En terecht, sjonge jonge hoe dom kun je zijn...je tieten laten zienquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
slachtoffer Chantal (19) was net op het journaal, ze heeft de webcam afgezworen
Heb me doodgelachen toen ik dat nieuwsbericht hoorde en dat meisje ging sprekenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:08 schreef Herald het volgende:
slachtoffer Chantal (19) was net op het journaal, ze heeft de webcam afgezworen
Dat is sexyquote:Op zondag 29 januari 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het "leuk" is het aangezicht van je geslachtskenmerken met de rest van de wereld te delen?
Oh in dat geval keur ik alles wat deze man deed goed.quote:Op zondag 29 januari 2006 00:47 schreef Equinix het volgende:
[..]
Heb me doodgelachen toen ik dat nieuwsbericht hoorde en dat meisje ging spreken![]()
Dat meisje kwam bij mij over als iemand die afkomstig is van een familie waarvan haar stamboom er ongeveer zou uit zou kunnen zien.
White trailer trash moeder + Een Amish Vader met een iq van 60 krijgen een Dochter + zoontje
Deze dochter + Zoon krijgen samen een incest baby en dan is die 19 jarige
die je op tv te zien kreeg![]()
kan jij me dan vertellen wat dan het nut van een webcam is?quote:Op zondag 29 januari 2006 01:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het "leuk" is het aangezicht van je geslachtskenmerken met de rest van de wereld te delen?
Onzin, hij heeft ze niks laten doen wat ze zelf niet wilden! Onnozele grietjes. Als je je vrijwillig uitkleedt dan moet je ook niet zeiken achteraf.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef NZ het volgende:
Mooi, die gast gaat waarschijnlijk voor 10 maanden de bak in!
Het klopt, de meisjes hebben in eerste instantie zelf toestemming gegeven, maar ik vind dat je daarmee niks goed praat. Over het algemeen minder jarig en wellicht impulsief en/of onwetend. Vervolgens chanteren is helemaal om te kotsen..![]()
Kan me hier zo kwaad over maken..
Het was dus niet vrijwillig he, hij chanteerde zequote:Op zondag 29 januari 2006 03:02 schreef StefanP het volgende:
[..]
Onzin, hij heeft ze niks laten doen wat ze zelf niet wilden! Onnozele grietjes. Als je je vrijwillig uitkleedt dan moet je ook niet zeiken achteraf.
10 maanden. Wat een bullshit.
Hij chanteerde ze er pas laterna mee, in eerste instantie lieten ze zich zelf zien voor de webcam zonder dat die man enig materiaal had om ze mee te chanteren.quote:Op zondag 29 januari 2006 03:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was dus niet vrijwillig he, hij chanteerde ze
10 maanden,veel te weinigquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:14 schreef NZ het volgende:
Mooi, die gast gaat waarschijnlijk voor 10 maanden de bak in!
Het klopt, de meisjes hebben in eerste instantie zelf toestemming gegeven, maar ik vind dat je daarmee niks goed praat. Over het algemeen minder jarig en wellicht impulsief en/of onwetend. Vervolgens chanteren is helemaal om te kotsen..![]()
Kan me hier zo kwaad over maken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |