Je verveelt je en je moet toch wat..quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:34 schreef kinky_queen het volgende:
Anders maak je je daar ff druk over, mijn god
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse (Morgan Freeman)? Want de Amerikaanse schijnt minder te zijn dan de originele. Ik heb zelf de Franse gezien en vond hem helemaal geweldig.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:32 schreef kinky_queen het volgende:
MARCH OF THE PENGUINS
Leuk voor de eerste 20 minuten of zo, maar we kennen het allemaal al van de Duitse zenders. Prachtige natuuropnames. Dat dan weer wel.
Ik heb de versie met Morgan Freeman gezien en dat is nu niet de meest relaxte stem voor een documentaire... de Franse kon ik niet vinden zo snel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse (Morgan Freeman)? Want de Amerikaanse schijnt minder te zijn dan de originele. Ik heb zelf de Franse gezien en vond hem helemaal geweldig.
"Is that gasoline I smell?"quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
The Crow
Gewoon m'n lievelingsfilm nog eens opgezet.![]()
You're a fucking t-shirt, at best.quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:46 schreef Morrigun99 het volgende:
Maar welke voice-over had je? De Franse of de Amerikaanse?
Sorry KQ, ik volg je niet.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
You're a fucking t-shirt, at best.
![]()
Die remake van William Friedkin moet ik ook nog een keer herkijken. Ik zag 'm namelijk vóór het origineel, vond 'm geweldig en zag het origineel pas een jaar of vijf later. Ben benieuwd hoe ik 'm nu zou vinden; Jack Lemmon en George C. Scott in één film kan niet slecht zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:03 schreef wlsandman het volgende:
12 Angry Men
Dit is dus zeg maar de remake, het 'origineel' staat op de 12de plaats in de top 250.
Leuke, boeiende film, waar weinig in gebeurt qua actie maar waar veel in gepraat wordt.![]()
En vergeet Tony Danza niet!quote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Die remake van William Friedkin moet ik ook nog een keer herkijken. Ik zag 'm namelijk vóór het origineel, vond 'm geweldig en zag het origineel pas een jaar of vijf later. Ben benieuwd hoe ik 'm nu zou vinden; Jack Lemmon en George C. Scott in één film kan niet slecht zijn.
quote:Op woensdag 14 december 2005 18:00 schreef Sai het volgende:
Leuker dan tien pinguïns èn SoK!
juist , en ik als sopranos-fan vond het natuurlijk ook leuk dat james gandolfinie? er een (klein) rolletje in hadquote:Op woensdag 14 december 2005 18:16 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ik 'm nu zou vinden; Jack Lemmon en George C. Scott in één film kan niet slecht zijn.
"MovieMeter.nl is woensdagavond weer online!".quote:Op woensdag 14 december 2005 19:02 schreef Bullpit het volgende:
PS: Ik kan al paar dagen www.moviemeter.nl niet meer bereiken, meerderen die daar last van hebben?
Probeer Drowning by Numbers een keertje, vind ik de beste van Greenaway.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:34 schreef kinky_queen het volgende:
THE COOK, THE THIEF, HIS WIFE & HER LOVER
Zitten leuke scenes tussen, maar een dikke onbeschofte vent die vies zit te vreten maakt nog geen goede film
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind slechts één romantisch stukje echt zwaar overdreven:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat is dan ook de reden dat ik deze film een 9 geef en geen 10.
[ Bericht 4% gewijzigd door victorinox op 15-12-2005 00:43:27 ]The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
Blues Brothres
Heel lang geleden al eens een paar x gezien, blijft leuk al is het allemaal heel erg over de top. Maar dat maakt het eigenlijk aleen nog maar leuker, vooral die kilometres lange val van de brug is eigenlijk gewoon hilarisch.
Een giletje.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:49 schreef RuneRose het volgende:
Stoere mannen in lederen hestjes (even dit gebruiken kan niet meer op het woord wat ik bedoel komen)
Ik vond er geen ene fluit aan ... geen moment echt moeten lachen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The 40 Year Old Virgin (2005)
Dit is met gemak de leukste komedie van het jaar. Maar ook weer niet de leukste komedie in jaren.
cijfer: 8
Mja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef dvdfreak het volgende:
[php]http://www.soundtrackcollector.com/images/movie/large/Cat_People_(1942).jpg[/php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |