abonnement Unibet Coolblue
pi_28693744
Een nieuwe reeks is geboren.

Vorige deel: Datingsites deel III
pi_28693793
UncleFunk schreef:
quote:
Ik wilde nog even goed kijken, maar haar profiel is al verwijderd Ze was net een kwartier koud binnen
Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.
pi_28693811
Ik denk gewoon dat het een spiekuser was zojuist op Relatieplanet.
pi_28693844
zo, deel 4 al weer, gaat echt hard
pi_28693880
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
UncleFunk schreef:
[..]

Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.
Niet dat dit onmogelijk is natuurlijk.
pi_28693901
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:01 schreef Sylvana het volgende:
zo, deel 4 al weer, gaat echt hard
Ja, leuk. Blijkbaar is er behoefte aan, en er komen nog telkens nieuwe mensen bij.
pi_28693932
Is lexa.nl als onbetaalde klant een beetje interessant?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28693936
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, leuk. Blijkbaar is er behoefte aan, en er komen nog telkens nieuwe mensen bij.
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week wel
pi_28693956
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Kemania het volgende:
Is lexa.nl als onbetaalde klant een beetje interessant?
nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komen
pi_28693981
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week wel
Het komt vanzelf goed, we gaan elkaar gewoon lekker peptalken enzo. Tsjakka!
pi_28693988
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komen
okay, tnx

*schrapt van lijstje
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28694016
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:05 schreef Kemania het volgende:
okay, tnx

*schrapt van lijstje
Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.
pi_28694054
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.
ja, daar heb je wel gelijk in... zit nog even in dubio
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28694063
inderdaad, bij alle datingsites moet je wel betalen als je er meer mee wilt doen. Ik heb het ook gewoon 1 maandje betaald, in die maand een aantal mensen leren kennen op msn die ik heb toegevoegd en na die maand dan delete ik me profiel en ga ik iets anders proberen
pi_28694173
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:08 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, bij alle datingsites moet je wel betalen als je er meer mee wilt doen. Ik heb het ook gewoon 1 maandje betaald, in die maand een aantal mensen leren kennen op msn die ik heb toegevoegd en na die maand dan delete ik me profiel en ga ik iets anders proberen
En aan hoeveel euro/maand moet ik dan denken?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28694195
RP kost 20 euro voor een maandje.
pi_28694206
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
ah is te overzien dan, mits je succes hebt (of iig een enkele date)
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28694324
Lexa is ook 20 euro voor 1 maand en hoe meer maanden je doet, hoe goedkoper het gemiddeld per maand wordt
pi_28694329
Deel 4 al!
Heb me, geinspireerd door dit topic aangemeld op relatieplanet. (Nee, ik geef mijn nummer niet!)
Dit is nu de 5e dag, heb zo'n 230 berichten gekregen. Eigenlijk vind ik dat niet normaal, het maakt je een stuk kritischer dan je eigenlijk zou willen zijn.
pi_28694352
wow, 230 berichten in 5 dagen is echt veel zeg!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:17:49 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_28694356
Okee tot dusver 3 nieuwe contacten opgedaan via relatieplanet.
1 meisje dat qua intelligentie mijn niveau niet benadert, in breezertaal praat en verder niet veel interessants te vertellen heeft.. -> Doei!
1 meisje dat blijkbaar alleen maar wil cammen ipv gewoon wil chatten + hoog breezergehalte... -> Doei
1 meisje die verder wel tof is en mijn interesses een beetje deelt, maar wel 3 jaar ouder is.. -> Maar ff aanhouden dan

Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_28694404
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:


Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
wow, das idd wel lullig ja
pi_28694442
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Sylvana het volgende:
wow, 230 berichten in 5 dagen is echt veel zeg!
Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_28694466
Okee tot dusver 3 nieuwe contacten opgedaan via relatieplanet.
1 meisje dat qua intelligentie mijn niveau niet benadert, in breezertaal praat en verder niet veel interessants te vertellen heeft.. -> Doei!
1 meisje dat blijkbaar alleen maar wil cammen ipv gewoon wil chatten + hoog breezergehalte... -> Doei


stuur maar door
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28694521
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')