OMG.... Ik begin me werkelijk af te vragen of mijn versimpelse versie van de gebeurtenissen wellicht al te moeilijk voor je is....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:31 schreef Meki het volgende:
Nederland gaat naar Afganistan niet voor oorlog voeren maar voor wederopbouw
waarom lopen ze daar dan met wapens ??en als de auto kwam konden ze toch aan de kant staan
![]()
![]()
USA is daar voor oorlog laat zij maar deze zaken afhandelen daar staan zij bekend voor![]()
en waarom dan wel ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:58 schreef sp3c het volgende:
wij hebben daar nix te zoeken
en ik vind van wel
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:57 schreef Meki het volgende:
Nu ik het bericht goed heb bestudeerd kom ik tot een mening van dat Nederland goed heeft gehandeld en ik blijf erbij dringen dat Nederland weg moet uit Afganistan . want hun hebben daar niks te zoeken
Denk niet dat 70 % de moeite neem om er een oordeel over te geven, te ver van hun bed.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:
[..]
en waarom dan wel ?
en als 70 % van de Nederlandse bevolking nee zegt ?
dat is de zaak van Afganistan . de Afagaanse overheid moet daarover beslissen hoe zij het moeten aanpakken. het buitenland kan niet steeds vuile werken opknappenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.
inderdaad, en ik heb veel liever dat de Nederlanders mijn land 'bezetten' ipv de Amerikanen..quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Als die arabieren die er geen ruk te zoeken hebben dan ook weggaan dan heeft het misschien nog een kans van slagen, hou je alleen nog wat inheemse talibanmensen over.
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is de zaak van Afganistan . de Afagaanse overheid moet daarover beslissen hoe zij het moeten aanpakken. het buitenland kan niet steeds vuile werken opknappen
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:43 schreef maartena het volgende:
Voor hen die niet zo slim zijn zal ik het even op simpele wijze vertalen:
[..]
Nadat de Afghanen gevangen waren vonden de soldaten allerlei dingen in de auto. Heel veel geweren. Heel veel kogels. En heel veel drugs. Drugs mogen niet. Drugs zijn heel slecht voor je. Het is daarom goed dat de soldaten de geweren en de kogels en de drugs hebben gevonden. De soldaten hebben de wapens en de drugs aan de politie van Afghanistan gegeven.
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef John_Terry het volgende:
[..]
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?![]()
Hoe weet jij dat nou, heb je een poll gehouden ofzo?quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komen
De Afgaanse overheid is corruptbestaat die eigenlijk nog ?
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de Afgaanse vrouwen best blij als ze het nu afkunnen met een hoofddoek of zelfs kiezen voor het tonen van hun haar. En er zullen best wel afghanen zijn die er de tiefus in hebben, dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze van hun acropolis zijn afgetiefd.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:08 schreef Meki het volgende:
[..]
De Afgaanse bevolking heeft liever niet dat buitenlanders in Afganistan komen
De Afgaanse overheid is corruptbestaat die eigenlijk nog ?
ik ben erg blij voor de vrouwenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar volgens mij zijn de Afgaanse vrouwen best blij als ze het nu afkunnen met een hoofddoek of zelfs kiezen voor het tonen van hun haar. En er zullen best wel afghanen zijn die er de tiefus in hebben, dat komt hoogstwaarschijnlijk omdat ze van hun acropolis zijn afgetiefd.
Nou ga door met blij zijn voor die vrouwen, en begin dan ook blij te zijn voor de kinderen die dalijk gewoon weer naar school kunnen. En dat er weer water stroomt in dorpjes etc etc.quote:
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voerenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nou ga door met blij zijn voor die vrouwen, en begin dan ook blij te zijn voor de kinderen die dalijk gewoon weer naar school kunnen. En dat er weer water stroomt in dorpjes etc etc.
En alle andere troepen die daar zijn, die voeren natuurlijk geen ruk uit.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voeren![]()
mijn fout,mijn excuces daarvoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:20 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En alle andere troepen die daar zijn, die voeren natuurlijk geen ruk uit.
En je hebt het over de amerikanen, waarom zeg je dan dat wij daar niks te zoeken hebben ?
D'r zit nog een NAVO tussen. NAVO troepen zijn er op verzoek van Afghanistan. En de NAVO put haar troepen vervolgens uit alle NAVO landen, en heeft bij Nederland als lid van de NAVO een verzoek gelegd haar missie te verlengen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:05 schreef John_Terry het volgende:
De Nederlanders zijn in Afghanistan op VERZOEK van de Afghaanse regering. Waarom bemoei jij je met Afghaanse zaken? Weet jij het soms beter dan de Afghanen?![]()
Volgens mij vergeten mensen dat er :quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:19 schreef Meki het volgende:
[..]
dat doen alleen Nederlanders. de Amerikanen gaan maar door met oorlog voeren![]()
Onze rug is helemala niet recht - ik neem aan dat je de politieke chaotische discussie een beetje volgt. Een typisch gevalletje van parlementaire herniaquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:06 schreef speknek het volgende:
[..]!
Dacht inderdaad ookal dat het opleven van het geweld en de recente bomaanslagen te maken hebben met de Nederlandse twijfel. Je ziet dat ook elke keer dat er een relletje in de VS gebeurt. Erg treurig dat het zo moet.. Gewoon onze rug recht houden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |