Gewoon stug volhouden!quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:19 schreef Günther het volgende:
relatieplanet. Ik denk ik ben toch aangemeld, ik ga het proberen.
10 berichten de deur uit. Luchtig, grappig, serieus. Van alles wat.
10 berichten zijn gelezen.
0 reacties.![]()
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden.quote:
Na één dag?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden..
Groetjes,
Günther/
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Na één dag?Ja, dan wordt het niks.
Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:25 schreef Günther het volgende:
over 3 dagen is mijn tijdelijke account verlopen. En dan moet ik geld betalen om geen reacties te krijgen.![]()
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kunt op RP toch helemaal geen persoonlijke berichten sturen als je een gratis account hebt? Of had je een betaalde account?
Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:27 schreef Günther het volgende:
Euh. Er zat zo'n mailknopje? Daarmee kan ik gewoon berichten sturen...
Euh. nee. ik kon gewoon zelf een soort mailtje typen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen 'interesseberichten' met een standaardtekst...
Tja, bloedmooi zijn heeft zo z'n nadelen.quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:34 schreef heiden6 het volgende:
Alleen zou ik wel eens willen dat ik niet behandeld werd als een stuk vlees, als een seksobject. Al die vrouwen zijn hetzelfde - rekening houden met gevoelens, ho maar. Ze willen maar een ding.
jupquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Fok?
we bellen elkaar meerdere uren per dag, smsen heel veel, chatten de hele nacht door en hebben al veel foto's uitgewisseldquote:Op donderdag 7 juli 2005 00:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan niet alles lezen toch?
Hoe goed ken je hem inmiddels? Foon, sms, email, msn, fotoruil?
Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?quote:Op woensdag 6 juli 2005 22:23 schreef Günther het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik ben weer voor 5 jaar genezen. Ik reageer wel een keer op 1 van de duizenden vrouwen die me op msn aanbidden..
Groetjes,
Günther/
ja, dat doen we ook, maar we zijn niet de hele dag achter de pc, dus als we niet achter pc zitten dan bellen we met telefoon, anders idd via skypequote:Op donderdag 7 juli 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het lijkt me slim om dan beide een microfoontje te kopen en te bellen via msn of Skype
Mag dat wel op RP dan? Wordt dat niet gefilterd?quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:33 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Heb je eraan gedacht dat ze mogelijk niet op je kunnen antwoorden? msn in je bericht gezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |