Mee eens, ik denk dat ze een spannende soort van nieuwsgierigheid verwarren met verliefdheid.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
inderdaad, alleen je hebt van die 12-jarige pubers die internetverkering enzo hebben, maar daar doe ik niet meer aanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef UncleFunk het volgende:
Ik geloof net als Sylvana en vele anderen in deze topicreeks niet in verliefdheid via internet. Je kunt iemand wel heel leuk vinden qua uitspraken bijvoorbeeld, maar verliefdheid ontstaat in het echt, niet achter je beeldscherm. Het gevoel dat mensen hebben die wel zeggen verliefd te zijn via internet, is het verlangen naar verliefdheid.
Dank je, zullen wij nu ook eens daten?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:16 schreef suikerzoet het volgende:
Unclefunk sneller dan het licht!
Ik ook, gek genoegquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:17 schreef Developersrus het volgende:
@UncleFunk: Je opent dit keer het topic met een uitspraak waar ik me voor de volle 100% in kan vinden!
Ik geloof ook niet in astrologische waarheden, maar in causale verbanden. Actie - Reactie - Gevolg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:20 schreef JPM01 het volgende:
om nog ff over de sterrenbeeld te hebben, Ik geloof er ook niet in![]()
lol! Ik val wel op jongere mannen, maar heb mijn grenzenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dank je, zullen wij nu ook eens daten?![]()
![]()
Hij is van '82. Ik weet dat het fout is maar, hoe "jong" ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:25 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
lol! Ik val wel op jongere mannen, maar heb mijn grenzensorry!
![]()
En ik maar denken dat IK een oude lul was...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:30 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het trouwens wel leuk dat er hier mensen van alle leeftijden posten
Handig joh, een profiel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:36 schreef Developersrus het volgende:
Precies!, jij was/bent toch vrouw als ik het goed heb?
Lolquote:Schijnt dat ik toch nog wel op "mijn leeftijd" er vrij "lekker" uitzie voor de meesten, ik heb namelijk een webcam.
Voor een man zou ik 'suikerzoet' een beetje gay vinden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:38 schreef Developersrus het volgende:
Ja, als het naar waarheid ingevuld wordt wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |