abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:01:45 #1
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_20941402
quote:
LONDEN (ANP) - Een belangrijke figuur binnen het terroristennetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden is enkele dagen geleden in Pakistan opgepakt. Dat heeft de Pakistaanse minister van Binnenlandse Zaken, Makhdoom Faisal Saleh Hayat, donderdag tegen de Amerikaanse televisiezender CNN gezegd.

De bewindsman wilde geen naam noemen, maar op het hoofd van de man zou 25 miljoen dollar staan.

De Pakistaanse president Pervez Musharraf zou tegen het Arabische televisiestation al-Arabiya hebben gezegd dat de man zondag is aangehouden. Volgens het station zou de man de Tanzaniaan Ahmed Khalfan Ghailani kunnen zijn, die op de lijst van meestgezochte personen van de Amerikaanse federale recherche FBI staat. Hij zou betrokken zijn geweest bij de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Tanzania en Kenia in 1998, waarbij meer dan tweehonderd mensen omkwamen.

SP!TS Actueel, donderdag 29 juli 2004, 21:44.
Bron: Spitsnet
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_20941727
Ik voel me direct een stuk veiliger. Wat zal ik goed slapen vannacht.
I intend to live forever, or die trying.
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:15:41 #3
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_20941748
Mooi........ weer 1 minder
Weer een stapje dichter bij het ultieme kopstuk OBL.
Ik denk dat die persoon flik door de citrixpers gaat, met betrekking tot de ondervragingen. Wie gaan dat eigenlijk doen ?!
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:30:23 #4
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20942091
Gewoon doorgaan. Als de koppen van de kopstukken blijven rollen zal de organisatie verzwakken. iedereen weet dat de cellen bestaan uit mensen die gewoon materiaal krijgen (of maken uit een handleiding) en vervolgens braaf als schoothondjes op bevel wachten. Maar er zal geen goed bevel komen als alle tactische mensen aan de kop zijn verplaatst door zwakzinnige idioten omdat alle leiders zijn opgepakt of...euh in een andere toestand als levend zijn.

Weer eentje minder. Ik wacht op een aaneenknoping van 25 miljoen dollar en corruptie ofzo van mensen uit een bepaalde hoek.
I mean no harm
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:46:11 #5
94904 ExtremeKnowledge
Liberté, égalité, fraternité
pi_20942449
goeie zaak inderdaad, maar men moet eerst de radicale radio en tv zenders in het gebied bestrijden..

het is de propaganda dat ze moeten vrezen, niet de leiders...

zijn gewoon schakels in een web van terreur... een opvolger staat gelijk klaar...

de "vrije" extremistische propaganda verspreiding moet opgepakt worden...

misschien moeten ze eens die "nep-spreuken" uit de koran weg halen die ze in de middeleeuwen erbij ingestopt hebben:

zoals deze: (16:33) "O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad een hunner."
You have come, and found us sleeping..
But now we are awake!.
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:50:40 #6
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20942538
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
goeie zaak inderdaad, maar men moet eerst de radicale radio en tv zenders in het gebied bestrijden..

het is de propaganda dat ze moeten vrezen, niet de leiders...

zijn gewoon schakels in een web van terreur... een opvolger staat gelijk klaar...

de "vrije" extremistische propaganda verspreiding moet opgepakt worden...

misschien moeten ze eens die "nep-spreuken" uit de koran weg halen die ze in de middeleeuwen erbij ingestopt hebben:

zoals deze: (16:33) "O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad een hunner."
Tja, die propaganda moet ook bestreden worden, das waar. Maar wat je zegt over die kopstukken is niet helemaal waar. Een leider is leider omdat hij ergens goed in is. Als die leider wordt opgepakt en door een nieuwe wordt vervangen is deze soms net zo goed als de vorige, maar meestal slechter. Pak je constant leiders op zal op den duur het leiderschap heel slecht worden wat de zaak zal versnellen.

Dat van die nep-spreuken uit de middeleeuwen weet ik niet, maar dat ze erin staan is zowiezo slecht. En mensen kom nou niet aanzetten dat ze ind eBijbel enzo ook staan want we weten allemaal dat twee fout geen goed maakt.
I mean no harm
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:58:18 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_20942754
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 22:46 schreef ExtremeKnowledge het volgende:
...
hey, ja, laten we er weer een bash topic van maken

mooi gewoon weer een stuk tuig minder, mooi. punt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 29 juli 2004 @ 22:59:55 #8
96309 Bard_Yttap
Hitsige hoofddoekjes zijn sexy
pi_20942793
quote:
Belangrijke al-Qaeda-verdachte in Pakistan opgepakt
De Telegraaf, do 29 jul 2004, 21:54
LONDEN - De Tanzaniaan Ahmed Khalfan Ghailani, een belangrijke figuur binnen het terroristennetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden, is enkele dagen geleden in Pakistan opgepakt. Dat heeft de Pakistaanse minister van Binnenlandse Zaken, Makhdoom Faisal Saleh Hayat, donderdag gezegd. Ghailani is in 1998 in New York in staat van beschuldiging gesteld voor zijn betrokkenheid bij de aanslagen op de Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania dat jaar, waarbij meer dan tweehonderd mensen omkwamen.

Op het hoofd van de Tanzaniaan stond 25 miljoen dollar. De Pakistaanse president Pervez Musharraf zei tegen de Arabische zender al-Arabiya dat de man, wiens naam hij niet noemde, zondag bij de bestorming van een huis in Gujrat in het centrum van Pakistan is aangehouden. Volgens de media zijn in het huis dertien personen gearresteerd, onder wie twee Zuid-Afrikanen en enkele vrouwen.

Volgens de lijst van meestgezochte verdachten van terrorisme van de Amerikaanse federale recherche FBI is Ghailani in 1970 of 1974 op Zanzibar geboren. Hij zou zich van meer dan twintig andere namen bedienen, waaronder Ahmed Khalfan Ahmed, Abubakary K. Ahmed, Foopie, Fupi en Ahmed de Tanzaniaan.

Amerikaanse media meldden dat de Amerikaanse autoriteiten ervan uitgingen dat de Tanzaniaan kort na de aanslagen op de ambassades naar Pakistan was gevlucht. Maar volgens een Pakistaanse regeringsfunctionaris wilden Ghailani en de andere bewoners van het huis in Gujrat met valse documenten uit Pakistan vluchten, nadat zij een aantal jaren in het buurland Afghanistan hadden gewoond.

Het islamitische Pakistan is een belangrijke bondgenoot van de Verenigde Staten in de strijd tegen het terrorisme. Het heeft sinds de aanslagen van 11 september 2001 in Washington en New York honderden personen opgepakt die ervan worden verdacht lid van al-Qaeda te zijn. Islamabad heeft de belangrijkste van hen aan de Verenigde Staten overgedragen.
bron
pi_20943490
al deze arabieren en illegale buitenlanders moeten oprotten, niet mijn ex-land vervuilen met hun ziekelijke wahabi ideeen. wat is een militaire regime toch heerlijk, ze hoeven zich niet aan de eindloze bureaucratisch bullshit te houden waardoor ze voor veiligheid heel effectief zijn. een ding wat ik gemerkt heb van mijn laatste bezoek in pakistan. next step alle mullahs die haat preken executeren of als ze zo erg van wahabis houden sturen naar saudia in dozen.
pi_20943627
Ver van mijn bed show.
Doch een goede zaak .
slettebak [@] gmail.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')