Juist!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:30 schreef Amstaf het volgende:
Ze zouden die eigenaar een aantal jaartjes moeten opsluiten.
Als hij de verboden hond niet had gehad, was dit nooit gebeurd!
Zijn die niet verboden dan?[quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:34 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een racisten dan eigenlijk, dan kan je net zo goed ook negers verbieden.
Dus als mijn langharige poedel zonder stamboom op een pitbull lijkt dan moet ie het land uit van Verdonk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:35 schreef Amstaf het volgende:
Dat weten ze dus niet.
Alle honden die lijken op een pitbull, maar geen stamboom bezitten zijn hier verboden.
Dus wat voor een hond het ook is geweest, hij leek op een pitbull.
Aangezien de eigenaar geen stamboom had en dus niet kon bewijzen wat voor hond het daadwerkelijk was is het beest illegaal.
Nee, want een langharige hond valt nooit onder die wet, een pitbull heeft een zeer korte vacht. Dat is één van de 'ras' kenmerkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dus als mijn langharige poedel zonder stamboom op een pitbull lijkt dan moet ie het land uit van Verdonk?
Gedoogd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Zijn die niet verboden dan?[[afbeelding]]
En als ie nou haaruitval heeft?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:40 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Nee, want een langharige hond valt nooit onder die wet, een pitbull heeft een zeer korte vacht.
Ha ha ha, als hij haaruitval heeft en verder precies op een pitbull lijkt heeft ie inderdaad pech ja.quote:
De grootste criminelen zijn het netst gekleed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:03 schreef Amstaf het volgende:
Oh ja?
Ik heb er twee, en ik ben een vrouw van 23 met nette kleding en een nette licht-roze lange jas.
Gelukkig denken mensen heel anders als ze mij zien, omdat ik dus NIET aan dat beeld voldoe!
En blond haar en een berg makeup op en je man heet zeker Johnny?quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:03 schreef Amstaf het volgende:
Oh ja?
Ik heb er twee, en ik ben een vrouw van 23 met nette kleding en een nette licht-roze lange jas.
Pas maar op hoor, straks breek ik nog bij je inquote:Op woensdag 11 januari 2006 15:06 schreef TrenTs het volgende:
[..]
De grootste criminelen zijn het netst gekleed.
Ik draag NOOIT make-up.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
En blond haar en een berg makeup op en je man heet zeker Johnny?![]()
Okay, dat je die niet snapte spreekt boekdelen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef Amstaf het volgende:
[..]
Pas maar op hoor, straks breek ik nog bij je in![]()
Ja, die mensen zijn er heel veel ja.quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:07 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
En blond haar en een berg makeup op en je man heet zeker Johnny?![]()
Natuurljk zitten er ook mensen bij die wel met deze beesten overweg kunnen, maar wat ik tot nu toe ben tegenkomen is juist het tegenovergestelde. De meeste mensen bezitten deze honden omdat ze dan stoer overkomen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |