abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33942286
Postertekst tegen Verdonk geen smaad
De postertekst „Reisbureau Rita, arrestatie deportatie crematie adequaat tot het bittere eind” is geen smaad. De politierechter in Arnhem heeft een 32-jarige Nijmegenaar hiervan woensdag vrijgesproken, al noemde de rechter de tekst wel „op het randje.”

Justice is coming!
Eindelijk weer eens gerechtigheid,lang leve de democratie!
pi_33942340
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef partijrechtenkind het volgende:
De postertekst „Reisbureau Rita, arrestatie deportatie crematie adequaat tot het bittere eind” is geen smaad. De politierechter in Arnhem heeft een 32-jarige Nijmegenaar hiervan woensdag vrijgesproken, al noemde de rechter de tekst wel „op het randje.”

Justice is coming!
pi_33942418
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef partijrechtenkind het volgende:

Justice is coming!
Sorry hier de Bron http://www.telegraaf.nl/b(...)donk_geen_smaad.html
  woensdag 11 januari 2006 @ 16:59:51 #4
60716 ShadowFax
error 404. Page not found
pi_33942812
En zo hoor het!
  woensdag 11 januari 2006 @ 17:48:46 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_33944304
Hoever moet je gaan om wel straf te krijgen?
pi_33946619
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 17:48 schreef BasEnAad het volgende:
Hoever moet je gaan om wel straf te krijgen?
Dat moet je maar een Volkert van de Graaf vragen. Die sukkel zal je het antwoord wel kunnen geven.....
pi_33948061
Smakeloos, die vrouw is niet persoonlijk verantwoordelijk voor de doden.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_33948191
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Roi het volgende:
Nee, maar ze vond wel dat er adequaat was opgetreden. Dat is pas smakeloos.
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:54:18 #9
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33951291
dus halsema, marijnissen en dergelijke mogen we ook moordenaars noemen aangezien door hun zwakke standpunten misdadigers niet hard genoeg worden gestraft ...
De wereld is op hol geslagen
pi_33951459
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:54 schreef 1ofthefew het volgende:
dus halsema, marijnissen en dergelijke mogen we ook moordenaars noemen aangezien door hun zwakke standpunten misdadigers niet hard genoeg worden gestraft ...
uit onderzoek blijkt (VS en Nederland) dat harder straffen niet voor rehabilitatie zorgt.
Dus is het pleidooi van halsema, marijnissen ed voor meer aandacht voor reclassering (ipv langer straffen perse) wat wél betere resultaten oplevert juist verantwoordelijk voor mínder misdadigers en misdaden.
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:16:20 #11
138514 1ofthefew
always on the run
pi_33954582
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef fayle het volgende:

[..]

uit onderzoek blijkt (VS en Nederland) dat harder straffen niet voor rehabilitatie zorgt.
Dus is het pleidooi van halsema, marijnissen ed voor meer aandacht voor reclassering (ipv langer straffen perse) wat wél betere resultaten oplevert juist verantwoordelijk voor mínder misdadigers en misdaden.
de VS kun je ook helemaal vergelijken met nederland he
dus dat is al een foute redenatie.
en welk onderzoek in nederland bewijst dat dan?
rehabilitatie... je bedoeld pedo's, verkrachters en moordenaars TBS opleggen en dan kijken wat ze doen ...
gewoon levenslang opsluiten dat tuig en andere criminelen in strafkampen zetten waar ze de hele dag dwangarbeid moeten doen!
De wereld is op hol geslagen
  woensdag 11 januari 2006 @ 22:25:12 #12
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33955014
Ik wens TS toe dat TS de verantwoording mag hebben over asielbelleid.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33955359
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:35 schreef Roi het volgende:
jawel volgens haar was de cellencomplex veilig
de antwoord hebben we immers al gehad met 11 a 12 doden
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33957049
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Lijkt me toch niet dat zij de controle's moet uitvoeren op die cellencomplexen, daar is gewoon de staat verantwoordelijk voor.

Als die mensen hier niet zonder legitieme reden hier heen waren gekomen/gesmokkeld was er niets aan de hand geweest, dan waren er geen ongelukken gebeurd. Maar die mensen kozen ervoor om hier naar toe te gaan ook al wisten ze dat ze niet zouden mogen blijven, zij deden niet eens hun best zoals duizenden andere dat wel doen.
pi_33957201
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Roi het volgende:
Lijkt me toch niet dat zij de controle's moet uitvoeren op die cellencomplexen, daar is gewoon de staat verantwoordelijk voor.
En wie vertegenwoordigt de Staat als verantwoordelijke denk je?
quote:
Als die mensen hier niet zonder legitieme reden hier heen waren gekomen/gesmokkeld was er niets aan de hand geweest, dan waren er geen ongelukken gebeurd. Maar die mensen kozen ervoor om hier naar toe te gaan ook al wisten ze dat ze niet zouden mogen blijven, zij deden niet eens hun best zoals duizenden andere dat wel doen.
Hup, ga nog even lezen wie er precies vastzaten en waarom. DAn zie je in dat bovenstaande tekst niet meer klopt.
pi_33957214
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef Roi het volgende:

[..]

over het laaste stukje ben ik met je eens. maar zij willen ook leven als hoe wij leven. geen oorlog etc. maar ook al waren de illegalen er niet in de brand zou er wel geweest zijn
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:12:21 #17
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33957594
In het geval van Verdonk moet wat mij betreft de grenzen van de wet zo dicht mogelijk worden benaderd.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_33957772
ach ze is toch al door de knieen gegaan.. onze ijzeren dame
pi_33957980
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:05 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

En wie vertegenwoordigt de Staat als verantwoordelijke denk je?
[..]
Ik zou eerder de schuld geven aan de minister van binnenlandse zaken of Harlemmermeer oid, maar niet aan de minister vanVreemdelingenzaken en Integratie omdat zij die mensen daar heeft geplaatst.
Zij ging er van uit dat het bedrijf Securicor het goed had beveiligd.
quote:
Hup, ga nog even lezen wie er precies vastzaten en waarom. DAn zie je in dat bovenstaande tekst niet meer klopt.
Hoeft niet, ik heb stukjes gezien in Netwerk over (familie)slachtoffers. Leuk dat ze ondertussen Nederlands konden maar ze waren hier zonder verblijfsvergunning.
Erg voor die man die hier ondertussen getrouwt is en een kind heeft maar dat weet je van tevoren, daar kan ze zich niet door laten chanteren.
pi_33962030
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef Roi het volgende:

[..]

Ik zou eerder de schuld geven aan de minister van binnenlandse zaken of Harlemmermeer oid, maar niet aan de minister vanVreemdelingenzaken en Integratie omdat zij die mensen daar heeft geplaatst.
Zij ging er van uit dat het bedrijf Securicor het goed had beveiligd.
[..]

Hoeft niet, ik heb stukjes gezien in Netwerk over (familie)slachtoffers. Leuk dat ze ondertussen Nederlands konden maar ze waren hier zonder verblijfsvergunning.
Erg voor die man die hier ondertussen getrouwt is en een kind heeft maar dat weet je van tevoren, daar kan ze zich niet door laten chanteren.
Dacht dat één van de slachtoffers er niet had moeten zitten want zijn papieren bleken later wel in orde te zijn.
pi_33969205
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:59 schreef fayle het volgende:

[..]

Bron aub. Het onderzoek dat langer straffen niet werkt bestaat namelijk niet alhoewel iedereen dit altijd aanneemt als feit.
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:02:41 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33969438
Hypocrieten zijn het. Aan de ene kant prat gaan op solidariteit met hun medemens, de zielige asielzoeker. Aan de andere kant de minister uitmaken voor moordenaar. Als je echt weet wat respect inhoudt dan ben je consequent en zou je dit soort teksten al helemaal niet willen.
pi_33969530
Verdonk is een van de beste ministers die we ooit gehad hebben. En sja dat roept tegenstand op bij een stel labiele figuren.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33984800
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:31 schreef Meki het volgende:

[..]

Kan zij er wat aan doen dat die idioten de boel zelf in de fik steken in de hoop te kunnen ontsnappen...
En als ze de bewakers niet hadden aangevallen zouden ze waarschijnlijk nog wel leven.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_33984877
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:53 schreef FreedonNadd het volgende:

[..]

Bron aub. Het onderzoek dat langer straffen niet werkt bestaat namelijk niet alhoewel iedereen dit altijd aanneemt als feit.
Het lijkt me ook redelijk onacceptabel om iemand zomaar even een hogere straf te geven dan de rechter vastlegt om te onderzoeken of dat helpt.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')