abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34436213
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:51 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

een reality check hier en daar kan geen kwaad
Ik ben iig realistisch laat dat duidelijk zijn.
  woensdag 25 januari 2006 @ 05:54:39 #52
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34436236
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 05:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

[..]

Wanneer beginnen we met bombarderen?
Tja weer zo'n voorbeeld van wat feitelijk al sinds het einde van de tweede wereld oorlog gaande is.
Namelijk het exporteren van (met name het westerse & oost europese) Anti-semitisme richting het midden-oosten/verre oosten, en dan vervolgens ook nog is vanuit de thuislanden hetzelfde roepen, maar wel schande en afkeuring uiten als het 4 mei is.
Veel nazi's hebben hun kogel ontlopen en hebben zich (helaas) weten voort te planten.
Niets voor niets dat de New York times Fatah's campagne sponsored voor de verkiezingen heden ten dage.
En er dwaze conclusie's worden getrokken zoals diegene waarop ik nu reageer.
Israëliers geloof ik als Christen zullen de bedreiging niet zijn voor de wereld vrede, eerder hen die hun beschuldigt van het zijn van een bedreiging voor de "wereld"vrede.
Immers die wereld willen zij voor zichzelf niet beseffende dat Israël de zegel op de erfpacht is van de mensheid op de aardkloot.
En wie aan die zegel komt roept het oordeel Gods over zich uit.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 06:42:04 #53
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34436307
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 05:54 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Tja weer zo'n voorbeeld van wat feitelijk al sinds het einde van de tweede wereld oorlog gaande is.
Namelijk het exporteren van (met name het westerse & oost europese) Anti-semitisme richting het midden-oosten/verre oosten, en dan vervolgens ook nog is vanuit de thuislanden hetzelfde roepen, maar wel schande en afkeuring uiten als het 4 mei is.
Veel nazi's hebben hun kogel ontlopen en hebben zich (helaas) weten voort te planten.
Niets voor niets dat de New York times Fatah's campagne sponsored voor de verkiezingen heden ten dage.
En er dwaze conclusie's worden getrokken zoals diegene waarop ik nu reageer.
Israëliers geloof ik als Christen zullen de bedreiging niet zijn voor de wereld vrede, eerder hen die hun beschuldigt van het zijn van een bedreiging voor de "wereld"vrede.
Immers die wereld willen zij voor zichzelf niet beseffende dat Israël de zegel op de erfpacht is van de mensheid op de aardkloot.
En wie aan die zegel komt roept het oordeel Gods over zich uit.
Je let niet goed op paus Tiesemans de Tweede.

Volgens de redenatie van sommigen is het ok een land aan te vallen wanneer het in hun ogen een dreiging voor de wereldvrede is.

Een meerderheid van de Europeanen (allemaal nageslacht van Nazi's die hun kogel ontlopen zijn beste Tiesemans?) vindt Israel de grootste bedreiging voor wereldvrede.

Dus logische vraag aan de eerste groep: wanneer beginnen we met bombarderen?

Neem een voorbeeld aan je broeders van de Presbyterian Church.

The Growing Israel Divestment Movement

[ Bericht 2% gewijzigd door NorthernStar op 25-01-2006 06:47:34 ]
pi_34436342
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 04:39 schreef ZI_Predcaliber het volgende:
ALTIJD WEER DIE KANKER MAROKANEN!
is dat zo ?
  woensdag 25 januari 2006 @ 07:22:45 #55
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34436413
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 06:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Je let niet goed op paus Tiesemans de Tweede.

Volgens de redenatie van sommigen dat het ok is een land aan te vallen wanneer het in hun ogen een dreiging voor de wereldvrede is.

Een meerderheid van de Europeanen (vooral het nageslacht van Nazi's die hun kogel ontlopen zijn beste Tiesemans)... vindt Israel de grootste bedreiging voor wereldvrede.

Dus logische vraag aan de eerste groep: wanneer stopt het bombarderen?

Neem dus idd geen voorbeeld aan de Presbyterian Church.

The Growing Israel Divestment Movement
Ja mee eens.
  † In Memoriam † woensdag 25 januari 2006 @ 07:28:39 #56
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34436429
pi_34436452
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 01:40 schreef _emanresu_ het volgende:
Ik stel gelijkheid voor; zowel Iran als Israel platgooien.
quote:
Vervolgens ons excuses aanbieden aan de overlevenden en hen Friesland cadeau geven als goedmakertje.
De vernietiging moet volledig zijn, anders begint het gezeik weer opnieuw.
  woensdag 25 januari 2006 @ 07:36:26 #58
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_34436456
Tja vernietiging hoe menschelijk...
pi_34436813
Nuke op de joden
pi_34436819
Israel .
  woensdag 25 januari 2006 @ 08:45:13 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34436893
Het gebruik van kernwapens overwegen is geestesziek. En het is alleen maar rethoriek en grootspraak. Er zijn genoeg mogenheden die ook kernwapens hebben en Israel zullen zeggen het niet te doen. En het zelfde geld voor Iran mochten deze over dit soort wapens beschikken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34437116
Ik krijg spontaan flashbacks uit de Irak oorlog op mijn netvliezen. Hoe heette die gast ook al weer die minister van informatie? "You will find your graves in Beautiful Irak", en "The Americans are still stuck near the border, everything they tell you is a lie", terwijl ze al bij Saddams paleis stonden.

OT. Grootspraak van ruziende kleine kinderen. Zzzzz
  Moderator woensdag 25 januari 2006 @ 09:05:51 #63
8781 crew  Frutsel
pi_34437201
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 07:34 schreef Doderok het volgende:

[..]

[..]

De vernietiging moet volledig zijn, anders begint het gezeik weer opnieuw.
neem dan de hele perzische golf, syrie, libanon en de hele mikmak me...
pi_34438691
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 08:37 schreef Reporter het volgende:
Nuke op de joden
laat me raden : jij bent een moslimextremist en je ziet het liefst iedereen die een andere mening heeft dood
pi_34441057
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:35 schreef Reporter het volgende:

[..]

De Israelische ministers hebben vaak geroepen Iran te willen vernietigen, maar daar heb ik de media en de Westerse leiders nooit over horen spreken door afwijzend te reageren. Maar jah men heeft geen grote mond tegen de Israeliers, ze hebben nog steeds een schuld gevoel van de WOII
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_34441095
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef boyv het volgende:
Natuurlijk niet politiek correct, maar wel goed dat iemand eindelijk eens hard reageert op het beleid in Iran. De meeste EU-lidstaten zijn pussies.
Inderdaad dat blijkt wel hoe we Israel dwingen terug te trekken uit de bezette gebieden en binnen zijn kunstmatige oorspronkelijke landsgrenzen
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:38:37 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34441100
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 09:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

neem dan de hele perzische golf, syrie, libanon en de hele mikmak me...
Doen zullen de Chinezen als grootste importeur van olie zeker toestaan. Denk het niet dus.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  Moderator woensdag 25 januari 2006 @ 11:39:53 #68
8781 crew  Frutsel
pi_34441139
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:38 schreef Megumi het volgende:

[..]

Doen zullen de Chinezen als grootste importeur van olie zeker toestaan. Denk het niet dus.
Euh...ze zullen het niet toestaan, maar als de israeliers het te benauwd krijgen dan de hele regio platnuken zijn de chinezen te laat met ingrijpen lijkt me...
pi_34441233
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Euh...ze zullen het niet toestaan, maar als de israeliers het te benauwd krijgen dan de hele regio platnuken zijn de chinezen te laat met ingrijpen lijkt me...
"Platnuken" bedoel je dat israel kernwapens heeft zonder dat ze als dusdanig geregistreerd staan?
En daar zegt niemand iets van? Dat ze in overtreding van de internationale wetten zijn?
(Welke PI geeft sarcasme aan?)
  Moderator woensdag 25 januari 2006 @ 11:44:42 #70
8781 crew  Frutsel
pi_34441293
dacht dat het algemeen bekend was dat Israel ze heeft...
pi_34441338
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:44 schreef Frutsel het volgende:
dacht dat het algemeen bekend was dat Israel ze heeft...
Ah maar officieel niet hoor, ze ontkennen het bij hoog en bij laag, maar omdat het zo bekend is zijn er maar weinig mensen die erover klagen, en kan het vrolijk genegeerd worden.
  Moderator woensdag 25 januari 2006 @ 11:47:38 #72
8781 crew  Frutsel
pi_34441382
tja...en dat is het nadeel. Israel heeft geen reet te verliezen... maar dreigde tot nu toe niet met uitroeing van een hele staat en nu wel als vergelding op iraanse taal...

Maar ja, wat doen we d'r aan...
pi_34441876
Had Iran daar zelf al geen ideeen over
pi_34441950
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:56 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Omdat Iran de enige is die eng genoeg is om ze te gebruiken
Nou, als ik dat zo lees schuwt Israel ze ook niet En Frankrijk dan?
pi_34442104
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 00:38 schreef McCarthy het volgende:

[..]

oh?
de duitsers zijn er ook niet goed vanaf gekomen net als de arabische landen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')