Wat heb jij toch met die bomen?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef fashionably_late het volgende:
Nah... OK als jij mij dan snel even slome MAVO muts noemt...voordat broeder Gert dat doet... kunnen wij misschien even een boom in?
Zinnig rellen daarentegen wordt intensief aangemoedigd.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:30 schreef Manu82 het volgende:
In dit topic wordt SC en onzinnig rellen niet gewaardeerd.
Waar isde bosjesman danquote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die bomen?
Je bent toch geen takkewijf hè?![]()
Ik zie geen slotje? [HBB SC 433] Btje ouwehoeren hier en daarquote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
En met dit nieuwe topic gaan we weer mooi ONTOPIC....
En SC is ook niet nodig
Nog even iets rechtzetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:32 schreef flugeltje het volgende:
En met dit nieuwe topic gaan we weer mooi ONTOPIC....
En SC is ook niet nodig
Staat gehost bij mij!quote:
I ran in to a burning rig of fire.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:29 schreef Sanne het volgende:
Hier is je mirror.
Branden kan je zelf wel he?
weet je toch altijd gezelligquote:Op zondag 26 februari 2006 00:33 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zinnig rellen daarentegen wordt intensief aangemoedigd.![]()
quote:
quote:
Pinball en Sanne are sitting in a tree.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
![]()
Gert en FL are sitting in a tree....
oooo daarom dusquote:Op zondag 26 februari 2006 00:39 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ik wou niet voor niks een beschuitje met haar eten!
Toch niet tegen mijn hoofd he?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef flugeltje het volgende:
SC kan in het SC topic....
Ik begin wanhopig te worden en dan kan ik best wel eens met slotjes gaan smijten.
Nu loop je weer de boel te verdraaien. Danielle begon erover.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:28 schreef tann het volgende:
[..]
nog even wil ik hier op reageren om LS in te laten zien hoe dom hij is: Nog veel erger vind ik dat diegene dan ook nog es met mijn webmaster gaat roddelen en haar tegen me opsteekt, LS hier staat JIJ (diegene) ....gaat roddelen met de webmaster , met als doel dus haar tegen mij op te steken...er staat niet dat mn webmaster roddelt...ik haalde danielle erbij omdat JIJ haar in JOUW mening betrok betr. APK in JOUW mail, wat dus weer gelogen blijkt te zijn...sweet dreams LS toedeloe![]()
AMEN
Gewoon doenquote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin wanhopig te worden en dan kan ik best wel eens met slotjes gaan smijten.
eeeey... nog zo'n takkewijf!!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Pinball en Sanne are sitting in a tree.
lekker ding!quote:Op zondag 26 februari 2006 00:43 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
eeeey... nog zo'n takkewijf!!![]()
Maar wat is precies ontopic in dit topic?quote:Op zondag 26 februari 2006 00:40 schreef flugeltje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |