abonnement Unibet Coolblue
pi_29062704
En hier maar weer verder.

Je kunt hier terecht voor al je ervaringen met datingsites of voor vragen aan ervaringsdeskundigen.
pi_29062774
quote:
't Zou wel een ander verhaal zijn als het peuters of kleuters waren, hoor. Daar zit ik niet zo op te wachten. Maar dit lijkt me best leuk. Al heb ik die kids natuurlijk nog niet ontmoet.
nee, dat zou ook wel erg snel gaan dan, zelf hem nog maar 1 keer ontmoet hebben en dan gelijk al zijn kinderen zien Mijn ex had ook 2 kids en die heb ik toen wel al vrij snel gezien, maar hadden we achteraf beter niet kunnen doen
pi_29062801
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Sylvana het volgende:
nee, dat zou ook wel erg snel gaan dan, zelf hem nog maar 1 keer ontmoet hebben en dan gelijk al zijn kinderen zien Mijn ex had ook 2 kids en die heb ik toen wel al vrij snel gezien, maar hadden we achteraf beter niet kunnen doen
Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...
pi_29062854
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...
nouja, het ging niet meer om een indringer zijn, maar het was voor de kinderen heel verwarrend, omdat hij dus ook verliefd was op een ander ( dat wisten zij niet) en ik dus er soms wel was, en soms weer niet, en de ene keer wel bleef slapen, en de andere keer alleen langskwam om te praten enzo
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:33:15 #5
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29062861
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...
Ik zou eerst even nadenken of je wel echt een soort van vader-/moederrol kan en op je wilt nemen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:34:23 #6
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29062890
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:32 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, het ging niet meer om een indringer zijn, maar het was voor de kinderen heel verwarrend, omdat hij dus ook verliefd was op een ander ( dat wisten zij niet) en ik dus er soms wel was, en soms weer niet, en de ene keer wel bleef slapen, en de andere keer alleen langskwam om te praten enzo
Je hebt 2 maanden met die gozer gehad, dus het is sowieso een debiel dat ie je al meenam naar zn kinderen... Daar stel je je kinderen gewoon niet aan bloot
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_29062893
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik zou eerst even nadenken of je wel echt een soort van vader-/moederrol kan en op je wilt nemen...
ze wil een lat-relatie, dus dat probleem zal niet echt bij haar spelen denk ik ( kan ik mis hebben)

ik nam ook geen meoderrol op me, ten eerste omdat ik 18 ben en hem zo kort kende en ten tweede omdat ze zelf een moeder heb waar ik geen vervanger van wil zien
pi_29062915
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hebt 2 maanden met die gozer gehad, dus het is sowieso een debiel dat ie je al meenam naar zn kinderen... Daar stel je je kinderen gewoon niet aan bloot
uhm, zijn kinderen waren 1 keer in de 2 weken het hele weekend bij hem thuis en in de week dat ze er niet in het weekend waren waren ze er op woensdag. Waar hadden we anders af moeten srpeken, bij mij thuis kon het niet, omdat me ouders er niet vanaf wisten.
pi_29062998
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef Sylvana het volgende:
ze wil een lat-relatie, dus dat probleem zal niet echt bij haar spelen denk ik ( kan ik mis hebben)
Dat ook. En daarnaast is het wel erg hypothetisch allemaal, misschien wordt het wel helemaal niks.
pi_29063025
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Dat ook. En daarnaast is het wel erg hypothetisch allemaal, misschien wordt het wel helemaal niks.
inderdaad, je hebt hem pas 1 keer gezien, dus we lopen nou wel beetje vooruit op de feiten ja

Ik zit te twijfelen, ik ga volgende week op vakantie en tijdens mijn vakantie loopt mijn fullmembership af en nou twijfel ik of ik toch door zal gaan met betalen of niet.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:42:56 #11
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29063047
Weet je wel of hij meer mensen heeft gedate en hoe dat is afgelopen Lupa?
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:44:16 #12
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29063085
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, zijn kinderen waren 1 keer in de 2 weken het hele weekend bij hem thuis en in de week dat ze er niet in het weekend waren waren ze er op woensdag. Waar hadden we anders af moeten srpeken, bij mij thuis kon het niet, omdat me ouders er niet vanaf wisten.
Ja t spijt me maar je bent een naief meisje... Als hij zn kinderen had moest hij gewoon helemaal niet met jou afspreken! Zo simpel is t... Dan zie je elkaar maar een weekendje niet, mijn kinderen zouden boven alles gaan dus zeker boven een neukertje...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_29063103
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel of hij meer mensen heeft gedate en hoe dat is afgelopen Lupa?
Er was nog een andere vrouw; die was verliefd op hem maar hij niet op haar. Ze zijn wel vrienden gebleven geloof ik. Weet niet meer zo precies.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 14:46:53 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29063133
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Er was nog een andere vrouw; die was verliefd op hem maar hij niet op haar. Ze zijn wel vrienden gebleven geloof ik. Weet niet meer zo precies.
Het is dus geen frequente dater. (zogezegd)
pi_29063136
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:44 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja t spijt me maar je bent een naief meisje... Als hij zn kinderen had moest hij gewoon helemaal niet met jou afspreken! Zo simpel is t... Dan zie je elkaar maar een weekendje niet, mijn kinderen zouden boven alles gaan dus zeker boven een neukertje...
tja, jij bent hem niet en hij wilde wel gewoon met mij afspreken in het weekend

maar laten we het nu maar gewoon weer over datingsites hebben en niet over wat mijn ex deed
pi_29063188
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Het is dus geen frequente dater. (zogezegd)
Nee, dat denk ik zeker niet. Hij had ook maar één maandje lidmaatschap gedaan, al was dat geloof ik niet de eerste keer, maar ook dat weet ik niet meer precies.
pi_29063199
Lupa...
quote:
Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?
pi_29063256
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Lupa...
Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?
Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.
pi_29063287
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.
Dat zou ik dan ook zijn hoor, zeker als het een geslaagde avond was dan zou ik het ook heel frustrerend vinden als ie dan niks meer van zich laat horen
pi_29063339
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.
Zou ik ook frustrerend vinden ja. Zelf zou ik niet zomaar een week niks laten horen, als ik iemand leuk vind. Dan wil je dat toch laten weten lijkt me en het contact op zijn minst onderhouden? Kan me niet voorstellen wat voor 'goede reden' iemand kan hebben om in zo'n geval niks meer te laten horen. Ik weet het niet hoor... het is niet mijn bedoeling om je er onzeker over te maken of zo. Maar kort gezegd vind ik het niet echt netjes. Al is ie doodziek of in Verweggistan, een sms is toch geen moeite?
pi_29063372
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Lupa...
[..]

Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?
Ik vind dit ook raar, alhoewel er ongetwijfeld een goede reden voor zal zijn.
pi_29063398
Laten we er maar over op houden, want ik naai me er zelf al genoeg over op. Ik ben vreselijk ongeduldig in dit soort dingen en haal me allerlei doemscenario's in m'n hoofd als ik even niks hoor. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk onterecht is in dit geval.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 15:01:14 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29063407
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik zeker niet. Hij had ook maar één maandje lidmaatschap gedaan, al was dat geloof ik niet de eerste keer, maar ook dat weet ik niet meer precies.
Klinkt in ieder geval kansrijk dan.
pi_29063413
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we er maar over op houden, want ik naai me er zelf al genoeg over op. Ik ben vreselijk ongeduldig in dit soort dingen en haal me allerlei doemscenario's in m'n hoofd als ik even niks hoor. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk onterecht is in dit geval.
Sorry
pi_29063426
En als het wel terecht is, dan is dat jammer maar helaas maar dan kan ik er toch ook verder weinig aan doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')