bronquote:meki klaagt geert wilders aan
meki klaagt geert wilders aan wegens belediging en provocatie richting een miljard mensen.
meki is woedend op geert wilders en beschuldigt hem racistisch denkgedachte.
meki heeft daarom een aanklacht gediend bij meldpunt . geert wilders meldt op zijn website zeer ernstige beledigingen jegens moslims en bestempelt profeet mohammed als een terrorist.
meki reageerde woedend " hoe kan een volksvertegenwoordiger nou gaan beledigen en provoceren ? geert wilders lokt zijn bedreigingen enkel uit en moet niet gaan huilen als ie wordt bedreigd . hij heeft hiervoor gekozen .
meki zal u later informeren over de gang van zaken richting deze zaak
ik wacht op een antwoord van meldpunt , en van wilders zelf voor een verklaringquote:op donderdag 2 februari 2006 13:29 schreef roi het volgende:
[..]
bron
ik ben benieuwd hoe dit zal aflopen! meld je het even meki als je een antwoord terug hebt ?
het gaat mij om waarom hij dat deedquote:op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef super7fighter het volgende:
als het menens wordt, vlucht die wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in zeist weer in.
die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de islam bekeerde 16 jarige puber. wilders is een laffe aap. het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als theo van gogh deed.![]()
een klacht indienen is heel legitiem hoor.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef david letterman het volgende:
hallo!!!!
vrijheid van meningsuiting!!!!
wat is het tegenwoordig met al die lange tenen bij allerlei groepen mensen?
het is echt te zielig voor woorden...
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doenquote:op donderdag 2 februari 2006 13:36 schreef pietverdriet het volgende:
waarom klaagt meki niet over de honderduizenden die uit naam van de islam zijn vermoord?
in algarije, in soedan, in egypte, in afganistan, in iran?
nou?
dat geldt niet voor wilders?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef meki het volgende:
[..]
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doen
nee voor hem nietquote:op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef extrawaskracht het volgende:
[..]
dat geldt niet voor wilders?
geert niet?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:37 schreef meki het volgende:
[..]
daar krijgen ze straf van god hiernamaals dat hoef ik niet te doen
kan hij trouwens die rechtzaak wel betalen?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:30 schreef skiczukie het volgende:
misschien wordt meki wel uitgezet.
wilders staat boven allahquote:op donderdag 2 februari 2006 13:38 schreef extrawaskracht het volgende:
[..]
dat geldt niet voor wilders?
jep maar ik wil hem ook aanpakken en dat doe ik via deze wegquote:
jij zegt dus dat, of allah niet oppermachtig is?quote:op donderdag 2 februari 2006 13:40 schreef meki het volgende:
[..]
nee voor hem niet
hij is onnodig aan het provoceren
helaas zijn moslims idd zoals je zelf al aangeeft vanaf 12 jaar al potentiele terroristen die geen moeite hebben om een ander mens te vermoorden vanwege de beoefening van vrijheid van meningsuiting.quote:op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef super7fighter het volgende:
als het menens wordt, vlucht die wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in zeist weer in.
die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de islam bekeerde 16 jarige puber. wilders is een laffe aap. het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als theo van gogh deed.![]()
ik heb het over de rechtzaak die je hebt als je dreigt uitgezet te worden...quote:op donderdag 2 februari 2006 13:41 schreef meki het volgende:
[..]
jep maar ik wil hem ook aanpakken en dat doe ik via deze weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |