abonnement Unibet Coolblue
pi_28926513
Vorige deeltjes:

Datingsites Deeltje 7
Datingsites deel 6
Datingsites deel 5
Datingsites deel IV
Datingsites deel III
Datingsites deel II
Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op Datingsites en wel of niet voor het lidmaatschap betalen.
pi_28926548
Ik ben ook erg benieuwd hoe het met de date van Lupa gaat
  maandag 18 juli 2005 @ 23:03:37 #3
91306 GF
Kingwood
pi_28926790
Ik heb me aangemeld op knuz. Gewoon om eens te kijken
Unspoken words were understood
pi_28927149
Zojuist zat ik nog even te lezen in het eerste topic uit deze reeks. Ynske schreef daarin het volgende ( Wat zijn de betere datingsites? ):
quote:
Resultaat, dat steeds meer mensen er gebruik van maken, mensen er liever niet voor betalen, 35% daadwerkelijk er iets aan overhoud, en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren.
Ik vind 35 procent toch wel een hele hoop, en eigenlijk geloof ik het ook niet. Tenminste, niet als het gaat om een echte relatie. Daarbij vind ik termen als "zo normaal mogelijk profileren" ontzettend vaag. Wat is nou normaal?
pi_28927599
ja, ik vind 35% die een relatie erdoor krijgt ook wel veel. Maar als ze ook vrienden er mee bedoelen dan kan het denk ik wel Ik heb er ook al een aantal vrienden aan over gehouden nl, maar nog geen 1 relatie
pi_28927647
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:12 schreef UncleFunk het volgende:
Zojuist zat ik nog even te lezen in het eerste topic uit deze reeks. Ynske schreef daarin het volgende ( Wat zijn de betere datingsites? ):
[..]

Ik vind 35 procent toch wel een hele hoop, en eigenlijk geloof ik het ook niet. Tenminste, niet als het gaat om een echte relatie. Daarbij vind ik termen als "zo normaal mogelijk profileren" ontzettend vaag. Wat is nou normaal?
Nou, ik heb profielen gezien dat ik dacht....
Maar dat was meer omdat ze in verschrikkelijk slecht Nederlands geschreven waren met gouden kettingenfoto's etc. erbij.

Of van die mensen die in hun profiel al vertellen dat ze zwaar emotioneel beschadigd zijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28927679
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik vind 35% die een relatie erdoor krijgt ook wel veel. Maar als ze ook vrienden er mee bedoelen dan kan het denk ik wel Ik heb er ook al een aantal vrienden aan over gehouden nl, maar nog geen 1 relatie
Eind vorig jaar heb ik een korte relatie eraan overgehouden Helaas bleken we toch niet bij mekaar te passen, alhoewel het voortvarend begon. Ben nu dus aan 't mailen met twee meiden, maar ik geloof dat daar niks uit gaat komen.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:26:06 #8
91306 GF
Kingwood
pi_28927711
Ik ben ook gewoon op zoek naar eventueel wat leuke contacten. Geen relatie, dat zou m'n vriendin minder vinden denk ik zo
Unspoken words were understood
pi_28927716
Ik had (nou ja heb, sta verborgen) een vrij uitgebreid verhaal kwam ik laatst achter.
Maar ja, ik tik hier en op mijn log ook wel snel van die lappen tekst, dus dat is voor mij wel vrij normaal dan hahahaha
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28927760
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:24 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nou, ik heb profielen gezien dat ik dacht....
Maar dat was meer omdat ze in verschrikkelijk slecht Nederlands geschreven waren met gouden kettingenfoto's etc. erbij.

Of van die mensen die in hun profiel al vertellen dat ze zwaar emotioneel beschadigd zijn.
Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactie Bij mij zijn daarbij afschuwelijke spelfouten reden om niet te reageren.
pi_28927874
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:26 schreef Syrena het volgende:
Ik had (nou ja heb, sta verborgen) een vrij uitgebreid verhaal kwam ik laatst achter.
Maar ja, ik tik hier en op mijn log ook wel snel van die lappen tekst, dus dat is voor mij wel vrij normaal dan hahahaha
Je hebt een hilarisch weblog Die zweetkakkers
pi_28927899
Ik heb ook pas net krap 2 maanden iets hoor, om dat nou meteen als successtory neer te planten.... Hij is wel heel leuk hoor
Vriendin van me heeft al een paar keer iemand ontmoet, op de 1 of andere manier heeft zij altijd kerels uit de buurt. Oke, ze is ook wel vijf jaar jonger dan ik, dat zal ook helpen *hehehe*, maar ook nog niks substantieels.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 18 juli 2005 @ 23:30:44 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28927915
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactie Bij mij zijn daarbij afschuwelijke spelfouten reden om niet te reageren.
idd. Jezelf profileren als een moeder is ook een big no-no.
Vampire Romance O+
pi_28927933
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:29 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt een hilarisch weblog Die zweetkakkers
Ja dat was echt stom hahahahaha.

Ik ruik ze nu weer trouwens, smerige rotslippers... Maar ze zitten zo lekker...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28927997
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Dat ben ik verschillende keren tegengekomen inmiddels. Zwaar emotioneel letsel nodigt niet echt uit tot een reactie Bij mij zijn daarbij afschuwelijke spelfouten reden om niet te reageren.
Ja inderdaad. Mijn ogen gaan dan onmiddellijk naar 'opleiding' en daarna naar 'beroep'
Alsof ik zelf nooit enorme taalflaters sla *hoest*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28928074
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Mijn ogen gaan dan onmiddellijk naar 'opleiding' en daarna naar 'beroep'
Alsof ik zelf nooit enorme taalflaters sla *hoest*
Geef trouwens die vriendin maar m'n e-mailadres.
pi_28928125
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef MouseOver het volgende:

[..]

idd. Jezelf profileren als een moeder is ook een big no-no.
Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?
pi_28928163
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Geef trouwens die vriendin maar m'n e-mailadres.
*checkt fotoboek*
Ben ik 4 dagen te laat, dammit
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28928214
Als iemand zegt in zijn profiel dat hij emotioneel beschadigd is dan is dat idd niet echt een uitnodiging om te reageren nee

En op mensen die enorm veel taalfouten maken reageer ik ook niet

Sinds ik die e-mailnotificatie uit heb gezet kom ik veel minder op Lexa trouwens Eerst kreeg ik de hele tijd mailtjes dat ik een berichtje had ofzo en dan ga je automatisch kijken en nou check ik het gewoon een paar keer per dag of ik een berichtje heb
pi_28928242
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:36 schreef Syrena het volgende:

[..]

*checkt fotoboek*
Ben ik 4 dagen te laat, dammit
Ach joh, ik woon toch in Papendrecht. Veel te ver weg van Stein.
pi_28928265
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?
Ik heb mijn klepperende eierstokken nog buiten mijn profiel weten te houden hahahaha!
Maar goed ook, ik heb me inmiddels alweer bedacht
Ik heb wel reacties gehad van maar liefst 3 kerels in een rolstoel. Niet dat daar wat mis mee is ofzo, vond het alleen een beetje ehm.... raar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_28928270
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:37 schreef Sylvana het volgende:
Als iemand zegt in zijn profiel dat hij emotioneel beschadigd is dan is dat idd niet echt een uitnodiging om te reageren nee

En op mensen die enorm veel taalfouten maken reageer ik ook niet

Sinds ik die e-mailnotificatie uit heb gezet kom ik veel minder op Lexa trouwens Eerst kreeg ik de hele tijd mailtjes dat ik een berichtje had ofzo en dan ga je automatisch kijken en nou check ik het gewoon een paar keer per dag of ik een berichtje heb
Ik sta al drie weken droog
pi_28928272
Gouden kettingen, grove taalfouten en emotionele unfinished business zijn inderdaad toch wel 3 van de ergste afknappers.
(evenals geen foto, veel te oud, 6 kinderen, gehuwd, shoarmazaak-eigenaar, basisschool diploma.......etc).
  maandag 18 juli 2005 @ 23:39:18 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28928293
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:35 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Tienermoeders heb ik ook al verschillende keren gezien. De vader heeft me in de steek gelaten enzovoort. Ja, leuk voor je. Maar denk je dat ik als 23-jarige op een meid met een kind zit te wachten?
Dat kind maakt niet uit, maar als het voorstelverhaaltje begint met "Hoi, ik ben een jonge moeder van 22 met een dochtertje van 3" dan haak ik af. Ik zoek een meisje, geen moeder, en als dat meisje dan toevallig een kind heeft maakt dat nog weinig uit. Maar niet op die manier.
Vampire Romance O+
pi_28928342
quote:
Op maandag 18 juli 2005 23:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb mijn klepperende eierstokken nog buiten mijn profiel weten te houden hahahaha!
Maar goed ook, ik heb me inmiddels alweer bedacht
Ik heb wel reacties gehad van maar liefst 3 kerels in een rolstoel. Niet dat daar wat mis mee is ofzo, vond het alleen een beetje ehm.... raar.
Dat is apart Trek je nu eigenlijk nog een specifiek publiek, of is het van alles en nog wat wat er op je reageert?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')