abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:32:05 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28844552
En hier dan verder

zie de vorige deeltjes:
Deel 6 Datingsites deel 6
Deel 5 Datingsites deel 5
Deel 4 Datingsites deel IV
Deel 3 Datingsites deel III
Deel 2 Datingsites deel II
Deel 1 Wat zijn de betere datingsites?

Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op Datingsites en wel of niet voor het lidmaatschap betalen.

Ik hoop dat ik het zo goed verwoord heb en anders... een modje die het voor me aan kan passen?

[ Bericht 52% gewijzigd door Mickeys op 15-07-2005 22:49:19 ]
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_28844619
ik word de hele avond uitgenodigd op lexa om te chatten met mensen, maar heb niet de nieuwste flash versie en die kan ik ook niet downen hier, omdat ik op deze pc geen rechten heb, dus das echt irri
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:35:51 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28844678
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:33 schreef Sylvana het volgende:
ik word de hele avond uitgenodigd op lexa om te chatten met mensen, maar heb niet de nieuwste flash versie en die kan ik ook niet downen hier, omdat ik op deze pc geen rechten heb, dus das echt irri
toch even een lexa achtig hotmailtje aanmaken waar je ze inzet/laat zetten en zo alsnog met ze kan chatten?
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:37:58 #4
116457 jopiehuisman
Aint life GRAND!!!!
pi_28844734
uuuuh wat moeten we hier bepraten dan?
pi_28844789
Hoe vaak je al geneukt hebt met een date die je op Lexa hebt leren kennen?

Of toch niet?

Er zijn al 1806 posting geweest dus de noodzaak zal er best zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:41:20 #6
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_28844842
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe vaak je al geneukt hebt met een date die je op Lexa hebt leren kennen?

Of toch niet?

Er zijn al 1806 posting geweest dus de noodzaak zal er best zijn
Dat blijkt maar
Vampire Romance O+
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:42:29 #7
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28844872
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:37 schreef jopiehuisman het volgende:
uuuuh wat moeten we hier bepraten dan?
ik zou zeggen... zie de vorige deeltjes:
Deel 6 Datingsites deel 6
Deel 5 Datingsites deel 5
Deel 4 Datingsites deel IV
Deel 3 Datingsites deel III
Deel 2 Datingsites deel II
Deel 1 Wat zijn de betere datingsites?

vrijdag 15 juli 2005 @ 22:43:43 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28844918
De OP kan toch wel wat uitgebreider?
Is ook wat makkelijker aanhaken voor andere users .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:50:21 #9
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28845125
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:43 schreef Copycat het volgende:
De OP kan toch wel wat uitgebreider?
Is ook wat makkelijker aanhaken voor andere users .
Hoop dat het zo beter is... zal niet meer vervolgtopic openen... ben er gewoon niet goed in
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:57:17 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_28845350
Ik ben sinds eind april ingeschreven op Relatieplanet. Maar eigenlijk zijn alle contacten die ik sindsdien gemaakt heb (ook enkele puur vriendschappelijke, of losse contacten) alweer verwaterd of opgebrand. Dat is wat me wat gaat tegenstaan, tis een vluchtig medium met veel keus voor iedereen, en heb nu het gevoel alsof de eerste golf me weer heeft teruggesmeten op het strand.

En dat ik weer van voren af aan kan beginnen. Ik ben niet iemand die veel reageert (toch wel kieskeurig, vooral met het oog op karakter/mentale 'click') en ook niet overdreven veel reacties krijgt. Ik vind dat ze sowieso ook uit de schaduw van mijn ex moet kunnen treden (sorry, da's nu eenmaal een bijzonder meisje).

Eigenlijk is er totnutoe maar 1 iemand die dat kan (mijn 'dreamgirl')... maar die houdt de boot wat af. Waardoor het niet echt opschiet, en het vooruitzicht ook niet zo gunstig is...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:03:45 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_28845531
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef Mickeys het volgende:

Hoop dat het zo beter is... zal niet meer vervolgtopic openen... ben er gewoon niet goed in
In ieder geval al een stuk duidelijker!
Dank je wel.

Zo'n raplopend topic als dit verdient ook wel een goeie OP, misschien iets om mee te nemen voor het volgende deel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:03:48 #12
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28845534
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:57 schreef Perico het volgende:
Ik ben sinds eind april ingeschreven op Relatieplanet. Maar eigenlijk zijn alle contacten die ik sindsdien gemaakt heb (ook enkele puur vriendschappelijke, of losse contacten) alweer verwaterd of opgebrand. Dat is wat me wat gaat tegenstaan, tis een vluchtig medium met veel keus voor iedereen, en heb nu het gevoel alsof de eerste golf me weer heeft teruggesmeten op het strand.

En dat ik weer van voren af aan kan beginnen. Ik ben niet iemand die veel reageert (toch wel kieskeurig, vooral met het oog op karakter/mentale 'click') en ook niet overdreven veel reacties krijgt. Ik vind dat ze sowieso ook uit de schaduw van mijn ex moet kunnen treden (sorry, da's nu eenmaal een bijzonder meisje).

Eigenlijk is er totnutoe maar 1 iemand die dat kan (mijn 'dreamgirl')... maar die houdt de boot wat af. Waardoor het niet echt opschiet, en het vooruitzicht ook niet zo gunstig is...
Als ik het goed gelezen heb, klinkt het mij meer als een "bagage" probleem. Is het niet wijs eerst je rugzak te ordenen voordat je open staat voor daten?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:07:31 #13
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28845607
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

In ieder geval al een stuk duidelijker!
Dank je wel.

Zo'n raplopend topic als dit verdient ook wel een goeie OP, misschien iets om mee te nemen voor het volgende deel?
offtopic: Ik deed even copy paste (ja ja... ik ben van die oude garde/sleur en pleur generatie) maar dan gaan die linkjes niet mee. Zou misschien wel handig zijn als die ook meteen meegingen... dan kan je de vorige OP (OpeningsPost (ja ik ben er achter wat het betekent )) meteen in een nieuwe kopieren

ontopic:
Nu 4 dagen knuz.nl aan het doen. Valt ineens stil... of is dat omdat de vakanties ineens begonnen zijn en het weekend is?
pi_28848353
eerst nog ff en geschikte foto zoeken voor op RP...., Toch het belangrijkst voor een eerste indruk vinden jullie niet... of gaat het alleen maar om een boeiend profiel, voor mij ist toch meer plaatjes kijkn...
" I love women. I have all their albums.", Hank Moody
pi_28850723
ik kijk zelf wel altijd als eerste naar de foto, en reageer ook niet zo snel op profielen zonder foto, maar zelf heb ik geen foto in me profiel, die krijgen mensen pas op msn
pi_28850753
Bij een profiel zonder foto ga ik er altijd maar vanuit dat betreffende persoon onzeker is, en of dat nu terecht is of niet doet er dan al niet meer toe. Next. Bovendien wil ik niet met iemand in gesprek zijn om dan na het ontvangen van een foto te moeten melden dat ik haar eigenlijk een lelijkerd vind. En ik ben nu eenmaal erg eerlijk, dus eromheen lullen doe ik ook niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28851785
Met heiden6 eens. Ik ga écht niet reageren op een profiel zonder foto. Mag ik vragen waaróm je geen foto plaatst, Sylvana?
pi_28852106
Nog een tip voor de echte hollander, misschien een open deur: als je gratis ingeschreven wil blijven op RP en toch contact wil opnemen met mensen, zorg dan dat je iemand anders kent die WEL betalend lid is zodat hij/zij de ander jouw email adres kan geven.

Kortom: is er een betalend lid die dat voor mij wil doen?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 10:22:55 #19
27211 super_honda
nu met een suzuki GS500E
pi_28852600
ik zou vanmiddag met iemand van Lexa zwolle in, bios/terras enz enz. nou, niet dus kreeg net een smsje dat ze niet meer kan.....
Forum voor beginnende motorrijders: www.25kw.net
FOK!Fotoboek
pi_28852760
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 03:17 schreef heiden6 het volgende:
Bij een profiel zonder foto ga ik er altijd maar vanuit dat betreffende persoon onzeker is, en of dat nu terecht is of niet doet er dan al niet meer toe. Next. Bovendien wil ik niet met iemand in gesprek zijn om dan na het ontvangen van een foto te moeten melden dat ik haar eigenlijk een lelijkerd vind. En ik ben nu eenmaal erg eerlijk, dus eromheen lullen doe ik ook niet.
Ontzettend mee eens. Vooral als je dan na de foto te hebben ontvangen een verwachtingsvol "en??" krijgt, oh man!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:36:26 #21
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_28855098
Ik reageer ook niet op iemand zonder foto, ik neem zelfs niet eens de moeite om het profiel door te lezen. En als iemand op mij reageert zonder foto krijgt die ook meteen een geen interesse berichtje. Ik sta er ook met foto op dus waarom de ander dan niet?

het wel een keer van iemand een mail gekregen met de uitleg waarom hij geen foto erbij (voor zijn werk) had maar dat hij mij die wel wou mailen... tja... ook dan vind ik het dus niks
pi_28855141
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:35 schreef michiel- het volgende:
Nog een tip voor de echte hollander, misschien een open deur: als je gratis ingeschreven wil blijven op RP en toch contact wil opnemen met mensen, zorg dan dat je iemand anders kent die WEL betalend lid is zodat hij/zij de ander jouw email adres kan geven.

Kortom: is er een betalend lid die dat voor mij wil doen?
Ja doei.

Krijg een beetje de pip van die cheapskates die weigeren om ergens voor te betalen.
pi_28855154
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 10:22 schreef super_honda het volgende:
ik zou vanmiddag met iemand van Lexa zwolle in, bios/terras enz enz. nou, niet dus kreeg net een smsje dat ze niet meer kan.....
Chickened out.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:42:31 #24
124948 Averon
One of the good guys
pi_28855226
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja doei.

Krijg een beetje de pip van die cheapskates die weigeren om ergens voor te betalen.
Gratis dingen zijn vaak waar wat je d'r voor heb betaald. En zoveel geld is die 40 euro voor 3 maanden nu ook weer niet.
All the world's a stage. And all the men and women merely players. - William Shakespeare
Code, justify, code - Pitr Dubovich
pi_28855284
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:42 schreef Averon het volgende:
Gratis dingen zijn vaak waar wat je d'r voor heb betaald. En zoveel geld is die 40 euro voor 3 maanden nu ook weer niet.
Idd. Ik vind het 't geld dubbel en dwars waard. Ik zou niet eens ingaan op iemand die via-via contact opneemt. Op gierigaards zit ik niet te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')