quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef partijrechtenkind het volgende:
Postertekst tegen Verdonk geen smaad
De postertekst „Reisbureau Rita, arrestatie deportatie crematie adequaat tot het bittere eind” is geen smaad. De politierechter in Arnhem heeft een 32-jarige Nijmegenaar hiervan woensdag vrijgesproken, al noemde de rechter de tekst wel „op het randje.”
Justice is coming!
Eindelijk weer eens gerechtigheid,lang leve de democratie!![]()
Sorry hier de Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)donk_geen_smaad.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef partijrechtenkind het volgende:
Postertekst tegen Verdonk geen smaad
De postertekst „Reisbureau Rita, arrestatie deportatie crematie adequaat tot het bittere eind” is geen smaad. De politierechter in Arnhem heeft een 32-jarige Nijmegenaar hiervan woensdag vrijgesproken, al noemde de rechter de tekst wel „op het randje.”
Justice is coming!
Eindelijk weer eens gerechtigheid,lang leve de democratie!![]()
Dat moet je maar een Volkert van de Graaf vragen. Die sukkel zal je het antwoord wel kunnen geven.....quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Hoever moet je gaan om wel straf te krijgen?
Nee, maar ze vond wel dat er adequaat was opgetreden. Dat is pas smakeloos.quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Roi het volgende:
Smakeloos, die vrouw is niet persoonlijk verantwoordelijk voor de doden.
uit onderzoek blijkt (VS en Nederland) dat harder straffen niet voor rehabilitatie zorgt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef 1ofthefew het volgende:
dus halsema, marijnissen en dergelijke mogen we ook moordenaars noemen aangezien door hun zwakke standpunten misdadigers niet hard genoeg worden gestraft ...
quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef fayle het volgende:
[..]
uit onderzoek blijkt (VS en Nederland) dat harder straffen niet voor rehabilitatie zorgt.
Dus is het pleidooi van halsema, marijnissen ed voor meer aandacht voor reclassering (ipv langer straffen perse) wat wél betere resultaten oplevert juist verantwoordelijk voor mínder misdadigers en misdaden.
jawel volgens haar was de cellencomplex veiligquote:Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Roi het volgende:
Smakeloos, die vrouw is niet persoonlijk verantwoordelijk voor de doden.
Lijkt me toch niet dat zij de controle's moet uitvoeren op die cellencomplexen, daar is gewoon de staat verantwoordelijk voor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel volgens haar was de cellencomplex veilig
de antwoord hebben we immers al gehad met 11 a 12 doden
En wie vertegenwoordigt de Staat als verantwoordelijke denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Roi het volgende:
Lijkt me toch niet dat zij de controle's moet uitvoeren op die cellencomplexen, daar is gewoon de staat verantwoordelijk voor.
Hup, ga nog even lezen wie er precies vastzaten en waarom. DAn zie je in dat bovenstaande tekst niet meer klopt.quote:Als die mensen hier niet zonder legitieme reden hier heen waren gekomen/gesmokkeld was er niets aan de hand geweest, dan waren er geen ongelukken gebeurd. Maar die mensen kozen ervoor om hier naar toe te gaan ook al wisten ze dat ze niet zouden mogen blijven, zij deden niet eens hun best zoals duizenden andere dat wel doen.
over het laaste stukje ben ik met je eens. maar zij willen ook leven als hoe wij leven. geen oorlog etc. maar ook al waren de illegalen er niet in de brand zou er wel geweest zijnquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat zij de controle's moet uitvoeren op die cellencomplexen, daar is gewoon de staat verantwoordelijk voor.
Als die mensen hier niet zonder legitieme reden hier heen waren gekomen/gesmokkeld was er niets aan de hand geweest, dan waren er geen ongelukken gebeurd. Maar die mensen kozen ervoor om hier naar toe te gaan ook al wisten ze dat ze niet zouden mogen blijven, zij deden niet eens hun best zoals duizenden andere dat wel doen.
Ik zou eerder de schuld geven aan de minister van binnenlandse zaken of Harlemmermeer oid, maar niet aan de minister vanVreemdelingenzaken en Integratie omdat zij die mensen daar heeft geplaatst.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
En wie vertegenwoordigt de Staat als verantwoordelijke denk je?
[..]
Hoeft niet, ik heb stukjes gezien in Netwerk over (familie)slachtoffers. Leuk dat ze ondertussen Nederlands konden maar ze waren hier zonder verblijfsvergunning.quote:Hup, ga nog even lezen wie er precies vastzaten en waarom. DAn zie je in dat bovenstaande tekst niet meer klopt.
Dacht dat één van de slachtoffers er niet had moeten zitten want zijn papieren bleken later wel in orde te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik zou eerder de schuld geven aan de minister van binnenlandse zaken of Harlemmermeer oid, maar niet aan de minister vanVreemdelingenzaken en Integratie omdat zij die mensen daar heeft geplaatst.
Zij ging er van uit dat het bedrijf Securicor het goed had beveiligd.
[..]
Hoeft niet, ik heb stukjes gezien in Netwerk over (familie)slachtoffers. Leuk dat ze ondertussen Nederlands konden maar ze waren hier zonder verblijfsvergunning.
Erg voor die man die hier ondertussen getrouwt is en een kind heeft maar dat weet je van tevoren, daar kan ze zich niet door laten chanteren.
Bron aub. Het onderzoek dat langer straffen niet werkt bestaat namelijk niet alhoewel iedereen dit altijd aanneemt als feit.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef fayle het volgende:
[..]
uit onderzoek blijkt (VS en Nederland) dat harder straffen niet voor rehabilitatie zorgt.
Dus is het pleidooi van halsema, marijnissen ed voor meer aandacht voor reclassering (ipv langer straffen perse) wat wél betere resultaten oplevert juist verantwoordelijk voor mínder misdadigers en misdaden.
Kan zij er wat aan doen dat die idioten de boel zelf in de fik steken in de hoop te kunnen ontsnappen...quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:
[..]
jawel volgens haar was de cellencomplex veilig
de antwoord hebben we immers al gehad met 11 a 12 doden
Het lijkt me ook redelijk onacceptabel om iemand zomaar even een hogere straf te geven dan de rechter vastlegt om te onderzoeken of dat helpt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef FreedonNadd het volgende:
[..]
Bron aub. Het onderzoek dat langer straffen niet werkt bestaat namelijk niet alhoewel iedereen dit altijd aanneemt als feit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |