abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34510400
Waar gaat het heen,en dat kan allemaal in Europa?
Italianen die thuis of op het werk te maken krijgen met dieven, mogen hen doodschieten. Dat is een nieuwe wet, die door de Kamer van Afgevaardigden in Rome is aangenomen met 244 tegen 175 stemmen

Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten! Nee ik vind ook dat Europese hof zich hier maar eens mee moet gaan bemoeien! Want waar gaan wij heen,terug naar het wilde westen?
pi_34510524
Is er een link beschikbaar waar die wet (in het nederlands) wordt beschreven?
pi_34510620
wij gaan nergens heen. de italianen gaan ergens heen.

afgezien van het feit dat ik vind dat inbrekers de dood verdienen als dat toevalig zo uitkomt denk ik dat je dit soort zaken niet zo internationaal moet zien.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_34510633
En jij denkt werkelijk dat de wet niet zo in elkaar zit dat dat dus niet zomaar kan? Lekker naief ben je.
A mind with a heart of it's own
pi_34510640
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef TheMassive het volgende:
Is er een link beschikbaar waar die wet (in het nederlands) wordt beschreven?
uiteraard ligt het een heel stuk genuanceerder dan TS aangeeft.
pi_34510653
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef partijrechtenkind het volgende:
Italianen die thuis of op het werk te maken krijgen met dieven, mogen hen doodschieten. Dat is een nieuwe wet, die door de Kamer van Afgevaardigden in Rome is aangenomen met 244 tegen 175 stemmen

Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten! Nee ik vind ook dat Europese hof zich hier maar eens mee moet gaan bemoeien! Want waar gaan wij heen,terug naar het wilde westen?
Het wilde westen was helemaal niet zo wild..
Deal with it; rock 'n roll
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:12:42 #7
3767 Herald
Come get some
pi_34510711
quote:
Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten!
en Cohen denkt in eerste instantie dan "mijn aanpak heeft gewerkt, er worden steeds vaker allochtonen bij de mensen thuis uitgenodigd!"
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_34510752
quote:

chill the fuk out linkse druktemaker.
pi_34510786
Zoiets zou hier ook wel mogen. Het is belachelijk dat een crimineel beter beschermd wordt dan een slachtoffer; liever een dader in het ziekenhuis dan vijf gestolen euro's.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34510858
Ik vind het ook een gevaarlijke ontwikkeling dat meestal de rechten van het slachtoffer minder gerespecteerd worden dan van de dader.
pi_34510866
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef DrMarten het volgende:
En jij denkt werkelijk dat de wet niet zo in elkaar zit dat dat dus niet zomaar kan? Lekker naief ben je.
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef halion het volgende:

[..]

chill the fuk out linkse druktemaker.
Wanneer je niks inhoudelijs hebt toe te voegen en alleen op de persoon wil gaan spelen, graag niet reageren in dit topic.
pi_34510923
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef TheMassive het volgende:

[..]

[..]

Wanneer je niks inhoudelijs hebt toe te voegen en alleen op de persoon wil gaan spelen, graag niet reageren in dit topic.
Ah, heb je haar ook weer.

Ze zouden toch eens moeten stoppen met het verstrekken van internetverbingen aan mensen in het PBC.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_34510998
Goeie zaak! Mensen moeten met hun poten van andermans spullen af blijven!
Kunnen ze dat niet dan weten ze wat de consequenties kunnen zijn!

Dat deze wet maar snel in Nederland in werking mag treden.
“Islam is a backward culture.”
“You can’t base a society on religion. The bible is no cookery book.”
www.supportdenmark.com
pi_34511030
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ah, heb je haar ook weer.

Ze zouden toch eens moeten stoppen met het verstrekken van internetverbingen aan mensen in het PBC.
dat is de 1e stap voor het terugkeren in de maatschappij, en jij maakt het op deze manier alleen maar lastiger. de broeders met de dwangbuis zijn al onderweg.
pi_34511108
het is opzich wel een goede zaak, maar zoals de topicstarter al zegt...
Als je iemand niet mag en je nodigt hem bij je thuis kun je hem zo maar doodschieten en zeggen " DAT IS EEN INBREKER!"

Ik vind dat ze het doden van een inbreker moeten straffen, maar in de been schieten/ Portie klappen geven niet.
pi_34511262
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef dyzrz het volgende:
het is opzich wel een goede zaak, maar zoals de topicstarter al zegt...
Als je iemand niet mag en je nodigt hem bij je thuis kun je hem zo maar doodschieten en zeggen " DAT IS EEN INBREKER!"
dat is toch gewoon een drogreden.. de politie doet heus wel onderzoek naar ieder sterfgeval.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:33:22 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_34511280
Slechte zaak, ik woon nog geen 15 km van de Italiaanse grens. Komen die Albaniërs (=Italiaanse Marrokezen, maar dan crimineler ) vast hier naartoe. Gelukkig heeft iedereen hier thuis een van staatswege verstrekte Sig 90 rondslingeren

quote:
Die Angehörigen der Armee nehmen ihre persönliche Waffe zwischen den Dienstleistungen nach Hause, was dazu führt, dass die Schweiz eine hohe Dichte an Feuerwaffen aufweist. Trotzdem sind Missbräuche dieser Waffen zwar sehr selten aber statistisch doch feststellbar. Insbesondere werden ca 23,9% aller Suizide mit Schusswaffen begangen (Stand 2005 [1]) wovon deutlich mehr als die Hälfte mit Armeewaffen (Stand 1996) [2]). Seit 1996 wurden die Anzahl der Waffen um 380'000 Stück reduziert
ONTOPIC:

Zou in NL ook moeten mogen. Of iig legaal (licht) mishandelen die idioten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_34511318
quote:

[..]

[..]

you need some spanking lady.

lick the semen from my Jemen. Is dat inhoudelijk genoeg?
pi_34511362
moeten ze hier ook doen
  vrijdag 27 januari 2006 @ 11:37:49 #20
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_34511414
Dus als iemand je uitnodigt met de woorden " Trust me..I'll make you an offer you can't refuse " kan je beter zeggen dat je al plannen hebt...
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_34511437
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef electricity het volgende:

[..]

dat is toch gewoon een drogreden.. de politie doet heus wel onderzoek naar ieder sterfgeval.
Beetje naief,hoe wil een dode bewijzen dat hij of zij geen huisvrede breuk pleegde!
Want daar gaan we dan toch naar toe,een inbreker ,bedreiger die bij jou ongevraagt binnenkomt pleegt huisvredebreuk
Dus dan zou je hem of haar volgens die wet dood kunnen schieten
pi_34511467
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Vivi het volgende:
Dus als iemand je uitnodigt met de woorden " Trust me..I'll make you an offer you can't refuse " kan je beter zeggen dat je al plannen hebt...
Och meestal gaat er nog een goed glaasje cognac aan vooraf
pi_34511520
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef partijrechtenkind het volgende:

[..]

Beetje naief,hoe wil een dode bewijzen dat hij of zij geen huisvrede breuk pleegde!
Want daar gaan we dan toch naar toe,een inbreker ,bedreiger die bij jou ongevraagt binnenkomt pleegt huisvredebreuk
Dus dan zou je hem of haar volgens die wet dood kunnen schieten
ik denk dat de bewijslast eerder andersom ligt, denk je niet? als jij aannemelijk kunt maken dat er is ingebroken (sporen van braak bijvoorbeeld), dan lijkt het me een redelijk geloofwaardig verhaal als je een kogel in zo'n inbreker boort.
pi_34512193
quote:

[..]

[..]

En jij bent?
A mind with a heart of it's own
pi_34512368
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 12:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En jij bent?
Wie ben jij om de topicstarter af te vallen? Net zoals users dat doen, reageer ik zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')