Niet verachtelijker als andere posters en naasten op een volledige onbeschofte en achterbakse manier bejegenen omdat je weet dat je weinig te vrezen hebt.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:03 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Het idee alleen al om naar geweld te (willen) grijpen wanneer iemand je in jouw ogen op een forum onjuist bejegend, is verachtelijk.
Dat zou handig zijn als bepaalde mods reagerenquote:Wanneer iemand te ver gaat in de discussie kun je hier gewoon de moderators op aanspreken, zodat de betreffende opmerking verwijderd wordt (wat hier ook gebeurde). Gaat iemand echt te ver dan kan een mod hier vervolgens een ban voor aanvragen.
Dat is het erge selectief lezen, je zou toch van een mod kunnen verwachten dat even gekeken wordt waarom iemand reageert op een manier die niet binnen de regels past, 99.9% van de tijd zal dat zijn op gezuig en gezeik dat net zo goed nioet binnen die regels past.quote:Ik heb niet naar de hele voorgeschiedenis gekeken, en waar het het uiten van dreigementen betreft doet dat er ook niet echt toe. Dat is iets wat gewoon echt niet kan.
Die hebben we verloren gemaaktquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:43 schreef Meki het volgende:
waar is de AH topic gebleven
Dat begrijp ik dus ook niet. De aanleiding is weliswaar een nieuwsbericht, maar eenzelfde soort nieuwsbericht wordt ieder kwartaal gepubliceerd. Het topic gaat ook niet specifiek over dit nieuwsbericht, waarin wordt aangegeven dat de huizenprijzen zijn gestegen, maar over problemen van de dichtgeslipte woningmarkt in zijn algemeenheid en de oorzaken die daaraan ten grondslag liggen. Kortom, het topic hoort thuis in POL.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Het is mij niet altijd even duidelijk wat nou echt bij POL hoort, en wat bij NWS.
Ik begrijp helemaal niet waarom deze topic: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! van POL naar NWS is gegaan. De aanleiding is geen actualiteit, het probleem bestaat al 40 jaar en de gevolgen strekken zich over de komende 40 jaar uit, en dit alles is een gevolg / keuze van de politiek.
Waarom dan het topic van POL naar NWS?
Soms is dit verschil ook miniscuul klein. Maar in het bewuste artikel stond een brond vermelding van Nu.NLquote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Het is mij niet altijd even duidelijk wat nou echt bij POL hoort, en wat bij NWS.
De onderbouwing in cijfers + bron is wel weer actueel naar de laatste stand van zaken (= niewsfeit).quote:.
Ik begrijp helemaal niet waarom deze topic: Huizenprijzen blijven stijgen! Rampzalige gevolgen!! van POL naar NWS is gegaan. De aanleiding is geen actualiteit, het probleem bestaat al 40 jaar en de gevolgen strekken zich over de komende 40 jaar uit, en dit alles is een gevolg / keuze van de politiek.
Hoi Drugshond, alvorens je deze reactie verwijderd, zou je mij misschien kunnen vertellen of er nog iets met het SCH probleem gaat gebeuren? Ik ben daar reuze benieuwd naar namelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 07:43 schreef Drugshond het volgende:
* ff het topic van een andere luier voorzien (diverse on-/offtopic reakties aangepast of verwijderd) *
define SCH probleem. ?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:56 schreef robh het volgende:
Hoi Drugshond, alvorens je deze reactie verwijderd, zou je mij misschien kunnen vertellen of er nog iets met het SCH probleem gaat gebeuren? Ik ben daar reuze benieuwd naar namelijk.
wbquote:Op zondag 22 januari 2006 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Op mail heb IK in ieder geval geen reactie meer gezien.
Thx de NWS-versie gaat dicht. + begeleidend schrijven.quote:Op zondag 22 januari 2006 15:07 schreef freako het volgende:
Kamerleden krijgen torenhoge Zorg-compensatie
dubbeltopic van: Compensatie ziektekosten voor kamerleden in POL.
CTRL A CTRL C CTRL Vquote:Op zondag 22 januari 2006 09:50 schreef sigme het volgende:
Kun je iets meer vertellen over dit topic ?. Fok@Search "Dewanand" = 0 results.quote:Op maandag 23 januari 2006 22:47 schreef OnlineGokker het volgende:
Waar is dat topic van Dewanand geblevenEindelijk weer eens een leuk topic door één of andere halve zooi geopend, maar in onzin staat ie blijkbaar ook niet
Het ging over geheime documenten van Nieuw Rechts...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over dit topic ?. Fok@Search "Dewanand" = 0 results.
TRU of POL zou ik eerder denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:29 schreef OnlineGokker het volgende:
Het ging over geheime documenten van Nieuw Rechts...
quote:Op maandag 23 januari 2006 14:50 schreef SCH het volgende:
Klopt!
Sp3ckie...sarcasme...wat leukquote:Op maandag 23 januari 2006 19:20 schreef sp3c het volgende:
och naast sommige users zullen vervelende mods niet eens meer opvallen denk ik
Ik pas tegenwoordig ook OP's aanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:59 schreef desiredbard het volgende:
Drugshond is erg goed in TT wijzigen....
Here to helpquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil je juist belonen....maar dat drugsgebruikendehuisdier werkt niet mee.
Martin Gauss 4 Admin
als ik een topic naar me vernoemd wil hebben dan doe ik dat zelf wel daar doe ik niet moeilijk overquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:03 schreef desiredbard het volgende:
Ik wil je juist belonen....maar dat drugsgebruikendehuisdier werkt niet mee.
Martin Gauss 4 Admin
Ja maar een topic voor jezelf openen is lang niet zo leuk als iemand die een topic voor je opent.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ik een topic naar me vernoemd wil hebben dan doe ik dat zelf wel daar doe ik niet moeilijk over
Hey.quote:
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stootquote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:54 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ja maar een topic voor jezelf openen is lang niet zo leuk als iemand die een topic voor je opent.
Het is toch ook leuker een bosje bloemen te krijgen dan het voor jezelf te kopen/plukken/kweken
....jij koopt bloemen voor jezelfquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar als ik het zelf koop dan koop ik precies wat ik ok vind ipv dat ik het anderhalf uur op de vensterbank zet en het er daarna 'per ongeluk' van af stoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |