uiteraard ligt het een heel stuk genuanceerder dan TS aangeeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:06 schreef TheMassive het volgende:
Is er een link beschikbaar waar die wet (in het nederlands) wordt beschreven?
Het wilde westen was helemaal niet zo wild..quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef partijrechtenkind het volgende:
Waar gaat het heen,en dat kan allemaal in Europa?
Italianen die thuis of op het werk te maken krijgen met dieven, mogen hen doodschieten. Dat is een nieuwe wet, die door de Kamer van Afgevaardigden in Rome is aangenomen met 244 tegen 175 stemmen
Een heel gevaarlijke ontwikkeling!
Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten! Nee ik vind ook dat Europese hof zich hier maar eens mee moet gaan bemoeien! Want waar gaan wij heen,terug naar het wilde westen?
en Cohen denkt in eerste instantie dan "mijn aanpak heeft gewerkt, er worden steeds vaker allochtonen bij de mensen thuis uitgenodigd!"quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef partijrechtenkind het volgende:
Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten!
chill the fuk out linkse druktemaker.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:01 schreef partijrechtenkind het volgende:
Waar gaat het heen,en dat kan allemaal in Europa?
Italianen die thuis of op het werk te maken krijgen met dieven, mogen hen doodschieten. Dat is een nieuwe wet, die door de Kamer van Afgevaardigden in Rome is aangenomen met 244 tegen 175 stemmen
Want het komt er op neer,dat als je iemand niet mag,of uit de weg wil ruimen je hem enkel nog maar thuis hoeft uit te nodigen om hem vervolgens als zg inbreker,bedreiger dood te schieten! Nee ik vind ook dat Europese hof zich hier maar eens mee moet gaan bemoeien! Want waar gaan wij heen,terug naar het wilde westen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:09 schreef DrMarten het volgende:
En jij denkt werkelijk dat de wet niet zo in elkaar zit dat dat dus niet zomaar kan? Lekker naief ben je.
Wanneer je niks inhoudelijs hebt toe te voegen en alleen op de persoon wil gaan spelen, graag niet reageren in dit topic.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:14 schreef halion het volgende:
[..]
chill the fuk out linkse druktemaker.
Ah, heb je haar ook weer.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je niks inhoudelijs hebt toe te voegen en alleen op de persoon wil gaan spelen, graag niet reageren in dit topic.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:19 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ah, heb je haar ook weer.
Ze zouden toch eens moeten stoppen met het verstrekken van internetverbingen aan mensen in het PBC.
dat is toch gewoon een drogreden.. de politie doet heus wel onderzoek naar ieder sterfgeval.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:26 schreef dyzrz het volgende:
het is opzich wel een goede zaak, maar zoals de topicstarter al zegt...
Als je iemand niet mag en je nodigt hem bij je thuis kun je hem zo maar doodschieten en zeggen " DAT IS EEN INBREKER!"
ONTOPIC:quote:Die Angehörigen der Armee nehmen ihre persönliche Waffe zwischen den Dienstleistungen nach Hause, was dazu führt, dass die Schweiz eine hohe Dichte an Feuerwaffen aufweist. Trotzdem sind Missbräuche dieser Waffen zwar sehr selten aber statistisch doch feststellbar. Insbesondere werden ca 23,9% aller Suizide mit Schusswaffen begangen (Stand 2005 [1]) wovon deutlich mehr als die Hälfte mit Armeewaffen (Stand 1996) [2]). Seit 1996 wurden die Anzahl der Waffen um 380'000 Stück reduziert
you need some spanking lady.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
[..]
Wanneer je niks inhoudelijs hebt toe te voegen en alleen op de persoon wil gaan spelen, graag niet reageren in dit topic.
Beetje naief,hoe wil een dode bewijzen dat hij of zij geen huisvrede breuk pleegde!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:32 schreef electricity het volgende:
[..]
dat is toch gewoon een drogreden.. de politie doet heus wel onderzoek naar ieder sterfgeval.
Och meestal gaat er nog een goed glaasje cognac aan voorafquote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:37 schreef Vivi het volgende:
Dus als iemand je uitnodigt met de woorden " Trust me..I'll make you an offer you can't refuse" kan je beter zeggen dat je al plannen hebt...
ik denk dat de bewijslast eerder andersom ligt, denk je niet? als jij aannemelijk kunt maken dat er is ingebroken (sporen van braak bijvoorbeeld), dan lijkt het me een redelijk geloofwaardig verhaal als je een kogel in zo'n inbreker boort.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:38 schreef partijrechtenkind het volgende:
[..]
Beetje naief,hoe wil een dode bewijzen dat hij of zij geen huisvrede breuk pleegde!
Want daar gaan we dan toch naar toe,een inbreker ,bedreiger die bij jou ongevraagt binnenkomt pleegt huisvredebreuk![]()
Dus dan zou je hem of haar volgens die wet dood kunnen schieten![]()
En jij bent?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:18 schreef TheMassive het volgende:
[..]
[..]
Ok mooie redenering is dat. Dus je nodigt iemand uit, popt een cap in zijn ass en vervolgens trap je van buitenaf je raam kapot, zodat de scherven binnen liggen. Je trekt die kerel een skimasker aan, je plant wat geld en je mp3 speler in zijn handen en je zet de tv buiten [bij het kapotte raam] en je bent klaar.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 11:41 schreef electricity het volgende:
[..]
ik denk dat de bewijslast eerder andersom ligt, denk je niet? als jij aannemelijk kunt maken dat er is ingebroken (sporen van braak bijvoorbeeld), dan lijkt het me een redelijk geloofwaardig verhaal als je een kogel in zo'n inbreker boort.
ja joh zo makkelijk werkt dat nou. net als noodweer in ons rechtssysteem. je legt gewoon een mes in de hand van degene die je net hebt vermoord en er is niets meer aan de hand. flikker toch op met die onzinredeneringen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 12:08 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
Ok mooie redenering is dat. Dus je nodigt iemand uit, popt een cap in zijn ass en vervolgens trap je van buitenaf je raam kapot, zodat de scherven binnen liggen. Je trekt die kerel een skimasker aan, je plant wat geld en je mp3 speler in zijn handen en je zet de tv buiten [bij het kapotte raam] en je bent klaar.
Politie komt: zo dit ziet er uit als inbraak. Goed gedaan meneer. Dikke pluim voor jou.
blijkbaar wel. anders zou ik het wel een beetje raar vinden. maar aan de andere kant is een veroordeling wegens verboden wapenbezit stukken minder zwaar dan wegens moord/doodslag.quote:Daarnaast vraag ik me dus het volgende af: Is wapenbezit legaal in Italie?
Deze wet kan je wel makkelijk invoeren, maar hoe moet ik iemand neerschieten als het bezit van een wapen illegaal is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |