abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:00:55 #1
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_34273242
quote:
De 25-jarige verdachte uit Westergeest heeft donderdag een bekentenis afgelegd in de verkrachtingszaak Oudwoude. Uit een DNA-vergelijking door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) in Rijswijk is tevens gebleken dat zijn dna overeenkomt met het dna dat zondag op de plaats van het misdrijf is gevonden. Ook is duidelijk geworden dat het dna van de man niet overeenkomt met het dna-spoor dat in 1999 op het lichaam van Marianne Vaatstra is gevonden.

De verdachte is vrijdagochtend voorgeleid aan de rechter-commissaris bij de rechtbank Leeuwarden. Die heeft besloten hem voor veertien dagen in bewaring te stellen. Het Openbaar Ministerie verdenkt hem van verkrachting (waar een maximale gevangenisstraf van 12 jaar op staat) en wederrechtelijke vrijheidsberoving.

Het Team Grootschalig Optreden (TGO) zal geleidelijk worden afgebouwd. Het team gaat ook onderzoeken of de verdachte betrokken is geweest bij aanrandingen in Buitenpost en Kollum in oktober 2005, waarbij meisjes van resp. 12 en 11 jaar het slachtoffer zijn geworden.
Bron: Waldnet.NL

Die kerel moeten ze gewoon levenslang geven! Ik van zulke figuren!
GRAAG GEDAAN,... Domeen.NL
pi_34273753
Shit man, dat had ik niet verwacht.

Zo zie je maar - iedereen uit de buurt vond hem een keurige en aardige man.
  FOK!fotograaf vrijdag 20 januari 2006 @ 12:29:20 #3
18921 freud
Who's John Galt?
pi_34274164
Mja, triest... Maar oed, ik zie liever niet dat hij alleen 12 jaar krijgt. Een behandeling met 2 bakstenen en zijn kroonjuwelen lijkt me ook wel op z'n plek. Is het trouwens 12 jaar per slachtoffer, of krijgt hij groepskorting?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Admin vrijdag 20 januari 2006 @ 12:30:28 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_34274211
Eindelijk!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:31:46 #5
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_34274260
Hopelijk blijkt hij ook schuldig in die twee andere gevallen. Deste hoger acht ik de kans dat hij TBS krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 12:32:57 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_34274298
Die gast komt terug van zijn vriendin en besluit om onderweg even een meisje van 12(?) mee te pakken? Kwam hij bij zijn vriendin niet aan zn trekken ofzo? In dat geval zou die dan ook gestraft moeten worden natuurlijk.
pi_34275909
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef SCH het volgende:
Shit man, dat had ik niet verwacht.

Zo zie je maar - iedereen uit de buurt vond hem een keurige en aardige man.
Klopt, deed hij vroeger nooit.
En nu, pakman laten spelen bij de landelijke Pitbulldagen?
pi_34276723
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef freud het volgende:
Mja, triest... Maar oed, ik zie liever niet dat hij alleen 12 jaar krijgt. Een behandeling met 2 bakstenen en zijn kroonjuwelen lijkt me ook wel op z'n plek. Is het trouwens 12 jaar per slachtoffer, of krijgt hij groepskorting?
Twee bakstenen...wat ben jij zachtaardig
Ik heb nog een roestige nootmuskaatrasp en een ietwat klemmende knoflookpers liggen.... Die wil ik zo Ter Beschikking Stellem
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 14:29:19 #9
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34278524
hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad.
hij moet maar veel thee gaan drinken!
De wereld is op hol geslagen
pi_34279525
De ervaring leert dat mensen die het hardst om harde straffen roepen, niet zelden ook daders zijn.

[ Bericht 79% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 17:25:31 ]
pi_34280217
" De ervaring leert dat mensen die het hardst om harde straffen roepen, niet zelden ook daders zijn."
Dit vind ik wel zo'n lulkoek. Waar heb jij die "ervaringsdeskundigheid" vandaan?
Je kunt net zo goed stellen dat de ervaring leert dat mensen die zich terughoudend opstellen, niet zelden ook daders zijn.

[ Bericht 56% gewijzigd door Drugshond op 20-01-2006 17:26:53 ]
pi_34280243
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:18 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:

[..]

" De ervaring leert dat mensen die het hardst om harde straffen roepen, niet zelden ook daders zijn."
Dit vind ik wel zo'n lulkoek. Waar heb jij die "ervaringsdeskundigheid" vandaan?
Je kunt net zo goed stellen dat de ervaring leert dat mensen die zich terughoudend opstellen, niet zelden ook daders zijn.
Ja ook - dat sluit ik toch niet met die opmerking?
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:16:26 #13
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:58:53 #14
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_34512116
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 14:29 schreef 1ofthefew het volgende:
hij zal wel een moeilijke jeugd hebben gehad.
hij moet maar veel thee gaan drinken!
Tot mijn grote verbazing ken ik de jongen die het gedaan heeft... en naar mijn idee had het nooit zover hoeven komen. Hij heeft vroeger bij mij op de basisschool gezeten. Hier werd hij altijd al te veel als crimineel aangezien. Er hoefde maar iemand iets kwijt te zijn of hij werd er bijgeroepen. Soms had hij wel eens iets misdaan, maar ook heel vaak had hij het niet niks misdaan. Naar mijn idee onterecht beschuldigdigingen!

Ik heb zelf het idee dat hij in de loop der jaren kapot is gegaan en dat het zo z'n beloop heeft gekregen. Normaliter zou zo iemand goede hulp moeten krijgen. Hij heeft ook hulp gehad maar, naar zeggen van zijn familie, wistten ze alleen niet meer precies wat ze met hem moesten. Dus hebben ze hem gewoon weer laten gaan.

Terwijl dat juist het punt is dat je verder moet gaan zoeken naar meer proffesionele hulp! Ik ben er zeker van dat het niet zover had gekomen als hij goede hulp had gekregen. Er zijn in Nederland zo veel soorten (zorg)instellingen, maar ik zie nog heel veel gaten waar nog duidelijk aan gewerkt moet worden!
pi_34512294
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef J.K. het volgende:

[..]

Tot mijn grote verbazing ken ik de jongen die het gedaan heeft... en naar mijn idee had het nooit zover hoeven komen. Hij heeft vroeger bij mij op de basisschool gezeten. Hier werd hij altijd al te veel als crimineel aangezien. Er hoefde maar iemand iets kwijt te zijn of hij werd er bijgeroepen. Soms had hij wel eens iets misdaan, maar ook heel vaak had hij het niet niks misdaan. Naar mijn idee onterecht beschuldigdigingen!

Ik heb zelf het idee dat hij in de loop der jaren kapot is gegaan en dat het zo z'n beloop heeft gekregen. Normaliter zou zo iemand goede hulp moeten krijgen. Hij heeft ook hulp gehad maar, naar zeggen van zijn familie, wistten ze alleen niet meer precies wat ze met hem moesten. Dus hebben ze hem gewoon weer laten gaan.

Terwijl dat juist het punt is dat je verder moet gaan zoeken naar meer proffesionele hulp! Ik ben er zeker van dat het niet zover had gekomen als hij goede hulp had gekregen. Er zijn in Nederland zo veel soorten (zorg)instellingen, maar ik zie nog heel veel gaten waar nog duidelijk aan gewerkt moet worden!
Als je niet met je smerige vingers van kinderen af kan blijven heb je wat mij betreft geen enkel excuus. Hij heeft zichzelf volgens jou verhaal kut gevoeld en gaat daar nu ook nog eens anderen mee opzadelen? Je hebt zelf een keuze. En van kinderen blijf je af!
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:15:20 #16
137078 J.K.
Ad(minister) Domeen.NL
pi_34512584
Eens! Inmiddels is het inderdaad te laat! Hij zal nu gestraft moeten worden voor de vreselijke daden die hij heeft gedaan... net als ieder andere crimineel die zoiets op z'n geweten heeft!
  vrijdag 27 januari 2006 @ 12:17:41 #17
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34512651
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:58 schreef J.K. het volgende:

[..]

laatst een leuk onderzoekje gelezen... dat je aan de schedelbouw criminelen kunt herkennen

mwah, vroeger al crimineel en nu dus een zedendelinquent...sommige afwijkingen schijnen dus wel angeboren te zijn ...
De wereld is op hol geslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')