Het zal weer eens niet.quote:Dinsdagavond is in de Piet Mondriaanstraat in Slotervaart een 17-jarige bromfietser dodelijk verongelukt.
Rond 22.30 uur liep een agent in de Piet Mondriaanstraat op een bromscooter af. Op dat moment stapte een jongen op de scooter en reed met hoge snelheid weg. De agent ging er achteraan en stuitte bij de Jan Tooropstraat op brokstukken van de scooter. De bestuurder lag enkele meters verderop. Reanimatiepogingen mochten niet meer baten.
Na het ongeval ontstond onrust in de wijk. Volgens sommige buurtbewoners werd de jongen achtervolgd. Volgens de politie was het een eenzijdig ongeval.
dus?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
In achterbuurtwijken keren ze zich toch ALTIJD tegen de politie? NOem mij maar eens 1 volkswijk die respect voor de politie heeft.......of uberhaupt de politie wel eens gelooft
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Eigen schuld, dikke bult, me dunkt.
Goedenavond agent, wat kan ik voor u doen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:15 schreef SocialDisorder het volgende:
Waarom heb ik nou het idee dat die arme jongen totaal niets te verbergen had?
niet als je Marokkaan bent, want dan heeft de politie altijd wel wat tegen je, jeweettog?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:18 schreef Bayer het volgende:
[..]
Goedenavond agent, wat kan ik voor u doen?
Uw legetimatie, bromfietscertificaat en de verzekeringspapieren graag.
Alstublieft.
Dank u wel, prima in orde.
Prettige avond verder.
U ook agent.
Zo kan het toch ook?
Dus kijk ik er niet van op dat ze zich tegen de politie keren en de brommeraard onschuldig achten.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:16 schreef zoalshetis het volgende:
dus?
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:24 schreef KoudeVrouw het volgende:
Zo zeg, da's een hendig sjieke slip.
eerst naar voren, en toen steeds meer naar beneden. Gravity's a bitch.quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Vraag me nu eigelijk ook wel af hoe die nou is geflikkerd
Hoe hij is geflikkerd? Hoe kan je iemand nou flikkeren? Klapjes met de platte hand op zijn gezicht geven ofzo? Iemand dwingen een handtasje bij zich te dragen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Vraag me nu eigelijk ook wel af hoe die nou is geflikkerd
quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hoe hij is geflikkerd? Hoe kan je iemand nou flikkeren? Klapjes met de platte hand op zijn gezicht geven ofzo? Iemand dwingen een handtasje bij zich te dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |