jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:11 schreef Chielus het volgende:
Blues Brothres
Heel lang geleden al eens een paar x gezien, blijft leuk al is het allemaal heel erg over de top. Maar dat maakt het eigenlijk aleen nog maar leuker, vooral die kilometres lange val van de brug is eigenlijk gewoon hilarisch.
Een giletje.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:49 schreef RuneRose het volgende:
Stoere mannen in lederen hestjes (even dit gebruiken kan niet meer op het woord wat ik bedoel komen)
Ik vond er geen ene fluit aan ... geen moment echt moeten lachen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The 40 Year Old Virgin (2005)
Dit is met gemak de leukste komedie van het jaar. Maar ook weer niet de leukste komedie in jaren.
cijfer: 8
Mja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:36 schreef dvdfreak het volgende:
[php]http://www.soundtrackcollector.com/images/movie/large/Cat_People_(1942).jpg[/php
Ik vind Cube 2 wel het slechtse deel van de 3.... (maar dat terzijde)quote:Op zondag 18 december 2005 02:04 schreef a-child-in-chains het volgende:
Cube 2, Hypercube
Wel leuk om te zien.
1 element , nl. dat iemand tussen de slachtoffers in de cube een heel belangrijk
persoon was, vonnik goedkoop![]()
Voorde rest wel een redelijke film.
De special. effects waren wel ok.
En de spanning bleef ondanks het matige verhaal er wel in.
Nu heb ik alle 3 de cube films gezien
Ik heb hem gisteren gezien en ik ben het helemaal met je eens!quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:54 schreef rena het volgende:
Just Like Heaven
Ik vond dit een verassend leuke film, we gingen er in eerste instantie heen omdat er geen andere leuke films draaiden en dus verwachten we er ook niet veel vanMaar het bleek een goede keus; leuk verhaal, leuke acteurs, de chemie tussen de hoofdrolspelers is ook leuk. Alleen af en toe een beetje cliche, natuurlijk loopt het goed af
en sommige grappen zie je al een uur van te voren aankomen, maar ach, ik heb een leuke avond gehad!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |