Ja joh, d'r zijn geen leuke mannenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Bij het nemen van risico's hoort de kans op mislukkingenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:05 schreef Hopey het volgende:
Hij was geloof ik helemaal in beige gekleed incluis een blok overhemdje. En toen hij voor me stond zag ik een vieze oude vogelpoepvlek op zijn schouder.![]()
Haha lang mager, ja ok ik geloof dat ik de definitie van nerd niet helemaal begrijp en overdrijf![]()
Ik ga maar die andere jongen sms-en vragen of hij morgenavond zin heeft om wat te gaan drinken. Als dit weer zo'n semi lunatic is dan geef ik het op![]()
Niet op datingsites nee. Alhoewel ik had een maand geleden wel een date had met een erg leuke jongen. Een vriendin hookte me met hem op. En zij kent hem via een datingsite. Maar inmiddels heeft ze al een relatie en sluiste ze hem naar mij door. Maar we voelen niks voor elkaar dus blijft het daarbij. Maar het kan dus wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ja joh, d'r zijn geen leuke mannen![]()
ja dat kan ook, en je hebt zelfs jongens die in hun profiel al aangeven dat ze alleen op zoek zijn naar vriendschap. Het is niet alleen voor mensen die een vaste relatie zoeken, maar ook voor stapamaatjes en vriendschap enzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef Hopey het volgende:
Maar vraagje, kan je via een datingsite wel vriendschap met elkaar sluiten? Ik heb het idee dat veel jongens dat niet willen zelf al kan je met elkaar opschieten. klikt het niet, dan is het move along...
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Een vrije relatie is iha een relatie die ook seksuele relaties met anderen toestaat. Je mag dus 'vreemdgaan'.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:20 schreef Hopey het volgende:
Wat is eigenlijk vrije relatie dan? Een relatie terwijl je ook nog andere mensen kunt daten?
Wat is de reden om het niet te willen? Ik zou er persoonlijk weinig moeite mee hebben.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef thabit het volgende:
Ja. Ik snap alleen niet waarom je zoiets zou willen maar goed.
Om die reden hebben is het voor mannen erg verstandig om "vaste relatie" te selecterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Oude post opgraven ik weet het.. Maareuh.. Op zo'n manier zou ik ook wel een DatingSite willen gaan starten.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
RP kost 20 euro voor een maandje.
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteitquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:48 schreef Hopey het volgende:
Kennelijk is er toch een verschil ja als je kiest tussen al die zoekvormen. Verander ik mijn profiel naar vrije relatie, stroomt mijn inbox vol.. het is toch wat..
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ohja, vrouwen. Liever geen kinderwens invullen, dat schrikt enorm af.
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Er zijn ook nauwelijks leuke vrouwen op datingsites.
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:11 schreef joshus_cat het volgende:
Andersom geldt voor mannen dat het raadzaam is om te zeggen dat je wel kinderen wilt.
Geen idee. Mijn ervaring is wel dat als je als man zegt dat je graag kinderen wilt, d'r minstens 4 hoogopgeleide 30+ -vrouwen met tikkende eierstokken opkijken wie dat zegtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:31 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Zijn er echt zo weinig mannen die werkelijk kinderen willen dan?Ik wil best een gezinnetje namelijk.
![]()
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat kots ik toch op die arrogantie![]()
![]()
Die vrouwen denken echt heersers op aarde te zijn.
Beide..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Tsja, wil je kwaliteit of kwantiteit![]()
Ja, ik snap wel dat je een vervelende ervaring hebt hoor. Daar gaat het niet zozeer om. Maar dan zijn er maar gelijk weinig leuke mannen op zo'n datingsite?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:40 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ja hey ik heb het geprobeerd. Dusse. Ik kan er ook niks aan doen dan ik nou net een raar gassie als eerste date heb.. Werkt een beetje demotiverend. Misschien moeten we elkaar eens daten, gaan we elkaar uitkotsen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |