Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik wil dus absoluut geen kinderen en ik krijg om de haverklap reacties van mannen die dat wel willen.
De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:59 schreef joshus_cat het volgende:
Die mannen begrijp ik dus niet. Maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Mijn broertje wil ook heel graag kinderen (tot op 't punt dattie een relatie heeft gehad met een meisje die al een koter van anderhalf had rondlopen), en hem begrijp ik ook niet
't klinkt inderdaad wel beter als van die kleine etters die je huis voor vijf jaar in een oorlogszone veranderen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De man met wie ik maandag op stap ga, heeft ook twee kinderen. Maar die zijn 10 en 11 dus gelukkig geen hummels meer, en ze wonen maar een deel van de week bij hem. Ik geloof dat ik dat niet zo bezwaarlijk vind. Ik kan over het algemeen heel goed met kinderen overweg, ik wil ze alleen niet zelf.
Da's net zo iets als vrouwen die zich als "hoi, ik ben een moeder van 2 kinderen en langs deze weg blablabla" presenteren. Bweh, daar reageer je toch niet op, ik knap af op moederkloeken. Voor de duidelijkheid: die kinderen zijn geen probleem, maar het hoeft niet zo prominent in de intro te staan. Zet dan gewoon een verhaaltje over jezelf en bij "aantal kinderen: 2" neer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen. Liever geen kinderwens invullen, dat schrikt enorm af.
Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:07 schreef suikerzoet het volgende:
Hoe worden die matches bepaald? Want dan klopt er toch iets niet geloof ik. Ben vrij selectief geweest met het invullen, alleen bij provincies heb ik "maakt niets uit" ingevuld.
Woehoe, daar ga je dan Lupa.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgende week maandag heb ik mijn date.
Groningen. Lekker in de buurt dus (ik woon in Leeuwarden).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
Heb je eigenlijk al verteld waar je date ongeveer vandaan komt?
Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:09 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Gewoon, op basis van wederzijds matchprofiel denk ik?
Krijg je dan matches die niet met je matchprofiel overeenkomen?
Als je een deel van je matchprofiel aanpast kan het gebeuren dat een ander deel weer gereset wordt en daardoor niet meer meegewogen wordt. Lijkt me een bug, maar daarom moet je bij elke wijziging even controleren of de rest ook goed meegewijzigd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Ik krijg die mail niet (heb ik uitgevinkt) maar als ik inlog staat er zo'n lijst met je matches. Dat zijn er meestal zo'n 160?!? Maar het komt inderdaad niet overeen met wat ik heb ingevuld. (Veel te oud, veel te klein, veel te ongeschoold, etc).
de eerste dag kreeg ik een mail met iets van 4 matches, daarna 2 matches en nou heb ik al een paar dagen geen mail meer gehad met matchesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:36 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Trouwens, dames, hoeveel matches krijgen jullie dagelijks eigenlijk in die nieuwsbrief? zit zelf rond de 3-4
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:27 schreef Hopey het volgende:
het was zo'n typsiche nerd.
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Dikke brillenglazen? Vol met puisten?
![]()
Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:39 schreef Hopey het volgende:
Nou lang, slungelig, mager.. je weet wel.. heel erg sloom. Zijn gezicht was wel gaaf.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:42 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Eh, Ik ben zelf niet de dikste, wat heeft lang/mager in godsnaam met 'nerd' zijn te maken?
Een suffe gast is daarentegen natuurlijk niet leuk.![]()
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Bij het nemen van risico's hoort de kans op mislukkingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Hij was geloof ik helemaal in beige gekleed incluis een blok overhemdje. En toen hij voor me stond zag ik een vieze oude vogelpoepvlek op zijn schouder.![]()
Haha lang mager, ja ok ik geloof dat ik de definitie van nerd niet helemaal begrijp en overdrijf![]()
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Niet op datingsites nee. Alhoewel ik had een maand geleden wel een date had met een erg leuke jongen. Een vriendin hookte me met hem op. En zij kent hem via een datingsite. Maar inmiddels heeft ze al een relatie en sluiste ze hem naar mij door. Maar we voelen niks voor elkaar dus blijft het daarbij. Maar het kan dus wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannen![]()
ja dat kan ook, en je hebt zelfs jongens die in hun profiel al aangeven dat ze alleen op zoek zijn naar vriendschap. Het is niet alleen voor mensen die een vaste relatie zoeken, maar ook voor stapamaatjes en vriendschap enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Hopey het volgende:
Maar vraagje, kan je via een datingsite wel vriendschap met elkaar sluiten? Ik heb het idee dat veel jongens dat niet willen zelf al kan je met elkaar opschieten. klikt het niet, dan is het move along...
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Een vrije relatie is iha een relatie die ook seksuele relaties met anderen toestaat. Je mag dus 'vreemdgaan'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Wat is de reden om het niet te willen? Ik zou er persoonlijk weinig moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef thabit het volgende:
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.
Om die reden hebben is het voor mannen erg verstandig om "vaste relatie" te selecterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Oude post opgraven ik weet het.. Maareuh.. Op zo'n manier zou ik ook wel een DatingSite willen gaan starten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen. Liever geen kinderwens invullen, dat schrikt enorm af.
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Er zijn ook nauwelijks leuke vrouwen op datingsites.
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef joshus_cat het volgende:
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.
Geen idee. Mijn ervaring is wel dat als je als man zegt dat je graag kinderen wilt, d'r minstens 4 hoogopgeleide 30+ -vrouwen met tikkende eierstokken opkijken wie dat zegtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?Ik wil best een gezinnetje namelijk.
![]()
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantie![]()
![]()
Die vrouwen denken echt heersers op aarde te zijn.
Beide..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteit![]()
Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |