Dumpen die hap. Gewoon meer foto's met gitaarspelende vrouwen aanklikken, er zitten er een stuk of wat tussenquote:Op maandag 12 december 2005 20:41 schreef Hammet het volgende:
en vervolgens zegt ze bijna niks omdat ze ergens anders mee bezig is... de hut, waarom ga je dan speeddaten
Iets op tegen dan?quote:Op maandag 12 december 2005 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]Toch niet toevallig met sylvana
![]()
Lol, jij ook al? Ik zie haar morgen !quote:
Ja lollig...quote:Op dinsdag 13 december 2005 05:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lol, jij ook al? Ik zie haar morgen !
Overigens is het niet de Fok! Sylvanaquote:Op dinsdag 13 december 2005 02:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Iets op tegen dan?![]()
Toch wel met Syl....
Ben al niet meer te redden van haar...
Vrijdag zie ik haar weer![]()
Ben jij dokter van beroep?quote:Op dinsdag 13 december 2005 07:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Overigens is het niet de Fok! Sylvana
Maar het enige wat ze in haar leven doet en of interesseert is op de bank tv en film kijken. Kijk daar kun je veel lol mee beleven, notquote:Op dinsdag 13 december 2005 09:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ben jij dokter van beroep?
Zo ja dan hebben we het over dezelfde
Enorm lekker dingdus veel plezier ermee
en ik vis achter het net![]()
![]()
donequote:Op dinsdag 13 december 2005 02:11 schreef SneakyNeaky het volgende:
Kan iemand mij een invite sturen voor paiq.nl?
Populaire meidquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:04 schreef thabit het volgende:
Goh, ik heb ook opeens een match met Syl.
Hoezo? Heb je die ook al afgezeken?quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:49 schreef kastanova het volgende:
Is die Syl een meid met redelijk kort haar en een ietwat bolle kop, die vrijwel direct na het zien van je foto's over seks begint?.
Nope, daar was ik te bang voor op dat momentquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je die ook al afgezeken?
Ja dat dacht ik dat dat zo was...quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:39 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Maar het enige wat ze in haar leven doet en of interesseert is op de bank tv en film kijken. Kijk daar kun je veel lol mee beleven, not
Andere datingsites werken niet. Van Paiq weten we nog niet of het niet werkt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:50 schreef vrijdags het volgende:
Maarre.. moeten we dit topic zo onderhand niet hernoemen naar "paiq dating"?
Proberen alle mannen hier nou op deze manier aan een meid te komen?quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:06 schreef NoMercy het volgende:
Ik heb nog een uitnodiging over voor een vrouw, als iemand nog interesse heeft....
quote:Op woensdag 14 december 2005 00:24 schreef kastanova het volgende:
Ik heb nog een flinke penis over voor een vrouw, dus als iemand interesse heeft?
Als een vrouw zich dan registreert kunnen ze gelijk de foto zien en ermee chatten, wat normaal bij Paiq dus niet zo is, krijg je later pas de foto te zien.quote:Op woensdag 14 december 2005 00:34 schreef vrijdags het volgende:
Ja, wat doen jullie eigenlijk allemaal met die invites? Stuur je die naar meiden die je irl aan het stalken bent? Of alleen maar in de verkoop op dit soort locaties?
Bij deze trek ik mijn invite terug dan. Excuses voor het ongemak en mijn desperate gedragquote:Op woensdag 14 december 2005 00:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Proberen alle mannen hier nou op deze manier aan een meid te komen?![]()
Iedereen heeft invites, die worden continu aangevuld![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Is er iemand die na 25 delen al succes gehad heeft?
Tuurlijk. Kijk maar wie er de eerste delen waren en nu niet meer. Die hebben òf succes gehad òf zichzelf verhangen.quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Ach, Delta denkt dat ze alles is, De mannen liggen blijkbaar aan haar voeten. (maar ondertussen post ze wel hier)quote:Op woensdag 14 december 2005 07:49 schreef NoMercy het volgende:
[..]
Bij deze trek ik mijn invite terug dan. Excuses voor het ongemak en mijn desperate gedrag![]()
Het was alleen maar goed bedoelt, helaas wist ik niet mijn onderliggende gedachte dat ik kans zou maken op een date met een f0kster, bedankt dat je dat nog even duidelijk voor mij maakt -Delta-
Relatietechnisch nog niet dacht ik, maar er zijn volgens mij toch wel wat dates uitgekomen die iets meer dan "gezelllig" geworden zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 05:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Het zijn volgens mij wel slimme ads ja. Weet alleen niet waar ze de ads op baseren, of dat op gesprek is of op wat je zoekt ofzo op internet.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nieuwsgierig zijn: volgens mij zeggen je paiq-google-adds heel veel over waar je het zoal over hebt gehad... Ik heb er nu 4 over duiken!
zal wel iets met reclame te maken hebben dunkt mij ism met google ofzoquote:Op woensdag 14 december 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Wat zijn paiq-google-ads?
De ads die op paiq verschijnen worden gegenereerd door google.quote:Op woensdag 14 december 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Wat zijn paiq-google-ads?
Er zitten er voldoende op Paiq en jij mag ze van mij allemaal hebbenquote:Op woensdag 14 december 2005 19:15 schreef thabit het volgende:
Hmm, ik heb een keer in een speeddate gezegd dat ik dikke vrouwen soms best aantrekkelijk vind en nu krijg ik gelijk allemaal ads over afslankproducten..
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarquote:Op woensdag 14 december 2005 10:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Relatietechnisch nog niet dacht ik, maar er zijn volgens mij toch wel wat dates uitgekomen die iets meer dan "gezelllig" geworden zijn.
FOTOquote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 15 december 2005 11:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijn paiq meid en ik zijn iets begonnen. Vanaf morgen is ze bij me tot maandag en gisteravond was ik ook al bij haarHet begint echt een beetje inhoud te kijgen ja
![]()
Ik ben bijna 30 zij is bijna 21quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
Donequote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar rolandsnoek@gmail.com ?
Grappig. Vertel eens wat meer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:53 schreef snoekiesnoek het volgende:
kan iemand mij een paiq invite sturen naar **? Ik krijg op knuz alleen maar boze meiden, dat schiet niet op... ik begrijp nu waarom daar zoveel vrouwen opstaan, met zo'n attitude krijg je ook geen man zeg...
je mag ze kennelijk niet eens mailen, ze worden gewoon boos?
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef MouseOver het volgende:
Grappig. Vertel eens wat meer?
Je weet dat dit de doodsteek is voor iedere potentiële relatie in opkomst?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:11 schreef snoekiesnoek het volgende:
Ik had een leuk tekstje geschreven om te reageren. Iets in de trant van hoi blah blah en toen: je bent vast nieuwsgierig wie ik ben... dus ik zal wat meer over mijzelf vertellen....
leuke zin toch? wat moet je ook anders?
Ja, ik zei een keer dat ik nog wel eens Noors wil leren en vrij snel daarop stonden er ads over cursussen Noors.quote:Op woensdag 14 december 2005 17:04 schreef RemcoDelft het volgende:
Even nieuwsgierig zijn: volgens mij zeggen je paiq-google-adds heel veel over waar je het zoal over hebt gehad... Ik heb er nu 4 over duiken!
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?quote:
Nee was daar te lui voorquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:50 schreef euh.. het volgende:
[..]
Schaam jij je niet met je technische opleiding informatica dat je dit uberhaupt durft te vragen terwijl je dat woord ook gewoon even heel simpel door de googelmachine heen had kunnen halen of gewoon www.paiq.nl had in kunnen typen in dat lange dunne smalle zoekbalkje bovenaan je scherm? Ook niet een heel klein beetje?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:17 schreef euh.. het volgende:
* euh.. wil gekleurde en lichtgevende hartjes in deze tijd van kerstfeesten en oude jaargangen...
4475 paiqers!quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:02 schreef Mokster het volgende:
Ik vraag me af he (dit topic een beetje doorlezend): zitten er überhaupt ook wel niet-Fokkers in dat Paiq? Ik bedoel: kan iedereen dan niet gewoon hier met elkaar gaan daten ofzo![]()
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.quote:
quote:Op zaterdag 17 december 2005 14:16 schreef Thetallguy het volgende:
Roel, student Engels uit Amsterdam, das een Fok!ker he?
Volgens mij heb ik er ook wel eens 17-jarigen gezien, maar ik zou er geen vergif op durven innemen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:47 schreef woutabest het volgende:
Paiq is zeker 18+ mensen?
Die vragen er gewoon om om helemaal suf geneukt te worden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:15 schreef Disorder het volgende:
Haha. Alweer een vrouw die niemand zoekt maar wel ingeschreven staat
Het zijn echt niet allemaal fokkers hoorquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:34 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ja, maar wat me wel opvalt is dat er niet veel méér online zijn. Dat is nog steeds hetzelfde als toen er nog maar ongeveer 3000 paiq'ers waren. Waarschijnlijk veel dode accounts, dus.
Moet je ze ook niet blokkeren, he...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
genoeg mannen hierquote:Op zaterdag 17 december 2005 21:25 schreef Sabrina1982 het volgende:
Mij profiel krijgd wel wat aandacht op datingsites, maar de gespreken op msn duuren meestal niet lang.
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:28 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet blokkeren, he...
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:30 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wa bedoel je? Ik heb niemant geblokkeert.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:31 schreef woutabest het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar als je niemand met een t schrijft ben ik ook snel weg.![]()
Rustig maar... ik heb geen zin in ruzie in R&P.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:35 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Wat maak da nou uit? Ik heb de MEAO af hoor. Daar leer je ech wel spellen.
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
Als je een leuke jongen aan de haak wilt slaan, zul je de spelling niet alleen moeten kennen, maar ook doen.
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Ik wil je niet aanvallen ofzo, alleen maar wat tips geven
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:42 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat voor een opleiding je ook hebt, met spellingsfouten kom je altijd labiel over.
Zoiets heet selecteren, ieder een ander typequote:Op zaterdag 17 december 2005 21:47 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Dat vind ik heel lief van je, maar ik val toch nie op van die bolleboozen en die maakt dat denk ik nie zo veel uit. Ik word wel heel onzeker van je.![]()
chattaal oke, soms een foutje, oke, maar zulke grove fouten dat is mij toch echt een doorn in het oog hoor.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:51 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een ongeloveloze eindeloze onzin. Met chatten is het, naar mijn mening, belangrijker dat de boodschap overkomt, dan dat alles 100% correct geschreven is. Als jij over iedere zin 3 minuten doet, omdat je persee wilt dat de zin 100% corect is.. dan haak ik snel af hoor!
Bovendien gebruiken de meeste mensen afkortingen en "chattaal" die taalkundig gezien nergens op slaan.
Stel je nie zo aan. Je bent heus niet meer omdat je wat gestudeert hebt. Een studie zegt niks over een mens.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:59 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"niemant" slaat toch wel alles...! Dat geeft meteen een heel foud beelt van dy perzoon!
Ik vind het een leuk ideequote:
Eigenlijk zou iemand RP een mailtje moeten sturen he? Misschien doen ze het ook nog welquote:
Klopt, ik zit nu op RP.quote:Alleen zit ik niet meer op RP (ik dacht dat je het daar over had, omdat je het over hartjes had, maar misschien kan dat op meerdere sites).
Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannenquote:Op een willekeurige avond stappen ontmoet ik meer leuke mannen, of beter gezegd, vind ik ze iig leuker.![]()
Als ik jouw verhaal lees ontdek ik nu al 5 taalfouten. Studie zegt inderdaad helemaal niksquote:Op zaterdag 17 december 2005 22:20 schreef RemcoDelft het volgende:
Lieve Sabrina
Trek het je niet aan
Het kan zelfs zijn dat je het gewoon per ongeluk als typefout maakt, en het normaal wel goed zou doen. Maar ik geloof niet dat dit veel met opleiding te maken heeft! (geloof me, anders zou ik d'r niks over zeggen hoor) Het komt alleen heeeeeel erg fout over, en ik ben duidelijk niet de enige die dat denkt! Het valt ook niet onder de "chattaal", zelfs niet onder Breezah-taal...
Volgens Google is "niemant" oud-Nederlands trouwens!
Ik zie zeker twee taalfouten in bovenstaande regelquote:Op zondag 18 december 2005 10:36 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Als ik jouw verhaal lees ontdek ik nu al 5 taalfouten. Studie zegt inderdaad helemaal niks
Weet iemand hoe ik dat zou kunnen gebruiken?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/789993/4/25#33184943]zondag 18 december 2005 11:13:
-Gebruik humor!
Vertel een scheve mop.quote:Op zondag 18 december 2005 13:46 schreef Sabrina1982 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe ik dat zou kunnen gebruiken?
Eindelijk iemand die het snapt!quote:Op zondag 18 december 2005 11:13 schreef timeloop het volgende:
-Neem de tijd om het profiel te lezen en ga er inhoudelijk op in.
hey, ik ben eerst!quote:
O soms wel, maar toch voornamelijk vriendschappelijk denk ikquote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, ik ben eerst!
Over dat hele paiq-gedoe, hebben jullie nu echt leuke gesprekjes of komen jullie meestal mensen tegen die niet snappen dat de site voor dating bedoeld is?
okquote:Op zondag 18 december 2005 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
O soms wel, maar toch voornamelijk vriendschappelijk denk ik
Ik zie het als veel te veel tijd opeisend, ik werd gek van al die berichten en mensen met wie je haast "moest" gaan chatten. Was eerder geforceerd, dan spontaan allemaal. Ik moest tijd vrij gaan maken ervoor, nou dan vind ik er al niks leuks meer aan. Zulke dingen moeten bij mij spontaan gaan en dit was net een vleeskeuring die je moest houden met zoveel berichten.quote:Op zondag 18 december 2005 05:15 schreef euh.. het volgende:
Tja, zo zie ik het ook niet. Er lopen buiten idd genoeg leuke vrouwen (mannen) rond! Ik zie het meer als een leuke manier om te tijd te doden in saaie uurtjes en alles wat ik er aan overhoud is welkom.
spannendquote:Op zondag 18 december 2005 16:28 schreef JWR het volgende:
Kga zo voor het eerst bellen, na weken lang chatten en sms'en, kijken hoe dat uitpakt.
quote:Op zondag 18 december 2005 17:12 schreef Roellio het volgende:
Ik heb PaiQ uitgespeeld!
Sorry, we hebben geen fotocombinaties kunnen vinden welke je nog niet hebt beoordeeld. Probeer het later nog een keer.
Stiekem best een beetje spannend jaquote:
Paiq heeft ook je voornaam nodig.quote:Op zondag 18 december 2005 22:46 schreef x0rcist het volgende:
iemand toevallig nog een uitnodiging over voor een man?
spammer78 AT gmail dot com
die kan je aanpassen tegenwooridgquote:
ik moet ook maar es een battledate gaan doenquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Net een beetje een nerd tijdens zo'n battledate, ik een beetje zeuren tegen die kerel en vreselijk arrogant en macho doen. Die chick helemaal verontwaardigd over mijn gedrag. Kiest ze toch voor mij.
Bevestigt maar weer wat ik allang wistquote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef Roellio het volgende:
Net een beetje een nerd tijdens zo'n battledate, ik een beetje zeuren tegen die kerel en vreselijk arrogant en macho doen. Die chick helemaal verontwaardigd over mijn gedrag. Kiest ze toch voor mij.
Hier nog 1.quote:Op maandag 19 december 2005 11:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bevestigt maar weer wat ik allang wistNice guys finish last, zo is het maar net. Ik moet ook maar een arrogante klootzak worden
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staatquote:
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voorquote:Op maandag 19 december 2005 11:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Precies, ik ben gewoon veel te vriendelijk weet ik van mezelf. Vinden vrouwen het dan zo prachtig om semi-vernederd/uitgescholden te worden? Ik weet in ieder geval wat me vanaf vandaag te doen staat![]()
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.quote:Op maandag 19 december 2005 12:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Blijkbaar vinden vrouwen het inderdaad fijn om als voetveeg gebruikt te worden ofzo, een andere verklaring heb ik er ook niet voor![]()
Als we even voorbijgaan aan het punt dat echt onderdrukkende mannen wel nageslacht kunnen claimen?quote:Op maandag 19 december 2005 14:17 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Als vrouwen onderdrukkende mannen echt onaantrekkelijk vinden, dan was de mensheid allang uitgestorven.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 17:41 schreef JWR het volgende:
[..]
Stiekem best een beetje spannend jamaar het was heel leuk, minuutje of 40 geouwehoerd en het klonk toch alsof we elkaar al jaren kenden. Was wel leuk haar stem eens te horen.
Zal vast wel een vervolg komen.We zullen wel zien.
Nou, dan waren het oppervlakkige types waar je in de echte wereld ook geen woord mee gewisseld had. En blij toequote:Op maandag 19 december 2005 22:32 schreef Nike1st het volgende:
zit je lekker de chatten, foto's zijn zichtbaar en 2min later midden in een gesprek word je bruut verwijderd uit de matchlijst...
Tijd om de echte wereld weer in te gaan, die datingsites is echt niks voor mij.
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).quote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef woutabest het volgende:
En toch vind ik het flauw dat ik maar 2 matches heb, beiden niet single en eentje open voor daten!
Ben ik zo uniek?
vanaf 15, en met speeddates kom ik wel genoeg leeftijdsgenoten tegenquote:Op maandag 19 december 2005 22:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Misschien omdat je best heel erg jong bent en Paiq voor minimaal 18 is (dacht ik iig).
toeval of niet, ineeens is ze weer onlinequote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef snellejelle het volgende:
ik heb nu al wel een aantal leuke sd's gehadeen echt supermooi en slim meisje
hoop dat ze snel weer es online komt![]()
mensen hier nog tips voor een succesvolle sd?
had gisteren btw een sd met een op spelletjes-freakende schooljuf
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mênquote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
oh ohquote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ze leest mee swa.... ze zit je postgeschiedenis te chechen mên
Hoe heet ze?quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
toeval of niet, ineeens is ze weer online
totnutoe werkt het primaquote:Op maandag 19 december 2005 22:47 schreef woutabest het volgende:
Wie gaat er daar dan ook hetzelfde heten als hier?
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef snoekiesnoek het volgende:
En daaruit blijkt maar weer dat vrouwen liegen als ze zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is.
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoorquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
Een vrouw hoeft helemaal niet perfect te zijn... Waarom denk je dat?
Je praat jezelf wel een hoop complexen aan hé.
Nee hoor, is een vriend van me, die continu vrouwen achter zich aan heeft en als hij een relatie heeft zijn het altijd enorme mooie meiden.quote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef blieblie het volgende:
(Denken ze wel zo heb ik zo een vermoeden dat ze al tijden vrijgezel zijn).
En dat is bij mannen anders?quote:Op maandag 19 december 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik had het over dingen waar vrouwen zo vaak over klagen. Dingen die ik om me heen hoor![]()
Vrouwen met een maatje meer, dat soort dingen.
Ik heb zelf geen enkel complex, zit lekker in m'n vel, geen gram teveel, niks over te klagen.![]()
Ben prima tevreden met m'n uiterlijk.
Kijk eens naar bladen en naar tv, vrouwen moeten er gewoon strak en slank uitzien, vrouwen die daar niet aan voldoen balen ervan, daar ging het over.
Aan de ene kant begrijp ik ze wel, andere kant denk ik, afvallen is ook een optie.
Maar goed ik heb zelf het probleem niet.
Moet je ook niks boeien, als je je maar lekker voelt toch.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef blieblie het volgende:
Overigens heb ik wel een bierbuikje en enkele kilootjes te veel, maar om een rare reden zit ik nu stukken lekkerder in mijn vel dan een paar jaar geleden toen ik strak in mijn velletje zat. Dus ach... Wat boeit mij het allemaal
.
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nou ik hoor weinig vrouwen zeggen dat uiterlijk niet belangrijk is. (In andere woorden, leuk karakter en je wilt er meteen een relatie mee).
Tuurlijk telt dat wel mee.Alleen soms misschien niet zo extreem als bij mannen.
Ik denk dat ze dat bedoelen?
Ik heb mannelijke vrienden die roepen bij 1 gram vet al "nee te dik, afknapper".![]()
Vrouwen roepen andersom niet zo gauw (denk ik iig) "Geen sixpack? Oke laat maar dan".
Als vrouw moet je vaak compleet perfect zijn en een jongen met een klein bierbuikje hoor je niemand over klagen.
Ach ieder z'n eigen smaak.
Val je alleen op volmaakte types, prima toch. Ben je niet zo kieskeurig, ook prima.![]()
En dat een fotomodel veel meer reacties krijgt, tja was wel te raden denk ik![]()
Misschien dat sommige mensen er wat van op moeten steken, ik heb zoveel foto's van mannen gezien, die het hele woord "verzorging" niet kennen.
Dat is wel een grote afknapper ja.
Hoef je niet extreem knap voor te zijn, maar onverzorgd, nee bedankt.![]()
Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:15 schreef -Delta- het volgende:
Nu we het over figuren hebben, bedenk ik me ineens, dat ik een paar keer profiels tegen ben gekomen (op RP) "vrouwen met een complex of ontevreden zelfbeeld hoeven niet reageren".
Eerst moest ik er om lachen, later bedacht ik me dat er zeker wel een waarheid in zit.![]()
Gaat niet om of je nu dik of dun bent, als je maar tevreden bent, iemand die continu zeurt over z'n/haar figuur is niks.![]()
Ja maar daar heb je wel verschil in.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Hoeveel vrouwen zijn er nou ècht tevreden over hun figuur.Mijn vriendin heeft gewoon 'n mooi figuur,maar is nooit tevreden....Figuur blijft toch altijd 'n gevoelig item denk ik....
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef Dannie_Dorka het volgende:
Ik ben 't totaal met je eens dat mannen toch vrij extreem kunnen zijn.Ik ben gewoon heel eerlijk,ik kan wel gaan zeggen "uiterlijk is niet belangrijk" ,maar dat is gewoon onzin.Ik wil gewoon 'n mooie vriendin(knap gezichtje,slank),da's toch normaal.Iedereen vind mij kieskeurig,maar dat vind ik juist 'n pluspunt.Dat iedereen andere maatstaven heeft voor vrouwelijk schoon is logisch.Maar elke man wil gewoon 'n mooie vriendin.....
Ik vind 'n leuk(lees:knap koppie) ook véél belangrijker,vooral mooie ogen doen 't 'm gewoon voor mij.Maar ja,'n slank figuurtje erbij maakt 't alleen maar completer.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als dat jouw smaak is, jouw goed recht toch?![]()
Figuur zegt me vrij weinig, vind een leuk koppie belangrijk qua uiterlijk.
Leuk meegenomen als iemand een slank/normaal figuur heeft, maar noodzaak echt niet.
Sixpack of fitness-figuur al helemaal niet.![]()
Heel vaak het laatste helaas. Van die mensen die er niks te zoeken hebben. Toch wel erg jammer. Het is nu meer een veredeld chatkanaal geworden.quote:Op zondag 18 december 2005 14:45 schreef woutabest het volgende:
[..]
hey, ik ben eerst!
Over dat hele paiq-gedoe, hebben jullie nu echt leuke gesprekjes of komen jullie meestal mensen tegen die niet snappen dat de site voor dating bedoeld is?
Je doet het beter dan mijquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Black-Hole het volgende:
De tussenstand op Lexa na 1.000 views:
3 hartjes en 2 berichten![]()
Volgens mij doe ik toch iets niet goed![]()
![]()
Lijkt wel sugababes die sitequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef snoekiesnoek het volgende:
Mensen ervaring met obox? Ik hoor daar goede dingen over en het is gratis. Ziet er wel mooi uit zeg. Maar het llijkt meer een community dan een dating site en er zit een foto beoordeel stukje in dat mij niet bevalt, maar wel een interessante site als je nieuwe mensen wilt ontmoeten om bijv. te daten.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:52 schreef Metro2005 het volgende:
Wat mij overigens opvalt is hoe ontzettend fantasieloos de profielen van een hoop vrouwen zijn.
Zinnen die je bij 75% vd vrouwen tegenkomt:
Mijn motto is: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd haha![]()
Ik ben lief, spontaan en ga vaak uit
favo vakantie: strand, zon en zee (of nog erger: Als het maar warm is hihi)
Dat valt dus echt al direct af.
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
En wat zijn dan wel leuke dingen die je bent tegengekomen?
Ik zal geen dingen opnoemen die ik vreselijk vind, straks noem ik iets op en blijkt het een fokker te zijn![]()
Juist, en die kom ik maar heel erg weinig tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
Mensen die gewoon een eerlijk stukje over zichzelf neerzetten, niet de standaard dingen kopieren van anderen en gewoon zichzelf zijn.
Dat trekt mijn aandacht.
Nee, dat is idd niet zo'n cliché-opmerkingquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
gewoon zichzelf zijn.
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mensen die gewoon zichzelf zijn.
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:03 schreef woutabest het volgende:
Ah, weer zo'n oppervlakkig type.
Leuke chat, totdat mijn foto zichtbaar is.
Zulke dingen zie je eigenlijk al aan het uiterlijk van het persoon.
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:01 schreef snellejelle het volgende:
[..]
bij de meeste mensen kom je daar na een paar minuten wel achter otch? als de enige hobby bordspellen is weet ik genoeg..vind het juist wel goed dat je de foto net niet binnen die vijf minuten kan zien... en ach, anders heb je toch een leuke chat gehad?
alle meisjes zijn anders he?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef thabit het volgende:
Die battledates blijven vaag. De ene keer zit je bij een suffe gast en dan kiest ze voor hem. En de andere keer zeg je zelf helemaal niks en dan kiest ze voor jou..
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alle meisjes zijn anders he?!
mij kan het geen een kont boeien als iemand me wist, doe het zelf ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat is waar, maar veel mensen zijn hier telkens over de zeik, als iemand ze (na het zien van de foto) uit de matches verwijderd of offline gaat...
Ach ja, als iemand geen zin heeft, dan houdt het toch op. Genoeg vissen in de zee toch
elke meisje is ander maar alle meisjes zijn raarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze bij iedereen naar redenen waarom die persoon NIET leuk is en kan alles wat je zegt alleen maar in je nadeel werken..
Nee ik bedoel meer dat ze gewoon een stukje over zichzelf neerzetten, niet van die vage nikszeggende omschrijven. Gewoon open en eerlijk, niet dat geneuzel eromheen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:33 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Dat die uitdrukking in de wereld is geholpen is toch een reden om me te schamen voor het feit dat ik psychologie studeer... Brrr...
Ik vind dat hele Paiq gedoe eigenlijk geweldig, leren mensen je een (klein) beetje kennen voordat ze zien wat voor persoon erachter zit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Maar chat jij dan verder als je iemands uiterlijk niks vindt?
Daarom vind ik dat hele Paiq idee niks, je chat met iemand, kom je er later achter dat iemand totaal je type niet is, compleet je tijd zitten verdoen...
nee dat heb ik nog niet gehad, max 3 jaar ouder, wel meisjes van 6 jaar jonger, op zich leuk maar toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Goed goed omdat jullie zo aandringen...quote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOTO
Enne hoe oud zijn jullie? Jullie klinken erg jong.
ze lijken wel stiekum genomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Goed goed omdat jullie zo aandringen...
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
hehe nee hoor, ze wist dat ze op de gevoelige chip werd vastgelegd...en ik drukte zelf op het knopjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ze lijken wel stiekum genomen
hmmm heel herkenbaar, heb nu zelf ook iemand in mijn matches staan die 10 jaar ouder is..quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:47 schreef FilmFanaat het volgende:
Uhmm.. krijgen jullie ook matches met mensen die veel ouder zijn?
Ik heb toch een leeftijd aangegeven, maar vrouwen die 10 of meer jaren ouder zijn, zitten er regelmatig tussen![]()
Foto!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
ze ziet er verder wel normaal uit, maar het gaat me te ver om hier foto's te plaatsen voor vermaak... ze staat gewoon met een advertentie op die site, dus als je echt wilt kan je gaan kijken (maarja, ik kan leukere dames bedenken om naar te kijken)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:59 schreef thabit het volgende:
Foto!
Goede matchquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef snoekiesnoek het volgende:
10 jaar ouder? Ik heb een reactie op knuz van een vrouw van 48
En haar halve lichaam is verlamd en ze heeft MS en ze zit in een rolstoel... nu wil ik niet lullig doen, maar dit gaat me toch wat tever...
Ik ben 30 trouwens.
Ik vind het fijn dat je er zelf zo blij mee bent!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Leuk he?
Ik wou dat ik het nooit gevraag had!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed goed omdat jullie zo aandringen...Leuk he?
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
Wel typisch dat iedereen op Fok die battles wint.
Humor zegquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ik ben niet de man van de inkoppertjesquote:Op woensdag 21 december 2005 01:01 schreef -Delta- het volgende:
Dat we Kasta nog niet met een eerste reactie over de foto voorbij hebben zien komen?![]()
![]()
![]()
Ach het is bijna kerst johquote:Op woensdag 21 december 2005 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben niet de man van de inkoppertjes.
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede...quote:
juistem dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Iedereen is hier gewoon super getraind door vele uren per dag fokken
Die staat nog steeds in mijn msnquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
[afbeelding]
en deze dan...
[afbeelding]
Leuk he?
(ok ok ik pats, maar ik ben dan ook helemaal weg van dit lekkere ding![]()
![]()
)
Goed, de Paiqers die met haar geluld hebben herkennen deze foto dan ook
[afbeelding]
Ltrz
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb nu iemand op paiq ontmoet.. het is echt eng, dat is echt precies mijn evenbeeld.
Alleen jammer dat ze aan de andere kant van nederland woont
quote:Op woensdag 21 december 2005 18:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Een vrouw die precies op jou lijkt, lijkt me inderdaad een beetje eng.
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschedequote:Op woensdag 21 december 2005 01:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Morgen.... 20:00.... Achter het Centraal Station Enschede....
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje wordenquote:Op woensdag 21 december 2005 19:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja dat was jouw minpuntje, Enschede![]()
Zolang je je mond maar houd dan![]()
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinigquote:Op woensdag 21 december 2005 20:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach ja, jij zult je mond ook vol hebben, dus dat gaat een heerlijk rustig avondje worden.
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellenquote:Op woensdag 21 december 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
Maar daarna nog wel ff een potje discusseren. Mannen met een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discusseren zijn er maar weinig![]()
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 20:50 schreef kastanova het volgende:
Tja, helaas vallen dat soort mannen nu net op vrouwen die 'discussiëren' juist kunnen spellen.
Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-erquote:Op woensdag 21 december 2005 20:56 schreef kastanova het volgende:
En het is trouwens allang 20:00 geweest trut.
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregenquote:Op woensdag 21 december 2005 21:02 schreef -Delta- het volgende:
Ja daag, voor alleen een pijpbeurt bel je maar een Paiq-er![]()
Halve kerstpakketten doe ik niet aan![]()
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ah, heb toevallig gisteren mn kerspakket gekregen.
Pijpbeurt ruilen tegen een pindapot met inhoud + een doucheradio?.
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpakquote:Op woensdag 21 december 2005 21:14 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk ook wel een geinige manier om aan een date te komen!
Weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent!![]()
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naast een goeie ruggegraat, eigen mening en lekkere wil om te discussiëren ben ik ook nog eens verdomd duidelijk en houd ik van een rechttoe, rechtaan aanpak.
In die landen wil ik het niet!quote:Op woensdag 21 december 2005 21:18 schreef thabit het volgende:
Jullie kunnen er nu om zitten geinen, maar in sommige landen krijg je echt voor 1 pot pinda's een pijpbeurt!
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tjeemig! De perfecte man... Eentje die duidelijk is!
En ik maar denken dat die niet bestonden...
Eens even terugkijken dan...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
Test samen die doucheradio uitquote:Op woensdag 21 december 2005 21:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik heb het nog even in je fotoalbum gecontroleerd, maar nee, inderdaad, jij kent míj nog niet.
ja hier ook, blijkbaar is er een te kort aan vrouwen :pquote:Op woensdag 21 december 2005 21:16 schreef RemcoDelft het volgende:
Het viel mij ook net op dat paiq me 99 vrouwen wil laten uitnodigen :S Misschien gaan verkopen voor 1 cent op eBay
* RemcoDelft biedt 2 potten pinda's voor die doucheradio
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionistquote:Op woensdag 21 december 2005 21:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Eens even terugkijken dan...
Nee... zulke perfecte mannen kom je weinig tegen inderdaad.
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Huhquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dat wijst mij op een spelfout
![]()
![]()
Spelfout Kasta, spelfoutquote:
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook m'n slechte eigenschappen hoor; ik ben bijvoorbeeld een ongelooflijke perfectionist.
(Echt zo'n typisch sollicitatiegesprek-antwoord.)
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegselquote:
Ondankbaar is hij ook nog...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je doelt op sollicitatiegesprek-antwoord? Het is een samenvoegsel.
Ik beken; ik ben een slet...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ook met perfectionisme kan ik goed leven.
Het enige minpuntje dat ik tot dusver heb kunnen ontdekken is dat je jezelf in ruil voor een doucheradio te grabbel wilt gooien.![]()
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik beken; ik ben een slet...
Maar hé, dáár heb ik nog geen enkele vrouw over horen klagen.
Leuk idee? Nachtenlang misbruikt worden nadat een wildvreemde vrouw één keer van je heeft mogen proeven?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:38 schreef -Delta- het volgende:
Probeer je met een leuk idee te komen, gaat ie nog zitten zeiken![]()
Heb je de 2e kerstdag verplichtingen?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:42 schreef Mokster het volgende:
Sinds ikzelf eigenlijk geen haar beter ben: wanneer kan ik mn nieuwe doucheradio komen ophalen?![]()
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan zie je spoken; die zin is volledig correct.
Ik moet bekennen dat ik niet helemaal helder ben; maar zélfs Bill Gates vindt geen foutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Helaas. Ik zie er ook een spelfout in.
Ik wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 21:46 schreef kastanova het volgende:
maar zélfs Bill Gates vindt geen fout.
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hondquote:
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbiedingquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
Ik wilde een middag naar de dierentuin
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
dan gooi een 69 in de aanbieding.
Weer een spelfoutquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Je wordt wel erg graag gepijpt he?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou, ik weet het goed gemaakt; jij vertelt me waar de fout zit (ik word er namelijk knettergek van) en dan gooi een 69 in de aanbieding.
Gaan we naarquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat het typisch Kasta was... ondankbare hond![]()
Ik wilde een middag naar de dierentuin, maar enthousiasme is ook ver te zoeken![]()
Jaquote:Op woensdag 21 december 2005 21:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gaan we naar. paartie
. ?
[afbeelding]
Het is nog erger, inmiddels vergeet ik ook al complete woorden!quote:
Deal!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:56 schreef kastanova het volgende:
Kan ik me er onderuit lullen met een 'Alles om Delta het gevoel te geven dat we bij elkaar passen' excuus?.
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 21:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
Deal!!
Morgen....14:30.... Dierenpark Amersfoort....
Ja ho ff! Die krijgt ze niet!quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Enschede, Amersfoort, overbruggen kent ie niet![]()
Vooruit dan maar![]()
Ja en Pinkie zeker in Enschede?quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]. Paartie
. staat in Amersfoort, vandaar...
You got mailquote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me.
Iemand nog een invite voor dat PaiQ gedoe over?.
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja ho ff! Die krijgt ze niet!
Die bewaar ik voor 2e kerstdag.
Van 3 verschillende mensenquote:
Ze zeggen hier niks, maar zodra een vrouw een invite nodig heeft...quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van 3 verschillende mensen.
Danku!
quote:Op woensdag 21 december 2005 22:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Van 3 verschillende mensen.
Danku!
Slet! Je hebt mij!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:10 schreef k_i_m het volgende:
Ik verveel me.
Iemand nog een invite voor dat PaiQ gedoe over?.
Hij is wel een beetje FuckFace iddquote:Op woensdag 21 december 2005 22:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik hou van die opblaas-pop-smiley!![]()
![]()
Exactly my point!quote:Op woensdag 21 december 2005 22:25 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Hij is wel een beetje FuckFace idd
Leukquote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Volgende week donderdag een date via PaiQ![]()
Als het goed is praten zij tegen jouquote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Euh, is het nou de bedoeling dat ik met mijn matches ga praten?.
Ook via PaiQ; een aanbiedinkje van zojuist:quote:Op woensdag 21 december 2005 22:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Volgende week donderdag een date via PaiQ![]()
Het sletjequote:Mattieman - Te Quiero Puta! zegt:
Een lenige vrouw die vanzelf uit haar kleren barst! Hoeveel beter kan het worden?
Echte mannen eten geen honing....die kauwen op bijen!!! Lies... zegt:
haha
ga je douchen?
dan ga ik een sigaretje roken
je mag ook hier douchen
Ze zijn offlinequote:Op woensdag 21 december 2005 22:53 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als het goed is praten zij tegen jou
Speeddaten dan maarquote:
Pimpquote:Op woensdag 21 december 2005 22:54 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ook via PaiQ; een aanbiedinkje van zojuist:
[..]
Het sletje.
quote:Je kunt op dit moment nog 1 man en 99 vrouwen uitnodigen.
Je kan ook gewoon tegen mij zeggen dat je op zoek bent hoor, daar hoef je geen dateprofiel voor aan te maken.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:52 schreef k_i_m het volgende:
Euh, is het nou de bedoeling dat ik met mijn matches ga praten?.
Nee want bij mij is het andersom, 1 vrouw uitnodigen en 99 mannenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:32 schreef Maanvis het volgende:
Whahahaha... Paiq wil duidelijk wat meer vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |