abonnement Unibet Coolblue
pi_28788645
Vorige deel: Datingsites deel 5

De stand op dit moment: Lupa en ik hebben maandag allebei een date

En Lupa gaat nu slapen en ik ook
pi_28788690
Uit 't vorige topic:
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Yep. Ik heb een paar goede vriendinnen, maar die zijn allemaal van het type 'vrouw met ballen'. Ik hou niet van gemiep.
w00000t!!!

Niets fijner als een vrouw waar je lekker mee kan gaan houthakken. Of die niet te beroerd is om je motorblok uit je auto te takelen. En die bij 't thuiskomen klaagt over zeurende vrouwen

Hm. Misschien moet ik dat maar in m'n profiel gaan zetten.
  donderdag 14 juli 2005 @ 01:18:56 #3
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28788710
quote:
Sylvana
ja
quote:
Lupa
Je gaat niet eens mee naar binnen om te kijken of er geen krokodillen onder het bed liggen?
Dan is het wel duidelijk wie ik naar huis ga brengen
Sylvana is tenminste lief tegen me
Vampire Romance O+
pi_28788711
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:17 schreef joshus_cat het volgende:
Uit 't vorige topic:
[..]

w00000t!!!

Niets fijner als een vrouw waar je lekker mee kan gaan houthakken. Of die niet te beroerd is om je motorblok uit je auto te takelen. En die bij 't thuiskomen klaagt over zeurende vrouwen

Hm. Misschien moet ik dat maar in m'n profiel gaan zetten.
Ik ben een vrouw en hou van voetbal, formule1, motorsport en sex en niet van make-up en zeuren

owja, ik zou gaan slapen Ik kan nu al niet zonder jullie
pi_28788798
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw en hou van voetbal, formule1, motorsport en sex en niet van make-up en zeuren

owja, ik zou gaan slapen Ik kan nu al niet zonder jullie
Je bent nog geen echte man hoor.

Dan zou je ook op de manier van al bundy een hele avond op de bank kunnen hangen en dat heb ik je nog niet horen zeggen
pi_28788814
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:23 schreef frederik het volgende:

[..]

Je bent nog geen echte man hoor.

Dan zou je ook op de manier van al bundy een hele avond op de bank kunnen hangen en dat heb ik je nog niet horen zeggen
Ik kan best de hele avond op de bank hangen als er voetbal is hoor

en nu ga ik echt slapen mensen
pi_28790296
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:15 schreef Sylvana het volgende:
Vorige deel: Datingsites deel 5

De stand op dit moment: Lupa en ik hebben maandag allebei een date

En Lupa gaat nu slapen en ik ook
Wauw zo snel al? Nog 4 nachtjes slapen dan!
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  donderdag 14 juli 2005 @ 07:30:50 #8
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28790976
Ga je even slapen lig je meteen een deel achter en ongeveer 150 posts! Maar goed, ben er weer bij Kreeg net nog een berichtje van een meid die nu op vakantie is Moest me even vertellen dat het daar zo warm is...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  donderdag 14 juli 2005 @ 08:29:54 #9
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28791315
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 01:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb ik ook hoor, ik heb alleen maar vrienden en 1 vriendin die ik al sinds groep1 ken, maar kan echt veel beter met jongens ( ook gewoon vriendschappelijk dus) opschieten dan met meiden
In de regel heb ik dat ook. Hoewel dat misschien wel erg hypocriet is, want ik kan zelf ook onzeker, zeurderig en onlogisch zijn soms. Misschien is dit voor mij ook meer dat ik me slecht op mijn gemak voel bij mensen die onzeker(der zijn dan ikzelf), en andersom me op mijn gemak voel in gezelschap van zekere mensen.

Deze topicreeks gaat trouwens wel hard!
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:04:27 #10
124948 Averon
One of the good guys
pi_28792602
Waar het hart vol van is loopt het forum van over?

Ik hoor dat trouwens vaak hoor, dat meiden zich dood ergeren aan het 'krengen' gedrag van andere vrouwen, en dat ze beter met jongens kunnen opschieten.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:06:15 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28792654
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:04 schreef Averon het volgende:
Waar het hart vol van is loopt het forum van over?

Ik hoor dat trouwens vaak hoor, dat meiden zich dood ergeren aan het 'krengen' gedrag van andere vrouwen, en dat ze beter met jongens kunnen opschieten.
Ik hoor het ook erg vaak, en ik heb het zelf ook wel. Ik denk dat het vooral iets heeft te maken met dezelfde polen die elkaar afstoten.. Een confrontatie met je eigen gedrag misschien.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:07:51 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28792705
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 08:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

In de regel heb ik dat ook. Hoewel dat misschien wel erg hypocriet is, want ik kan zelf ook onzeker, zeurderig en onlogisch zijn soms. Misschien is dit voor mij ook meer dat ik me slecht op mijn gemak voel bij mensen die onzeker(der zijn dan ikzelf), en andersom me op mijn gemak voel in gezelschap van zekere mensen.

Deze topicreeks gaat trouwens wel hard!
Misschien wordt het verschil voor een deel verklaard door het feit dat je zelf ook weet dat je hevig kan zeuren en het daarom eerder accepteert als je op een jongensachtige manier het zwijgen opgelegd wordt?

edit: toch wel erg subtiel. Ik dacht eigenlijk aan "hou je bek teef, je zeikt weer eens"
Vampire Romance O+
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:10:33 #13
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28792763
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Misschien wordt het verschil voor een deel verklaard door het feit dat je zelf ook weet dat je hevig kan zeuren en het daarom eerder accepteert als je op een jongensachtige manier het zwijgen opgelegd wordt?
Ik heb daar inderdaad niet echt problemen mee, maar dat komt sowieso ook door andere aspecten van mijn aard.. Misschien erger ik me ook juist aan andere vrouwen die zeuren omdat ik dat zelf veel beter kan, en weet dat het zinloos is.
quote:
edit: toch wel erg subtiel. Ik dacht eigenlijk aan "hou je bek teef, je zeikt weer eens"
Dat is niet echt netjes nee.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:19:47 #14
124948 Averon
One of the good guys
pi_28792997
Vrouwen kunnen dan ook veel gemener zijn en zeuren. Ze pushen om te kijken of er zowiezo iets is om tegen aan te pushen.

Ik heb trouwens, naar aanleiding van tips hier, me ook maar ingeschreven op relatie planet. Kijken wat er van komt.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28793361
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef Averon het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook veel gemener zijn en zeuren. Ze pushen om te kijken of er zowiezo iets is om tegen aan te pushen.
En mannen doen zoiets nooit?
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:42:33 #16
124948 Averon
One of the good guys
pi_28793540
Minder, en vaak vooral minder vaardig.

Girls are evil, guys are dumb
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:44:38 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28793601
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:35 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

En mannen doen zoiets nooit?
Mannen slaan er een paar keer op, en de beschaafdere mannen maken zeer duidelijk hoe zij ergens over denken, daarna is het klaar. Bij veel vrouwen komt het echter nooit klaar, en blijven ze allerlei valse spelletjes spelen.
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:46:27 #18
124948 Averon
One of the good guys
pi_28793645
Dat ook, mannen zijn schijnbaar goed in dingen slaan, niet zelden doordat een vrouw ze daartoe aanzet.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  donderdag 14 juli 2005 @ 10:50:51 #19
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28793775
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:46 schreef Averon het volgende:
Dat ook, mannen zijn schijnbaar goed in dingen slaan, niet zelden doordat een vrouw ze daartoe aanzet.
Fysiek geweld is toch echt iets waar de mannen waar het hier om gaat zelf voor kiezen.
  donderdag 14 juli 2005 @ 11:06:36 #20
61345 Brett-Anderson
ACCOUNT DISABLED
pi_28794283
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:19 schreef Averon het volgende:
Vrouwen kunnen dan ook veel gemener zijn en zeuren. Ze pushen om te kijken of er zowiezo iets is om tegen aan te pushen.

Ik heb trouwens, naar aanleiding van tips hier, me ook maar ingeschreven op relatie planet. Kijken wat er van komt.
werkelijk?
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:18:19 #21
124948 Averon
One of the good guys
pi_28796516
Jep, ik stond op andere sites, maar van RP had ik nog niet gehoord.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28796996
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Mannen slaan er een paar keer op, en de beschaafdere mannen maken zeer duidelijk hoe zij ergens over denken, daarna is het klaar. Bij veel vrouwen komt het echter nooit klaar, en blijven ze allerlei valse spelletjes spelen.
Daar kan ik me echt aan doodergeren als vrouwen dat doen. Zo ben ik totaal niet. Als ik ruzie heb en het is goedgemaakt dan is het daarna ook weer goed en blijf ik diegene er niet 10 jaar aan herrinneren dat we toen ruzie hadden en van vuile spelletjes spelen en roddelen hou ik ook niet
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:45:41 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28797286
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Daar kan ik me echt aan doodergeren als vrouwen dat doen. Zo ben ik totaal niet. Als ik ruzie heb en het is goedgemaakt dan is het daarna ook weer goed en blijf ik diegene er niet 10 jaar aan herrinneren dat we toen ruzie hadden en van vuile spelletjes spelen en roddelen hou ik ook niet
Op dat gebied ben ik zelf ook meer van over is over..
pi_28797478
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:44 schreef Alicey het volgende:

Mannen slaan er een paar keer op, en de beschaafdere mannen maken zeer duidelijk hoe zij ergens over denken, daarna is het klaar. Bij veel vrouwen komt het echter nooit klaar, en blijven ze allerlei valse spelletjes spelen.
Ik zat eerder te denken aan verbale mat-partijtjes, waarbij d'r wordt gekeken wie d'r het verst kan pissen. Die zijn relatief onschuldig. Als mannen overgaan tot geweld (en vaak blijft dat beperkt tot dreigen) dan moet je 't wel bont hebben gemaakt. Of je moet alleen maar pubers of marokkanen in je kennissenkring hebben.

Waar vrouwen inderdaad een meester in zijn is, zijn het soort ambtelijke spelletjes als 'jij hebt [onbenullig feit] wel/niet gedaan, en daarom moet ik [totale-over-de-top-reactie] doen'. Combineer dat met 'maar 12 jaar geleden deed je ook al [totaal ongerelateerd onbenullig feit]' en je hebt voldoende materiaal voor een fijn gesprek
  donderdag 14 juli 2005 @ 12:53:43 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_28797546
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 12:51 schreef joshus_cat het volgende:

[..]

Ik zat eerder te denken aan verbale mat-partijtjes, waarbij d'r wordt gekeken wie d'r het verst kan pissen. Die zijn relatief onschuldig. Als mannen overgaan tot geweld (en vaak blijft dat beperkt tot dreigen) dan moet je 't wel bont hebben gemaakt. Of je moet alleen maar pubers of marokkanen in je kennissenkring hebben.

Waar vrouwen inderdaad een meester in zijn is, zijn het soort ambtelijke spelletjes als 'jij hebt [onbenullig feit] wel/niet gedaan, en daarom moet ik [totale-over-de-top-reactie] doen'. Combineer dat met 'maar 12 jaar geleden deed je ook al [totaal ongerelateerd onbenullig feit]' en je hebt voldoende materiaal voor een fijn gesprek
Ik onthoud overigens wel al dat soort dingen. Ik zal ze alleen niet snel inzetten, hoewel ik soms best gekke dingen doe als ik emotioneel word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')