abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34505963
Voor mensen die zich verdiept hebben in het verhaal van machiel kuijt, wat is jullie mening hierover?

Ik heb zijn boek gelezen (en dat is al een wonder dat ik een boek lees) en moet zeggen dat ik best wel onder de indruk was van zijn boek.
Vind het verwonderlijk dat iemand al sinds 1997 in Thailand vast zit en waar geen bewijzen zijn, enkel een verdenking dat een exvriendin van hem die aan de andere kant van het land was heeft geprobeerd drugs te smokelen.
Dus hij was nooit daar ter plaatsen, had geen contact meer met haar, ze kunnen hem niet in verband met drugs leggen en toch al bijna 9 jaar in de cel.
Eerst vrijgesproken en in hogerberoep levenslang veroordeeld. Koningin en politiek bemoeien zich ermee en binnen een jaar zou hij naar Nederland mogen om hier de rest uit te zitten. Dat is nu al weer 2 jaar geleden dat dit toegezegd is.

Op vind je meer info over hem http://www.machielkuijt.nl/

Wat is jullie mening en hebben jullie zijn boek gelezen??
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:35:36 #2
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_34508702
Lees ook even deze column van Peter R.de Vries; die iets minder mild is over Machiel Kuijt.
quote:
Ik weet niet hoe het u vergaat, maar ik ben de jank-verhalen rond Amsterdammer Machiel Kuijt, die in Thailand is veroordeeld voor drugshandel, behoorlijk zat. Ik verbaas me er ook over hoezeer de Nederlandse bevolking, maar zeker ook de media in staat zijn om met twee maten te meten. Als er in Nederland een drugshandelaar wordt opgepakt, moppert men over de lage straffen, ergert men zich aan advocaten die om mededogen pleiten en worden de gevangenissen smalend hotels genoemd. Maar als toevallig een Nederlander in het buitenland voor drugshandel wordt opgepakt en na een veroordeling tot levenslange celstraf in een strenge gevangenis wordt gestopt, zijn de rapen gaar. Dan wordt de ambassadeur direct op het matje geroepen, draaft onze minister van Buitenlandse Zaken persoonlijk op en wordt zelfs Koningin Beatrix tijdens staatsbezoeken ingezet als pleitbezorger van nieuwe verdragen en gratiemogelijkheden die de veroordeelde zo snel mogelijk weer op Schiphol moet brengen. De rechtspraak in zo'n land wordt vervolgens afgeschilderd als een goedkope poppenkastvoorstelling en er worden hulpcomités's opgericht met kamerleden, bekende Nederlanders en europarlementariërs als leden van aanbeveling.

Afgelopen week was het ook weer raak. Ondanks de persoonlijke bemoeienis van Koningin Beatrix is Machiel Kuijt nog steeds niet thuis en is ook zijn cassatieverzoek tegen de opgelegde straf niet behandeld. De Thaise regering doet bovendien kalm aan met het ondertekenen van het nieuwe verdrag dat uitwisseling van gedetineerden mogelijk maakt en die vertraging baart kennelijk iedereen zorgen. Minister van Buitenlandse Zaken Bot - geen moeite is teveel - kondigde daarop aan dat volgende week zelf wel even naar Thailand wil vliegen om het verdrag daar te ondertekenen. In de tussentijd werd de moeder van Machiel met zijn twee jonge kinderen door de directie van het Twentse hotel Bad Boekelo feestelijk onthaald om even op adem te komen van deze 'schrijnende situatie'. In veel publicaties wordt uitgemolken dat Machiel zijn dochtertjes lang niet heeft gezien en dat ze nu weer een 'verjaardag zonder papa' moeten vieren. Ja, zo ken ik nog een paar duizend gedetineerden in Nederland, wier vrouw en kinderen trouwens nooit worden uitgenodigd om in een hotelweekendje op krachten te komen.

Het is tijd om eens een paar dingen helder neer te zetten. Thailand is buitengewoon streng op drugs en verkondigt dat luid en duidelijk als je het land binnenkomt. De rechtspraak is daar niet half zo achterlijk als veel aanhangers van Kuijt willen doen voorkomen, maar wel consequent. Hoewel de meeste mensen de exacte feiten niet kennen, neemt men toch klakkeloos aan dat Kuijt slachtoffer is van een gerechtelijke dwaling. Welnu, in Nederlandse gevangenissen zitten honderden drugsgerelateerde gedetineerden tegen wie net zoveel bewijs is of misschien zelfs wel minder. Die mogen overigens niet aan de lopende band - zoals Machiel - pers ontvangen en interviews geven om zich over de rechtsgang te beklagen, maar dat terzijde. Wie in Nederland als ontkennende verdachte in zijn wanhoop een kamerlid aanschrijft om hulp, krijgt een standaardbriefje terug dat 'onze rechtspraak onafhankelijk is' en de politiek zich dus 'afzijdig dient te houden'. Veel sterkte verder!

Linda, de vriendin van Machiel en moeder van zijn kinderen, had bij haar arrestatie een halve kilo heroïne in haar bezit. Kuijt zelf had niets bij zich, benadrukken zijn voorvechters, maar in Nederland zijn ook legio - ontkennende - drugshandelaren tot hoge straffen veroordeeld zonder dat ze op heterdaad werden betrapt met hun vingers in de cocaïnepoeder. Daar hoor ik de Koningin nooit over. En dan nog wat. Hoewel Kuijt vooral wordt geportretteerd als een pechvogel die niet zonder zijn dochtertjes kan, staat hij in de Amsterdamse onderwereld niet bekend als een lekkertje.Daar heeft u tot vandaag nooit één letter over gelezen of gehoord, want dàt komt de Machiel-Moet-Vrij-Beweging natuurlijk niet van pas. Maar Kuijt is een 'oude bekende' van de politie. Vanaf 1984 is hij regelmatig met justitie in aanraking geweest voor oplichting, (zware)geweldpleging, de wet wapens en munitie en ook wegens drugsdelikten en een keer wegens deelneming aan een criminele organisatie. Nu haast ik mij om te zeggen dat dit verleden geen bewijs is voor zijn schuld in Thailand, maar het maant wel om ook weer niet klakkeloos te geloven dat Machiel slechts een argeloze toerist was, die 'zomaar' is opgepakt en door een stelletje seniele Thaise rechters is veroordeeld. In de Amsterdamse onderwereld lacht men zich het 'leplazerus' over de kwestie, schreef een oude 'kennis' van Kuijt mij een poosje geleden: Hoe krijgt Machiel het voor elkaar dat er geen kritische vraag wordt gesteld, zijn moeder in elke talkshow zit en zelfs de Koningin voor hem op de barricaden gaat?
But till then tramps like us baby we were born to run
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:48:16 #3
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_34508907
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 09:35 schreef doeka het volgende:
Lees ook even deze column van Peter R.de Vries; die iets minder mild is over Machiel Kuijt.
[..]
Die gozer moet de politiek i...

Oh nee, goed stukje, dat wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:51:14 #4
139153 borkx3
bananana..nana na
pi_34508950
Ik vind het een beetje dubieus allemaal....en te toevallig...
filmpje
ok, en nu?
  vrijdag 27 januari 2006 @ 09:56:44 #5
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_34509053
Inderdaad, niet onbekend in de onderwereld van Amsterdam. Hier worden ook mensen veroordeeld als ze de drugs niet bij hun hadden ten tijde van de arrestatie. Er zijn daar observaties geweesd die hem impliceren. Ze zijn heus niet gek daar in Thailand. Pas als je alle stukken hebt ingezien kan je een oordeel vellen. DIe site en dat boek zijn natuurlijk vrij partijdig en laten maar een kant van het verhaal zien.
mai pen rai
pi_34566534
Als hij schuldig is dan moet hij de consequenties daarvan aanvaarden. Zijn strafrechtelijk verleden spreekt niet in het voordeel van zijn onschuld. Vooral daarom bestaat er bij mij veel achterdocht over zijn onschuld. Dat in het buitenland veel strenger wordt opgetreden tegen criminelen juich ik alleen maar toe,
pi_34605479
Zijn vriendin had een halve kilo cocaine in haar bezit, en hij weet nergens van ? Zo'n halve kilo haal je ook gewoon bij de buurtsuper of zoiets. Ik geloof er geen bal van dat hij van niks wist.

Iedereen weet toch dat je in dat soort landen (maar in NL ook) je verre moet houden van drugs ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  maandag 27 maart 2006 @ 09:49:13 #8
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_36397040
Zo te zien zit hij nog wel even vast; misschien is uitlevering mogelijk.
Machiel Kuijt krijgt levenslang in Thailand
pi_36397194
Laat hem maar lekker daar zitten. Nederland moet geen moeite doen voor mensen die zichzelf problemen hebben bezorgd in den verre.

De column van Peter R. De Vries is dan ook de spijker op de kop.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Redactie Frontpage maandag 27 maart 2006 @ 09:58:27 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36397222
Toch is t kut
  maandag 27 maart 2006 @ 09:59:27 #11
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36397240
If you can't do the time, don't do the crime
Where law ends, tyrrany begins.
  Redactie Frontpage maandag 27 maart 2006 @ 10:03:53 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36397338
Is dat waar wat er in de column staat van Repesteeltje?
  maandag 27 maart 2006 @ 10:09:16 #13
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_36397422
quote:
Op maandag 27 maart 2006 10:03 schreef SunChaser het volgende:
Is dat waar wat er in de column staat van Repesteeltje?
Op de website van Machiel Kuijt staat dezelfde column van Peter R. de Vries(Repelsteeltje); staat verder geen commentaar bij.
http://www.machielkuijt.nl/links.html
pi_36400084
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Laat hem maar lekker daar zitten. Nederland moet geen moeite doen voor mensen die zichzelf problemen hebben bezorgd in den verre.

De column van Peter R. De Vries is dan ook de spijker op de kop.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_36401511
PrdV gaat nergens echt in op het bewijs wat er dan wel is. Ben ik wel benieuwd naar, eigenlijk.
pi_36401661
Staat in z'n column...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_36401969
quote:
Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef SunChaser het volgende:
Toch is t kut
Voor hem, niet voor mij.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_36404425
Die Kuijt schijnt niet zo'n lieverdje te zijn, maar dat wil natuurlijk nog niet zeggen dat het Thaise rechtssysteem klopt. Ze veroordelen iemand tot levenslang, zonder enig bewijs. Het is daarom te hopen dat Kuijt zo snel mogelijk naar Nederland kan, zodat hij weer op vrije voeten komt. Hij heeft sowieso al lang genoeg vastgezeten, ook al zou hij wel schuldig zijn.
pi_36404794
Hij heeft niet lang genoeg vastgezeten. De Thaise wetgeving is heel duidelijk en consequent als het gaat om drugsdelicten. Hij heeft in Thailand de wet overtreden, dus moet hij daar op de blaren zitten.

Het land zou hier te klein zijn als Thailand moeilijk gaat doen om wat moordenaars die hier te lang vast zouden zitten...
  Redactie Frontpage maandag 27 maart 2006 @ 14:44:11 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36404827
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Voor hem, niet voor mij.
Het was meer een verkapte tvp
pi_36404852
Welkom terug Machiel
pi_36404856
quote:
Op maandag 27 maart 2006 12:46 schreef SolarX het volgende:
PrdV gaat nergens echt in op het bewijs wat er dan wel is. Ben ik wel benieuwd naar, eigenlijk.
Idd. De column van PRdV lult leuk om de kern heen. Machiel is niet zo'n lieverdje, de Thaise rechtspraak is niet debiel, er zitten er hier voor minder. Minder dan WAT ?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36405157
quote:
BANGKOK - De Hoge Raad in Thailand heeft de Nederlander Machiel Kuijt maandagochtend veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens drugssmokkel. Ambassadeur P. Marres heeft dat bevestigd.

Kuijt zit inmiddels bijna negen jaar in een Thaise cel. De rechtbank sprak hem aanvankelijk vrij wegens gebrek aan bewijs, maar later werd Kuijt toch veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. In cassatie blijft die straf hetzelfde. Het hoger beroep is onder druk van minister Bot (Buitenlandse Zaken) versneld afgehandeld.

Overplaatsing

Ambassadeur Marres meldde dat voor Kuijt nog slechts een verzoek tot overplaatsing naar Nederland rest. Sinds vorig jaar maakt een verdrag dat mogelijk. Kuijt voldoet aan de voorwaarden dat hij is uitgeprocedeerd en dat hij langer dan acht jaar vastzit.

Kuijt gaat bij de Thaise autoriteiten een verzoek indienen om zijn straf in Nederland uit te zitten. Dat heeft het ministerie van Buitenlandse Zaken gezegd.

Procedure

Kuijt is de eerste Nederlander die een beroep doet op het zogenoemde WOTS-verdrag, dat Nederland vorig jaar met Thailand heeft afgesloten. Volgens de woordvoerster van Buitenlandse Zaken is niet te zeggen hoe lang de procedure zal duren, omdat hij de eerste is die er een beroep op doet. Wel zullen de ambassade en het ministerie alle medewerking verlenen.

De Thaise autoriteiten zijn overigens niet verplicht om aan het WOTS-verdrag mee te werken. Het wordt als een gunst gezien, als dat gebeurt.

Nederlands recht

Als Kuijt naar Nederland mag, wordt zijn straf mogelijk omgezet naar Nederlands recht. Dat zou betekenen dat hij direct wordt vrijgelaten.

Bij het voorlezen van het vonnis door de Hoge Raad waren behalve Kuijt, de ambassadeur en zijn Thaise advocaat aanwezig. Ze hebben kort de tijd gehad om met elkaar te spreken, aldus Marres. De Nederlander is maandag teruggebracht naar zijn cel in Bangkwang Prison in de Thaise hoofdstad Bangkok.
www.nu.nl
pi_36405563
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij heeft niet lang genoeg vastgezeten. De Thaise wetgeving is heel duidelijk en consequent als het gaat om drugsdelicten. Hij heeft in Thailand de wet overtreden, dus moet hij daar op de blaren zitten.

Het land zou hier te klein zijn als Thailand moeilijk gaat doen om wat moordenaars die hier te lang vast zouden zitten...
Als het dan zo klaar als een klontje is dat Kuijt de Thaise wet heeft overtreden, hoe kon hij dan aanvankelijk worden vrijgesproken?

Hij zit inmiddels NEGEN JAAR vast voor een drugsdelict, waarvan helemaal niet is bewezen dat hij er daadwerkelijk schuldig aan is. Lijkt mij toch echt lang genoeg. Hij had überhaupt nooit vast mogen komen, aangezien er onvoldoende bewijs is. Dat is RECHT.
pi_36405623
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:09 schreef dVTB het volgende:

[..]

Als het dan zo klaar als een klontje is dat Kuijt de Thaise wet heeft overtreden, hoe kon hij dan aanvankelijk worden vrijgesproken?

Hij zit inmiddels NEGEN JAAR vast voor een drugsdelict, waarvan helemaal niet is bewezen dat hij er daadwerkelijk schuldig aan is. Lijkt mij toch echt lang genoeg. Hij had überhaupt nooit vast mogen komen, aangezien er onvoldoende bewijs is. Dat is RECHT.
Jij zei: "Als hij schuldig is, dan heeft hij lang genoeg vastgezeten." Dat is gewoon onzin. Thailand is de staat die dient te bepalen hoe lang deze knul vast moet zitten, niet Nederland.

Als hij onschuldig is, dan moet hij vrijkomen. Maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan. Zoals al duidelijk is geworden is het geen lieverdje in Nederland en moet hij haast wel hebben geweten dat zijn vriendin drugs aan het smokkelen was. Het is niet zo dat je die hoeveelheid even bij de buurtsuper inslaat en in je binnenzak stopt...
pi_36406314
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Jij zei: "Als hij schuldig is, dan heeft hij lang genoeg vastgezeten." Dat is gewoon onzin. Thailand is de staat die dient te bepalen hoe lang deze knul vast moet zitten, niet Nederland.

Als hij onschuldig is, dan moet hij vrijkomen. Maar ik twijfel daar eerlijk gezegd aan. Zoals al duidelijk is geworden is het geen lieverdje in Nederland en moet hij haast wel hebben geweten dat zijn vriendin drugs aan het smokkelen was. Het is niet zo dat je die hoeveelheid even bij de buurtsuper inslaat en in je binnenzak stopt...
Beyond reasonable doubt...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_36406409
Simpele ja-nee vraag: kun je iemand veroordelen zonder voldoende bewijs?

Ja, in Thailand (kennelijk) wel.
Nee, in Nederland (gelukkig) niet.
pi_36408631
Wie zegt dat er onvoldoende bewijs is? Was jij bij de veroordeling aanwezig?
pi_36411321
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef dVTB het volgende:

De 2 verdachten van de Puttense moordzaken, en Kees B. (van de moordzaak op Nienke Kleiss) hebben daar wel een andere mening over.
  Redactie Frontpage maandag 27 maart 2006 @ 18:38:00 #30
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_36411867
quote:
Op maandag 27 maart 2006 18:21 schreef Gio het volgende:

[..]

De 2 verdachten van de Puttense moordzaken, en Kees B. (van de moordzaak op Nienke Kleiss) hebben daar wel een andere mening over.
Vergeet Rob van Zaanen niet.
pi_36416284
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef dVTB het volgende:

Ja, in Thailand (kennelijk) wel.
tuurlijk ze pakken zomaar iemand uit de rij en gooien die levenslang in het gevang er zal best wel verschil zijn met bewijsvoering hier en daar. maar ik geloof (zeker niet na het lezen van het stukje van Peter R de Vries) niet dat hij onschuldig is.

thailand en zo meer landen zijn heel erg streng op dergelijke zaken. het is vast enorm lucratief maar als je gepakt wordt ben je gewoon de sjaak.

case closed
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  maandag 27 maart 2006 @ 20:59:53 #32
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_36416488
B&vD (wie?) wijden er weer een uitzending aan:

MAANDAG 27 MAART 2006
Pita Kuijt en Geert Jan Knoops

Vanochtend werd de Nederlander Machiel Kuijt veroordeeld tot levenslange gevangenisstraf wegens drugssmokkel. Kuijt zit inmiddels al bijna negen jaar in een Thaise cel. De rechtbank sprak hem eerst vrij wegens gebrek aan bewijs, maar later werd hij veroordeeld tot levenslangs. Dit vonnis is nu onherroepelijk geworden. Het enige wat Kuijt nu nog lijkt te resten is een aanvraag om zijn straf in Nederland uit te zitten. Vanavond zijn de moeder van Machiel, Pita Kuijt, en zijn advocaat Geert Jan Knoops bij Barend en Van Dorp te gast om over het vonnis te praten.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_36420960
Ze hadden hem op moeten hangen.
Die Kuyt was , is en blijft een klootzak.

Hij is een soort Meindert Tjoelker.
Die Tjoelker was een van de grootste ruziemakers in Leeuwarden en mepte er al jaren op los.
Toen werd M.T. doodgeslagen en moesten we ineens klagen.
Oprotten met het geteisem!
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_36421292
Nou, kom op Barend & van Dorp, vraag eens naar dat verleden van Kuijt.
quote:
Vanaf 1984 is hij regelmatig met justitie in aanraking geweest voor oplichting, (zware)geweldpleging, de wet wapens en munitie en ook wegens drugsdelikten en een keer wegens deelneming aan een criminele organisatie. Nu haast ik mij om te zeggen dat dit verleden geen bewijs is voor zijn schuld in Thailand, maar het maant wel om ook weer niet klakkeloos te geloven dat Machiel slechts een argeloze toerist was, die 'zomaar' is opgepakt en door een stelletje seniele Thaise rechters is veroordeeld. In de Amsterdamse onderwereld lacht men zich het 'leplazerus' over de kwestie, schreef een oude 'kennis' van Kuijt mij een poosje geleden: Hoe krijgt Machiel het voor elkaar dat er geen kritische vraag wordt gesteld, zijn moeder in elke talkshow zit en zelfs de Koningin voor hem op de barricaden gaat?
  maandag 27 maart 2006 @ 23:23:26 #35
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:51:21 #36
4593 Marty
Digi-babe
pi_36429340
Ik weet niet zoveel van dit verhaal af, maar ik vraag me wel af wat er met zijn vriendin is gebeurd?
Aangezien zij de drugs bij zich had moet ze volgens het thaise rechtssysteem denk ik wel ter dood veroordeeld zijn, of niet?
Forza Juve!
pi_36429433
quote:
Op dinsdag 28 maart 2006 11:51 schreef Marty het volgende:
Ik weet niet zoveel van dit verhaal af, maar ik vraag me wel af wat er met zijn vriendin is gebeurd?
Aangezien zij de drugs bij zich had moet ze volgens het thaise rechtssysteem denk ik wel ter dood veroordeeld zijn, of niet?
Nee, zij heeft "maar" 33 jaar gekregen, hoe belachelijk .
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 maart 2007 @ 11:53:48 #38
862 Arcee
Look closer
pi_47086364
quote:
Machiel Kuijt terug in Nederland

` Thailand heeft de voor drugssmokkel
tot levenslang veroordeelde Machiel
Kuijt vrijgelaten.Hij is vanochtend
teruggekeerd op Schiphol.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 maart 2007 @ 11:20:46 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_47119282
We zijn iig af van die iirtante moeder
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 maart 2007 @ 11:26:55 #40
862 Arcee
Look closer
pi_47119405
iirtante?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_47119631
Crimineel verleden of niet, lijkt me dat hij zijn straf nu wel heeft uitgezeten. Wat Peter R. de Vries over de Thaise justitie beweert klopt ook niet helemaal. Als je daar eenmaal terecht bent gekomen in het stadium van processen is het gewoon willekeur wat voor straf je krijgt. Het beste is in Thailand om zo snel mogleijk op de lagere niveaus iemand om te kopen, dan ben je gevrijwaard van de willekeur van rechters die bij het berechten van buitenlanders er in principe altijd vanuit gaat de buitenlander fout zat.

Bang Kwang zit vol met gevallen zoals Machiel Kuijt, vaak genoeg personen die op zeer discutabele gronden zijn veroordeeld.
  maandag 12 maart 2007 @ 12:18:35 #42
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_47185533
quote:
Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Moordenaars ja... Heel goed
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_47238837
Straks om 20:30 z'n eerste interview op Tien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')