bronquote:meki klaagt geert wilders aan
meki klaagt geert wilders aan wegens belediging en provocatie richting een miljard mensen.
meki is woedend op geert wilders en beschuldigt hem racistisch denkgedachte.
meki heeft daarom een aanklacht gediend bij meldpunt . geert wilders meldt op zijn website zeer ernstige beledigingen jegens moslims en bestempelt profeet mohammed als een terrorist.
meki reageerde woedend " hoe kan een volksvertegenwoordiger nou gaan beledigen en provoceren ? geert wilders lokt zijn bedreigingen enkel uit en moet niet gaan huilen als ie wordt bedreigd . hij heeft hiervoor gekozen .
meki zal u later informeren over de gang van zaken richting deze zaak
ik wacht op een antwoord van meldpunt , en van wilders zelf voor een verklaringquote:op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef roi het volgende:
[..]
bron
ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen! meld je het even meki als je een antwoord terug hebt ?
het gaat mij om waarom hij dat deedquote:op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef super7fighter het volgende:
als het menens wordt, vlucht die wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in zeist weer in.
die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de islam bekeerde 16 jarige puber. wilders is een laffe aap. het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als theo van gogh deed.![]()
een klacht indienen is heel legitiem hoor.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef david letterman het volgende:
hallo!!!!
vrijheid van meningsuiting!!!!
wat is het tegenwoordig met al die lange tenen bij allerlei groepen mensen?
het is echt te zielig voor woorden...
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doenquote:op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef pietverdriet het volgende:
waarom klaagt meki niet over de honderduizenden die uit naam van de islam zijn vermoord?
in algarije, in soedan, in egypte, in afganistan, in iran?
nou?
dat geldt niet voor wilders?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef meki het volgende:
[..]
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doen
nee voor hem nietquote:op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef extrawaskracht het volgende:
[..]
dat geldt niet voor wilders?
geert niet?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef meki het volgende:
[..]
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doen
kan hij trouwens die rechtzaak wel betalen?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef skiczukie het volgende:
misschien wordt meki wel uitgezet.
wilders staat boven allahquote:op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef extrawaskracht het volgende:
[..]
dat geldt niet voor wilders?
jep maar ik wil hem ook aanpakken en dat doe ik via deze wegquote:
jij zegt dus dat, of allah niet oppermachtig is?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef meki het volgende:
[..]
nee voor hem niet
hij is onnodig aan het provoceren
helaas zijn moslims idd zoals je zelf al aangeeft vanaf 12 jaar al potentiele terroristen die geen moeite hebben om een ander mens te vermoorden vanwege de beoefening van vrijheid van meningsuiting.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef super7fighter het volgende:
als het menens wordt, vlucht die wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in zeist weer in.
die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de islam bekeerde 16 jarige puber. wilders is een laffe aap. het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als theo van gogh deed.![]()
ik heb het over de rechtzaak die je hebt als je dreigt uitgezet te worden...quote:op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef meki het volgende:
[..]
jep maar ik wil hem ook aanpakken en dat doe ik via deze weg
jij weet het beter dan allah?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef meki het volgende:
[..]
jep maar ik wil hem ook aanpakken en dat doe ik via deze weg
* deleted *quote:op donderdag 2 februari 2006 13:42 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
helaas zijn moslims idd zoals je zelf al aangeeft vanaf 12 jaar al potentiele terroristen die geen moeite hebben om een ander mens te vermoorden vanwege de beoefening van vrijheid van meningsuiting.
en die laatste zin is ook gewoon misselijk, het leuk vinden dat alshij vermoord wordt doodsangsten uit staat...
wat wil je hier bereiken? nog meer haat tege moslims, vooral zo doorgaan, het werkt goed!
dat doen de provocateurs al en mensen die dat als zien als een vrijheidquote:op donderdag 2 februari 2006 13:44 schreef pietverdriet het volgende:
heeft meki wel door dat hij moslims een vreselijk slechte naam bezorgt?
ja een klacht indienen is je goed recht, maar denk eens eerst na...quote:op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef sch het volgende:
[..]
een klacht indienen is heel legitiem hoor.
ik ben een nederlander dus ik denk dat het moeilijk gaat wordenquote:op donderdag 2 februari 2006 13:43 schreef klappernootatwork het volgende:
[..]
ik heb het over de rechtzaak die je hebt als je dreigt uitgezet te worden...![]()
quote:mangoworks2002 klaagt meki aan
mangoworks2002 klaagt meki aan wegens belediging en provocatie richting een 15.000 mensen.
mangoworks2002 is woedend op meki en beschuldigt haar racistisch denkgedachte.
mangoworks2002 heeft daarom een aanklacht gediend bij meldpunt . meki verkondigt op het fok! forum geert wilders aan te pakken wegens rasistische uitlatingen terwijl zij misschien zelf maar eens moet kijken naar waar het probleem vandaan komt: de minderheden zelf.
meki reageerde woedend " hoe kan een volksvertegenwoordiger nou gaan beledigen en provoceren ? geert wilders lokt zijn bedreigingen enkel uit en moet niet gaan huilen als ie wordt bedreigd . hij heeft hiervoor gekozen .
mangoworks2002 reageerde alles behalve beleefd: "meki is een reluser, welke denkt op deze manier haar gelijk te kunnen halen. terwijl zij zelf radicaliseerd. misschien eerst een de hand in eigen boezem steken?"
dus jij hoopt dat ie ook wordt neergestoken of hoe moet ik dat zien?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef super7fighter het volgende:
wilders is een laffe aap. het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als theo van gogh deed.![]()
jij gooit olie op het vuur en wilt de zaak escaleren.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef meki het volgende:
[..]
dat doen de provocateurs al en mensen die dat als zien als een vrijheid
waarom zou ik dat alsnog doen als de naam van islaam al slecht is in nederland.
* deleted *quote:op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef super7fighter het volgende:
* deleted *
nee dat doen diverse kranten in europa die betreffende prenten over nemenquote:op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef pietverdriet het volgende:
[..]
jij gooit olie op het vuur en wilt de zaak escaleren.
dat deed geert wilders al en ik volg daarnaquote:op donderdag 2 februari 2006 13:50 schreef pietverdriet het volgende:
[..]
jij gooit olie op het vuur en wilt de zaak escaleren.
heel goed mekiquote:op donderdag 2 februari 2006 13:34 schreef meki het volgende:
[..]
het gaat mij om waarom hij dat deed
en ik doe het via de weg van de democratie
nee dat doen toch echt de moslims die aanstoot aan deze prenten zelf, die spotprenten in die deense krant waren toch al echt hele oude koeien.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef triggershot het volgende:
[..]
nee dat doen diverse kranten in europa die betreffende prenten over nemen
quote:
zijn principes weerhouden hem ervan aan het werk te gaan, de mogelijke aanwezigheid van deense producten in de schappen van de appie is namelijk onaanvaardbaar.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:56 schreef pietverdriet het volgende:
voor iemand die aan ah moet runnen is meki wel verdomt veel online...
dat zijn de gevolgen ervanquote:op donderdag 2 februari 2006 13:55 schreef chewie het volgende:
[..]
nee dat doen toch echt de moslims die aanstoot aan deze prenten zelf, die spotprenten in die deense krant waren toch al echt hele oude koeien.
geen kritiek betekent makke schaapjes.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef meki het volgende:
geen plaatjes geweest betekent geen onrust etc.
ik zal nooit van me leven een terroristische groepering steunenquote:op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
dalijk zien ze meki als lid van de hofstadgroep.
meki
alleen hun idealen zeker?quote:op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef meki het volgende:
[..]
ik zal nooit van me leven een terroristische groepering steunen
ik heb de mail al gestuurdquote:op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef tafkahs het volgende:
heel goed, meki.
wat ga je precies zeggen tegen het meldpunt discriminatie als zij vragen wat wilders zei dat miljarden zich aantrekken?
nee, je snapt het niet he, in de westerse wereld hebben we vrijheid van meningsuiting.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef meki het volgende:
[..]
dat zijn de gevolgen ervan
oh mijn god, jij ook nog! nu nog bsb en het feest is weer compleet.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:06 schreef youssef het volgende:
waren er maar meer mensen zoals meki, maar dan degenen die tenminste wél de nederlandse taal beheersen.
onzin, zoals ik je gisteren al gemeldt heb geven de absurde reacties op een paar spotprentjes alleen maar aan hoe zwak deze religie en de gelovigen in hun schoenen staan.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:02 schreef meki het volgende:
[..]
dat zijn de gevolgen ervan
quote:op donderdag 2 februari 2006 14:05 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee, je snapt het niet he, in de westerse wereld hebben we vrijheid van meningsuiting.
als je het niet bevalt zeg je dat en ga je niet denemarken terroriseren.
maar kennelijk wil jij een staat zoals iran zodat iedereen die tegen de islam is gestenigd kan worden.
nee dat ook nietquote:
een ban vind ik genoeg hoorquote:op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef skiczukie het volgende:
misschien wordt meki wel uitgezet.
de westerse samenleving is achterbakser dan ik dacht.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:07 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
oh mijn god, jij ook nog! nu nog bsb en het feest is weer compleet.
ik ga lekker inkopen doen, ga vanavond lekker neuken en mijn pik daarna afvegen met de koran
wilders is-godzijdank-geen regeringsvertegenwoordiger.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef longinus het volgende:
ik ben benieuwd wie meki eens gaat aanklagen voor het niet snappen wat vrijheid van meningsuiting is.
en ik snap al helemaal niet waarom meki zich geroepen voelt om zich als voorvechter van een miljard mensen voor te doen.
maar gelukkig snapt meki wel de democratie en gebruikt hij deze om zijn gelijk te halen.
in een heleboel landen wordt kritiek op de regering beloond met gevangenis of doodstraf of je nou gelijk hebt of niet.
dat weten wij wel hoorquote:op donderdag 2 februari 2006 14:04 schreef meki het volgende:
[..]
ik zal nooit van me leven een terroristische groepering steunen
vrijheid van meningsuiting he, en expressie van kunst.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef super7fighter het volgende:
[..]
de westerse samenleving is achterbakser dan ik dacht.![]()
de westerse samenleving is niet onfeilbaar, maar dat kan je natuurlijk evengoed zeggen van niet-westerse samenlevingen.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef super7fighter het volgende:
[..]
quote:op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
vrijheid van meningsuiting he, en expressie van kunst.
naja, staat niet in verhouding tot het toewensen van kanker of het verheerlijken van iemands dood.
en hij is niet de enige hoor! ik gebruik de koran altijd om de ramen te lappen. er schijten altijd zoveel duiven tegen mijn raam en, nouja, om dat er nou op te laten zitten....quote:op donderdag 2 februari 2006 14:13 schreef super7fighter het volgende:
[..]
en dat vind je het gek dat theo is afgeslacht?quote:op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef ludwig het volgende:
[..]
en hij is niet de enige hoor! ik gebruik de koran altijd om de ramen te lappen. er schijten altijd zoveel duiven tegen mijn raam en, nouja, om dat er nou op te laten zitten....
dan heb jij geen respect voor andersman spullenquote:op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef ludwig het volgende:
[..]
en hij is niet de enige hoor! ik gebruik de koran altijd om de ramen te lappen. er schijten altijd zoveel duiven tegen mijn raam en, nouja, om dat er nou op te laten zitten....
roepen ze gewoon een tolk erbij of ze verklaren het zötje niet ontvankelijk.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:15 schreef molluck het volgende:
hilarisch meki!
ik vraag me af hoe ze op het openbaar ministerie zullen reageren als je aanklacht net zo gespeld en geformuleerd is als dat stuk op die weblog
quote:op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef 1ofthefew het volgende:
en trouwens, je lokt zelf reacties uit door zulke dingen te roepen super7fighter.
zoveel respecht heb jij zelf ook niet voor de koran want door je getroll provoceer je juist mensen die daarna weer een korannetje gaan vernielen ...
ik heb zelfs respect voor jou als mens maar niet voor je denkgedachtequote:op donderdag 2 februari 2006 14:19 schreef 1ofthefew het volgende:
en trouwens, je lokt zelf reacties uit door zulke dingen te roepen super7fighter.
zoveel respecht heb jij zelf ook niet voor de koran want door je getroll provoceer je juist mensen die daarna weer een korannetje gaan vernielen ...
ja dat vind ik inderdaad gek. ik ga nu even lekker een varkenslapje bakken en dan de koran als bord gebruiken.quote:op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef super7fighter het volgende:
[..]
en dat vind je het gek dat theo is afgeslacht?![]()
dank je welquote:op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef drugshond het volgende:
op verzoek van meki naar [onz]
ah daar komt dat kortzichtige argument weer om de hoek zeilen, geweldig! leg eens uit, wat rechtvaardigt een moord in jouw ogen?quote:op donderdag 2 februari 2006 14:20 schreef super7fighter het volgende:
[..]
en dat vind je het gek dat theo is afgeslacht?![]()
bij deze roepen we je hiermee uit tot turkoraanquote:op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef meki het volgende:
[..]
ik ben een nederlander dus ik denk dat het moeilijk gaat worden
ik heb het laatst nog als wc papier gebruiktquote:op donderdag 2 februari 2006 14:18 schreef ludwig het volgende:
[..]
varkenslapje halen in de supermarkt, zakje open ietsjes openmaken en dan bij een moslima afrekenenquote:op donderdag 2 februari 2006 14:22 schreef ludwig het volgende:
[..]
ja dat vind ik inderdaad gek. ik ga nu even lekker een varkenslapje bakken en dan de koran als bord gebruiken.
en nee, ik haat moslims niet. sterker nog: mijn schoonvader is moslim.
je kan immers alleen provoceren hequote:op donderdag 2 februari 2006 16:00 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
varkenslapje halen in de supermarkt, zakje open ietsjes openmaken en dan bij een moslima afrekenen, die blik als ze het vlees aanraakt. priceless!
respect moet je verdienen. de kans om dat te verdienen hebben moslims bij mij zelf verpestquote:op donderdag 2 februari 2006 16:05 schreef meki het volgende:
[..]
je kan immers alleen provoceren he
respect kan je niet he![]()
heb jij hun respect verdient dan?quote:op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
respect moet je verdienen. de kans om dat te verdienen hebben moslims bij mij zelf verpest
ik wil hun respect niet (meer). niet na de ervaringen die ik met dit middeleeuws k*t volk heb gehad.quote:op donderdag 2 februari 2006 16:11 schreef triggershot het volgende:
[..]
heb jij hun respect verdient dan?
wat jou dus ook middeleeuws k*t volk maaktquote:op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
ik wil hun respect niet (meer). niet na de ervaringen die ik met dit middeleeuws k*t volk heb gehad.
jah dan ben je een racistquote:op donderdag 2 februari 2006 16:20 schreef yoshimurak5 het volgende:
[..]
ik wil hun respect niet (meer). niet na de ervaringen die ik met dit middeleeuws k*t volk heb gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |