abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34518502
Mooi, die gast gaat waarschijnlijk voor 10 maanden de bak in!

Het klopt, de meisjes hebben in eerste instantie zelf toestemming gegeven, maar ik vind dat je daarmee niks goed praat. Over het algemeen minder jarig en wellicht impulsief en/of onwetend. Vervolgens chanteren is helemaal om te kotsen..

Kan me hier zo kwaad over maken..
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:15:42 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_34518546
Volgens mij is die man er gewoon ingeluisd..
pi_34518602
Je kiest er toch zelf in eerste instantie voor of je je tieten laat zien. Dan wil je daar gewoon aandacht mee...
Krijgen ze aandacht is het weer niet goed.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:35 #4
138514 1ofthefew
always on the run
pi_34518618
iemand foto's
De wereld is op hol geslagen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 15:17:50 #5
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_34518627
En hoe heeft die politie beslag kunnen leggen op die bedreigingen????

Lijkt me heel moeilijk te bewijzen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_34518716
Er ingeluisd? Lijkt mij niet, 25 slachtoffers verspreid over Nederland van verschillende leeftijden en bewijsmateriaal (volgens mij heeft dat bericht ook ooit op FOK gestaan) is denk ik wel voldoende..

Ja je kiest er wel voor om je tieten te laten zien, maar gezien sommige slachtoffers 13-jaar zijn.. Wanneer het medium internet ertussen uit gehaald zou worden zou je waarschijnlijk anders reageren.
pi_34519472
Internet is net zo hard, misschien wel harder dan de andere wereld. Ze hebben er wel van geleerd nooit meer hun tieten te late nzien aan onbekende...

Er zijn er toch genoeg die zoiets doen, op elke middelbare school hoor je wel eens van die verhalen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 18:08:06 #8
3767 Herald
Come get some
pi_34524648
slachtoffer Chantal (19) was net op het journaal, ze heeft de webcam afgezworen
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_34556056
Achterlijk gezeik. Las net het bericht over iemand die met zijn dronken kop een agent doodrijdt; krijgt een werkstraf, en een paar jaar rijontzegging. Iemand die wat meisjes overhaalt hun tieten te laten zien, en daar met zijn stomme kop misbruik van maakt door ze af te persen, krijgt een gevangenisstraf. Er zit gewoon een block-knop op MSN.. en moet je maar niet zo stom zijn om je gegevens te geven op internet..
  Redactie Games zaterdag 28 januari 2006 @ 18:39:36 #10
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_34556107
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
En terecht, sjonge jonge hoe dom kun je zijn...je tieten laten zien
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_34568147
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
Heb me doodgelachen toen ik dat nieuwsbericht hoorde en dat meisje ging spreken

Dat meisje kwam bij mij over als iemand die afkomstig is van een familie waarvan haar stamboom er ongeveer zou uit zou kunnen zien.

White trailer trash moeder + Een Amish Vader met een iq van 60 krijgen een Dochter + zoontje

Deze dochter + Zoon krijgen samen een incest baby en dan is die 19 jarige
die je op tv te zien kreeg
  zondag 29 januari 2006 @ 01:00:56 #12
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34568504
Kan iemand mij vertellen waarom het "leuk" is het aangezicht van je geslachtskenmerken met de rest van de wereld te delen?
pi_34568534
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het "leuk" is het aangezicht van je geslachtskenmerken met de rest van de wereld te delen?
Dat is sexy
pi_34568633
quote:
Op zondag 29 januari 2006 00:47 schreef Equinix het volgende:

[..]

Heb me doodgelachen toen ik dat nieuwsbericht hoorde en dat meisje ging spreken

Dat meisje kwam bij mij over als iemand die afkomstig is van een familie waarvan haar stamboom er ongeveer zou uit zou kunnen zien.

White trailer trash moeder + Een Amish Vader met een iq van 60 krijgen een Dochter + zoontje

Deze dochter + Zoon krijgen samen een incest baby en dan is die 19 jarige
die je op tv te zien kreeg
Oh in dat geval keur ik alles wat deze man deed goed.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:06:21 #15
3767 Herald
Come get some
pi_34568641
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
kan jij me dan vertellen wat dan het nut van een webcam is?
pi_34570616
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef NZ het volgende:

Het klopt, de meisjes hebben in eerste instantie zelf toestemming gegeven, maar ik vind dat je daarmee niks goed praat. Over het algemeen minder jarig en wellicht impulsief en/of onwetend. Vervolgens chanteren is helemaal om te kotsen..

Onzin, hij heeft ze niks laten doen wat ze zelf niet wilden! Onnozele grietjes. Als je je vrijwillig uitkleedt dan moet je ook niet zeiken achteraf.

10 maanden. Wat een bullshit.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34570669
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef StefanP het volgende:

[..]

Onzin, hij heeft ze niks laten doen wat ze zelf niet wilden! Onnozele grietjes. Als je je vrijwillig uitkleedt dan moet je ook niet zeiken achteraf.

10 maanden. Wat een bullshit.
Het was dus niet vrijwillig he, hij chanteerde ze
stupidity has become as common as common sense was before
pi_34574000
quote:
Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het was dus niet vrijwillig he, hij chanteerde ze
Hij chanteerde ze er pas laterna mee, in eerste instantie lieten ze zich zelf zien voor de webcam zonder dat die man enig materiaal had om ze mee te chanteren.
Zodra die 'n grote machtspositie had ging hij dat meer gebruiken...
Dat hij 'n straf moet krijgen snap ik wel, maar mogelijk 10 maanden is belachelijk.
Die gedupeerde meisjes zouden ook allemaal 'n "straf" moeten krijgen, dat ze eens leren omgaan met internet
pi_34574117
als meisjes hun tieten zomaar aan onbekenden laten zien dan moeten ze ook niet gek opkijken als dat materiaal ineens ergens op internet verschijnt, of dat dit op een of andere wijze tegen ze gebruikt kan worden. het is gewoon dom om een onbekende zomaar te vertrouwen daarmee.

ik vind die eis op zich wel terecht, maar ik denk dat wat deze meneer gedaan heeft niet zo uniek is als dit proces.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34575193
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef NZ het volgende:

10 maanden,veel te weinig
pi_34576028
Die meisjes zijn gewoon dom. Bij minderjarige dames kan ik me een straf nog voorstellen, als het om 18+ gaat is het eigen schuld dikke bult.
  zondag 29 januari 2006 @ 12:45:45 #22
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_34576283
Ik vind t wel een grappig verhaal allemaal
Sjonge als je naakt voor de webcam gaat staan voor een vreemde ben je toch ook dom hoor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_34576739
Wat hij deed is niet goed te keuren
maar wat ontzettend dom van die meiden
ik ben zelf 18 en geloof me,never dat ik zoiets doet voor iemand voor een cam,en al helemaal niet voor een vreemde,hoe naief kan je zijn op zo'n leeftijd
Sorry hoor hoevaak word er niet aandacht aan besteed
Salsa Española
pi_34576984
Domme wijven. Domme kerel.
Get a life.
JOHNNY HEITINGA
  zondag 29 januari 2006 @ 17:25:34 #25
3767 Herald
Come get some
pi_34586258
wat komisch weer dat iedereen het maar raar vind van die meisjes, maar je tieten laten zien voor wat Fok!vrienden vindt iedereen wél normaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')