? Ik ga ook niet beginnen aan K3 of Pokémon films, ondanks de populariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |