abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28693744
Een nieuwe reeks is geboren.

Vorige deel: Datingsites deel III
pi_28693793
UncleFunk schreef:
quote:
Ik wilde nog even goed kijken, maar haar profiel is al verwijderd Ze was net een kwartier koud binnen
Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.
pi_28693811
Ik denk gewoon dat het een spiekuser was zojuist op Relatieplanet.
pi_28693844
zo, deel 4 al weer, gaat echt hard
pi_28693880
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
UncleFunk schreef:
[..]

Misschien is het gecensureerd wegen te veel spelfouten.
Niet dat dit onmogelijk is natuurlijk.
pi_28693901
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:01 schreef Sylvana het volgende:
zo, deel 4 al weer, gaat echt hard
Ja, leuk. Blijkbaar is er behoefte aan, en er komen nog telkens nieuwe mensen bij.
pi_28693932
Is lexa.nl als onbetaalde klant een beetje interessant?
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_28693936
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, leuk. Blijkbaar is er behoefte aan, en er komen nog telkens nieuwe mensen bij.
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week wel
pi_28693956
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Kemania het volgende:
Is lexa.nl als onbetaalde klant een beetje interessant?
nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komen
pi_28693981
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, alleen we hebben weinig gelukte dates gehad tot nu toe, hopelijk die van jou volgende week wel
Het komt vanzelf goed, we gaan elkaar gewoon lekker peptalken enzo. Tsjakka!
pi_28693988
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:04 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee, want dan kun je alleen standaard interessemailtjes sturen en geen persoonlijke mailtjes en je kunt dus niet echt met iemand in contact komen
okay, tnx

*schrapt van lijstje
pi_28694016
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:05 schreef Kemania het volgende:
okay, tnx

*schrapt van lijstje
Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.
pi_28694054
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Datzelfde geldt volgens mij min of meer voor alle 'serieuze' datingsites. Maar waarom niet eens een maandje betaald proberen, zó duur is het immers niet. Avondje stappen is duurder, en daar heb je maar één ochtend lol van.
ja, daar heb je wel gelijk in... zit nog even in dubio
pi_28694063
inderdaad, bij alle datingsites moet je wel betalen als je er meer mee wilt doen. Ik heb het ook gewoon 1 maandje betaald, in die maand een aantal mensen leren kennen op msn die ik heb toegevoegd en na die maand dan delete ik me profiel en ga ik iets anders proberen
pi_28694173
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:08 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, bij alle datingsites moet je wel betalen als je er meer mee wilt doen. Ik heb het ook gewoon 1 maandje betaald, in die maand een aantal mensen leren kennen op msn die ik heb toegevoegd en na die maand dan delete ik me profiel en ga ik iets anders proberen
En aan hoeveel euro/maand moet ik dan denken?
pi_28694195
RP kost 20 euro voor een maandje.
pi_28694206
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
ah is te overzien dan, mits je succes hebt (of iig een enkele date)
pi_28694324
Lexa is ook 20 euro voor 1 maand en hoe meer maanden je doet, hoe goedkoper het gemiddeld per maand wordt
pi_28694329
Deel 4 al!
Heb me, geinspireerd door dit topic aangemeld op relatieplanet. (Nee, ik geef mijn nummer niet!)
Dit is nu de 5e dag, heb zo'n 230 berichten gekregen. Eigenlijk vind ik dat niet normaal, het maakt je een stuk kritischer dan je eigenlijk zou willen zijn.
pi_28694352
wow, 230 berichten in 5 dagen is echt veel zeg!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:17:49 #21
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_28694356
Okee tot dusver 3 nieuwe contacten opgedaan via relatieplanet.
1 meisje dat qua intelligentie mijn niveau niet benadert, in breezertaal praat en verder niet veel interessants te vertellen heeft.. -> Doei!
1 meisje dat blijkbaar alleen maar wil cammen ipv gewoon wil chatten + hoog breezergehalte... -> Doei
1 meisje die verder wel tof is en mijn interesses een beetje deelt, maar wel 3 jaar ouder is.. -> Maar ff aanhouden dan

Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_28694404
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Maanvis het volgende:

Waarom is het trouwens zo dat er zo vreselijk veel mensen zijn op relatieplanet die vragen om eens niet een hartje te sturen, en dan vervolgens niet eens reageren als je een ontzettend lang verhaal voor ze samenstelt
wow, das idd wel lullig ja
pi_28694442
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:17 schreef Sylvana het volgende:
wow, 230 berichten in 5 dagen is echt veel zeg!
Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
pi_28694466
Okee tot dusver 3 nieuwe contacten opgedaan via relatieplanet.
1 meisje dat qua intelligentie mijn niveau niet benadert, in breezertaal praat en verder niet veel interessants te vertellen heeft.. -> Doei!
1 meisje dat blijkbaar alleen maar wil cammen ipv gewoon wil chatten + hoog breezergehalte... -> Doei

stuur maar door
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_28694521
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja. Maar daarbij zitten dus héél véél mensen waarvan ik me afvraag waarom ze een interesse-bericht sturen. Oude mannetjes, kettingrokers, mannen die 25 cm. kleiner zijn dan ik, en zo kan ik nog wel even doorgaan.
dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)
  zondag 10 juli 2005 @ 23:26:02 #26
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28694585
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:21 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

haha, volgens mij is dat standaard voor vrouwen. Allemaal hopeloze mannen die iedere vrouw proberen te "versieren" en als je dan serieus bent....

Maar goed, wat is oud en hoe lang ben je
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  zondag 10 juli 2005 @ 23:27:36 #27
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_28694630
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

wow, das idd wel lullig ja
Jeh
Maar volgens mij is de keus voor de vrouwen ook veeeeel groter of je moet echt op een klapperende eierstokken leeftijdscategorie terecht komen, dan event het zich een beetje uit denk ik

Maar idd zo'n datingsite maakt je wel veel kritischer dan je normaal zou zijn. Vooral mensen die zo weinig over zichzelf vertellen in hun profiel knap ik een beetje op af, of als ze bij muziekkeuze Top 40 hebben staan oid . In ieder geval, als je alles zo uitgebreid in kan vullen ben je toch vaak zelf op zoek naar de ideale partner die daar in past, ook al stap je in de kroeg misschien alleen af op een meisje omdat ze zo lief lacht oid
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_28694707
och, ik heb me profiel eigenlijk voor de grap aangemaakt en heb er dus ook niet zoveel aandacht aan besteed

Heb ingevuld waar ik naar op zoek ben, maar niet waar ik op val of waar ik op afknap ofzo
pi_28694784
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

dat schiet ook niet op nee en erg vervelend als je al die berichten moet openen om te kijken wie het is en of diegene interessant is, al kun je het meestal ook wel aan de leeftijd en woonplaats zien of ze aan je zoekcriteria voldoen ( ik heb bijvoorbeeld leeftijd 18-28 en provincie Overijssel en als ze daar niet aan voldoen dan open ik de standaard interessemailtjes niet eens)
Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.

Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine

De oudere mannen zijn vaak wel creatief wat hun berichten betreft, zoeken een lief knap meiske om mee te pronken denk ik, maar helaas, ik moet niks van oudere mannen weten
pi_28694846
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:32 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Klopt, je kunt zo al een beetje 'filteren'. Woonplaats maakt me niet zoveel uit, leeftijd wel.

Wat me ook erg opvalt, ik krijg veel berichten van jongere mannen (zo'n 8 tot 3 jaar jonger). De meeste zeggen dat ze op 'oudere meiden' vallen omdat die zo lekker volwassen zijn en niet zo kinderachtig doen. Maar vervolgens vinden ze het dan wel raar dat je niet 4 keer per week gaat stappen. En zijn ze beledigd als je zegt dat je het raar vindt dat ze nog bij pa & ma wonen en dat ze al hun geld uitgeven aan dvd's, breezers en benzine

De oudere mannen zijn vaak wel creatief wat hun berichten betreft, zoeken een lief knap meiske om mee te pronken denk ik, maar helaas, ik moet niks van oudere mannen weten
Haha, dan zoeken die jonge mannen volgens mij gewoon een oudere vrouw om mee te pronken, om te zeggen hoe stoer dat is enzo, dat ze een oudere vrouw kunnen krijgen, want hun gedrag komt niet echt overeen met wat ze dan zeggen te willen nee

En als je niks van oudere mannen moet weten dan houdt het op ja

Ik ben zelf 18, en ik heb wel relaties met veel oudere mannen ( in de 30) gehad, maar ben nu wel weer op zoek naar wat jongers, das toch leuker en makkelijker
pi_28694870
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:26 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

haha, volgens mij is dat standaard voor vrouwen. Allemaal hopeloze mannen die iedere vrouw proberen te "versieren" en als je dan serieus bent....

Maar goed, wat is oud en hoe lang ben je
Ja, maar ze zijn in ieder geval niet te zuinig met hartjes en berichten, da's ook wel weer een positief fenomeen toch.

(Bouwjaar 74 en 1.81)
pi_28694932
Echte surrogaat voor "echt" persoonlijk contact. Toch zielig, al die breezergirls en "hopeloze" huisvrouwtjes die effe lekker van die hopeloze sukkels willen opgeilen om effe uit die "sleur" van alledag te zijn...Nee, ik houd het bij de kroeg, WYSIWYG!
  zondag 10 juli 2005 @ 23:43:53 #33
47047 Herkauwer
pi_28695103
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:35 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Ja, maar ze zijn in ieder geval niet te zuinig met hartjes en berichten, da's ook wel weer een positief fenomeen toch.

(Bouwjaar 74 en 1.81)
Opzich wel, ik ben altijd en overal kieskeurig Met dit soort zaken ook dus! Maar goed, ken het gevoel... interesse berichtje van een meid uit Groningen.... ik woon 200+ km verder op , plus ze was niet mijn type

Ik ben trouwens uit '80 en 204cm en ik val op oudere vrouwen en ik vind het vreemd dat je niet 4 keer per week gaat stappen en breezers drinkt

zondag 10 juli 2005 @ 23:45:16 #34
47047 Herkauwer
pi_28695148
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:37 schreef Developersrus het volgende:
Echte surrogaat voor "echt" persoonlijk contact. Toch zielig, al die breezergirls en "hopeloze" huisvrouwtjes die effe lekker van die hopeloze sukkels willen opgeilen om effe uit die "sleur" van alledag te zijn...Nee, ik houd het bij de kroeg, WYSIWYG!
Dat is dus niet zo... je ziet niet altijd wat je krijgt... Hooguit lichaam, is zeker te doen voor een avond, maar ik wil altijd iemand eerst leren kennen, maar goed, dat ben ik
pi_28695230
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:43 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Opzich wel, ik ben altijd en overal kieskeurig Met dit soort zaken ook dus! Maar goed, ken het gevoel... interesse berichtje van een meid uit Groningen.... ik woon 200+ km verder op , plus ze was niet mijn type

Ik ben trouwens uit '80 en 204cm en ik val op oudere vrouwen en ik vind het vreemd dat je niet 4 keer per week gaat stappen en breezers drinkt

Gelukkig dan maar, dat ze je type niet is! Bespaart je een hoop tijd & geld

Interessebericht van iemand die 200 km verderop woont... en die dan wel eens een keer met je naar de bios wil of zo, da's ook al zoiets he...... wat doe je daarmee.

een basketballer!
pi_28695281
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo... je ziet niet altijd wat je krijgt... Hooguit lichaam, is zeker te doen voor een avond, maar ik wil altijd iemand eerst leren kennen, maar goed, dat ben ik
Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...
pi_28695312
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:45 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Zo ben ik ook hoor, ik hou er ook niet van om iemand uit de kroeg op te pikken, ik leer ook liever iemand eerst wat beter kennen en ga niet alleen op uiterlijk af, wat in een kroeg wel vaak ( meestal) gebeurd.
  zondag 10 juli 2005 @ 23:51:37 #38
47047 Herkauwer
pi_28695350
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Gelukkig dan maar, dat ze je type niet is! Bespaart je een hoop tijd & geld

Interessebericht van iemand die 200 km verderop woont... en die dan wel eens een keer met je naar de bios wil of zo, da's ook al zoiets he...... wat doe je daarmee.

een basketballer!
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen interesse had, ze was ook nogeens 19.....dus....beetje jong

Jep basketballer En verder blijf ik vrouwen moeilijk vinden SNap er over het algemeen geen donder van. Ik ben nu op zoek naar kittens Dan lok ik daar maar een vrouw mee
pi_28695352
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Dan ga je er vervolgens mee in gesprek en dan wordt er een tipje van de innerlijke sluier opgelicht. Waar het me om gaat bij datingsites is dat te veel mensen zich verschuilen achter de annonimiteit die het internet je biedt. Dit irriteert me mateloos en daarom is het ook niets voor moi! Ik wil iemand in de ogen kijken als ik tegen haar praat. De ogen zijn immers de poort tot haar ziel...
ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
pi_28695365
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:23 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik woon in zwolle ben 18, daten?
  zondag 10 juli 2005 @ 23:53:49 #41
47047 Herkauwer
pi_28695425
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:49 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijk Vooral als je te kieskeurig bent, maar goed. Het komt allemaal een keertje goed
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:50 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Zo ben ik ook hoor, ik hou er ook niet van om iemand uit de kroeg op te pikken, ik leer ook liever iemand eerst wat beter kennen en ga niet alleen op uiterlijk af, wat in een kroeg wel vaak ( meestal) gebeurd.
Maar goed, het wel leuk om er naar te kijken
pi_28695433
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef NehcslowZ het volgende:

[..]

ik woon in zwolle ben 18, daten?
stuur maar een mailtje naar me met wat meer over jezelf dan
pi_28695499
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik leer liever iemand eerst beter via internet kennen en dan gaan daten dan dat ik in de kroeg op iemand moet afstappen met de kans op een blauwtje
Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!
pi_28695517
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.
pi_28695535
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Jeetje meid, als ik zo je profiel bekijk ben je nog maar 18 jaar! Take a chance...je weet immers wat ze zeggen: "Iemand die niet bereidt is om gekwetst te worden, zal geen liefde kennen..." Dit is zeker in de meeste gevallen waar!
Ik ben al vaak genoeg gekwetst Daarom probeer ik het nu op deze manier
pi_28695560
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:56 schreef suikerzoet het volgende:

[..]

Types die zo'n hele avond in een kroeg hangen zijn sowieso niet mijn kopje thee. Kroeg, terrasje, whatever, je maakt al snel een babbeltje maar het is niet een plek waar ik heen zou gaan om mensen echt te leren kennen.
nee inderdaad, heb je helemaal gelijk in Ik vind het hartstikke leuk om met vrienden naar de kroeg te gaan, maar niet om daar te gaan daten ofzo
  zondag 10 juli 2005 @ 23:59:05 #47
47047 Herkauwer
pi_28695598
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nee inderdaad, heb je helemaal gelijk in Ik vind het hartstikke leuk om met vrienden naar de kroeg te gaan, maar niet om daar te gaan daten ofzo
Ja, als ik naar de kroeg ga is het om lol te hebben en te ouwehoeren met vrienden. En dat is het dan oo wel... ik loop niet de hele avond achter vrouwen aan te hobbelen ..
pi_28695651
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:53 schreef Herkauwer het volgende:

Klopt dat is ook zo, het blijft allemaal heel erg moeilijk Vooral als je te kieskeurig bent, maar goed. Het komt allemaal een keertje goed
Da's ook zo'n lastige kwestie vind ik..... hoe kieskeurig moet je zijn? Ik ga natuurlijk niet met lelijke bejaarde sukkels daten omdat ik ze het voordeel van de twijfel wil geven. Maar ik ben soms wel geneigd om kleine afknappertjes even over het hoofd te zien (krijg ik altijd spijt van). Maar ja, als je te picky bent dan kom je ook weer zo arrogant over.... zo van "damn u ugly, next!!!"
pi_28695664
quote:
Op zondag 10 juli 2005 23:57 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben al vaak genoeg gekwetst Daarom probeer ik het nu op deze manier
Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!
pi_28695678
quote:
Op maandag 11 juli 2005 00:01 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Jammer dit te horen...Nou ja, succes dan maar with your internet quest!
dank je wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')