mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:23 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.
Oh, je wilde gewoon echt dat van ynske lospeuterenquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:37 schreef dolledingo het volgende:
[..]
mannen boeien me weinig.. daarom vroeg ik er ook niet naar.![]()
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes isquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:34 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je mag anders best even met ons delen wat eruit kwam![]()
In ieder geval niet van mij!!!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is![]()
Het feit als iemand mij een loser vind dan vrees ik toch echt dat hij er meer me zal zitten dan dat ik dat zal doen. Altijd leuk om te lezen dat mensen elkaar zo hebben kunnen vinden.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:50 schreef Aventura het volgende:
Twee collega's van mij zijn zo bij elkaar gekomen. Ze hadden zich elk afzonderlijk bij OneHello ingeschreven, en kwamen elkaar daar tegen. Soms hebben mensen gewoon net dat 'éne' zetje nodig. Ik vond het hartstikke leuk om te zien die twee. Het zijn overigens hoog opgeleide en interessante mensen, met beide een goede baan in de mediawereld. Dus niet van die losers die zich profileerden met:' lieve jongeman, in bezit van vaste baan en auto, opzoek naar een spontane meid waarmee ik kan lachen en kan huilen, hobbies: strandwandelen en lekker uiteten gaan':')
nou, inschrijven dus en een mailtje terugsturen, me dunktquote:Op woensdag 29 juni 2005 13:55 schreef Abonides het volgende:
[..]
In ieder geval niet van mij!!! ;-)
Ze vond mjin Tiroller pakje trouwens sexy!!! Diegene die een berichtje achter had gelaten!!!
heb je wat te verliezen dan?quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft toch geen nut, want dan krijg je weer de opmerkingen dat het een grote smoes is![]()
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.quote:
Boeit allemaal niet. Resultaten willen we zienquote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
en t is niet zo dat ik dat als prive gebruik heb
En wat was het resultaat van het onderzoek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
het komt er dus op neer dat wij hier op de zaak een onderzoek naar datingsites en hun succes hebben gedaan, waarvoor we dus ook inlogaccount hebben.
Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
pestkopquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:02 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik heb nog wat spannends uit je verhaal kunnen halen..![]()
Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
resultaat:
en dat je je zo normaal mogelijk dient te profileren:
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voorquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een gewaagd resultaat.. normaal profileren is aardig relatief.
hij's euhm erg grappig, maar zo jammer dat je je gezicht heel slecht zietquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:15 schreef espina het volgende:
[afbeelding]
Dat is 'm dus... Ik vind het lachwekkend![]()
Leuke cliche's, maar ze werken helaas niet.quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
ja uiteraard gaat het daar om.. en ik ben ook altijd mezelf, ik kan helaas die burgertrutjes daar op relatieplanet er niet van overtuigen. Ik ben gestoord, niet goed wijs en ik ben een freakquote:Op woensdag 29 juni 2005 15:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
waar het om gaat: ben jezelf, blijf jezelf en doe geen dingen die je niet wilt, en doe je niet anders voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |