Net alsof je daar serieus op moet ingaanquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef thabit het volgende:
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
heb zelf bij RP (relatieplanet) gezeten, betaald. leuk contact gehad met een aantal dames, een enkele keer gedate.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?
Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.
gratis members kunnen niet veel, verwacht er op deze manier niets van...quote:Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Abonides het volgende:
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
Daarom moet je dus ook vooral de betalende leden checken...quote:Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Abonides het volgende:
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.
Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
Moet ik die neerzetten dan?quote:
ok, ik ben dan wel geen vrouw, maar als je nou eens je openingsverhaaltje hier plaatst, kunnen wij misschien een beetje helpen. zelf kreeg ik vaak complimenten dat mijn tekst zo anders was dan al die standaard verhaaltjes van andere mannenquote:Op woensdag 29 juni 2005 10:38 schreef Abonides het volgende:
[..]
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...quote:Hey Lezer,
Wat is het toch ontzettend moeilijk om hier wat leuks en origineels neer te zetten. Al een tijdje zit ik erover na te denken, maar als ik dan echt wat neer moet zetten gaat het weer eens een stuk moeilijker dan ik had verwacht. Well, here goes!
Zoals je waarschijnlijk al had gelezen heet ik Frank. Op het moment van schijven ben ik 26 jaar oud voor de pessimisten en 26 jaar jong voor de optimisten. Ik woon in een, om het mooi te maken, schilderachtig klein dorpje tussen Alkmaar en Amsterdam in. Heerlijk in de randstad. Hier blijf ik nog wel even wonen aangezien mijn zojuist aangeschafte appartement pas halverwege 2006 opgeleverd zal worden.
Andere feitjes zie je wel in mijn profiel staan. Om toch nog wat specifieker te zijn wat lengte betreft. Ik ben 1m85. Mocht je trouwens wat willen weten, schroom niet om te vragen.
Wat eigenlijk het allerbelangrijkste is, is mijn karakter. Alleen is het wel heel moeilijk om deze door mezelf te laten omschrijven. Om je toch een beeld te geven: Ik ben van mening dat ik makkelijk in de omgang ben. Met iedereen kan ik opschieten en tegen iedereen ben ik aardig. Ik praat makkelijk, ga graag een gesprek aan en probeer lekker veel van het leven te genieten. Ik ben ontzettend fanatiek tot een bepaalde grens... het moet tenslotte wel leuk blijven.
Wat doe ik hier dan precies? (ik zocht ff een manier om over iets anders te beginnen) Ik heb me hier bij relatieplanet aangemeld om leuke mensen te ontmoeten. Bij gewenste relatie heb ik expres vriendschap neergezet. Ik ben van mening dat er pas een serieuze relatie kan ontstaan wanneer er eerst een soort vriendschap is ontstaan. Wanneer je elkaar echt goed ligt dan komt die relatie vanzelf wel. Tot die tijd is een vriendschap ook helemaal top.
Wat betreft de foto. Euh... ja... daar sta ik dan in mijn Tiroller outfit. Bij gebrek aan betere heb ik deze maar hier neergezet (eerlijk gezegd vind ik ze onwijs leuk). Ze zijn alweer van een jaartje geleden. Binnenkort krijg ik een paar recente foto's. Deze zal ik dan ook direct plaatsen.
Mocht je het nou leuk vinden om te reageren. Vooral doen! Ik stuur altijd wat terug!!!
Groetjes, Frank
Tis maar net hoe je het brengt. Kheb dr ook paar maanden op gezeten (R.P), eerst alle wanhopige en eiserige vrouwen afgezeken in mn profiel en daarna een origineel stuk over mezelf geschreven, schijnt nogal te scoren originaliteitquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:13 schreef Viking84 het volgende:
* viking84 serieus antwoord geven gaat![]()
Een goede site is relatieplanet. Het punt is alleen dat je als man sowieso weinig reacties krijgt. Als vrouw heb je meer succesdus als man moet je vooral een actieve rol spelen om contacten te kunnen leggen. Vrouwen kunnen daarentegen kiezen. Soms is het toch oneerlijk om een man te zijn
waarom ga je niet naar een relatiebureau? Dat is misschien nog wel beter dan op internet...
ok, daar gaan, (without mercy)quote:Op woensdag 29 juni 2005 10:58 schreef Abonides het volgende:
Er staat nu in mijn profiel:
[..]
+ natuurlijk de standaard feitjes die in een dergelijk profiel staan zoals werk, hobby, interesses en dergelijk...
post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
Ik ga hem eens herschrijven. Zoals 2flower zegt... ben benieuwd.
uiteraard, maar een beetje feedback is nooit weg lijkt me...?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
Iedereen probeert origineel te zijn, en allemaal op dezelfde manierquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:29 schreef Abonides het volgende:
Kolere zeg... er blijft echt helemaal niets van over... Ik dacht het zo wel enigzins origineel was.
Ik ga hem eens herschrijven. Zoals 2flower zegt... ben benieuwd.
Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:32 schreef 2flower het volgende:
[..]
post je nieuwe versie dan ook even, kijken we of die wat pakkender is.
ondertussen al een andere foto van jezelf dan in tiroler broek? (ik denk dat je dat voor de meeste vrouwen maar geheim moet houden...)
exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:36 schreef suikerzoet het volgende:
Lijkt me wel de bedoeling dat TS zijn eigen woorden gebruikt. Zijn aanstaande date hoopt immers op een date met ene Frank, en niet met alle mannetjes van Fok.
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:46 schreef Abonides het volgende:
[..]
Die foto in Tiroller outfit vond ik zelf wel leuk. Naar mijn idee getuigde hij ook van enige zelfspot... (en het is momenteel echt de enige die ik voorhanden heb).
Vanavond zal ik het profiel eens herschrijven... ik post hem dan ook wel hier.
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:48 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar die foto.. iedereen heeft het er de hele tijd over. Maar ik zie nergens een link staan.. wil je anders ff die foto posten?
kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff opquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
Je kan de foto toch gewoon opslaan van relatieplanet en uploaden in je fotoboek?quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:57 schreef Abonides het volgende:
[..]
Zodra ik vanmiddag thuis kom zal ik hem in mijn fotoboek plaatsen. Ik mag helaas niets direct linken naar relatieplanet. Hij komt zeker ff langs.
dat is natuurlijk aan TS zelf, daarnaast hij vroeg of wij het wilden lezen... wij geven alleen een meningquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:47 schreef dolledingo het volgende:
[..]
exact de orignaliteit is nu ver te zoeken. Zelfde als een dove je gaat vertellen hoe prachtig een klassiek stuk muziek is. Pronken met andermans veren is op sommige momenten not done.![]()
als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
kunt natuurlijk ook gewoon ff je usernummer geven... zoeken we het zelf ff op
Hij heeft zelf toch al dat profiel hier neer gepleurd? Dus dat nr maakt dan ook nog maar weinig uit.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:18 schreef dolledingo het volgende:
[..]
als jij je nummer ook geeft.. zoek ik jou ook even op!![]()
klopt helemaal; veel vrouwen hebben ook zo'n standaard verhaaltje van "mijn leven is zo leuk en zo compleet" (wat doe je dan op RP..?)quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:12 schreef Perico het volgende:
Mjah, je weet hoe het werkt... iedereen kijkt eerst naar de foto's. En daarna naar het verhaaltje, als ze niet al weggejaagd zijn. En daarna misschien eens naar het profiel nog.
Vrouwen kunnen inderdaad neerkalken wat ze willen (95% dat ze het moeilijk vinden om iets over zichzelf te vertellen, een leuk leven hebben, niet wanhopig zijn, plus meestal een waslijst aan verdekte eisen) -- als ze een aardige kop hebben krijgen ze zo 500 reacties.
Als man heb je het dan moeilijk, omdat de meeste vrouwen gevonden willen worden, en niet andersom. Wat werkt in je verhaaltje? Humor, en dat mag zelfs ironie of sarcasme zijn. En op layout letten en een wat langere reactie sturen met kop en staart zonder spelfouten in een leuke verteltrant -- dan versla je al minstens 90% van de aanwezige testosteronbundels.
Uiteindelijk wil je toch ook iemand met karakter en wat niveau. En die zitten er zat tussen, ook met een lief koppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |