abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:52:28 #251
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34274953
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Is het toegestaan om in een serieuze discussie over te gaan tot posts als: zit niet zo te janken?

Is dat goed voor de discussie?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:53:18 #252
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34274985
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:47 schreef SCH het volgende:
Je wilt je bewijzen, ik beoordeel je over 12 maanden.
Ik mijn mijn oordeel over jou allang klaar . En wedden dat die over 12 mnd nog steeds hetzelfde eruit ziet.
pi_34275023
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:53 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Ik mijn mijn oordeel over jou allang klaar . En wedden dat die over 12 mnd nog steeds hetzelfde eruit ziet.
OH, je staat niet echt open dan --->

Misschien blijk ik over 12maanden helemaal niet die lieve leuke rustige user te zijn waarvoor je me nu aanziet.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:57:49 #254
89730 Drugshond
pi_34275139
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:51 schreef SCH het volgende:
Is het toegestaan om in een serieuze discussie over te gaan tot posts als: zit niet zo te janken?

Is dat goed voor de discussie?
Hangt van de context af waarin de opmerking gemaakt is.
pi_34275172
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:57 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hangt van de context af waarin de opmerking gemaakt is.
Ontwijkend antwoord
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:59:43 #256
89730 Drugshond
pi_34275214
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:54 schreef SCH het volgende:
Misschien blijk ik over 12 maanden helemaal niet die lieve leuke rustige user te zijn waarvoor je me nu aanziet.
In het middelpunt van een orkaan is het ook rustig.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:05:30 #257
89730 Drugshond
pi_34275433
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef SCH het volgende:
Ontwijkend antwoord
Juist, daarvoor ben ik ook MOD-je geworden.

Maar serieus hangt van het aard van de discussie af, en sommige discussies zijn zwaarder/luchtiger/ernstiger dan andere discussies. Een mooie manier van discussieren hoeft het niet altijd op te leveren. Maar het kan anderzijds wel een reaktie uitlokken waardoor er een betere onderbouwing komt.
pi_34275529
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 13:05 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Juist, daarvoor ben ik ook MOD-je geworden.

Maar serieus hangt van het aard van de discussie af, en sommige discussies zijn zwaarder/luchtiger/ernstiger dan andere discussies. Een mooie manier van discussieren hoeft het niet altijd op te leveren. Maar het kan anderzijds wel een reaktie uitlokken waardoor er een betere onderbouwing komt.
Het lokt andere flames uit, ik verkloot nu met liefde het topic
pi_34276148
Drugshond, je vergist je in het OUdwoude-topic. Kan iedereen gebeuren
pi_34276289
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Ontwijkend antwoord
Beter als geen antwoord
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 13:32:13 #261
89730 Drugshond
pi_34278129
6 maanden cel : vanwege 'beastuality'

Waarom de topictitel editten als het topic toch wel op slot is getyft?
pi_34278150
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:19 schreef Youssef het volgende:
6 maanden cel : vanwege 'beastuality'

Waarom de topictitel editten als het topic toch wel op slot is getyft?
Waarom je niet even gedragen als je net unbanned bent?
pi_34279023
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:20 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Waarom je niet even gedragen als je net unbanned bent?
Komop zeg, was toch gezellig
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:56:33 #265
89730 Drugshond
pi_34279435
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:43 schreef Youssef het volgende:
Komop zeg, was toch gezellig [afbeelding]
Ik zal je en ook voor andere mensen het pad verlichten.
quote:
Uit FAQ

Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin
Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Off-topic, onzinnige en beledigende reacties zullen vanaf nu simpelweg worden verwijderd uit de betreffende topics. Hierbij kan besloten worden de betreffende user een ban te geven voor dat betreffende forum, dan wel heel FOK!, afhankelijk van de aard van de post. De duur van de ban zal doorgaans een week zijn, maar kan onder verzachtende of verzwarende omstandigheden ook korter of langer duren.
Bij herhaaldelijk misdragen kun je permanent uit het betreffende forum geband worden.
Wat begrijp je nu niet ?
pi_34279547
Drugshond, waarom laat je wel al die flames van 1ofthefew richting mij voortdurend staan en een serieuze post richting hem, als dader, verwijder je als zijnde flamewar. NIet echt logisch.

Opmerking DH :
  • F5 dude.
  • En gelieve te stoppen met 'flamewar' startende reakties.
  • FAQ (zie hierboven).

Maar je hebt ergens wel gelijk dat het omgekeerd ook evenredig is. Maar omgekeerd de suggestie weken dat users moordenaars zijn verdient i.m.o. ook geen vervolging.

[ Bericht 15% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 15:26:06 ]
  • pi_34280357
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 14:56 schreef Drugshond het volgende:
    Wat begrijp je nu niet ?
    Vroegâh kreeg je gewoon een slotje, ik vond het gewoon raar dat er nu na hét slotje de topictitel nog even gewijzigd werd. Ik bedoel... boeiend?
    pi_34280412
    Het is geen flamewar
    pi_34280422
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef SCH het volgende:
    Drugshond, waarom laat je wel al die flames van 1ofthefew richting mij voortdurend staan en een serieuze post richting hem, als dader, verwijder je als zijnde flamewar. NIet echt logisch.

Opmerking DH :
  • F5 dude.
  • FAQ (zie hierboven).
  • Moderators kunnen dingen gewoon over het hoofd zien, en soms werkt dat in het nadeel van de flamende persoon en in het voordeel van de geflamede persoon, immers door te laten staan zien meer in meer users de manier van discussieren van de persoon die flamed, dat zal ook weer tot notes zorgen etc etc.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:25:10 #270
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34280440
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:00 schreef SCH het volgende:

Opmerking DH :
  • F5 dude.
  • FAQ (zie hierboven).
  • je bent gewoon een heel irritant kut figuur door mij en een ander als potentiele misdadiger neer te willen zetten.
    ik hoop voor je dat ik je nooit tegenkom want dan mag laten zien of je ook in RL net zo mans bent als hier op een anoniem forum.
    De wereld is op hol geslagen
    pi_34280480
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:25 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

je bent gewoon een heel irritant kut figuur door mij en een ander als potentiele misdadiger neer te willen zetten.
    ik hoop voor je dat ik je nooit tegenkom want dan mag laten zien of je ook in RL net zo mans bent als hier op een anoniem forum.
    Dat bedoel ik dus SCH.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:27:03 #272
    89730 Drugshond
    pi_34280503
    Wellicht uit het oog verloren.
    @SCH
    Maar je hebt ergens wel gelijk dat het omgekeerd ook evenredig is. Maar omgekeerd de suggestie weken dat users moordenaars zijn verdient i.m.o. ook geen vervolging.
    pi_34280518
    quote:

[..]

je bent gewoon een heel irritant kut figuur door mij en een ander als potentiele misdadiger neer te willen zetten.
    Hey, we gaan dreigen
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:29:21 #274
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34280588
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Hey, we gaan dreigen
    wat verwacht jij dan dat mensen doen na zulke opmerkingen van jou. wees maar blij dat je anoniem bent eikel.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:29:28 #275
    89730 Drugshond
    pi_34280598
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:27 schreef Drugshond het volgende:
    Wellicht uit het oog verloren.
    @SCH
    Navolging bedoel je?

Het gaat niet om moord in dat topic maar goed, je hebt gelijk. Ik laat ze de andere kant van de medaille zien. Wel erg direct misschien maar dat stoere bluffende geroep om hoge straffen komt niet zelden juist bij mensen vandaan die in die categorie horen. Misschien moet ik het dan wat algenmener formuleren.

Als 1ofthefew flames ziet uitlokken, bv. in het atoombom-topic, zie je hoe braaf ik deze negeer.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:32:41 #277
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34280694
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:29 schreef SCH het volgende:

[..]

Navolging bedoel je?

Het gaat niet om moord in dat topic maar goed, je hebt gelijk. Ik laat ze de andere kant van de medaille zien. Wel erg direct misschien maar dat stoere bluffende geroep om hoge straffen komt niet zelden juist bij mensen vandaan die in die categorie horen. Misschien moet ik het dan wat algenmener formuleren.

Als 1ofthefew flames ziet uitlokken, bv. in het atoombom-topic, zie je hoe braaf ik deze negeer.
    omdat jij een typisch figuur bent die alleen maar commentaar levert en zelf niks kan of durft te ondernemen. in een ander topi waar je de nederlandse regering en samenleving de schuld gaf van de hoge werkloosheid onder marokkanen en waar ik je een simpele vreeg stelde (ongeveer 8 keer) reageerde je er ook niet op!
    pi_34280749
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:32 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

omdat jij een typisch figuur bent
    pi_34280879
    Goed, maareh vechten jullie dit maar via de mail uit, FB hoeft hier niet mee vervuilt te worden
    Allah Al Watan Al Malik
    pi_34280924
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:37 schreef Mutant01 het volgende:
    Goed, maareh vechten jullie dit maar via de mail uit, FB hoeft hier niet mee vervuilt te worden
    Ik reageer op Drugshond hoor.
    pi_34281056
    Ik reageerde gewoon in het algemeen hoor. Niet een specifiek iemand.
    Allah Al Watan Al Malik
      vrijdag 20 januari 2006 @ 15:45:17 #282
    89730 Drugshond
    pi_34281156
    @all,
    Als ergens niet mee eens bent, zijn er natuurlijk ook topic reports.
    We kunnen namelijk niet alle topics en inhoud overzien, maar we doen weldegelijk ons best.

Maar goed, zie reaktie M01 (het speelkwartiertje is over).
    pi_34282351
    quote:

[..]

Mutant...dat mag je niet zeggen heb ik al eens een ban voor gehad
    Zelfs familieleden mogen door dit gosertje van alles beticht worden en een grafische uitleg als waarschuwing leidt tot een ban.
    Verder chapeau
    pi_34282498
    quote:

[..]

Ben je nu serieus iemand waar je het op een forum niet mee kan vinden aan het bedreigen? Ik hoop dat je een grapje maakt.
    pi_34282569
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 15:45 schreef Drugshond het volgende:
    @all,
    Als ergens niet mee eens bent, zijn er natuurlijk ook topic reports.
    We kunnen namelijk niet alle topics en inhoud overzien, maar we doen weldegelijk ons best.

Maar goed, zie reaktie M01 (het speelkwartiertje is over).
    Dat is goed, maar ik topicreport me af en toe suf, maar jullie doen vast je best
    pi_34282715
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ben je nu serieus iemand waar je het op een forum niet mee kan vinden aan het bedreigen? Ik hoop dat je een grapje maakt.
    Nee , 1ofthefew gaat alleen bewijzen dat SCH ongelijk heeft
    Zou SCH gelijk hebben dan zou ie maar beter oppassen, zou hij hem ook ontmoeten.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 16:45:40 #287
    138514 1ofthefew
    always on the run
    pi_34283101
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:27 schreef kLowJow het volgende:

[..]

in Verdachte (25) Oudwoude bekent. over een kinderverkrachter gaan zeiken dat ik voldoe aan de beschrijving die bij zo'n dader past schiet me in het verkeerde keelgat.
    en ja, ik zou idd niet voor mezelf instaan als ik hem in RL tegen zou komen.

Maar ik vind het dan ook niet echt leuk als iemand mij probeert te linken met een kinderverkrachter, maar kennelijk is dat normaal dat SCH dat doet?

edit: het is geen bedreiging maar de situatie die zich voordoet als je mensen van zulke dingen gaat beschuldigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 16:54:22 ]
    pi_34283407
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef 1ofthefew het volgende:

edit: het is geen bedreiging maar de situatie die zich voordoet als je mensen van zulke dingen gaat beschuldigen.
    Gewoon een bedreiging dus.

ik doe niet anders dan aanhaken bij een eerdere post dat in de praktijk blijkt dat juist mensen uit onverdachte hoek tot dit soort misdrijven in staat blijken te zijn en ze ook daadwerkelijk hebben gepleegd - en in dit geval betrek ik mensen die de meest repressieve en populistische dingen roepen daarbij
    pi_34283409
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:45 schreef 1ofthefew het volgende:

[..]

in een topic over een kinderverkrachter gaan zeiken dat ik voldoe aan de beschrijving die bij zo'n dader past schiet me in het verkeerde keelgat.
    en ja, ik zou idd niet voor mezelf instaan als ik hem in RL tegen zou komen.
    Dat wilde ik alleen even duidelijk hebben. Je motivatie doet er eerlijk gezegd niet toe, dreigen is onder welke omstandigheid dan ook gewoon "not done".

Je probeert er samen maar lekker middels woorden uit te komen of je negeert elkaar.
    pi_34283529
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Dat wilde ik alleen even duidelijk hebben. Je motivatie doet er eerlijk gezegd niet toe, dreigen is onder welke omstandigheid dan ook gewoon "not done".

Je probeert er samen maar lekker middels woorden uit te komen of je negeert elkaar.
    Struisvogel politiek?
    Het is een eerlijk antwoord. Sommige mensen hebben achter de anonimiteit van het net een erg grote bek, ik vraag me dus af of de dappere zwaar onder de gorldel zijnde uitspraken die SCH en zijn fanclub maken inderdaad face to face herhaald zouden worden. Ik kan je zeggen dat er in dat geval niet terug gepost gaat worden naar deze figuren.
    pi_34283566
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Gewoon een bedreiging dus.

ik doe niet anders dan aanhaken bij een eerdere post dat in de praktijk blijkt dat juist mensen uit onverdachte hoek tot dit soort misdrijven in staat blijken te zijn en ze ook daadwerkelijk hebben gepleegd - en in dit geval betrek ik mensen die de meest repressieve en populistische dingen roepen daarbij
    Wat ook terecht geëdit is. Suggestief en trollerig.
    pi_34283732
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:58 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wat ook terecht geëdit is. Suggestief en trollerig.
    Het is helemaal niet ge-edit hoor
    Het is ook niet trollerig en ik wist niet dat er iets over suggestief in de faqwa stond.
    pi_34283734
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Struisvogel politiek?
    Het is een eerlijk antwoord. Sommige mensen hebben achter de anonimiteit van het net een erg grote bek, ik vraag me dus af of de dappere zwaar onder de gorldel zijnde uitspraken die SCH en zijn fanclub maken inderdaad face to face herhaald zouden worden. Ik kan je zeggen dat er in dat geval niet terug gepost gaat worden naar deze figuren.
    Het idee alleen al om naar geweld te (willen) grijpen wanneer iemand je in jouw ogen op een forum onjuist bejegend, is verachtelijk. Wanneer iemand te ver gaat in de discussie kun je hier gewoon de moderators op aanspreken, zodat de betreffende opmerking verwijderd wordt (wat hier ook gebeurde). Gaat iemand echt te ver dan kan een mod hier vervolgens een ban voor aanvragen.

Ik heb niet naar de hele voorgeschiedenis gekeken, en waar het het uiten van dreigementen betreft doet dat er ook niet echt toe. Dat is iets wat gewoon echt niet kan.
    pi_34283751
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef desiredbard het volgende:
    Ik kan je zeggen dat er in dat geval niet terug gepost gaat worden naar deze figuren.
    Wat bedoel je daar nou weer mee?
    pi_34283763
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 17:03 schreef SCH het volgende:

[..]

Het is helemaal niet ge-edit hoor
    Het is ook niet trollerig en ik wist niet dat er iets over suggestief in de faqwa stond.
    Ik bedoelde deze: Verdachte (25) Oudwoude bekent.
      vrijdag 20 januari 2006 @ 17:05:15 #296
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_34283790
    jongeheren ik heb een goed plan. als we nou allemaal een biertje opentrekken en proosten op het weekend. ik zeg alvast proost!
    hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_34283802
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik bedoelde deze: Verdachte (25) Oudwoude bekent.
    Ik ook
    pi_34283990
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik ook
    Daar staat toch duidelijk:
    quote:
    * Geen flamewar opzoeken, in lopende (ernstige) topics *

[ Bericht 79% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 14:46 ]
    pi_34283997
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 17:05 schreef zoalshetis het volgende:
    jongeheren ik heb een goed plan. als we nou allemaal een biertje opentrekken en proosten op het weekend. ik zeg alvast proost!
    *cheers
    pi_34284067
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 17:11 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Daar staat toch duidelijk:
    [..]
    Kijk twee posts verder - blijkbaar was de editing niet echt serieus.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')