abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:27:43 #1
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28307005
Aan de mods: Dit topic is voor mij erg serieus. Ervaring leert alleen dat dit hier erg moeilijk gaat vanwege 'grappige' opmerkingen van bepaalde users. Geef dit topic aub een kans. Als het nou echt niets wordt, dan mag ie natuurlijk dicht. Ik heb zomaar het idee dat er veel meer users zijn die best wel nieuwsgierig zijn en dit willen weten.

Aan de 'grappige' users: Nee, irl kan ik geen vriendin krijgen. Wegwezen dus.

Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?

Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.

Ik wil dit eigenlijk weten omdat ik erover sta te twijfelen om me in te schrijven voor een dergelijke site, maar niet weet welke. Ooit eens in het grijze verleden heb ik op zo een site gestaan die toen nog gratis was. Daarop heb ik ook een meid leren kennen waarmee ik de grootste lol heb gehad, geen relatie. Tot op heden gaan we nog weleens stappen en hebben we samen veel plezier. De spanning voor de eerste 'date' vond ik toen wel erg leuk en zou graag weer hetzelfde willen ervaren.

Ik ben gewoon erg nieuwsgierig wat de ervaringen zijn van andere gebruikers hier. Misschien weten jullie of bij betaalde datingsites de neppers verdwenen zijn? De drempel voor betalen ze heeft weggejaagd.

Thx!

Vanavond ben ik pas weer thuis. Misschien schrijf ik me dan meteen voor zo een site in. Ik laat jullie wel meer weten...
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28307219
Datingsites werken voor geen meter. Weinig vrouwen en de meesten reageren niet eens als je ze een berichtje stuurt.
pi_28307551
Tijdens een inzinking heb ik mij ooit ingeschreven voor relatieplanet en lexa. De eerste dagen zijn tof.. je krijgt aandacht van alle wanhopige mokkels, omdat je nieuw bent... dan heb je er een stuk of 20 in je msn, blijken stuk voor stuk erg wanhopig en erg huisje boompje beestje te zijn. Zit er per ongeluk eentje tussen waar het online wel mee klikt, woont zowat om de hoek, ga je dan langs als een soort van date, blijkt een raar wijf te zijn met die niet door heeft dat haar huis naar kattenstront stinkt, het niet leuk vind dat ik hardlopers belachelijk maak en dat ik PABO studenten belachelijk maak vind ze al helemaal niet tof. Ze heeft wel een lekker lijf maar haar kop staat me niet aan... dus de ballen maar weer.
Vrouwen op de datingsites zijn op zoek naar de ideale huis boompje beestjes situaties, het kan een wens van je zijn, maar begin daar niet over in een eerste gesprek. Echte mannen (zoals ik), zijn op zoek naar de spontane vrouwen waar je lekker mee kan lullen en waar het woord sarcasme in de vocabulaire voorkomt. Datingsites zuigen, tenzij je een vrouw bent.. dan heb je grote kans dat je constant wordt lastig gevallen door eenzame rukkerds..
Datingsites zijn te serieus en is niet de vervanger van het cafe waar je spontaan een leuke dame tegen het lijf kan lopen.

pi_28308361
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
pi_28308427
ik was ooit bij lexa, maar na 1 dag zat al heel mijn hotmail inbox vol met mensen die interesse in je tonen of van die foute berichtjes sturen echt geen aanrader.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:08:44 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_28308441
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 17:06 schreef thabit het volgende:
Het lijstje eisen dat een datingsitevrouw ook stelt aan haar partner. Er zijn echt nul personen op de hele wereld die daaraan voldoen.
Net alsof je daar serieus op moet ingaan .

Je zegt toch gewoon dat je daaraan voldoet lijkt me?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 28 juni 2005 @ 17:13:45 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_28308626
* viking84 serieus antwoord geven gaat

Een goede site is relatieplanet. Het punt is alleen dat je als man sowieso weinig reacties krijgt. Als vrouw heb je meer succes dus als man moet je vooral een actieve rol spelen om contacten te kunnen leggen. Vrouwen kunnen daarentegen kiezen. Soms is het toch oneerlijk om een man te zijn waarom ga je niet naar een relatiebureau? Dat is misschien nog wel beter dan op internet...
Niet meer actief op Fok!
pi_28309236
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 16:27 schreef Abonides het volgende:
Ik had een vraag. Heeft iemand ervaring met betaalde datingsites? En welke daarvan het beste is?

Met beste bedoel ik eigenlijk, waar je de meest serieuze reacties kan verwachten. Waar ze ook eerlijk zijn met het vermelden van het aantal vrouwelijke leden. Ik weet dat de verhouding man/vrouw op dergelijke sites zo een beetje 1 op 10 is. Toch adverteren veel van dergelijke sites met andere cijfers.
heb zelf bij RP (relatieplanet) gezeten, betaald. leuk contact gehad met een aantal dames, een enkele keer gedate.
Mijn vriendin heb ik via RP onmoet; eerst heel veel gemaild, daarna op msn, pas na een maand hebben we elkaar ontmoet. en toen was het gelijk raak. en vanaf volgende week gaan we samenwonen

als je je inschrijft, ga dan niet zo'n standaard verhaaltje opstellen, zoals al die mannen doen; wees jezelf en vertel wat jou boeit en drijft in het leven, reken maar dat je dan reakties krijgt
en een leuke, pakkende foto natuurlijk...
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:09:08 #9
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28311820
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.

Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 19:16:50 #10
38509 Phate
But Seriously
pi_28312072
ik ben een maandje lid geweest bij Match.com, en ook wel een stuk of drie echt serieuze reacties gehad....
Verder niet veel mee gedaan uiteindelijk.

Wat me wel opviel - je krijgt wekelijks zo'n mailtje met 'potentiele partners' - dat er veel écht lelijke vrouwen bij zitten... (Niet allemaal hoor!)
Ik ben niet persé kieskeurig, maar ik hoef ook geen zeekoe
Have a little phate in me... | Phate.nl > Lifelog
"Lazerus en toch al dagen lang niet in de kroeg"
pi_28312081
Installeer skype (icq werkt ook) voeg er een paar vrouwen toe van je leeftijd of van leeftijd naar wens. Maak een paar leuke gesprekken waarin je via via erachter komt of iemand vrijgezel is of niet en dan kun je een poging wagen. Op deze manier heb ik al ongeveer 5 relaties gehad, de overige waren op de "normale" manier gegaan. Neem wel de tijd ervoor en ga niet hopeloos zoeken op deze manier want dat werkt niet.
pi_28315255
Sja .. ik heb ervaring met Lexa, Onehello en Iwannadate en mijn ervaringen zijn op alledrie min of meer hetzelfde ...
- Als man moet je je geen illusies maken, je bent zwaar in de minderheid dus je moet veel mazzel hebben op te vallen in de tientallen mailtjes
- Veel leden zijn niet betalend en kunnen dus alleen in contact komen met kusjes/interesse berichten enz waar je geen fuck aan hebt omdat je daar niks in kan zetten.
- zowieso is niet betalend lid zijn waardeloos omdat je dus op geen enkele manier in contact kan treden met een ander

verder moet je maar net mazzel hebben dat degene die jij leuk vind ook op dat moment op de site is .. (als in 'profiel is aanwezig').

Ik ben momenteel zelf het meest actief op lexa en daar heb ik tot nu toe nog niet echt een interessant contact aan overgehouden, maar ik vind het dan ook vooral leuk om de voyeur in mij bezig te houden
pi_28316540
Ik heb me ook eens aangemeld op relatieplanet. 1 maandje, eens kijken. Na twee dagen zie je iedere keer weer dezelfde dames terug komen. Echt veel leuk contact kwam er niet uit. Uiteindelijk een vriendin van mij ook ingeschreven (en die ziet er erg goed uit), gewoon om eens te kijken wat voor reacties een vrouw nu allemaal krijgt, ik had natuurlijk al een bepaald vermoeden.

Nou, dat ging echt al mijn vermoedens te boven. Het tellertje met nieuwe berichten ging als 100e van seconden. We konden ze niet sneller lezen dan dat de berichten binnen kwamen. En dat al na 1 minuut, echt gek. Na een uur maar weer gedeactiveerd, ik wist genoeg.

Wel heerlijk gelachen om alle reacties, echt, te bizar gewoon wat sommige mannen wel niet in hun harses halen. Vieze ouwe mannetjes, hopeloze pubers, maar vooral ook de aanhouders, wel 4 of vijf berichten.
pi_28318631
goh, wat hebben de mannen hier een rare ervaringen.... bij mij bleven de dames zich maar aanmelden (erg goed voor je ego )
oke, er zit wel eens een vouw tussen waarvan je denkt "die spoort niet helemaal" maar het merendeel waren goed uitziende, hoger opgeleide vrouwen .

tip voor TS: wees zelf betalend lid, dan kun je op iedereen reageren en mailen binnen de site (dan hoef je je email niet te gebruiken en kun je iemand blocken als je haar zat bent) en reageer natuurlijk alleen op betalende accounts met foto...
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
  woensdag 29 juni 2005 @ 08:37:38 #15
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28327573
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28328411
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:37 schreef Abonides het volgende:
Gisteravond heb ik een gratis account aangemaakt bij relatieplanet... ik twijfel nog om hem te upgraden naar full member account. Eigenlijk vind ik het best duur als je maar voor 1 maandje lid wilt zijn... 19,95 euro
gratis members kunnen niet veel, verwacht er op deze manier niets van...
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_28328959
Fok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:59:54 #18
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_28329062
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 19:09 schreef Abonides het volgende:
Bedankt voor de reacties tot dusver. Ik ga RelatiePlanet ff verder bekijken. Het staat me alleen tegen dat iedereen een advertentie neer kan zetten.

Ik laat jullie nog wel weten wat het wordt.
Daarom moet je dus ook vooral de betalende leden checken...
Mensen die er geld aan uit geven zijn over het algemeent een stuk serieuser.
Ik heb veel aan lexa gehad, maar het is inderdaad zo dat je als man een actieve rol spelen moet.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_28329350
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:35:19 #20
89723 RealKnuckles
In ONZ geen lastige dingen pos
  woensdag 29 juni 2005 @ 10:38:36 #21
6622 Abonides
Zo af en toe...
pi_28330179
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:10 schreef espina het volgende:
Ik heb op lexa en op onehello gezeten. Het is vaak zoeken naar een leuk iemand. De meeste mannen hebben verhaal staan om moe er van te worden. En de meeste zijn erop naar een ding.
Wees gewoon jezelf en zet een leuk verhaaltje neer. Niet dramatisch maar gewoon lekker spontaan zoals je zelf bent. Ik heb zelf aan die twee datingsites, twee relaties gehad.
Ik zou het niet meer zo snel doen. Eerder IRL.
Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:35 schreef RealKnuckles het volgende:
Fotoboek.fok.nl
Moet ik die neerzetten dan?
Be careful what you wish, you may regret it.
Be careful what you wish, you might just get it.
pi_28330347
Laat je je profiel maar zien
pi_28330373
Brutaliteit is alitjd leuk
pi_28330463
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 10:38 schreef Abonides het volgende:

[..]

Mag ik dan zo brutaal zijn om je te vragen om mijn profiel alleen te lezen? Ik ben weleens nieuwsgierig dan naar de mening van een vrouw.
ok, ik ben dan wel geen vrouw, maar als je nou eens je openingsverhaaltje hier plaatst, kunnen wij misschien een beetje helpen. zelf kreeg ik vaak complimenten dat mijn tekst zo anders was dan al die standaard verhaaltjes van andere mannen
je weet nooit wat er voor je staat, als de liftdeur opengaat
pi_28330515
Als niet betalend lid kun je inderdaad weinig tot geen contact leggen, tenzij betalende leden jou een bericht sturen met daarin een mail- of msn adres.

Mijn ervaring (als vrouw) is dat je tijdens zo'n eerste chatsessie vaak al in de gaten krijgt waarvoor zo'n man het doet; het mag dan wel (bijv.) relatieplanet heten, maar een echte relatie is vaak het laatste wat ze willen. Het spontane van een tijd leuk daten, gezellig afspreken, elkaar op een leuke manier steeds beter leren kennen, ho maar. De meesten nodigen zichzelf al na ff chatten uit bij jou thuis, vragen of je eens lekker uitgebreid voor ze gaat koken en of ze (natuurlijk) mogen blijven slapen. Voor zulke types ga ik niet overwegen om een betaalde account te nemen hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')