Tanja is volgens mij zo geschrokken dat ze hier voorlopig weg blijft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik zou maar gauw een nieuw deel (42!!!) gaan aanmaken voor Tanja, want klaarblijkelijk heeft dit topic ook bestaansrecht.
LS is timmerhout!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar als MENS ben je gediskwalificeerd....
Ik zwaai gewoon vrolijk hoor als ik binnen kom of wegga. Als ik benieuwd ben naar t ras van Tan d'r hond dan vraag ik dat. Ga me niet anders gedragen omdat jij dat wilt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Precies.
Gewoon vragen aan Tan stellen of met haar -of over haar- babbelen ipv zoenen, zwaaien en geleuter dat gewoon in het SC-topic kan.
Probleem opgelost.
Huh? Hoezo kom je DAAR nou weer bij...quote:
Doe er dan wat aan ipv zo te lopen zeikenquote:
zat nog te twijfelen of ik in de TT speciaal voor Falco zou zettenquote:
WTF! Je bent op dezelfde dag + jaar als ik geborenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef Kimske het volgende:
[..]
Ik zwaai gewoon vrolijk hoor als ik binnen kom of wegga. Als ik benieuwd ben naar t ras van Tan d'r hond dan vraag ik dat. Ga me niet anders gedragen omdat jij dat wilt.
Jij doet hier wat jij wilt, ik ook.
Waarom hier? omdat ik dat hele *$^@# HBB niet volg
Zo, jij durft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan ipv zo te lopen zeiken, lul
Nou, dat was dus honger lijden vandaag voor julliequote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:16 schreef Manu82 het volgende:
Inmiddels kun je ook elke dag aan Tanja vragen wat ze die dag eet en kun je daar je eetpatroon op afstemmen.[/b]
Ik zou het zo geloven....quote:
Hey Rowena wat gat je aantrekken vanavond?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat was dus honger lijden vandaag voor jullie![]()
ja, ik weet ook niet welke bodschappen ik moet halem morgen.. STRESSquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dat was dus honger lijden vandaag voor jullie![]()
waar is je liefde voor Dommel gebleven? ik voel nu een bepaalde afstan tussen ons die er voorheen niet wasquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
ja, ik weet ook niet welke bodschappen ik moet halem morgen.. STRESS![]()
Hujquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Hey Rowena wat gat je aantrekken vanavond?
Heb t al in huisquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
Bak maar pannekoeken morgenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 01:21 schreef Kimske het volgende:
[..]
Niet klote met mijn copyrightsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |