Niet verachtelijker als andere posters en naasten op een volledige onbeschofte en achterbakse manier bejegenen omdat je weet dat je weinig te vrezen hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het idee alleen al om naar geweld te (willen) grijpen wanneer iemand je in jouw ogen op een forum onjuist bejegend, is verachtelijk.
Dat zou handig zijn als bepaalde mods reagerenquote:Wanneer iemand te ver gaat in de discussie kun je hier gewoon de moderators op aanspreken, zodat de betreffende opmerking verwijderd wordt (wat hier ook gebeurde). Gaat iemand echt te ver dan kan een mod hier vervolgens een ban voor aanvragen.
Dat is het erge selectief lezen, je zou toch van een mod kunnen verwachten dat even gekeken wordt waarom iemand reageert op een manier die niet binnen de regels past, 99.9% van de tijd zal dat zijn op gezuig en gezeik dat net zo goed nioet binnen die regels past.quote:Ik heb niet naar de hele voorgeschiedenis gekeken, en waar het het uiten van dreigementen betreft doet dat er ook niet echt toe. Dat is iets wat gewoon echt niet kan.
Die hebben we verloren gemaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:43 schreef Meki het volgende:
waar is de AH topic gebleven
Dat begrijp ik dus ook niet. De aanleiding is weliswaar een nieuwsbericht, maar eenzelfde soort nieuwsbericht wordt ieder kwartaal gepubliceerd. Het topic gaat ook niet specifiek over dit nieuwsbericht, waarin wordt aangegeven dat de huizenprijzen zijn gestegen, maar over problemen van de dichtgeslipte woningmarkt in zijn algemeenheid en de oorzaken die daaraan ten grondslag liggen. Kortom, het topic hoort thuis in POL.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Het is mij niet altijd even duidelijk wat nou echt bij POL hoort, en wat bij NWS.
Ik begrijp helemaal niet waarom deze topic: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! van POL naar NWS is gegaan. De aanleiding is geen actualiteit, het probleem bestaat al 40 jaar en de gevolgen strekken zich over de komende 40 jaar uit, en dit alles is een gevolg / keuze van de politiek.
Waarom dan het topic van POL naar NWS?
Soms is dit verschil ook miniscuul klein. Maar in het bewuste artikel stond een brond vermelding van Nu.NLquote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Het is mij niet altijd even duidelijk wat nou echt bij POL hoort, en wat bij NWS.
De onderbouwing in cijfers + bron is wel weer actueel naar de laatste stand van zaken (= niewsfeit).quote:.
Ik begrijp helemaal niet waarom deze topic: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! van POL naar NWS is gegaan. De aanleiding is geen actualiteit, het probleem bestaat al 40 jaar en de gevolgen strekken zich over de komende 40 jaar uit, en dit alles is een gevolg / keuze van de politiek.
Hoi Drugshond, alvorens je deze reactie verwijderd, zou je mij misschien kunnen vertellen of er nog iets met het SCH probleem gaat gebeuren? Ik ben daar reuze benieuwd naar namelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 07:43 schreef Drugshond het volgende:
* ff het topic van een andere luier voorzien (diverse on-/offtopic reakties aangepast of verwijderd) *
define SCH probleem. ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef robh het volgende:
Hoi Drugshond, alvorens je deze reactie verwijderd, zou je mij misschien kunnen vertellen of er nog iets met het SCH probleem gaat gebeuren? Ik ben daar reuze benieuwd naar namelijk.
wbquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Op mail heb IK in ieder geval geen reactie meer gezien.
Thx de NWS-versie gaat dicht. + begeleidend schrijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef freako het volgende:
Kamerleden krijgen torenhoge Zorg-compensatie
dubbeltopic van: Compensatie ziektekosten voor kamerleden in POL.
CTRL A CTRL C CTRL Vquote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Kun je iets meer vertellen over dit topic ?. Fok@Search "Dewanand" = 0 results.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef OnlineGokker het volgende:
Waar is dat topic van Dewanand geblevenEindelijk weer eens een leuk topic door één of andere halve zooi geopend, maar in onzin staat ie blijkbaar ook niet
Het ging over geheime documenten van Nieuw Rechts...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over dit topic ?. Fok@Search "Dewanand" = 0 results.
TRU of POL zou ik eerder denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef OnlineGokker het volgende:
Het ging over geheime documenten van Nieuw Rechts...
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef SCH het volgende:
Klopt!
Sp3ckie...sarcasme...wat leukquote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef sp3c het volgende:
och naast sommige users zullen vervelende mods niet eens meer opvallen denk ik
Ik pas tegenwoordig ook OP's aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond is erg goed in TT wijzigen....
Here to helpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil je juist belonen....maar dat drugsgebruikendehuisdier werkt niet mee.
Martin Gauss 4 Admin
als ik een topic naar me vernoemd wil hebben dan doe ik dat zelf wel daar doe ik niet moeilijk overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil je juist belonen....maar dat drugsgebruikendehuisdier werkt niet mee.
Martin Gauss 4 Admin
Ja maar een topic voor jezelf openen is lang niet zo leuk als iemand die een topic voor je opent.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik een topic naar me vernoemd wil hebben dan doe ik dat zelf wel daar doe ik niet moeilijk over
Hey.quote:
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stootquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja maar een topic voor jezelf openen is lang niet zo leuk als iemand die een topic voor je opent.
Het is toch ook leuker een bosje bloemen te krijgen dan het voor jezelf te kopen/plukken/kweken
....jij koopt bloemen voor jezelfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stoot
au!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:24 schreef desiredbard het volgende:
En er dus geen slotje opgooien
Ja voor jou zal ik ze niet kopen als je ze toch het raam uitgooidquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:25 schreef sp3c het volgende:
bloemen, planten, kerstbomen ... ik koop wel meer dingen voor mezelf, doe jij strax ongetwijfeld ook als je strax uit genoeg bent voor zakgeld
Mijn wees lief tegen modjes vbui loopt zo hard naar een einde toequote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
au!
dat ging niet helemaal lekker of wat![]()
wat interesseert mij dat nouquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja voor jou zal ik ze niet kopen als je ze toch het raam uitgooid
Haalt aantekening uit het user-dossier wegquote:Op woensdag 25 januari 2006 02:42 schreef soulsurvivor het volgende:
enkel een 1 malig grapje drugshond.![]()
Wat stond hier ?!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:17 schreef sp3c het volgende:
edit: ok dan niet ... maar ik moest er vet hard om lachen iig
gnihihihbwahahaha
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:05 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
pssst , het zijn Afghanen deze keer
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:04 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
altijd maar weer , houdt het ooit op ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 07:02 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
is dat zo ?
quote:Op woensdag 25 januari 2006 06:59 schreef BeamMeUpScotty het volgende:
wat jij wil
Opm DH :quote:Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
-- deleted --
Mjah, aan de andere kant lees ik tenen krommende reply's.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:17 schreef Loedertje het volgende:
Kan iemand Jos een copy/paste ban geven?
Vaders niet belangrijk?
Deze vader heeft zeer lange tijd zijn zoontje niet gezien, zodra er dan eindelijk een omgangsregeling tot stand komt dan doet men dit *voorzichtig* , het kind kent zijn vader amper en moet wennen aan de nieuwe situatie. Doorgaans zal er zelfs de eerste keren iemand bij zijn die gaat observeren hoe deze hereniging verloopt. Niet leuk voor de vader zo'n ontmoeting onder toezicht maar wél in het balng van het kind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah, aan de andere kant lees ik tenen krommende reply's.
Dat er wel wat met vaders moet zijn welke hun kind nooit te zien krijgen. Anders zou de ex wel toegeven.
Ja, en er zijn duizende vaders welke hun kind nooit zien omdat het wijf te begodverredomd is om de nederlands wet te erkennen. Uiteindelijk krabbelt de rechter dan maar terug in het belang van het kind.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze vader heeft zeer lange tijd zijn zoontje niet gezien, zodra er dan eindelijk een omgangsregeling tot stand komt dan doet men dit *voorzichtig* , het kind kent zijn vader amper en moet wennen aan de nieuwe situatie. Doorgaans zal er zelfs de eerste keren iemand bij zijn die gaat observeren hoe deze hereniging verloopt. Niet leuk voor de vader zo'n ontmoeting onder toezicht maar wél in het balng van het kind.
Ik ontken nergens dat er wraakzuchtige vrouwen zijn die alles uit de kast trekken om de vaders een loer te draaien (tot verzonnen kindermisbruik aantoequote:Op woensdag 25 januari 2006 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, en er zijn duizende vaders welke hun kind nooit zien omdat het wijf te begodverredomd is om de nederlands wet te erkennen. Uiteindelijk krabbelt de rechter dan maar terug in het belang van het kind.
Actie/reactie vrees ik.quote:Dus om nu te stellen dat er wel wat met de vader zal zijn wanener de moeder zich verzet tegen een omgangsregeling is wat kort door de bocht zullen we maar zeggen.
Dat ben ik met je eens. Ik geef alleen aan dat stupide kortzichtige reacties van anderen wat mij betreft even irritant zijnquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:05 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ontken nergens dat er wraakzuchtige vrouwen zijn die alles uit de kast trekken om de vaders een loer te draaien (tot verzonnen kindermisbruik aantoe)
Maar dat copy/paste gedoe begint gewoon nogal vervelend te worden in elke thread waarin Jos post.
Komen zijn onderwerpen niet beter tot z'n rechtenvoorhetkind in het OUDers-forum?quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef Drugshond het volgende:
1 [NWS] topic van Jos op slot. En 1 topic naar [POL]
W&G !quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef Drugshond het volgende:
Het ging over belastingen geloof ik ? Die
Maar waarom zeg jij dat hij alleen aan zijn eigen belang denkt en niet aan dat van het kind?quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Deze vader heeft zeer lange tijd zijn zoontje niet gezien, zodra er dan eindelijk een omgangsregeling tot stand komt dan doet men dit *voorzichtig* , het kind kent zijn vader amper en moet wennen aan de nieuwe situatie. Doorgaans zal er zelfs de eerste keren iemand bij zijn die gaat observeren hoe deze hereniging verloopt. Niet leuk voor de vader zo'n ontmoeting onder toezicht maar wél in het balng van het kind.
Idd, ik zal de sluitpost aanpassen. En hem lokken naar [WGR/OUD]quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:20 schreef Loedertje het volgende:
Komen zijn onderwerpen niet beter tot z'n rechtenvoorhetkind in het OUDers-forum?
De postings zijn doordrenkt van zijn gevoelens en zijn boosheid jegens zijn ex.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar waarom zeg jij dat hij alleen aan zijn eigen belang denkt en niet aan dat van het kind?
Moet dat danquote:
Dat ben ik met je eens hoor maar ik vind het wat cru overkomen om te stellen dat hij alleen aan zijn eigen belang zou denken en niet aan dat van zijn zoontje - dat lijkt me ook wat sterk. Hij komt over als iemand die erg geleden heeft onder de situatie en daardoor nogal monomaan reageert, beetje murw gebeukt misschien. Ik ben het met je eens van die herhalingen en dat gecopy/past, aan de andere kant vind ik het wel interessant om zo'n case van iemand te horen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De postings zijn doordrenkt van zijn gevoelens en zijn boosheid jegens zijn ex.
Dat moet hij (leren) scheiden.
Het zoontje moet wennen aan de nieuwe situatie en dat moet bij kids nu eenmaal stapje voor stapje om zo min mogelijk schade aan te richten.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 23:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor maar ik vind het wat cru overkomen om te stellen dat hij alleen aan zijn eigen belang zou denken en niet aan dat van zijn zoontje - dat lijkt me ook wat sterk. Hij komt over als iemand die erg geleden heeft onder de situatie en daardoor nogal monomaan reageert, beetje murw gebeukt misschien.
Als ik dit soort copy/past dingen graag wil lezen dan kijk ik wel op zijn homepage, een linkje volstaat namelijk ook wel. Heb liever een *verse reactie* op de vragen die anderen stellen n.a.v. zijn oude schijfsels op zijn website.quote:Ik ben het met je eens van die herhalingen en dat gecopy/past, aan de andere kant vind ik het wel interessant om zo'n case van iemand te horen.
Drugshond, het is natuurlijk heel mooi, dat je topics kan verplaatsen nu je mod bent, maar ik ben dat niet gewend, dat er topics van POL naar NWS gekaapt worden.quote:Op zondag 22 januari 2006 10:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soms is dit verschil ook miniscuul klein. Maar in het bewuste artikel stond een brond vermelding van Nu.NL
POL gaat meer over de poppetjes en beleid terwijl de uitwerking en side effects meer in NWS terecht komen. Maar ook daar zit ook een behoorlijk grijs-gebied. En het komt vaker voor dat we topics van elkaar overnemen.
[..]
De onderbouwing in cijfers + bron is wel weer actueel naar de laatste stand van zaken (= niewsfeit).
De overige 2 bron artikelen van Fok! zijn afkomstrig van [POL] en [WGR]
Uiteindelijk is het iedereens pakkie aan, als je er een beetje over nadenkt.
Maar laten we een ander compromis zoeken, laat hem hier een dagje staan zodat zowel [POL] alsook [NWS] op de hoogte is. En dan gooi ik hem weer opnieuw over de [POL] schutting.
Je mag het ook zien als een poging, dat ik meer lezers in de discussie wil betrekken .
Is het misschien een optie om -in principe- geen topics uit POL te kapen maar deze uit POL te laten schoppen als de POLmods het niet in hun subforum thuis vinden horen?quote:Waar gaat dit forum over?
Politiek. In al zijn facetten. Dat kunnen dus de nieuwste plannen van de minister van Financiën zijn, maar ook de verkiezingen in Oezbekistan. Zolang het onderwerp een duidelijke link naar Politiek heeft is het in dit forum welkom.
Op de achtergrond (lees : Achter de schermen) zijn we ook aan het bepalen van wat nu de beste strategie is. Van wat nu eigenlijk [NWS] en [POL] topics zijn. Omdat ik een topic meenam waar al een [POL] modje in heeft gereageerd. Er zat namelijk al een kip op te broeden, terwijl ik zijn eieren steel .quote:Op donderdag 26 januari 2006 05:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Drugshond, het is natuurlijk heel mooi, dat je topics kan verplaatsen nu je mod bent, maar ik ben dat niet gewend, dat er topics van POL naar NWS gekaapt worden.
Nu deze weer: Nu ook executies in Guantanamo Bay
Natuurlijk is de aanleiding een nieuwsbericht, het wordt een mooie boel als topics in POL geen actuele aanleiding mogen hebben.
Uit de FAQ van POL:
Is het misschien een optie om -in principe- geen topics uit POL te kapen maar deze uit POL te laten schoppen als de POLmods het niet in hun subforum thuis vinden horen?
Dan ligt de keuze voor de insteek bij de TS en wordt dit beoordeeld door de mods van het subforum waar het topic staat..
[Centraal] Klein/Vaag/Grappig nieuws. Meki.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:14 schreef Meki het volgende:
Waar is de c1000 topic van mij gebleven ?
oowquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[Centraal] Klein/Vaag/Grappig nieuws. Meki.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:01 schreef Meki het volgende:
oowok
ik wou opsporing gezocht opbellen
Mag een mod zich soms niet vaag uiten?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:15 schreef zoalshetis het volgende:
Hamas wint Palestijnse verkiezingen
wat is dit voor iets vaags?
ok opnieuw: wat is dit voor vreemde belediging en tegelijkertijd ook beschuldiging of discussie kapotmakertje?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mag een mod zich soms niet vaag uiten?
Je doet je voor als zeer "onafhankelijk", maar je postgeschiedenis wijst er nu eenmaal op dat je niet echt een neutraal staat tegenover moslims. En ja ik heb je daar al een keertje over gemaild weet je nog.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok opnieuw: wat is dit voor vreemde belediging en tegelijkertijd ook beschuldiging of discussie kapotmakertje?
laat es zien, die postgeschiedenis waar ik me anti-islamisme ten toon sprijd? en waaruit blijkt dat mijn onafhankelijkheid inhoudt dat ik geen partij mag kiezen in een mo conflict? waarom is dat anti-islamitisch?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet je voor als zeer "onafhankelijk", maar je postgeschiedenis wijst er nu eenmaal op dat je niet echt een neutraal staat tegenover moslims. En ja ik heb je daar al een keertje over gemaild weet je nog.
Je mag best partij kiezen in het MO conflict, ik heb nooit gezegd dat je dat niet mag. Ik zal een aantal notes naar je mailen, want ik ga ze hier niet tentoonspreiden.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
laat es zien, die postgeschiedenis waar ik me anti-islamisme ten toon sprijd? en waaruit blijkt dat mijn onafhankelijkheid inhoudt dat ik geen partij mag kiezen in een mo conflict? waarom is dat anti-islamitisch?
en juist die mail doet me verbazen dat jij mij anti-islamitisch noemt.
doe dat. zet je er ook de context bij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je mag best partij kiezen in het MO conflict, ik heb nooit gezegd dat je dat niet mag. Ik zal een aantal notes naar je mailen, want ik ga ze hier niet tentoonspreiden.
Erg handig, schrijf je zo'n lange mail loopt hotmail vastquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe dat. zet je er ook de context bij?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Here to HelpIk had natuurlijk niet moeten happen, sorry. Ik vond dat het weersproken moest worden, zo'n idiote beschuldiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
qua intellectquote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:24 schreef Drugshond het volgende:
Snap ik... die posting krijgt nog wel een copy paste "achter de schermen". Kan Mutant ook een keer lachen (en ik weet vrijwel zeker dat hij hierom moet lachen). Het zal hem denk ik weinig uitmaken. Hij staat hier echt wel boven (ook qua interlect). Maar ik ga niet met voor of tegen argumenten strooien. Anders wordt er een topic verneukt door de discussiewisseling die zwaar offtopic is.
1_of_the_few mag het wel hier proberen. Met betrekking tot wat zijn aversie is met betrekking tot de moslims die hier op Fok! zitten.
Kan hij uberhaupt een goede moslim benoemen op Fok!
Wat moslims nog moeten leren geloof ik is dat het geenszins verplicht is een positieve of op z'n minst neutrale mening te hebben over de islam.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je doet je voor als zeer "onafhankelijk", maar je postgeschiedenis wijst er nu eenmaal op dat je niet echt een neutraal staat tegenover moslims. En ja ik heb je daar al een keertje over gemaild weet je nog.
Die beste man doet een beste poging om hier op Fok! zijn verhaal kwijt te kunnen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef 1ofthefew het volgende:
Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
geen bron en summiere post
Vaders niet belangrijk?
zeggen dat ze geen goed onderzoek doen en maurice de hond moeten vragen![]()
en hier begint die in een topic over kuyt over zijn eigen problemen of zo
Machiel Kuijt onterecht gevangen in Thailand?
post het maar eens hier ipv een opmerking dat ik het snap dat sommige mensen hun kinderen niet meer mogen zien
een meki is toch wel genoeg d8 ik![]()
Dank je.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef Godslasteraar het volgende:
Drugshond als moderatorik heb wat gemist geloof ik. Mazzeltov dan maar hé
![]()
Persoonlijk beoordeel ik mensen als invidue en niet als groepskernmerk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef 1ofthefew het volgende:
qua intellect![]()
mutant doet uitspraken en als andere users het met feiten onderuithalen gaat die trollen.
naja, fok geeft ook geen goede weerspiegeling van moslims, een fundmentalist, een hele domme, een potentieel terrorist en eentje die geen probleem ziet![]()
ff zoeken... ik wist nog niet eens dat ik iets miste. ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:12 schreef thabit het volgende:
Hee! Waar is dat topic over geneeskundelessen tijdens operaties heen?
Nu al aan het bier?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff zoeken... ik wist nog niet eens dat ik iets miste. ?
Vaag. Hij staat niet in My Active Topics.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu al aan het bier?
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:16 schreef schatje het volgende:
Nu al aan het bier?
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose
![]()
Welke Pijpen? 1000 Euro! ?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:44 schreef Tafkahs het volgende:
heb je dat nws topic van pietverdriet nou weggegooid
nee slaapkop, datzelfde topic dat ook in lif staat over die studentenonderzoeken tijdens de narcosequote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke Pijpen? 1000 Euro! ?
Die staat in [Centraal] Klein/Vaag/Grappig nieuws.
Ook niet in het mijne.. maar we zijn gemerged blijkbaar, ik vind wel reacties van mij in de LIF-topic. Vreemd.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Vaag. Hij staat niet in My Active Topics..
hmm, staat niet in m'n active lijst. We zijn wel toe aan deel 2 zie ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook niet in het mijne.. maar we zijn gemerged blijkbaar, ik vind wel reacties van mij in de LIF-topic. Vreemd.
Staat nu in [LIF] ik lees nu pas het artikel..(heftig nieuws).quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:03 schreef schatje het volgende:
Is in een blender gestopt'.![]()
Vrouwen 'oefenpop' tijdens narcose (parent)
http://forum.fok.nl/topic/811187
met toestemming van NWS mod Drugshond
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Staat nu in [LIF] ik lees nu pas het artikel..(heftig nieuws).
Zie reaktie in [LIF]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.
Drugshond, dit lijkt me er nu wél eentje om naar NWS te kapen. Ik zou niet weten wat hier lifestylig aan is.
(En ik wil geen LIF in m'n AT, ik schaam me dood)
quote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef sp3c het volgende:
och naast sommige users zullen vervelende mods niet eens meer opvallen denk ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 06:18 schreef Oversight het volgende:
[..]
Klopt, die haken vanzelf af.
Nog een aanvullend vraagje ter voorkoming van misverstanden:
is er een maximum aantal topics dat een user tegelijkertijd binnen Nw mag openen?
én waarom natuurlijk ?
Staat weer in [NWS]quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:06 schreef sigme het volgende:
Als er gemerged wordt komt het automatisch bij het subforum terecht waar het oudste topic geopend is, weet ik. Toevallig.
Drugshond, dit lijkt me er nu wél eentje om naar NWS te kapen. Ik zou niet weten wat hier lifestylig aan is.
(En ik wil geen LIF in m'n AT, ik schaam me dood)
Stond er geen bron in het bericht?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef 1ofthefew het volgende:
lijkt mij een interressant onderwerp maar ik kan geen goede bron vinden :S iemand suggesties of kan wel een bron vinden?
http://www.tctubantia.nl/twente/article46729.ecequote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:05 schreef 1ofthefew het volgende:
Ik las in de krant van gisteren, TC Tubantie, dat er onder jongeren ontzettend veel schade aan het gehoor voorkomt als gevolg van mp3/gsm/disco etc. percentage jongeren met een vorm van beschadiging was al 50%.
lijkt mij een interressant onderwerp maar ik kan geen goede bron vinden :S iemand suggesties of kan wel een bron vinden?
ah bedankt, zal eens een topic makenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 18:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://www.tctubantia.nl/twente/article46729.ece
Aanvraag bij [GC] loopt. Maar als ze nee zeggen blijft hij dicht.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef 1ofthefew het volgende:
het altijd loerende oog van drugshond
"De wereld volgens Meki" Bestel nu alvast!
kan die dan niet naar GC?
Leuk, iemand die geen hoofdletters gebruikt die gaat ghostwriten voor Meki die op de meest onlogische plaatsen een Hoofdletter plaatst.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
ik zou wel willen ghostwriten tegen een bepaald percentage...
op fok! gebruik ik geen hoofdlettersquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leuk, iemand die geen hoofdletters gebruikt die gaat ghostwriten voor Meki die op de meest onlogische plaatsen een Hoofdletter plaatst.
kan je niet ff langswippen? heb je ook wat te doen en dan lekker half aangeschoten, met veel te jong meisjesvocht op je wang, naar bedje?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:17 schreef 1ofthefew het volgende:
mensen, ik verveel me. iedereen gaat stappen maar ik moet morgen weer leren voor een tentamen
en nu hebben de buren, het buurjongetje (16 jaar), een feestje met allemaal schreeuwende en gillende breezahs.
mijn leven sucks !
Staat in [GC]quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:11 schreef 1ofthefew het volgende:
het altijd loerende oog van drugshond
"De wereld volgens Meki" Bestel nu alvast!
kan die dan niet naar GC?
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan je niet ff langswippen? heb je ook wat te doen en dan lekker half aangeschoten, met veel te jong meisjesvocht op je wang, naar bedje?
en daar kan niet een klein beetje jongvrouwenvocht op je tong bij?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:30 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
![]()
![]()
nee maar niet doen he
ik ga deze week al genoeg beleven hoop ik zo![]()
je bent bang dat je golden retriever jaloers wordt?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:38 schreef 1ofthefew het volgende:
ik denk dat er dan iemand boos gaat worden
maar nu maar weer normaal want ik hoor gesnuffel ...
tssss, wat denk je wel niet. we zijn niet zo'n standaard kansloos pauper gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent bang dat je golden retriever jaloers wordt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Uit de eerste twee topics is toch een discussie ontstaan in het verlengde van de (ik geef toe : bagger) OP/TT.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:15 schreef 1ofthefew het volgende:
Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
geen bron en summiere post
Vaders niet belangrijk?
zeggen dat ze geen goed onderzoek doen en maurice de hond moeten vragen![]()
en hier begint die in een topic over kuyt over zijn eigen problemen of zo
Machiel Kuijt onterecht gevangen in Thailand?
post het maar eens hier ipv een opmerking dat ik het snap dat sommige mensen hun kinderen niet meer mogen zien
een meki is toch wel genoeg d8 ik![]()
Voorbeeldquote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:29 schreef Oversight het volgende:
Hoi Feedback van NWS,
Ik heb nog vraagjes over enkele topics en hoop dat jullie me kunnen uitleggen hoe ik me moet gedragen om vervelende misverstanden te kunnen voorkomen.
Griekenland zes meter dichterbij werd gesloten onder de vermelding van "nieuwsdump".
nét nu ik dacht aan álle aanvullende voorwaarden uit de faq te hebben voldaan komt met op de proppen met die term, en ik kan 'm nergens terugvinden.
"Nieuwsdump"
1. Wat is dit fenomeen, en welke definitie ervan wordt door de mod's gehanteerd?
2. Waar zijn die criteria op gebaseerd?
3. Wanneer worden de users erover geinformeerd?
Ik heb een aantal willekeurige topics bekeken, en dan met name de OP, en begrijp niet dat deze topics niet hoeven te voldoen aan "huisregels" waarvoor andere topics gewoon op slot gaan, zoals het ontbreken van een bronvermelding......
Begrijp me niet verkeerd, ik heb persoonlijk NIETS tegen deze topics maar vraag me af waar het verschil in behandeling door moderators zit.....
[knip]
Beleefd in afwachting van julie standpunt,
![]()
ik snap er geen reet van!quote:Op zondag 29 januari 2006 00:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voorbeeld
Fietsen :Met een kater. Van een berghelling af. Berg op. Kroeg in zicht. in de ijzige kou als het regend als het zonnetje schijnt.
Je snapt het wel.
quote:Het hangt niet alleen per moderator af, maar ook qua gemoedstoestand (zie bovenstaand voorbeeld). En een beetje clementie naar de TO, vanwege zijn of haar staat van dienst.
En nee we hebben geen guidelines voor iemand die met een kater achter zijn PC zit.
Hadden we dat maar.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:32 schreef Drugshond het volgende:Of het een goed neergezette OP is met vraagstelling naar de lezer.
En daar is geen guideline op te trekken of een absoluut getal voor te noemen. Het is meer een gevoelskwestie met een zekere clementie van de mods.
- Alles is relatief, A. Einstein -
quote:Of het een goed neergezette OP is met vraagstelling naar de lezer.
Vragen vragen en een overload aan smileys.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:43 schreef Oversight het volgende:
Beste Moderators, ik snap iets niet en hoop dat jullie me iets kunnen uitleggen.
ik opende Mogelijk duizenden leven zonder gas en licht op zaterdag 28-01 om 00:50 uur.
Waarom mijn TT moest worden aangepast is me een raadsel, ik hoor graag van de Mod waarom dat moest???
Enkele uren later opent iemand anders hetzelfde topic met een ander titel:
Mogelijk duizenden leven zonder gas en licht
Willen jullie zo vriendelijk zijn om MIJN topic weer te openen, en het dubbele topic te sluiten ?
mijne was er namelijk al eerder!
Mochten jullie dit niet willen dan hoor ik graag de reden!
bij voorbaat dank.
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:45 schreef Drugshond het volgende:
Maar goed ik ben de flauwste niet, ik heb jouw OP overgenomen (die was wel uitvoeriger) en geplaatst in het topic wat al liep.
Was een optie, idd. Maar qua inhoud van de reakties wou ik geen lopende discussie verstoren.quote:Op zondag 29 januari 2006 09:50 schreef Oversight het volgende:
[..]
zal ik niet meer verder over zeuren, ondanks het feit dat ik je redenen niet correct vind, mergen was ook een optie geweest....
Niet hele nieuwe NWS modjes plagenquote:Op zondag 29 januari 2006 09:52 schreef Oversight het volgende:
NWS Feedback 2006 - Lang Leve KlowJow
bedankt voor een inhoudelijk antwoord op vraag 4 en 5.
Ik wacht wel even tot je aan vraag 1 t/m 3 bent toegekomen....
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet hele nieuwe NWS modjes plagen
Anders stuur ik zwangerschapshormonen op je af
wil je proberen de modjes overspannen te makenquote:Op zondag 29 januari 2006 09:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoi Vonny!!
Drugshond houdt zich redelijk....
Beloofd rapport volgt !
quote:Op zondag 29 januari 2006 09:57 schreef Oversight het volgende:Hoi Vonny!!
Beloofd rapport volgt !
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geen probleem met die vragen hoor, het is eigenlijk een soort spiegeling in afwegingen die een mod (serieus) moet nemen (en ja, we maken ook wel eens fouten). Alleen het wordt wel vermoeiend als je meer vragen krijgt dan wat je redelijkerwijs kunt beantwoorden
Cool issie he?quote:Op zondag 29 januari 2006 09:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Hoi Vonny!!
Beloofd rapport volgt !
quote:
quote:Niet teveel plagen
quote:Denk aan de hormonen
Het zijn jouw conclusiesquote:Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Conclusies !!!!
![]()
Ze zijn in NWS zover dat er conclusies worden getrokken!
Nu even de goede argumenten en de juiste voorbeelden aanhalen, en we maken nog iets moois van NWS waar iedereen weer welkom is, zonder te worden afgezeken over bronvermeldingen of poststijl.....
Als je tussen de regels doorleest, en ik heb aardig het idee dat je die kunst beheerst, komen mijn vragen neer op maar 1 ding:
Wat zijn nou eigenlijk de regels hier, en zouden we er niet met z'n allen beter van worden asl we ons daar ook aan zouden houden, en dan met name de Mods omdat die de toon zullen moeten zetten voor het nieuwe NWS-beleid.
Als sommige simpele regels consequent worden doorgevoerd ( zoals het verplicht een goede reden vermelden voor een slotje in het topic), zal er snel duidelijkheid ontstaan, en kan iedere user "toetsen" of het "terecht" is of niet......
Nooit meer dus een slotje omdat er gebaggerd wordt, pak de baggeraars aan!
Nooit meer een slotje zonder opgaaf van reden, bij voorkeur een duidelijke!
Duidelijke eisen stellen aan de OP, maar dan voor iedereen gelijk!
Sportief zijn als een user je wijst op een onredelijik gebruik van argumenten, zie het als een opening om te praten over hoe de regels aangepast kunnen worden om weer een redelijk beleid te kunnen voeren.....
Hangt van de OP en belangrijkheid van het onderwerp af. Een kapot gebaggerde topic kent slechts 2 oplossingsrichtingen. Sluiten of opschonen.quote:Nooit meer dus een slotje omdat er gebaggerd wordt, pak de baggeraars aan!
Eens, 100 %quote:Nooit meer een slotje zonder opgaaf van reden, bij voorkeur een duidelijke!
Lastige, omdat soms een OP zo triviaal is, dat je er geen vraagstelling erbij hoeft te zetten. Het topic heeft zelfs zonder vraagstelling naar de lezer een goede kans dat deze doorloopt in een netjes gevoerde discussie. Dat is bijna een gevoelskwestie.quote:Duidelijke eisen stellen aan de OP, maar dan voor iedereen gelijk!
Maar... maar...quote:Sportief zijn als een user je wijst op een onredelijik gebruik van argumenten, zie het als een opening om te praten over hoe de regels aangepast kunnen worden om weer een redelijk beleid te kunnen voeren.....
Het is helemaal niet mogelijk om eenduidige objectieve regels te maken over wat een goede opening is voor een discussie. Je kan een paar regels maken over wat in geen geval een goede opening is, maar zelf op een hele geldige regel bestaan uitzonderingen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:15 schreef Oversight het volgende:
[..]
Als je tussen de regels doorleest, en ik heb aardig het idee dat je die kunst beheerst, komen mijn vragen neer op maar 1 ding:
Wat zijn nou eigenlijk de regels hier, en zouden we er niet met z'n allen beter van worden asl we ons daar ook aan zouden houden, en dan met name de Mods omdat die de toon zullen moeten zetten voor het nieuwe NWS-beleid.
Als sommige simpele regels consequent worden doorgevoerd ( zoals het verplicht een goede reden vermelden voor een slotje in het topic), zal er snel duidelijkheid ontstaan, en kan iedere user "toetsen" of het "terecht" is of niet......
Nooit meer dus een slotje omdat er gebaggerd wordt, pak de baggeraars aan!
Nooit meer een slotje zonder opgaaf van reden, bij voorkeur een duidelijke!
Duidelijke eisen stellen aan de OP, maar dan voor iedereen gelijk!
Sportief zijn als een user je wijst op een onredelijik gebruik van argumenten, zie het als een opening om te praten over hoe de regels aangepast kunnen worden om weer een redelijk beleid te kunnen voeren.....
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mogelijk om eenduidige objectieve regels te maken over wat een goede opening is voor een discussie. Je kan een paar regels maken over wat in geen geval een goede opening is, maar zelf op een hele geldige regel bestaan uitzonderingen.
Je kan bijvoordeeld denken aan de regel: Je moet een openingspost maken waarin duidelijk is waarover de discussie gaat. Klinkt als een waarheid als een koe, nietwaar?
En toch zijn er uitzonderingen op. Denk eraan: het doel van de regel is niet een mooie OP, het doel van de regel is een goed discussieforum.
Als iemand een heel pakkende kop verzint, en daaronder géén OP plaatst (zeg: alleen de kop herhaald), dan kan daarna er een uitstekende discussie volgen.
Regels over hoe een OP er wél uit moet zijn zijn al helemaal onhaalbaar, er zijn duizenden discussies gevoerd op fora, en allemaal met verschillende OP's. Daar is niet een definitie van te geven.
Daarom zijn er mods, om subjectief te beoordelen wat wel en wat niet tot een goeie discussie gaat leiden, en wat wel en wat niet thuishoort op hun forum (niet alle goeie discussies horen bij NWS bijvoorbeeld).
Als er objectieve maatstaven waren hadden we geen mods nodig, maar een computer.
En ik speel graag met topics in verschillende flora.quote:Daarom zijn er mods, om subjectief te beoordelen wat wel en wat niet tot een goeie discussie gaat leiden, en wat wel en wat niet thuishoort op hun forum (niet alle goeie discussies horen bij NWS bijvoorbeeld).
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:28 schreef Drugshond het volgende:
Maar... maar..... We hadden toch al een redelijk beleid. Maar er is altijd ruimte voor verbetering.
Maar op de openstaande vragen 1 t/m 3 geef ik (later) nog wel antwoord op.
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is helemaal niet mogelijk om eenduidige objectieve regels te maken over wat een goede opening is voor een discussie. Je kan een paar regels maken over wat in geen geval een goede opening is, maar zelf op een hele geldige regel bestaan uitzonderingen.
Je kan bijvoordeeld denken aan de regel: Je moet een openingspost maken waarin duidelijk is waarover de discussie gaat. Klinkt als een waarheid als een koe, nietwaar?
En toch zijn er uitzonderingen op. Denk eraan: het doel van de regel is niet een mooie OP, het doel van de regel is een goed discussieforum.
Als iemand een heel pakkende kop verzint, en daaronder géén OP plaatst (zeg: alleen de kop herhaald), dan kan daarna er een uitstekende discussie volgen.
Regels over hoe een OP er wél uit moet zijn zijn al helemaal onhaalbaar, er zijn duizenden discussies gevoerd op fora, en allemaal met verschillende OP's. Daar is niet een definitie van te geven.
Daarom zijn er mods, om subjectief te beoordelen wat wel en wat niet tot een goeie discussie gaat leiden, en wat wel en wat niet thuishoort op hun forum (niet alle goeie discussies horen bij NWS bijvoorbeeld).
quote:Als er objectieve maatstaven waren hadden we geen mods nodig, maar een computer.
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:36 schreef Drugshond het volgende:
Maar achter de schermen is er wel een trackrecord wat ik gedaan heb met die topics.
![]()
Om te beginnen zou je kunnen ophouden met die rete-irritante smileyposts van je.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:48 schreef Oversight het volgende:
Dan moet er een hier nog een boel gebeuren voor ik als user gewoon kan meedoen in NWS...
hahahahahaha, je gaat me nu toch niet vertellen dat je al deze voorgangers persoonlijk over de zeik hebt gekregen.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:39 schreef Oversight het volgende:
Je leest een stukje frustratie van ruim 5 jaar persoonlijke aanpak door enkele van je voorgangers, er was een tijd dat alles met een smiley gelijk op slot ging.....
Ik zal mijn best doen... maar sigme geeft eigenlijk al de juiste conclusie. Het is geen beoordelingsforum maar een discussieforum. Alles wat aanzet tot een goede en waardige [NWS] discussie geniet onze voorkeur. En de manier/juistheid waarop de TT/OP in de lucht is gebracht is een secundaire afweging.quote:Vergeef me de ondertoon, ik ben écht beniewd!
Bleef het daar maar bijquote:Op zondag 29 januari 2006 10:49 schreef Oversight het volgende:Wat doen jullie eigenljik allemaal achter de schermen, roddelen over ons ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
hahahahahaha, je gaat me nu toch niet vertellen dat je al deze voorgangers persoonlijk over de zeik hebt gekregen.
quote:Ik zal mijn best doen... maar sigme geeft eigenlijk al de juiste conclusie. Het is geen beoordelingsforum maar een discussieforum. Alles wat aanzet tot een goede en waardige [NWS] discussie geniet onze voorkeur. En de manier/juistheid waarop de TT/OP in de lucht is gebracht is een secundaire afweging.
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
Wat doen jullie eigenljik allemaal achter de schermen, roddelen over ons ?
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]En we hebben JeRa in geheime dienst om alle gegevens van de users op te sporen. We weten alles, echt alles van jullie Mwoehahahahahahahahaaaaa!!!!
quote:Op zondag 29 januari 2006 10:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:En we hebben JeRa in geheime dienst om alle gegevens van de users op te sporen. We weten alles, echt alles van jullie Mwoehahahahahahahahaaaaa!!!!
nu heb je Drugshond wel lang genoeg gepest.quote:Op zondag 29 januari 2006 10:56 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
ik ga het niet zeggen.... ik hou me in,.... SHIT!
Kennis is bagger als je er niets mee mag.
We zijn al bijna 10 uur verder.quote:Op zondag 29 januari 2006 19:08 schreef 1ofthefew het volgende:
nu heb je Drugshond wel lang genoeg gepest.
Ik doe vandaag niets anders. En zo zou het elke dag moeten zijn.quote:FF ontspannen drugshond:
*HAP*quote:Leef je uit!
Als je meerdere uitspraken kan vinden waarin ik mij trollerig uitlaat moet je ze vooral presenteren. Ik heb totaal geen moeite met zelfkritiek en ik zal zelf ook vaak genoeg "fout" reageren. Een moderator is ook gewoon maar een user, een persoon, iemand met emotie, die af en toe felle uitspraken kan doen. Fok geeft mijnsinsziens een heel goede weerspiegeling weer van zowel de moslims als van de autochtonen: De verschillen tussen mensen komen hier duidelijk naar voren en je kan op FOK goed zien dat "de moslim" of "de autochtoon" eigenlijk niet bestaat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:31 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
qua intellect![]()
mutant doet uitspraken en als andere users het met feiten onderuithalen gaat die trollen.
naja, fok geeft ook geen goede weerspiegeling van moslims, een fundmentalist, een hele domme, een potentieel terrorist en eentje die geen probleem ziet![]()
Ik ben dat helemaal met je eens. Niemand is verplicht een positieve of "neutrale" mening te hebben over de Islam. Net zoals men dat niet verplicht is over bijvoorbeeld het Westen, Amerika, of wat dan ook. Consequent zijn op dat vlak is dan ook erg belangrijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Wat moslims nog moeten leren geloof ik is dat het geenszins verplicht is een positieve of op z'n minst neutrale mening te hebben over de islam.
....
ow, ik dacht dat iedere mod een kloon had.quote:Op zondag 29 januari 2006 21:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als je meerdere uitspraken kan vinden waarin ik mij trollerig uitlaat moet je ze vooral presenteren. Ik heb totaal geen moeite met zelfkritiek en ik zal zelf ook vaak genoeg "fout" reageren. Een moderator is ook gewoon maar een user, een persoon, iemand met emotie, die af en toe felle uitspraken kan doen. Fok geeft mijnsinsziens een heel goede weerspiegeling weer van zowel de moslims als van de autochtonen: De verschillen tussen mensen komen hier duidelijk naar voren en je kan op FOK goed zien dat "de moslim" of "de autochtoon" eigenlijk niet bestaat.
idd ik krijg meer de indruk dat de hele anti moslim lobby is moest leren dat je geen vrolijke reacties terug krijgt op een negatieve mening tov de islam net zoals je van Nederlanders geen vrolijke reacties krijgt als je Nederland gaat lopen dissenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben dat helemaal met je eens. Niemand is verplicht een positieve of "neutrale" mening te hebben over de Islam. Net zoals men dat niet verplicht is over bijvoorbeeld het Westen, Amerika, of wat dan ook. Consequent zijn op dat vlak is dan ook erg belangrijk.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:16 schreef Drugshond het volgende:
Ik had een kloon, maar het password ben ik kwijt.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 09:35 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb wat offtopic verwijderd. De vraag over de bron is niet zo raar hoor, in NWS willen mensen graag de link naar het originele bericht erbij hebben, ik vergeet het ook weleens en krijg die vraag dan ook, effe linkje geven en dan ben je klaar..
Soms gaat het niet om de inhoud maar om de verpakking die er omheen zit.quote:Op maandag 30 januari 2006 09:48 schreef SCH het volgende:
Blijven jullie wel gewoon streng tegen die ErwinRommel - ik vind het maar niks, al die rare mensen die gekke dingen zeggen en ineens blauw worden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Soms gaat het niet om de inhoud maar om de verpakking die er omheen zit.![]()
Om een persoonlijke [NWS]-boodschap zo te brengen dat er een (open)vraagstelling ontstaat naar de lezer, zonder er dat er sprake was van een openingszet en bijbehorende patstelling (dit is mijn mening en ik zal niet buigen) En zie je hem bashen op andere users ?.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:30 schreef SCH het volgende:
Hoe bedoel je?
Ik snap je echt niet. Doe ik eens iets nieuwe politiek-=achtig, had ik het omfloerst moeten doen?quote:Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Om een persoonlijke [NWS]-boodschap zo te brengen dat er een (open)vraagstelling ontstaat naar de lezer, zonder er dat er sprake was van een openingszet en bijbehorende patstelling (dit is mijn mening en ik zal niet buigen) En zie je hem bashen op andere users ?.
Ik kan hier wel over door gaan zagen... Maar Erwin Rommel loopt hier niet rond (nou ja soms wel).quote:Op maandag 30 januari 2006 11:38 schreef SCH het volgende:
Ik snap je echt niet. Doe ik eens iets nieuwe politiek-=achtig, had ik het omfloerst moeten doen?
En het antwoord op het laatste is ik hem niet aan de kwaliteitseisen van een moderator vindt voldoen, zijn naam niet vindt kunnen en hij heeft mij regelmatig onheus bejegend inderdaad
Merkwaardig. Modjes die zich naar een nazi vernoemen steunenquote:Op maandag 30 januari 2006 11:46 schreef Drugshond het volgende:
Maar als je het echt wilt weten, ik had geen stem in deze materie.. maar als ik mijn stem mocht uitbrengen zou hij hem van mij ook gekregen hebben.
Eindelijk? Zo lang loopt hij nog niet en ik krijg ook nauwelijks een serieus antwoord.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:59 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga voor POL wel op zoek naar een extreem-linkse boomknuffelaar. Kunnen we deze discussie dan eindelijk eens afsluiten?
Ja hoor en met jou?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat het lekker jongens?
Sta je daar achter?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Ach, als de FA's mij terugmailen en vertellen wat er aan de hand is, dan hoef ik het hier niet te bespreken. Maar opnieuw zo'n ban zonder motivatie, dat gaat een beetje vervelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Dit is FB niet. Als je mijn mening daarbuiten over zoiets wil kan je me mailen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Sta je daar achter?
Mag AntonMussert ook?
Biography Rommel.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is een feit.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Biography Rommel.
"His devotion to the profession of arms was in the best tradition of the gentleman. In a total war fought savagely and brutally, he inspired admiration for his treatment of prisoners. He was not tainted by Nazism....With his troops he enjoyed a deep rapport. He cared for them, and although he demanded their best and more, he never squandered them. Without pretension, modest, he tackled all his tasks with clarity, energy, and common sense." (Blumenson, 315)
Erwin Rommel - Veldmaarschalk of nazi ?
Jij legt het neer als een feit... ik verwerp hem alleen.
Speel deze vraag eens door aan [C&H], want hier kan ik geen nieuws van maken. Die bese man is al meer dan 60+ jr dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Zo had je beter het hele topic kunnen verwijderenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hij had ook even kunnen stoppen.
Iedere achtervolgde heeft de keuze te stoppen óf te vluchten.
Kies je voor de vlucht dan draag je zelf de verantwoording voor de gevolgen.
Vinnie gokte en verloor.
Het is hartverscheurend voor het ventje en zijn ouders maar het is niet anders.
Laten we de politie maar niet verantwoordelijk gaan houden voor het idiote gedrag van haar 'klanten'.
ik vind dat mijn conclusie niet suggestief was en binnen de regels wasquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Meki graag andere conclusie in het bewuste topic.
Suggestief met feiten wijzen is meer voor [TRU]. En ik geef het nog 1 herkansing.
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
In de schoonveegwoede zijn er toch ook wat relevante posts weggehaald.
Ik had mijn post nog ge-edit.. kijk nog eens even ?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.
En ja, ik heb heel hard moeten snijden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Drugshond het volgende:
Kolere. IK ga hier ook ff vegen.
Ik geef het topic 1 kans.. en anders blijft het op slot.
Ik niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
ik vind dat mijn conclusie niet suggestief was en binnen de regels was
maar ik heb hem toch gewijzigd
het is idd laat DHquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet...
De aanvullende nieuwsfeitjes laten duidelijk zien dat de politie in deze materie geen schuld betreft.
Je had ook een stap terug kunnen nemen in het topic.Het is laat. Het is nog een kind van 13. Geen verlichting. Op de fiets. Geen voorrang verlenen. En een auto die waarschijnlijk veel te hard reed.
1 regel klopt wel : Rip voor de nabestaanden. Want die zitten ermee.
Zie mijn reaktie later in hetzelfde topic. Er is melding van gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Staat er op een doodsverwensing een ban? Zo ja, dan verzoek ik een van de mods dit topic nog eens te bekijken.
Jongen verongelukt - Zuid-Holland
Weltrusten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:18 schreef 1ofthefew het volgende:
weltrusten mensen
ach Drugshond, het is maandag, begin van de werkweek, iedereen is chagie en zit de ellende van vandaag hier af te reageren. vanaf donderdag word het weer beter
Bedankt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zie mijn reaktie later in hetzelfde topic. Er is melding van gemaakt.
was net te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef Triggershot het volgende:
PI Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld. 3 kan dicht = dubbel
bvd
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kom er wel voerheen broeder
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef 1ofthefew het volgende:
Jongen verongelukt - Zuid-Holland
kunnen jullie niet een keer wat gaan doen aan Meki en zijn ontzettende irritante posts en conclusies?
Fok is voor iedereen maar je mag toch wel ergens een grens trekken voor IQ en EQ waarbij users keihard aangepakt worden?
elke dag zo'n topic is gewoon trollen, of hoe je dat ook noemt ...
volgens mij zit jij al lekker in je blauwe velletje he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:20 schreef Drugshond het volgende:
En daar zit je als modje ook niet op te wachten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zit jij al lekker in je blauwe velletje he?![]()
onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de vraag is eigenlijk omgekeerd.
Heb ik jullie steun nog ?
mmm, heeft ook met fatsoen en algemene ontwikkeling te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze....
moeten ze het daarom ook gelijk maar doen ?
ff serieus: Wáár zou je dan de grens willen trekken ?
Ik ben heel benieuwd naar jouw versie van "redelijiheid"...
Ja. Hoewel ik wel vind dat je inmiddels mag ophouden met praten over 'we' en aangeven dat je achter de schermen kan lezen. Leuk enthousiasme, maar blijf gewoon jezelf en blijf in mededelingen aan de voorkant.. aan de voorkant.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef sigme het volgende:
Ja. Hoewel ik wel vind dat je inmiddels mag ophouden met praten over 'we' en aangeven dat je achter de schermen kan lezen. Leuk enthousiasme, maar blijf gewoon jezelf en blijf in mededelingen aan de voorkant.. aan de voorkant.
Ja hoor jij altijd, al kom ik nauwelijks in NWSquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Walgelijk zinnetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef Super7fighter het volgende:
Als het menens wordt, vlucht die Wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in Zeist weer in.
Die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de Islam bekeerde 16 jarige puber. Wilders is een laffe aap. Het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als Theo van Gogh deed.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef Super7fighter het volgende:
Als het menens wordt, vlucht die Wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in Zeist weer in.
Die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de Islam bekeerde 16 jarige puber. Wilders is een laffe aap. Het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als Theo van Gogh deed.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als wilders kanker zou krijgen, zou ik het niet erg vinden.![]()
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
Wat een drama queens zijn jullie toch.![]()
Het zijn allemaal feitelijke constateringen. Krijste Theo niet "GENADE"?quote:
Ben jij wel Mr tolerance geweest in je reactiesquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.
Huh, ik dacht dat jij zo'n voorstander van de vrijheid van meningsuiting was? Volgens de Deense en Nederlandse wet doe ik niks strafbaars.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.
Agie wat je doet is niet gepast.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij zo'n voorstander van de vrijheid van meningsuiting was? Volgens de Deense en Nederlandse wet doe ik niks strafbaars.![]()
ja en dan de context hoe je het brengt, je verheerlijkt gewoon de moord en hoopt dat wilders de volgende is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het zijn allemaal feitelijke constateringen. Krijste Theo niet "GENADE"?
Dat is mijn VERWACHTING ook bij Wilders, als iemand een aanslag op zijn leven wil plegen.
Waar wens ik hem een ziekte toe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef 1ofthefew het volgende:
Meki klaagt Geert Wilders aan
super7fighter, mensen kanker toewensen. hoe misselijk en een verkapte doodsverwensing!
(daarnaast vind ik het ontzettend goor om iemand zo'n nare ziekte toe te wensen aangezien kanker een ontzettende lijdensweg is die je niemand gunt!)
[..]
[..]
Helemaal netjes en gepast is het niet (zelfs verre van). Maar ik heb wel ergere dingen voorbij zien komen in de afgelopen 15 minuten. Als ik de lat zo laag moet ophangen... nou dan kan ik 24 uur per dag de moderator gaan uithangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
Wat een drama queens zijn jullie toch.![]()
Nee.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef 1ofthefew het volgende:
is het eigenlijk al strafbaar? verheerlijken van terreur of goedpraten?
http://www.justitie.nl/ni(...)erlijken_terreur.asp
Godslastering en religie beledigen ookquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef 1ofthefew het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Mutant01 het volgende:
Ho, rustig ik ga er even naar kijken.
islam zoals die door velen word beoefend heeft ook ontzettend veel overeenkomsten met het facisme.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:54 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Waar wens ik hem een ziekte toe?![]()
Je hebt zelf nota bene in je sig staan dat Islam facisme is, en je reacties staan ook altijd vol met haatoproepen.![]()
ik denk het niet het is denk ik een vorm van vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef 1ofthefew het volgende:
En dat vecht je maar ergens anders uit en niet in NWS. (al helemaal niet in feedback.)quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
islam zoals die door velen word beoefend heeft ook ontzettend veel overeenkomsten met het facisme.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kenmerken+fascisme&spell=1
jij moet denken aan anderen over laten, als jij denkt komt er toch niks goeds uit!quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:58 schreef Meki het volgende:
[..]
ik denk het niet het is denk ik een vorm van vrijheid van meningsuiting
Zeg, hij antwoord normaal, dan kan jij ook best normaal terug antwoorden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:00 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
jij moet denken aan anderen over laten, als jij denkt komt er toch niks goeds uit!
Agie is er een verbod op Godslastering/ bespotten van religieuze gedaantes/symbolen in Nls strafrecht?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeg, hij antwoord normaal, dan kan jij ook best normaal terug antwoorden.
ja die is er maar die wordt niet meer toegepast. die wet is achterhaald en de SGP-CU hebben volgens mij al eens een keer geprobeerd zich daar op te beroepen, zonder succes overigensquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agie is er een verbod op Godslastering/ bespotten van religieuze gedaantes/symbolen in Nls strafrecht?
Volgens mij niet, maar laster, smaad en belediging e.d. mogen niet. Dat zijn eigenlijk substituten geworden en ingebed in Godlastering als je het zo bekijkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Agie is er een verbod op Godslastering/ bespotten van religieuze gedaantes/symbolen in Nls strafrecht?
Dus een eventuele publicatie in NL is te vervolgen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar laster, smaad en belediging e.d. mogen niet.
Proberen kan altijd, maar bij dit soort zaken is de slagingskans nogal onvoorspelbaar. Waarschijnlijk slaagt het niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dus een eventuele publicatie in NL is te vervolgen?
Zolang er zo een wet nog actief is kan er altijd nog beroep op gedaan worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:17 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja die is er maar die wordt niet meer toegepast. die wet is achterhaald en de SGP-CU hebben volgens mij al eens een keer geprobeerd zich daar op te beroepen, zonder succes overigens
ja, probeer maar. ze zien je aankomenquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb jij een irritant talent om op dingen te reageren, die niet eens voor jou zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, probeer maar. ze zien je aankomen![]()
probeer me maar aan te klagen, eens kijken wat het wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang er zo een wet nog actief is kan er altijd nog beroep op gedaan worden.
Als het valt onder art 137 geloof ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
quote:Artikel 137c
1. Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat
over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of
homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt
gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of
door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of
geldboete van de vierde categorie opgelegd.
Artikel 137d
1. Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of
discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens
hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele
gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met
gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
2. Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of
door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of
Artikel 137e
1. Hij die, anders dan ten behoeve van zakelijke berichtgeving:
1°. een uitlating openbaar maakt die, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, voor een
groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of
homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap
beledigend is, of aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden
tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun
geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of
verstandelijke handicap;
2°. een voorwerp waarin, naar hij weet of redelijkerwijs moet vermoeden, zulk een uitlating is
vervat, aan iemand, anders dan op diens verzoek, doet toekomen, dan wel verspreidt of ter
openbaarmaking van die uitlating of verspreiding in voorraad heeft;
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde
categorie.
door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of
3. Indien de schuldige een van de strafbare feiten, omschreven in dit artikel, in zijn beroep begaat en
er, tijdens het plegen van het feit, nog geen vijf jaren zijn verlopen sedert een vroegere
veroordeling van de schuldige wegens een van deze misdrijven onherroepelijk is geworden, kan hij
van de uitoefening van dat beroep worden ontzet.
Artikel 137f
Hij die deelneemt of geldelijke of andere stoffelijke steun verleent aan activiteiten gericht op
discriminatie van mensen wegens hun ras, hun godsdienst, hun levensovertuiging, hun geslacht, hun
hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap,
wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede
categorie.
Het is al vaker gebeurd onder de Christelijke en Joodse gemeenschap, dus zo vreemd is dit niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ja, probeer maar. ze zien je aankomen![]()
Het godslasterartikel is niet meer bruikbaar. Bovenstaand artikel 137 wel.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zolang er zo een wet nog actief is kan er altijd nog beroep op gedaan worden.
vertel je zegje een x in me gezicht en dan kijken of er nog wederzijds respect is? Erg laf he zo een beetje achter je pc iemand proberen uit te lokken met meest gevoelige puntquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:21 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
probeer me maar aan te klagen, eens kijken wat het wordt.
moet ik natuurlijk wel eerst mijn reet afvegen met de koran of iets dergelijks.
dus zeg maar...moet ik nu ff gaan poepen of niet?
wet schaadt je nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Het godslasterartikel is niet meer bruikbaar. Bovenstaand artikel 137 wel.
Ik ben er tegen trouwens, dat artikel.
quote:
Zo een wet schenkt gelovigen bescherming om niet radicaal te worden en volgens wetten waar ze naar leven hun recht en mening te uiten.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:28 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat bedoel je?
Ik vind het een schadelijke (en schandelijke) wet.
Je bent me kwijt. Compleet. Ik kan geen zinnig idee onderscheiden in die zin.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo een wet schenkt gelovigen bescherming om niet radicaal te worden en volgens wetten waar ze naar leven hun recht en mening te uiten.
Ik heb het gepost, Meki niet.quote:Je eigen blogje als [NWS] item verzetten is wel heel erg extreem.
Probeer het nogeens maar dan bij [KLB] of [ONZ].
Meki wees zorgvoldig met je bron keuze.. en die opmerking maakte ik gisteren ook al.
(deze gaat wel in de 'notes')
In principe zou een dergelijke wet bescherming moeten bieden voor gelovigen. ( met als resultaat dat moslims niet zouden/hoeven te radicaliseren)quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent me kwijt. Compleet. Ik kan geen zinnig idee onderscheiden in die zin.
Ik ben wél benieuwd naar wat je wil zeggen, wil je het nog een keer proberen? Langzaam uitleggen graag.
Ah, op die manier. Ik vind het onder andere daarom een slecht artikel: het lijkt of 'belediging' een reden is om bijvoorbeeld te radicaliseren. Ik vind belediging geen excuus voor actie. Als iemand mij gruwelijk beledigd geeft dat mij geen recht diegene op z'n bek te timmeren, vind ik.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In principe zou een dergelijke wet bescherming moeten bieden voor gelovigen. ( met als resultaat dat moslims niet zouden/hoeven te radicaliseren)
zodat ze hun standpunt kunnen duidelijk maken naar wetten van land waarin ze leven
Zelfs jij hebt gevoelige punten waarna je actie mee zou ondernemen na je beledigt zou voelen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik vind het onder andere daarom een slecht artikel: het lijkt of 'belediging' een reden is om bijvoorbeeld te radicaliseren. Ik vind belediging geen excuus voor actie. Als iemand mij gruwelijk beledigd geeft dat mij geen recht diegene op z'n bek te timmeren, vind ik.
Kom je toch ook niet verder mee, met terug beledigen.quote:Datzelfde vind ik voor groepen - een beledigde groep (moslims, joden, homo's whatever) mag niet omdat ze beledigd zijn <vul maar in, een of andere strafvare actie>. Wel terugbeledigen natuurlijk, dat mag wel, van mij dan he.
Dat ben ik volledig met je eens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:51 schreef SCH het volgende:
Jammer dat die JMG zoveel kans krijgt de discussie te laten ontsporen met zijn flames en bashes. En dat voor een voormalige modje
Drugshondquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:33 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik heb het gepost, Meki niet.
Kan je het verplaatsen naar ONZ dan, als het hier niet mag(wel open graag
).
We doen ons best, thats all i can say.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
Ik maak me eerder zorgen om die reacties van Meki, sorry hoor 't is een prima vent maar die topics waarin hij veertig keer opduikt zijn echt onleesbaar.
Niet om het taalgebruik maar om z'n reacties en replies daar weer op. Ik lees graag in NWS maar dit is bijna niet meer te doen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:53 schreef popolon het volgende:
Ik maak me eerder zorgen om die reacties van Meki, sorry hoor 't is een prima vent maar die topics waarin hij veertig keer opduikt zijn echt onleesbaar.
Niet om het taalgebruik maar om z'n reacties en replies daar weer op. Ik lees graag in NWS maar dit is bijna niet meer te doen.
Een advies, typ je reactie eerst in Word (en zet de spellingschecker op NL) en post hem dan pas. En gebruik smilies zo min mogelijk, net als vraagtekens en uitroeptekens.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Meki het volgende:
mijn reacties zijn vrijheid van mening
Dat weet ik beste man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:54 schreef Meki het volgende:
[..]
mijn reacties zijn vrijheid van mening
Censuur!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een advies, typ je reactie eerst in Word en post hem dan pas. En gebruik smilies zo min mogelijk, net als vraagtekens en uitroeptekens.
Dat is blunderen Meki....quote:
Nee hoor. Of jawel, ik zou me afkeren, m'n vingers in m'n oren steken, weglopen. Ik zou een boze brief schrijven, of een persoonlijke, of ander weerwoord geven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs jij hebt gevoelige punten waarna je actie mee zou ondernemen na je beledigt zou voelen.
Nee, klopt! Meestal bloedt dat snel dood, en zal er toch over de brug gekomen moeten worden met meer inhoudelijke argumenten. Je kan daarbij best van mening blijven verschillen.quote:[..]
Kom je toch ook niet verder mee, met terug beledigen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is blunderen Meki....![]()
Ik heb niet goed gekeken... ik zag de OP. Ik dacht gelijk.. Nee he niet weer.
1000x excusses. En mijn monitor staat nu richting het oosten.
Dat is waar maar dat hoeft andersom toch ook niet. Meki wordt ook maar gebruikt door al die islambashers die liever zijn posts fileren dan ook op andere users in te gaan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:55 schreef popolon het volgende:
Maar je hoeft bepaalde dingen geen veertig keer te zeggen en op echt iedereen te reageren.
Owke sluitpost aangepast. Geen note natuurlijk.quote:
Weet ik, ik heb ook niks tegen Meki.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is waar maar dat hoeft andersom toch ook niet. Meki wordt ook maar gebruikt door al die islambashers die liever zijn posts fileren dan ook op andere users in te gaan.
With al due respect, maar ik denk toch dat je een andere mening erop na zou houden als je iets anders tussen je benen had, vooral als het over iets gaat wat een centrale rol in je leven heeftquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee hoor. Of jawel, ik zou me afkeren, m'n vingers in m'n oren steken, weglopen. Ik zou een boze brief schrijven, of een persoonlijke, of ander weerwoord geven.
Maar in geen geval zou ik me verlagen tot geweld, of dreigen met geweld, vanwege een belediging.
precies zo een discussie op gang zetten zou iedereen veel verder brengen dan spotprenten, en al zeker heel wat minder schade aanrichten.quote:
Nee, klopt! Meestal bloedt dat snel dood, en zal er toch over de brug gekomen moeten worden met meer inhoudelijke argumenten. Je kan daarbij best van mening blijven verschillen.
hij kan wel naar ONZ ik vind het niet zo erg het is niet negatief over mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Owke sluitpost aangepast. Geen note natuurlijk.
Blijft de vraag.. het is een topic die op jou betrekking heeft. Moet deze open blijven of gaat deze naar [ONZ] ? Ik zal dan wel e.e.a. moeten screenen. Of desnoods begin ik vrolijk overnieuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |