Ja hoor en met jou?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:16 schreef Mutant01 het volgende:
Gaat het lekker jongens?
Sta je daar achter?quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Ach, als de FA's mij terugmailen en vertellen wat er aan de hand is, dan hoef ik het hier niet te bespreken. Maar opnieuw zo'n ban zonder motivatie, dat gaat een beetje vervelen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:17 schreef kLowJow het volgende:
SCH, schei eens uit. Dit heeft allemaal totaal niets met NWS te maken. Daarbij zit niemand op deze discussie te wachten, en gaat hij nergens toe leiden. Als user was die naam gewoon toegestaan, en als mod ook.
Dit is FB niet. Als je mijn mening daarbuiten over zoiets wil kan je me mailen.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Sta je daar achter?
Mag AntonMussert ook?
Biography Rommel.quote:Op maandag 30 januari 2006 17:10 schreef SCH het volgende:
Ja, dat is een feit.
quote:Op maandag 30 januari 2006 17:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Biography Rommel.
"His devotion to the profession of arms was in the best tradition of the gentleman. In a total war fought savagely and brutally, he inspired admiration for his treatment of prisoners. He was not tainted by Nazism....With his troops he enjoyed a deep rapport. He cared for them, and although he demanded their best and more, he never squandered them. Without pretension, modest, he tackled all his tasks with clarity, energy, and common sense." (Blumenson, 315)
Erwin Rommel - Veldmaarschalk of nazi ?
Jij legt het neer als een feit... ik verwerp hem alleen.
Speel deze vraag eens door aan [C&H], want hier kan ik geen nieuws van maken. Die bese man is al meer dan 60+ jr dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is op hol geslagen
Zo had je beter het hele topic kunnen verwijderenquote:Op maandag 30 januari 2006 22:45 schreef Captain_Chaos het volgende:
Hij had ook even kunnen stoppen.
Iedere achtervolgde heeft de keuze te stoppen óf te vluchten.
Kies je voor de vlucht dan draag je zelf de verantwoording voor de gevolgen.
Vinnie gokte en verloor.
Het is hartverscheurend voor het ventje en zijn ouders maar het is niet anders.
Laten we de politie maar niet verantwoordelijk gaan houden voor het idiote gedrag van haar 'klanten'.
ik vind dat mijn conclusie niet suggestief was en binnen de regels wasquote:Op maandag 30 januari 2006 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Meki graag andere conclusie in het bewuste topic.
Suggestief met feiten wijzen is meer voor [TRU]. En ik geef het nog 1 herkansing.
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:49 schreef ondeugend het volgende:
In de schoonveegwoede zijn er toch ook wat relevante posts weggehaald.
Ik had mijn post nog ge-edit.. kijk nog eens even ?quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb alleen de nieuwsfeitjes + relevante bijdrages laten staan. En een schone start.
En ja, ik heb heel hard moeten snijden.
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:58 schreef Drugshond het volgende:
Kolere. IK ga hier ook ff vegen.
Ik geef het topic 1 kans.. en anders blijft het op slot.
Ik niet...quote:Op maandag 30 januari 2006 23:53 schreef Meki het volgende:
ik vind dat mijn conclusie niet suggestief was en binnen de regels was
maar ik heb hem toch gewijzigd
het is idd laat DHquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik niet...
De aanvullende nieuwsfeitjes laten duidelijk zien dat de politie in deze materie geen schuld betreft.
Je had ook een stap terug kunnen nemen in het topic.Het is laat. Het is nog een kind van 13. Geen verlichting. Op de fiets. Geen voorrang verlenen. En een auto die waarschijnlijk veel te hard reed.
1 regel klopt wel : Rip voor de nabestaanden. Want die zitten ermee.
Zie mijn reaktie later in hetzelfde topic. Er is melding van gemaakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:15 schreef Martijn_fijn het volgende:
Staat er op een doodsverwensing een ban? Zo ja, dan verzoek ik een van de mods dit topic nog eens te bekijken.
Jongen verongelukt - Zuid-Holland
Weltrusten.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:18 schreef 1ofthefew het volgende:
weltrusten mensen
ach Drugshond, het is maandag, begin van de werkweek, iedereen is chagie en zit de ellende van vandaag hier af te reageren. vanaf donderdag word het weer beter
Bedankt.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zie mijn reaktie later in hetzelfde topic. Er is melding van gemaakt.
was net te laatquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:30 schreef Triggershot het volgende:
PI Boycot moslimlanden kost Denemarken veel geld. 3 kan dicht = dubbel
bvd
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kom er wel voerheen broeder
quote:Op maandag 30 januari 2006 23:16 schreef 1ofthefew het volgende:
Jongen verongelukt - Zuid-Holland
kunnen jullie niet een keer wat gaan doen aan Meki en zijn ontzettende irritante posts en conclusies?
Fok is voor iedereen maar je mag toch wel ergens een grens trekken voor IQ en EQ waarbij users keihard aangepakt worden?
elke dag zo'n topic is gewoon trollen, of hoe je dat ook noemt ...
volgens mij zit jij al lekker in je blauwe velletje he?quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:20 schreef Drugshond het volgende:
En daar zit je als modje ook niet op te wachten.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:21 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij zit jij al lekker in je blauwe velletje he?![]()
onvoorwaardelijk.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de vraag is eigenlijk omgekeerd.
Heb ik jullie steun nog ?
mmm, heeft ook met fatsoen en algemene ontwikkeling te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:57 schreef Oversight het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze....
moeten ze het daarom ook gelijk maar doen ?
ff serieus: Wáár zou je dan de grens willen trekken ?
Ik ben heel benieuwd naar jouw versie van "redelijiheid"...
Ja. Hoewel ik wel vind dat je inmiddels mag ophouden met praten over 'we' en aangeven dat je achter de schermen kan lezen. Leuk enthousiasme, maar blijf gewoon jezelf en blijf in mededelingen aan de voorkant.. aan de voorkant.quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:29 schreef sigme het volgende:
Ja. Hoewel ik wel vind dat je inmiddels mag ophouden met praten over 'we' en aangeven dat je achter de schermen kan lezen. Leuk enthousiasme, maar blijf gewoon jezelf en blijf in mededelingen aan de voorkant.. aan de voorkant.
Ja hoor jij altijd, al kom ik nauwelijks in NWSquote:Op woensdag 1 februari 2006 09:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Walgelijk zinnetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef Super7fighter het volgende:
Als het menens wordt, vlucht die Wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in Zeist weer in.
Die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de Islam bekeerde 16 jarige puber. Wilders is een laffe aap. Het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als Theo van Gogh deed.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:32 schreef Super7fighter het volgende:
Als het menens wordt, vlucht die Wilders zoals gewoonlijk weer zijn gevangenis in Zeist weer in.
Die gozer scheet zelfs in zijn broek voor een tot de Islam bekeerde 16 jarige puber. Wilders is een laffe aap. Het zou me niet verbazen als hij net zo zou gaan krijsen als Theo van Gogh deed.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:45 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als wilders kanker zou krijgen, zou ik het niet erg vinden.![]()
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
Wat een drama queens zijn jullie toch.![]()
Het zijn allemaal feitelijke constateringen. Krijste Theo niet "GENADE"?quote:
Ben jij wel Mr tolerance geweest in je reactiesquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.
Huh, ik dacht dat jij zo'n voorstander van de vrijheid van meningsuiting was? Volgens de Deense en Nederlandse wet doe ik niks strafbaars.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
nee jij moet eens normaal doen zielig figuur. je weet niet waarover je praat.
Agie wat je doet is niet gepast.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:52 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat jij zo'n voorstander van de vrijheid van meningsuiting was? Volgens de Deense en Nederlandse wet doe ik niks strafbaars.![]()
ja en dan de context hoe je het brengt, je verheerlijkt gewoon de moord en hoopt dat wilders de volgende is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:51 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Het zijn allemaal feitelijke constateringen. Krijste Theo niet "GENADE"?
Dat is mijn VERWACHTING ook bij Wilders, als iemand een aanslag op zijn leven wil plegen.
Waar wens ik hem een ziekte toe?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:47 schreef 1ofthefew het volgende:
Meki klaagt Geert Wilders aan
super7fighter, mensen kanker toewensen. hoe misselijk en een verkapte doodsverwensing!
(daarnaast vind ik het ontzettend goor om iemand zo'n nare ziekte toe te wensen aangezien kanker een ontzettende lijdensweg is die je niemand gunt!)
[..]
[..]
Helemaal netjes en gepast is het niet (zelfs verre van). Maar ik heb wel ergere dingen voorbij zien komen in de afgelopen 15 minuten. Als ik de lat zo laag moet ophangen... nou dan kan ik 24 uur per dag de moderator gaan uithangen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:49 schreef Super7fighter het volgende:
Wat een drama queens zijn jullie toch.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |