abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28744178
Hoppa, hier verder.

Vorige deel was Datingsites deel IV.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 17:59:25 #2
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_28744281
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?
Hehe nee, sorry foute opmerking wat ik daarnet maakte. Vandaar dat ik alle gozers hier over me heen krijgt. Ik heb wel genoeg leuke contacten. Alleen hij was mijn "eerste" dat werkt nou net niet zo goed op dat beeld dat je dan heb van mensen die op die datingsite staan. Dus hoop dat de volgende date het een beetje oprkrikt. Maar ik geloof dat er genoeg leuke mannen zijn, mijn vriendinnetje had er 1 voor me opgedoken dus. Dus ik ga gewoon lekker vrolijk verder

Alhoewel, misschien mijn fout, ik had misschien wat langer ofzo moeten chatten. Of zelfs moeten gaan bellen ofzo. Hoe snel meet je dan iemand? Na 5 zinnen als je denkt, hmm leuk iemand?
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:15:05 #3
124948 Averon
One of the good guys
pi_28744621
Iemand leren kennen kan jaren over heen gaan, zelf probeer ik meestal gelijk wat verder te durven gaan. Wat risico te nemen. Als het dan niet klikt heb ik liever spijt van dingen die ik geprobeerd heb dan van dingen die ik niet probeerde.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28744715
inderdaad, ik ben ook niet iemand die maanden wacht voordat ik iemand irl ga ontmoeten. Na een week elke dag chatten of mailen en bellen vind ik het best kunnen om wat af te spreken, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en als het dan niet klikt kun je gelijk verder gaan met zoeken
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:21:42 #5
124948 Averon
One of the good guys
pi_28744784
De truuk van mensen leren kennen is mensen leren kennen die mensen kennen.

Gebeurt vaak dat als het niet helemaal klikt terwijl je iemand toch aardig genoeg vond om te ontmoeten dat je haar of hem voor kan stellen aan een andere kennis/vriend van je die je beter vind passen. Komt er toch iets leuks van.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:56:32 #6
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28745612
Het vervelende van mensen leren kennen is dat als je een mooie meid ziet in de kroeg, dat de halve kroeg haar probeert te "scoren". Als ik dat merk, heb ik er al geen zin meer in.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_28745617
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik ben ook niet iemand die maanden wacht voordat ik iemand irl ga ontmoeten. Na een week elke dag chatten of mailen en bellen vind ik het best kunnen om wat af te spreken, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en als het dan niet klikt kun je gelijk verder gaan met zoeken
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb een tijdje terug ook iemand via een dating-site leren kennen. Drie weken lang bijna dagelijks gechat, gecamd, sms-jes gestuurd en gebeld. Uiteindelijk iets afgesproken, maar door de inmiddels opgebouwde spanning kon het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Als het online met iemand klikt, gewoon niet te lang gaan wachten om IRL af te spreken, zodat je in ieder geval meer 'open' in zo'n ontmoeting staat.
pi_28745653
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef Herkauwer het volgende:
Het vervelende van mensen leren kennen is dat als je een mooie meid ziet in de kroeg, dat de halve kroeg haar probeert te "scoren". Als ik dat merk, heb ik er al geen zin meer in.
Ik vrees dat op datingsites precies hetzelfde principe opgaat...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 18:59:41 #9
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_28745707
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik vrees dat op datingsites precies hetzelfde principe opgaat...
Ja, maar dat zie ik dan weer niet he Ik verwacht ook helemaal niet dat dat anders is hoor op datingsites ...
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_28745885
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 18:59 schreef Herkauwer het volgende:

[..]

Ja, maar dat zie ik dan weer niet he Ik verwacht ook helemaal niet dat dat anders is hoor op datingsites ...
Herstel, volgens mij is het op datingsites zelfs nog erger, omdat het makkelijker is om een mailtje te sturen, dan direkt op iemand af te stappen.

Maar ik begrijp je punt wel, ik voel er zelf ook vrij weinig voor om iedere keer te moeten 'vechten' voor de gunsten van een vrouw, maar wil je succesvol zijn op zo'n site, dan heb je weinig keus, helaas.
pi_28746211
Volgens mij zijn datingsites marktplaats in 't extreme.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 19:57:32 #12
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28747316
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Lápiz het volgende:

[..]
.. maar wil je succesvol zijn op zo'n site, dan heb je weinig keus, helaas.
Toch wel, maar je moet wel je profiel op orde hebben.
Vampire Romance O+
pi_28747443
Eén date is inderdaad niet voldoende om te weten of het wat wordt. Vaak heb je wat langer nodig om daar achter te komen. En soms begin je iemand pas écht leuk te vinden als je hem of haar al een hele tijd kent.
pi_28749067
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén date is inderdaad niet voldoende om te weten of het wat wordt. Vaak heb je wat langer nodig om daar achter te komen. En soms begin je iemand pas écht leuk te vinden als je hem of haar al een hele tijd kent.
Dat dacht ik ook ja, na m'n date. Maar dat gekloot via MSN begint daarna op een gegeven moment toch ook wel te vervelen, er gaat toch niets boven IRL.
pi_28749108
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Lápiz het volgende:
Dat dacht ik ook ja, na m'n date. Maar dat gekloot via MSN begint daarna op een gegeven moment toch ook wel te vervelen, er gaat toch niets boven IRL.
Wat heeft dat ermee te maken dan? Het is verstandig om elkaar snel na het contact leggen te ontmoeten, want via mail/MSN kunnen gemakkelijk verkeerde beeldvorming/verwachtingen ontstaan.
pi_28749171
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat heeft dat ermee te maken dan? Het is verstandig om elkaar snel na het contact leggen te ontmoeten, want via mail/MSN kunnen gemakkelijk verkeerde beeldvorming/verwachtingen ontstaan.
Oh, dat is ook zeker waar. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat één date ook nog niet genoeg hoeft te zijn. Oftewel, in mijn geval waren we allebei niet relaxed genoeg om er iets leuks van te maken, omdat we er naar mijn mening te lang tegenaan gehikt hadden, voordat we elkaar uberhaupt in het echt ontmoetten. Daarnaast klikt het met sommige mensen gewoon meteen en met anderen niet, meestal ben ik daar binnen vijf minuten wel al achter.
pi_28749277
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef Lápiz het volgende:
Oh, dat is ook zeker waar. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat één date ook nog niet genoeg hoeft te zijn. Oftewel, in mijn geval waren we allebei niet relaxed genoeg om er iets leuks van te maken, omdat we er naar mijn mening te lang tegenaan gehikt hadden, voordat we elkaar uberhaupt in het echt ontmoetten. Daarnaast klikt het met sommige mensen gewoon meteen en met anderen niet, meestal ben ik daar binnen vijf minuten wel al achter.
Soms ben je daar snel achter inderdaad, maar soms ook moet je het gewoon even de tijd geven.
pi_28749464
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Soms ben je daar snel achter inderdaad, maar soms ook moet je het gewoon even de tijd geven.
Ik geloof toch dat het met deze persoon meer op het vriendschappelijke gebied zal zijn, maar je weet natuurlijk nooit wat er nog kan gebeuren . Hoe dan ook, dan moet er eerst nog een keer iets afgesproken worden, dan zie ik wel weer verder...
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:29:55 #19
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28749936
Goed, na wat gestruind te hebben door de vorige topics heen ben ik eigenlijk een beetje de weg kwijt geraakt. Ik concentreer me dan ook op de topicstarter uit deel 1. Hij vroeg immers of er mensen zijn met ervaringen en ja die heb ik.

Ik ben begonnen bij Lexa. Je krijgt al snel heel veel interesse berichtjes en om die te kunnen bekijken moet je betalen. Ik dus de stoute schoenen aangetrokken en een abbo voor 3 maanden genomen. Heel veel spijt heb ik er achteraf van. Ik heb wel leuke dates gehad maar de mannen zijn schijnbaar bang om door te zetten. Of ze kunnen niet tegen open en eerlijk zijn. Zij zijn mij niet waard dus. Inmiddels dus uitgeschreven.

In de tussentijd een aantal leren kennen die ook op RelatiePlanet zitten/zaten. Bij 3 mensen heb ik gemerkt dat het werkte dus ik nam een maand abbonement. Veel mail gewisseld en ook de nodige contacten opgedaan. Ik merkte alleen wel snel dat ik aardig in trek ben bij de truckers en niet nederlandse jongens. Blijkbaar heb ik die uitstraling of zo. Uiteraard een geen interesse mail terug gestuurd. Niet die kant en klare die je kan aanklikken, maar netjes een mailtje gestuurd waarin ik vertelde dat ik geen behoefte had of een match zag. Het maand abbonement liep af en toen nog een weekje getwijfeld waarna ik toch maar besloot om voor 3 maanden door te gaan. Inmiddels vele mailcontacten verder heb ik leuke mailingen mogen ontvangen alleen heb ik niet iemand leren kennen waar de klik er ook mee was.

Vervolgens mij gratis ingeschreven bij ParShip. De reden is eigenlijk heel simpel zonder een veer in mijn "reet" te willen steken, het opleidingsniveau zou er hoger liggen. Dat klopt. ParShip weet dat volgens mij ook daar ze 150 euro voor 6 maanden lidmaatschap vragen. Ik vind dat dus abnormaal en ben dan ook geen betaald lid. Ik ga niet voor iets betalen waarvan ik vind dat het gewoon om de contacten gaat. Wel klopt het dat er hoger opgeleide personen lid van zijn.

Dan kom ik bij iwannadate uit. Ook daar ingeschreven, maar dat is een uitgeklede versie van relatieplanet. Geen betaald lid van dus. Ook daar niet zoveel contacten opgedaan.

De reden dat ik dus ingeschreven ben en was is eigenlijk heel simpel. Ondanks dat ik vaak een grote mond heb, ben ik eigenlijk een "bange poeperd" als het komt op contacten maken met het oog op misschien een relatie. Gezien mijn leeftijd (38) zijn de meeste leeftijdsgenoten al onder de pannen. Tot 2000 woonde ik een gat in Groningen en ben ik richting het westen verhuisd. Hier een nieuw bestaan opgebouwd na een 14 jarige relatie waarvan 9 jaar getrouwd en kinderloos gebleven. Ik ben een computerfreakje en verafschuw de drank. Ik kom dus niet in kroegen en zo. Uitgaan in je eentje is ook niet alles dus probeer je mensen via deze weg te leren kennen. Ik kan wel zeggen dat ik er een paar hele geweldige contacten aan over gehouden heb. Dus aan de topicstarter wil ik dan ook gewoon kwijt dat je het gewoon moet doen als je dat graag wilt. Neem eerst een maandabbonement omdat ik het toch wel prijzig vind.

Aan alle andere mensen die het belachelijk vinden: Helaas... jij hebt jouw partner waarschijnlijk in de kroeg/vakantie/school leren kennen. Wij doen het op onze manier en ik hoop dan ook dat dat gewoon gerespecteerd kan worden.

Mijn wens: Een gratis site waar je je kan inschrijven en gewoon kan mailen zonder dat het geld uit je zakken geklopt word. Een advertentie op de pagina's vind ik niet zo erg als het maar niet de overhand krijgt, maar dat is eigenlijk iets wat ik nog mis.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28750421
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef Mickeys het volgende:
Mijn wens: Een gratis site waar je je kan inschrijven en gewoon kan mailen zonder dat het geld uit je zakken geklopt word. Een advertentie op de pagina's vind ik niet zo erg als het maar niet de overhand krijgt, maar dat is eigenlijk iets wat ik nog mis.
Voor zover ik weet is er één gratis site en dat is Knuz.nl, al zul je daar waarschijnlijk ook tegen het (gebrek aan) opleidingsniveau aanlopen, tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe. Na een rondje langs de betaalsites, kreeg ik ook de indruk dat 'het aanbod' daar gewoon beter is. Maar 't is gratis, dus daar mag dan eigenlijk niet over gezeurd worden. Probeer 't anders gewoon 'ns, baat het niet, dan schaadt het niet.
pi_28750600
Ik betaal met liefde voor zo'n site. Sterker nog, ik zou willen dat je op RP gewoon kon zien wie er betalend lid is en wie niet. Als iemand ervoor betaalt, weet je zeker dat diegene serieus is.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:52:56 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28750688
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Voor zover ik weet is er één gratis site en dat is Knuz.nl, al zul je daar waarschijnlijk ook tegen het (gebrek aan) opleidingsniveau aanlopen, tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe. Na een rondje langs de betaalsites, kreeg ik ook de indruk dat 'het aanbod' daar gewoon beter is. Maar 't is gratis, dus daar mag dan eigenlijk niet over gezeurd worden. Probeer 't anders gewoon 'ns, baat het niet, dan schaadt het niet.
Oké dan. Hier heb ik mogelijk wel iets aan... Zal eens kijken of er iets tussen zit en een paar dagen natuurlijk uitproberen... Tnx. (Misschien heeft het al eens in 1 van de posts gestaan maar het was zoveel om te lezen deze avond)
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28751863
Even een tip voor de dames: www.meetic.nl is gratis voor vrouwen.
Mannen moeten betalen. Beetje een vage situatie, maar er lopen wel meer dan voldoende leuke hoger opgeleide mannen rond.
pi_28751945
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Even een tip voor de dames: www.meetic.nl is gratis voor vrouwen.
Mannen moeten betalen. Beetje een vage situatie, maar er lopen wel meer dan voldoende leuke hoger opgeleide mannen rond.
Was vroeger ook altijd zo met van die belboxen: 'vrouwen bellen gratis'.

Ik vind 't echter niks.
pi_28752724
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef Hopey het volgende:

[..]

Alhoewel, misschien mijn fout, ik had misschien wat langer ofzo moeten chatten. Of zelfs moeten gaan bellen ofzo. Hoe snel meet je dan iemand? Na 5 zinnen als je denkt, hmm leuk iemand?
Dat is sterk afhankelijk van jouw gevoel en dat van die ander. Hoe kijk jij er tegenaan? Vertrouw je diegene aan de "overkant"? Wil diegene te graag en wil jij nog niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')