Hehe nee, sorry foute opmerking wat ik daarnet maakte. Vandaar dat ik alle gozers hier over me heen krijgt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:44 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?
Daar ben ik het wel mee eens. Ik heb een tijdje terug ook iemand via een dating-site leren kennen. Drie weken lang bijna dagelijks gechat, gecamd, sms-jes gestuurd en gebeld. Uiteindelijk iets afgesproken, maar door de inmiddels opgebouwde spanning kon het eigenlijk alleen maar tegenvallen. Als het online met iemand klikt, gewoon niet te lang gaan wachten om IRL af te spreken, zodat je in ieder geval meer 'open' in zo'n ontmoeting staat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:18 schreef Sylvana het volgende:
inderdaad, ik ben ook niet iemand die maanden wacht voordat ik iemand irl ga ontmoeten. Na een week elke dag chatten of mailen en bellen vind ik het best kunnen om wat af te spreken, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en als het dan niet klikt kun je gelijk verder gaan met zoeken
Ik vrees dat op datingsites precies hetzelfde principe opgaat...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef Herkauwer het volgende:
Het vervelende van mensen leren kennen is dat als je een mooie meid ziet in de kroeg, dat de halve kroeg haar probeert te "scoren". Als ik dat merk, heb ik er al geen zin meer in.
Ja, maar dat zie ik dan weer niet hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:57 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik vrees dat op datingsites precies hetzelfde principe opgaat...![]()
Herstel, volgens mij is het op datingsites zelfs nog erger, omdat het makkelijker is om een mailtje te sturen, dan direkt op iemand af te stappen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:59 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie ik dan weer niet heIk verwacht ook helemaal niet dat dat anders is hoor op datingsites ...
Toch wel, maar je moet wel je profiel op orde hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:06 schreef Lápiz het volgende:
[..]
.. maar wil je succesvol zijn op zo'n site, dan heb je weinig keus, helaas.
Dat dacht ik ook ja, na m'n date. Maar dat gekloot via MSN begint daarna op een gegeven moment toch ook wel te vervelen, er gaat toch niets boven IRL.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eén date is inderdaad niet voldoende om te weten of het wat wordt. Vaak heb je wat langer nodig om daar achter te komen. En soms begin je iemand pas écht leuk te vinden als je hem of haar al een hele tijd kent.
Wat heeft dat ermee te maken dan? Het is verstandig om elkaar snel na het contact leggen te ontmoeten, want via mail/MSN kunnen gemakkelijk verkeerde beeldvorming/verwachtingen ontstaan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Lápiz het volgende:
Dat dacht ik ook ja, na m'n date. Maar dat gekloot via MSN begint daarna op een gegeven moment toch ook wel te vervelen, er gaat toch niets boven IRL.
Oh, dat is ook zeker waar. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat één date ook nog niet genoeg hoeft te zijn. Oftewel, in mijn geval waren we allebei niet relaxed genoeg om er iets leuks van te maken, omdat we er naar mijn mening te lang tegenaan gehikt hadden, voordat we elkaar uberhaupt in het echt ontmoetten. Daarnaast klikt het met sommige mensen gewoon meteen en met anderen niet, meestal ben ik daar binnen vijf minuten wel al achter.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan? Het is verstandig om elkaar snel na het contact leggen te ontmoeten, want via mail/MSN kunnen gemakkelijk verkeerde beeldvorming/verwachtingen ontstaan.
Soms ben je daar snel achter inderdaad, maar soms ook moet je het gewoon even de tijd geven.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:03 schreef Lápiz het volgende:
Oh, dat is ook zeker waar. Maar ik dacht dat jij bedoelde dat één date ook nog niet genoeg hoeft te zijn. Oftewel, in mijn geval waren we allebei niet relaxed genoeg om er iets leuks van te maken, omdat we er naar mijn mening te lang tegenaan gehikt hadden, voordat we elkaar uberhaupt in het echt ontmoetten. Daarnaast klikt het met sommige mensen gewoon meteen en met anderen niet, meestal ben ik daar binnen vijf minuten wel al achter.
Ik geloof toch dat het met deze persoon meer op het vriendschappelijke gebied zal zijn, maar je weet natuurlijk nooit wat er nog kan gebeurenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Soms ben je daar snel achter inderdaad, maar soms ook moet je het gewoon even de tijd geven.
Voor zover ik weet is er één gratis site en dat is Knuz.nl, al zul je daar waarschijnlijk ook tegen het (gebrek aan) opleidingsniveau aanlopen, tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe. Na een rondje langs de betaalsites, kreeg ik ook de indruk dat 'het aanbod' daar gewoon beter is. Maar 't is gratis, dus daar mag dan eigenlijk niet over gezeurd worden. Probeer 't anders gewoon 'ns, baat het niet, dan schaadt het niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:29 schreef Mickeys het volgende:
Mijn wens: Een gratis site waar je je kan inschrijven en gewoon kan mailen zonder dat het geld uit je zakken geklopt word. Een advertentie op de pagina's vind ik niet zo erg als het maar niet de overhand krijgt, maar dat is eigenlijk iets wat ik nog mis.
Oké dan. Hier heb ik mogelijk wel iets aan... Zal eens kijken of er iets tussen zit en een paar dagen natuurlijk uitproberen... Tnx. (Misschien heeft het al eens in 1 van de posts gestaan maar het was zoveel om te lezen deze avond)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:44 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er één gratis site en dat is Knuz.nl, al zul je daar waarschijnlijk ook tegen het (gebrek aan) opleidingsniveau aanlopen, tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe. Na een rondje langs de betaalsites, kreeg ik ook de indruk dat 'het aanbod' daar gewoon beter is. Maar 't is gratis, dus daar mag dan eigenlijk niet over gezeurd worden. Probeer 't anders gewoon 'ns, baat het niet, dan schaadt het niet.
Was vroeger ook altijd zo met van die belboxen: 'vrouwen bellen gratis'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef Liejannuh het volgende:
Even een tip voor de dames: www.meetic.nl is gratis voor vrouwen.
Mannen moeten betalen. Beetje een vage situatie, maar er lopen wel meer dan voldoende leuke hoger opgeleide mannen rond.
Dat is sterk afhankelijk van jouw gevoel en dat van die ander. Hoe kijk jij er tegenaan? Vertrouw je diegene aan de "overkant"? Wil diegene te graag en wil jij nog niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:59 schreef Hopey het volgende:
[..]
Alhoewel, misschien mijn fout, ik had misschien wat langer ofzo moeten chatten. Of zelfs moeten gaan bellen ofzo. Hoe snel meet je dan iemand? Na 5 zinnen als je denkt, hmm leuk iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |